Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166301 kertaa)

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Jes!
« Vastaus #135 : 05-10-2010, 23:04:04 »
zilah: Vaikka en ole ollut täällä aktiivinen pitkään aikaan, oli minun pakko tulla kommentoimaan luettuasi kirjoituksesi. Olen nimittäin läpikäynyt itse hyvin samantapaisen vaiheen elämässäni - minun kohdallani se tosin oli avomies, joka halusi eron. Minulle ero tuli täytenä järkytyksenä, sillä itselleni ei ollut tuolloin vielä valjennut, että ei meillä tosiaan kovin hyvin mennyt; avokki ymmärsi minua paremmin, että halusimme elämältä eri asioita. Eromme jälkeen hain opiskelupaikkaa uudesta kaupungista, päästen sinne sisään. Se oli asia, joka muutti elämäni täysin - ja se olisi jäänyt tapahtumatta, jos olisin jäänyt ukkoni kanssa yhteen. Vasta eron jälkeen käsitin, että olin ollut pitkään varsin onnitenon... ja "puhataalta pöydältä" alkanut elämä uudessa kaupungissa opetti minulle, miten paljon se oli johtunut minusta itsestäni (etenkin olemattomasta uskosta itseeni). Olemme säilyneet eksäni kanssa koko ajan hyvinä ystävinä - mutta enää en halua hänen kanssaan parisuhdetta. En halua elää sellaista elämää, mistä hän haaveilee. En ainakaan nyt, ja en ehkä koskaan.

Summa summarum: Omalla kohdallani ero osoittautuikin eräiksi parhaimmista asioista, joita elämässäni on sattunut. Kirjoituksesi tuntui siis kovin tutulta ja halusin toivottaa sinulle erinomaista jatkoa opiskeluissa sekä muissa uusissa asioissa elämässäsi! :)
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #136 : 06-10-2010, 13:50:58 »
Ei tässä oikein keksi mitään uutta sanottavaa zilahin viestiin, mutta halusin vain käydä toivottamassa sylin täydeltä onnea uuteen elämään ja opiskeluihin. :> Isoja, vaikeita asioita, nimenomaan, mutta näin on varmasti paljon parempi. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin kyllä se on se tunne, jota kannattaa noudattaa. Toivottavasti säilytte kuitenkin hyvinä ystävinä eron jälkeenkin; ei varmasti ole helppoa irrottaa monen vuoden jälkeen rakkaasta ihmisestä.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #137 : 06-10-2010, 15:14:12 »
Jesss! Mä tajusin, että tämän foorumin sanasensuuri toimii.  :D Siis mitään sanasensuuria ei edes ole eikä listalla yhtään sanaa, mutta mua häiritsi kun joskus kokeilin sitä eikä se toiminut. Ehkä mä en muistanut tallentaa sanaa.  ;D Tästä tuli oikeasti mieleen vanha Loftis ja se kun siellä ei voinut kirjoittaa ficceihin sanaa penis ilman, että se vaihtui sanaksi thingy kunnes vihdoin adminpaneelista löytyi se millä se lista voidaan kumota. Nyt ei voi kirjoittaa oikein sanaa L-i-z ilman että se muuttuu muotoon Dick.  ;D Otan sen pois, mutta nyt mä olen jälleen vähän tietäväisempi.  ;D
« Viimeksi muokattu: 06-10-2010, 15:17:11 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #138 : 06-10-2010, 15:47:23 »
Nyt ei voi kirjoittaa oikein sanaa L-i-z ilman että se muuttuu muotoon Dick.  ;D

Toi aiheutti mussa jostain syystä ihan hillittömän naurukohtauksen. :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #139 : 11-10-2010, 12:15:18 »
Liz.


// Hahaa, nyt ei oo sensuroituna mitään!!! :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #140 : 16-10-2010, 12:42:44 »
Jee-ee. Sain kutsun joulukuussa järjestettäviin goottipirskeisiin, joiden nimi oli joku Keskiyön teekutsut tai joku :D Tykkään hirveästi teemapirskeistä ja erilaisten asujen suunnittelusta (olen normaalisti enemmän kukkamekkotyyppiä kuin mitä mustaa pitsiä ja röyhelöitä) niin olen ihan täpinässä. Haluaisin sellaisen mustan päivänvarjon, mutta kun niitä ei taida Suomesta halvalla saada niin saatan joutua tyytymään kirsikankukkateemaiseen paperipäivänvarjooni. Jos uskallan viedä sen jonnekin :D

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Jes!
« Vastaus #141 : 16-10-2010, 23:08:31 »
Taannuin tänään viisivuotiaan tasolle vierailemalla elämäni ekaa kertaa Pariisin Disney Landissä, mutta olipahan reissu <3 Tuolla pitää päästä käymään vielä uudestaankin!
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #142 : 17-10-2010, 21:40:59 »
Voi tsiisus, mikä matka on ollut! RingCon on kyllä tajunnanräjäyttävä elämys! Tapahtuma on nyt loppu, mutta täällä ollaan vielä Saksanmaalla, koska lentoja ei lähde ennen  huomista. Nyt on siis aikaa miettiä tapahtunutta ja ihmetellä tätä kaikkea.

En todellakaan olisi kuunaan uskonut, miten upeita ihmisiä tulen tapaamaan tällä matkalla. Tapasin LJ-ystäviäni ja sain muutamia uusiakin, joiden kanssa pidetään varmasti yhteyttä. Näyttelijät olivat kaikki mukavia, mutta jotkut heistä erityisesti osoittautuivat täydellisen hurmaaviksi persooniksi. Luulen, että palaan tähän asiaan vielä tuolla kuolatopicissa.  ;D Nyt sanon vain sen verran, että silmieni iiriksetkin takuulla ovat sydämenmuotoiset ja typerä hymy pysyy kuin liimattuna kasvoillani todennäköisesti vielä määräämättömän ajan.

Ensi vuoden syön vaikka pelkkää näkkileipää ja vettä päästäkseni tänne uudelleen.



zilah


Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #143 : 18-10-2010, 21:47:51 »
zilah, voi luojat, murisen täällä kateellisena! :D Oispa kyllä huippua lähteä itsekin joskus hämmästelemään ja kummastelemaan RingConeja, mutta näillä tuloilla tyydyn joka tapauksessa siihen näkkäriin lukiessani muiden hehkutuksia tapahtumasta. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #144 : 18-10-2010, 22:29:14 »
Miaplacidus, minä olin kanssa ekalla kerralla ihan ihkuna! En päässyt muksuna Disneypuistoihin, vaikka isäpappa kävi työmatkoilla useampaankin otteeseen (...). Niin sitten kun itse pääsin (olisinkohan ollut 17?) niin olin kyllä seitsemännessa taivaassa. Tosin paikka oli Tokyo ja puisto Disney Sea, mutta periaatteessa sama asia :D Samat laitteet niissä kaikissa on.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #145 : 19-10-2010, 03:47:12 »
Zilah! Vaadin selonteon jos pääsit paneeleja näkemään! Vuosikausia oon sinne hinkunu. (Kiitos Jonathan Harding, Craig Parker ja Mark Ferguson kolmikon plus Jarl Benzon) Damn ettei Jonathan ollu sielä tänä vuonna... *painuu masiksena kuuntelemaan herran musaa MySpacesta*

Jaa, että ite topicin asiaa? Ööh... Tilasin Sonatan Unia levyn ja seinälipun ^^
« Viimeksi muokattu: 19-10-2010, 03:56:14 kirjoittanut Geokata »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #146 : 25-10-2010, 18:04:36 »
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Löysin öljyvärini pitkän etsinnän jälkeen. Ne olivat entisen isäpuoleni vanhan golflaukun sivutaskussa piharakennuksessa. Kas vain, miksiköhän en arvannut katsoa sieltä...  :P

Mutta nyt voisin kokeilla maalaamista ekaa kertaa sitten varmaan kahdeksannen luokan.

Poissa Mirage

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 10
Vs: Jes!
« Vastaus #147 : 03-11-2010, 20:05:23 »
JESJESJESJES!

Olen viettänyt neljä viikkoa kaukana kotia, poissa avomieheni ja rakkaan pikkutyttöni koirani luota ja pian pääsen takaisin. Huomenna olisi viimeinen työpäivä, sekin puolikas enää ja sitten otan hatkat, yövyn vikan yön hostellissa ja lauantaiaamuna lento kotiin rakkaaseen Suomeen. Ekat kolme viikkoa meni yhdellä vapaapäivällä ja muutenkin työ on ollut niin raskasta, ettei jaksa enää mitään muuta. Eikä ehtisikään, teen kakstoistatuntistia päiviä. Voi tätä iloa kun yksin oleminen loppuu!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #148 : 07-11-2010, 01:18:21 »
Rankka kausi takana mutta nyt...

SONJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tämän parempaa ei oikeasti voi olla! Moon vapaa! Lapset on ihania! Ja elämä on vaan Nii-In Ihanaa juuri nyt! Ja ja... pakko se on myöntää. Minä olen rakastunut.



zilah

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #149 : 07-11-2010, 21:58:57 »
*älytön fangirl scream*

Onko Timo Kotipelto ja Jani Liimatainen ees yhtään ihania?!?!?! Kiljuin kuin kaheli sisäisesti kun sain nimmarit ja sain kultani kanssa yhteiskuvia!!!! Kannatti pentele ajaa 500 kilometriä tämän takia!!!!!