Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166330 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #150 : 09-11-2010, 20:29:50 »
*älytön fangirl scream*

Onko Timo Kotipelto ja Jani Liimatainen ees yhtään ihania?!?!?! Kiljuin kuin kaheli sisäisesti kun sain nimmarit ja sain kultani kanssa yhteiskuvia!!!! Kannatti pentele ajaa 500 kilometriä tämän takia!!!!!

 :D Tuo tunne on Hyvin tuttu!  :D

Kaverit mahtavat ajatella että olen sekoamassa. Siksi onnellinen ja typerä hymy kasvoillani olen viime ajat kulkenut. Monestakin syystä.

Tänään sain tietää, että tarjoukseni unelma-asunnosta on mennyt läpi. Muutto on keväällä, ja totta totisesti odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Muutan lähemmäksi ystäviäni, joista on tullut minulle tärkeämpiä kuin osaan sanoakaan, ja uudessa kaupungissa on luvassa myös työtä ja opintoja... ja harrastuksia, joista luovuin elämäntilanteen vuoksi vuosia sitten. Eikä minun tarvitse enää salailla sitä, mikä olen. Ja senkin olen päättänyt, että sijoitan Oscar Wilden Telenyn kunniapaikalle upouuteen kirjahyllyyni, samoin kuin kaikki muutkin teokset, joita minun on tähän asti pitänyt liki häpeillen piilotella.

Ja saattaapa onnellisella hymylläni olla jotakin tekemistä siksikin, että minulta suudeltiin tänään jalat alta. Kirjaimellisesti.  ;D



zilah




Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #152 : 09-11-2010, 21:48:24 »
Ja saattaapa onnellisella hymylläni olla jotakin tekemistä siksikin, että minulta suudeltiin tänään jalat alta. Kirjaimellisesti.  ;D

Awwwww <3<3<3  ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #153 : 09-11-2010, 22:07:48 »
Ja saattaapa onnellisella hymylläni olla jotakin tekemistä siksikin, että minulta suudeltiin tänään jalat alta. Kirjaimellisesti.  ;D
Millasia suudelmia ne sellaiset on? Minäkin haluan! :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #154 : 09-11-2010, 22:22:40 »
Millasia suudelmia ne sellaiset on? Minäkin haluan! :D

Sano elä muuta :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #155 : 09-11-2010, 22:27:48 »
Millasia suudelmia ne sellaiset on? Minäkin haluan! :D

Sano elä muuta :E

No ihania ne oli!  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #156 : 10-11-2010, 09:25:49 »
Ai Teleny on luettu sielläkin, zilah!!  :D En mä musta, on tästä voinut olla aiemminkin puhetta, mutta mulla on huono muisti LOL. Hoo! Mä haluan kuulla lisää niistä suudelmista!!!

JESSS! Lunta! :D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #157 : 15-11-2010, 21:41:29 »
Laitoin muuten hyvää ruokaa tänään. Ja eilen. Ja useana muuna päivänä. Sienet on muuten hyviä kun soijassa paistaa. Tajusin että hyvää ruokaa saa helpoiten kun laittaa sitä itse (tosin enpä pistäis pahakseni vaikka saisinkin kokin kainalooni).

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #158 : 15-11-2010, 21:45:08 »
(tosin enpä pistäis pahakseni vaikka saisinkin kokin kainalooni).
Jos löydät, nii kysy onko sillä kokkikaveria mulle asti! :E



// Ai niin, jes! Wottihaasteet saatiin vihdoni liikkeelle, melkoinen häpäkkä ollu tänä iltana ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Jes!
« Vastaus #159 : 29-11-2010, 22:17:40 »
JES!!! Meiän tontut julkastiin Lintsin nettisivuilla ja nyt sitten kaikki kipin kapin äänestää lempparitonttua!!!

Olen siis tuossa ryhmässä, joka on suunnitellut ja toteuttanut tontut kokonaisuudessaan, nyt siitä voi jo puhua raivoamatta XD

http://www.linnanmaki.fi/fi/jouluhattara/tontut

Tuonne äänestää, jos haluutte tietää, minkä oon tehny et sen perusteella äänestätte niin laittakaa yksäriä, en tässä kerro, ettei se vaikuta äänestystulokseen. Kiitän ja kumarran koko 08-poppoon puolesta jos käytte äänesttää!!!

Galen
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #160 : 29-11-2010, 22:20:03 »
*köhgalentonttuköh*


Hups, eipäs lipsautella! Mutta ihkua että melkeen arvasin ainakin päässäni oikean tontun, ehottomasti kyllä paras noista! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #161 : 12-12-2010, 01:58:34 »
Jee. Enää minuutti jäljellä Mabinogin latausta.
Oon jo vaiks kuin kauan halunnu nörtteillä pelien parissa. Toivottavasti peli toimii ja toivottavasti meen johonki aikaan nukkumaanki.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #162 : 18-02-2011, 08:53:54 »
JES!

Tuli odottamaton vapaapäivä, koska autoni päätti että on liian kylmä käynnistyä. Mutta mitäs siitä. Jääkaappi on täynnä ruokaa, ja herrat Aubrey ja Maturin tuntuvat olevan kovasti innokkaita leikkimään kanssani.... ;D



zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #163 : 09-03-2011, 19:27:34 »
Floodausta... JES!

Näyttääpä siltä, että saan sittenkin koirani, iki-ihanan karvamussukkani mukaani ainakin joksikin aikaa uuteen asuntooni! Ihanaa! luulin jo joutuvani luopumaan siitä kokonaan ja ikävöin ja surin jo etukäteen, mutta nyt näyttää hyvältä!  :D


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #164 : 29-04-2011, 12:26:59 »
Jes!

Aurinko paistaa, japaniperheeni soitti, kaikki hommat on tältä päivältä hoidettu, kiva vappu tiedossa ja maanantaina on työhaastattelu.
Eli erittäin hyvin pyyhkii!

//SAIN TÖITÄ, jipii! Eihän sitä haettukaan mitä-tahansa-periaatteella töitä ku seittemän kuukautta! \o/
« Viimeksi muokattu: 02-05-2011, 12:38:25 kirjoittanut Lavande »