Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166122 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #180 : 21-05-2011, 10:20:30 »
Haha, Kalervo Kummola ja Teemu Selänne! Miks nuo samassa lauseessa mainittuna kuulostaa jotenkin kamalan härskiltä?? :P ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #181 : 21-05-2011, 12:19:05 »
Mä mietin eilen ihan sitä samaa, että miksi Kummolasta ja Selänteestä samassa lauseessa tulee jotenkin härski mielikuva.  :D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #182 : 21-05-2011, 21:45:45 »
Liput Satama Open Airiin <3 Ja toimiva netti omalla koneella <3 Ja mun kirja on tätä vauhtia pian valmis !!!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #183 : 24-05-2011, 16:16:50 »
JEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä minun asuinkuntani kirjasto on sitten hyvä laitos! Tulin kysyneeksi että saisiko Aubrey/Maturin sarjan kääntämättömiä osia kaukolainoina, ja hehän etsivät minulle ne... eikä tarvitse edes maksaa kaukolainamaksuja vaan saan pelkällä varausmaksulla 50 senttiä per nide!!!!


Elämä on Ihanaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #184 : 28-05-2011, 21:44:28 »
Aika epätodellinen fiilis. Viime päivät ovat olleet luvalla sanoen outoja. Vanhempani tulivat käymään pariksi päiväksi, ja tuli harrastettua mm. isä-tytär-palikkatestejä, jonka seurauksena minun sänkyni on nyt makuuhuoneessa ja sohva olohuoneessa sille tarkoitetulla paikalla. Emme ole ikinä tehneet yhdessä mitään vastaavaa.

Ja niin niin. Tein jotakin, mitä en kyllä uskonut tekeväni vielä pitkään aikaan. Tulin vanhemmilleni kaapista ulos ja kerroin että olen bi. Ihmeellisintä oli, että ottivat sen suht rauhallisesti. Voihan tietenkin olla, että kun olen heidän mielestään "täyttänyt velvollisuuteni" ja lisääntynyt, saan nyt tehdä elämälläni mitä tahdon. Mutta olo on kuin voittajalla.   8)



zilah













Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #185 : 28-05-2011, 22:44:07 »
Tulin vanhemmilleni kaapista ulos ja kerroin että olen bi.

Onneksi olkoon <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Jes!
« Vastaus #186 : 28-05-2011, 22:58:51 »
Ja niin niin. Tein jotakin, mitä en kyllä uskonut tekeväni vielä pitkään aikaan. Tulin vanhemmilleni kaapista ulos ja kerroin että olen bi.

Onnea epäkaappiutumisen johdosta!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #187 : 28-05-2011, 23:03:56 »
Voi tosiaan olla, että vanhemmat ajattelee sitä vähän toisin kun on jo jatkanut sukua kuin jos ei olisi jatkanut, mutta on se silti aika hieno homma kun saa tuollaisen asian kerrottua. Varmaan siinä lähtee yksi painolasti sydämeltä, kun pystyy olemaan omille vanhemmilleen tuossa suhteessa rehellinen.  :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #188 : 29-05-2011, 18:04:50 »
Kiitosta vaan kaikille kannustajille. Kyllä se tästä valkenee vielä väkisinkin. Ja nyt on uusi aihe sanoa

JESJESJES! ROKROK!!!!!!!!

MULLON BÄNDI!!!!!!!!!

Tosi mukavia tyyppejä, aika lähelle samanikäisiä kuin minäkin ja osaavat vielä soittaa! Ainiin, ja musiikkimaku on myös sama kuin minulla, joten hyvältä näyttää!  ;D


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #189 : 29-05-2011, 20:57:12 »
Onnea onnea ja paljon onnea!! Hieno homma! Millon saadaan kuulla teidän musisointia? Malttamattomana jo odottelen!  ;D

Onko se muuten SE bändi, vai joku muu?  8)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #190 : 29-05-2011, 21:16:25 »
Eiköhän tuota parissa kuukaudessa viimeistään saada setit pystyyn. Katsoo nyt. Ja ei oo SE bändi... toinen oli nopeampi ja veti niin ollen pidemmän korren. Mutta eipä sitä tiedä, vaikka toisenkin proggiksen ottaisi tehdäkseen, ennenkin on ollut jopa kolmekin viritystä yhtäaikaa pyörimässä...


zilah

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Jes!
« Vastaus #191 : 30-05-2011, 00:36:45 »
Elämä hymyilee Zilahille. Onnea ^_^ En tietenkään tiedä yhtään mitä soitat tai laulat mutta noooh...

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Jes!
« Vastaus #192 : 31-05-2011, 10:45:41 »
Oujee, helatorstai yllätti ja sain lyhyellä varoitusajalla perjantain töistä vapaaksi, pitkä viikonloppu <3 Ah, jos sais taas kaksi lukua ficciä kokoon... Alkaisi olla aika hyvin pullat uunissa sen suhteen, että kyseinen hirviö jopa joskus valmistuisi.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #193 : 05-06-2011, 19:47:03 »
Jessss! Eräs ihana ihminen sanoi juuri, että olen viimeisimmällä raapustuksellani jälleen kerran ylittänyt itseni. Mä sallin hetken itselleni nauttia tästä kunnes alan pelkäämään sitä, että milloin alitan itseni.  ;D :o En koskaan taida todella sanoa, että teet ficcarin eloni onnelliseksi!  :D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Jes!
« Vastaus #194 : 06-06-2011, 00:50:36 »
TWILIGHT BREAKING DAWN TRAILERI

FUCK THE HATERS. THIS IS EPIC!

Okei no, kyllä mä vähän taas räjähdin vihaajille mut no.