Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166149 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #225 : 06-10-2011, 14:06:31 »
Kaikki ei kuitenkaan ole täysin päin mäntyä. Mulla on eilisistä Anaheimin harjoituksista peräisin oleva Ducksin kapteenin Ryan Getzlafin sylkinäyte. ;D Enkä edes tehnyt mitään pervoa eikä se sylkenyt mua tai mitään.  ;D Mun kynäni vaan lakkasi toimimasta väärällä hetkellä ja se käytti kynää suussaan. Ei auttanut, mutta mitäs mä tekisin tuolla näytteellä? ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #226 : 06-10-2011, 14:46:17 »
Kloonaat ittelles oman Getzlafin ja opetat sille pervoja temppuja! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #227 : 06-10-2011, 15:13:29 »
Hyvä idea!  :D Ja musta jotenkin tuntuu, ettei sitä tarvitsisi paljon opettaa. Enhän mä tietenkään voi oikeasti tietää. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #228 : 07-10-2011, 07:50:03 »
Kloonaat ittelles oman Getzlafin ja opetat sille pervoja temppuja! \o/
  :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #229 : 07-10-2011, 12:10:22 »
<3 Olen sanaton <3

 :D :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #230 : 07-10-2011, 13:08:39 »
^ <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #231 : 17-10-2011, 20:38:27 »
:D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #232 : 23-10-2011, 15:54:49 »
JEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAIN VIIMEINKIN KONEENI TAKAS KORJAUKSESTA!!!!!!!!!!!!!

IHANAIHANAIHANA!!!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D


ZILAH

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #233 : 23-10-2011, 20:27:01 »
Hienoa, zilah!!  :D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #234 : 24-10-2011, 18:46:59 »
Ihihi <3 Sain loistavaa asiakaspalvelua työkkärissä käydessäni ja saan jatkaa noitten ihanien palleroisten hoivaamista vuoden vaihteeseen asti <3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #235 : 05-11-2011, 10:40:48 »
Saatiin netti taloon! Ja on ihan helvetin nopea! Tuntuu mukavalta kuukauden tauon jälkeen. Ei tuu ikävä katvealuetikkunettiä. Nyt voin pitää yhteyttä perheeseen katsoa väliin jääneet jaksot Vampyyripäiväkirjoja, jipii!
Kone toimii jostain syystä muutenkin nopeammin... Kirjoituskieli vaihtuu samantien, ennen se aina lagas siinä kohtaa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #236 : 06-11-2011, 14:27:23 »
JES! Sain viimein englanninkielisen PWP-trilogiani valmiiksi ja postatuksi kahteenkin eri paikkaan ja lisäksi suomenkielinen pitkä jatkikseni on epilogia vaille valmis.  :D

zilah

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #237 : 06-11-2011, 15:13:52 »
Timon ja Janin keikan piti alkaa paljon varemmin, kello on yks ku herrat viimein suostuvat lavalle kipuamaan. Janin taustalaulu vähän pois nuotista ja kohta herralta katosi ääni. Reppana, silläkin flunssa, ei ehkä niin paha, kuin omani (kohta viidettä viikkoa). Oli ihana ilta kullan kanssa, vaikka kellonympärystä tuntuu todella lyhyeltä ajalta viettää ihmisen kanssa, jonka kanssa on koko viime vuoden asunut. Loistava ja hauska keikka ja loppuilta, vaikka olenkin aika pahoin toipilas ja tukehdun rykimiseeni. Elämän pieniä iloja <3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #238 : 07-11-2011, 08:50:16 »
Voi Geo, sullakin noin paha flunssa /: Pikaisia paranemisia sinne suunnalle! Itsehän olen ollut tässä kohta kaksi kuukautta yhteen putkeen flunssassa ja aina kun luulen että paranen, niin tulee joku uusi oire.

Mutta mutta, oikeasti tulin hihkumaan tänne miten onnellinen oon kaverini puolesta kun se sai potran poikavauvan viime keskiviikkona <3 Oottelen vaan millon tää mun flunssa hellittäis, että pääsisin katsomaan sitä.

Ja jee! Pasilan neloskausi alkaa tänään! Ja oon ihan rakastunu Wii Fitiin, kun vihdoin ostettiin se!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #239 : 07-11-2011, 12:11:48 »
Oon ilonen rimpsin kaverin puolesta :D
Mulle syntyy helmikuussa pikkusisko (joo, aika reippaasti ikäeroa, mut kuitenkin!) ja oon alkanu taas ihan innoissani katsoo vauvavaatteita ja tavaroita, varsinkin kun täälläpäin maailmaa ne on niin  söpöjä! Plus voin kattoa brändivaatteita muille sisaruksilleni :D Totta kai neljävuotiaan pitää saada merkkifarkut!