Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166341 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #270 : 19-03-2012, 11:42:40 »
Pakko ihkuttaa, että oon nyt ihan rakastunu Lego Harry Potter-peliin, kun olin viikonlopun vanhemmilla ja pelasin sitä siellä niin päädyttiin eilen kauppareissulla miehekkeen kanssa ostamaan se kotiinkin. Eihän siitä vähästäkään elämästä tuu nyt yhtään mitään ku vaan nökötetään vierekkäin sohvalla pelaamassa tuota :'DD
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #271 : 19-03-2012, 12:00:34 »
Olihan se pakko katsoa ja jos mun pitäisi kertoa yhdellä sanalla, miltä peli näytti, niin se näytti hassulta.  :D

Näyttikö Sid hassulta? :D

Joo, siis nimenomaan Sid näytti hassulta.  ;D Peli muuten ei välttämättä näyttänyt niin hassulta. No joo, kyllä peli yleisesti ottaen useinkin näyttää aika hassulta, mutta tuossa tarkoitin Sidiä. Vähän kyllä käy nyt sääliksi, kun se yrittää epätoivoisesti tehdä maalia ja nyrpistelee nenää tyytymättömänä ja vihaisena itselleen kun ei onnistu. :D No, onpahan jotain muuta katsottavaa, kun Anaheim rämpii...  :P

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #272 : 19-03-2012, 16:15:46 »
Pakko ihkuttaa, että oon nyt ihan rakastunu Lego Harry Potter-peliin, kun olin viikonlopun vanhemmilla ja pelasin sitä siellä niin päädyttiin eilen kauppareissulla miehekkeen kanssa ostamaan se kotiinkin. Eihän siitä vähästäkään elämästä tuu nyt yhtään mitään ku vaan nökötetään vierekkäin sohvalla pelaamassa tuota :'DD
Oi vitsi se on ihan loistava! :D Serkulla on se wiillä, pelasin sitä sen kanssa käytännössä koko viikon, kun olin lastenvahtina. TLOTR:it on kans tosi hyviä pleikalla, vaikka ei niillä kamalasti kirjojen kanssa tekoa ole ja kaikki kolme on tosi eri tyyppisiä, mutta yllättävää kyllä ainakin itte tykkään niistä. Vielä kun olisin vähän parempi enkä koko ajan tappaisi pelkkiä omiani...

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #273 : 19-03-2012, 16:21:00 »
Lego-pelit keksinyt tyyppi on kyllä ollut tosi nero.  ;D Kenelle tuollainen peli tulee edes mieleen? Mutta se on kyllä loistava, kun kaikki hajoaa ja rakentuu niin kuin legoilla oikeasti leikittäessä. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #274 : 19-03-2012, 16:41:45 »
Nimenomaan ja noi on hyvällä huumorilla tehty. Musta on jotenkin herttasta, että Tylypahkan taistelussa Voldemort istuu koko ajan jossain teellä <3 Ja raukkis kun itse olen niin uskallan jopa pelata noita, kun ne ei oo mitenkään pelottavia. Eikä noissa oo onneksi ihan hirmusesti tasohyppelyä, koska oon niin huono siinä :'DD
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #275 : 19-03-2012, 19:27:13 »
^ \o/


Jes! Fifi ei töki enää, mutta takana onkin Windowsin uudelleenasennus ja koko saakelin illan kestäneet päivitykset :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #276 : 20-03-2012, 15:15:34 »
Oon niin onnellinen, teen illaksi gyouzaa ja ainakin kuoret onnistu täydellisesti! Jee! Ensimmäiset oli rumia ja epämääräisiä, mut vähitellen niistä tuli hyviä ja sit tein ekatkin uudelleen niin kaikki on kauniita.

Tällainen ruoka siis kyseessä. Täytettä, täyttämistä, rypytystä, paistamista ja höyryttämistä tullut tehtyä ennenkin, niin siinä ei pitäisi olla ongelmia. Kunhan nyyttieni rakenne pysyy iltaan saakka hyvänä!

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #277 : 20-03-2012, 19:48:53 »
^Varmaan tosi huojentavaa kuulla :) Veriongelmat on ihan kamalia, pahinta ehkä se, että pitäisi katsoa, mitä sinne suuhunsa tunkee... purkkiruoka kun ei kuulemma hyvästä ole.



Kun on seitsemän ihmisen porukalla hävittänyt neljä (vegee) suklaakakkua ja keskustellut sen jälkeen kohtuudesta, ei tee enää vähään aikaan mieli mitään makeaa :D Hyi yök, melkein oksensin, koska ei sitten ollut käynyt mielessä syödä mitään alle... enkä ollut ainoa. Mitä opittiin? Suklaakakku on kuin alkoholi - tyhjään mahaan kamalaa. Lisäksi lienee jokin syy, miksi soodaa mitataan tee- EI ruokalusikalla. Nousivat ihan mukavasti :P




Poissa Kuurankukka

  • Yaoi duck
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Rakastaa salaa haaveissa niin että sattuu
Vs: Jes!
« Vastaus #278 : 22-03-2012, 22:47:02 »
Jes, pääsinpäs harkkoihin viikon tauon jälkeen :D Ja Apulannalta ilmestyi vihdoin uutta settiä, toinen jes sille!
Jos sinun ripsesi olisivat oksia, hirttäytyisin niihin että huomaisit minut, rakkaani
-Tommy Taberman-

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #279 : 23-03-2012, 23:15:31 »
Ilves ei saa pudota liigasta!!!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #280 : 23-03-2012, 23:22:59 »
Ne on olleet liigassa niin kauan kuin minä olen liigaa seurannut ja pöytälätkässä mun joukkue oli alle kymmenenvuotiaana Ilves ja veljeni pelasi Tapparalla.  ;D Lahdessa ei ollut silloin omaa liigajoukkuetta, mutta siitä on jäänyt ikuiset sympatiat Ilveksen suuntaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #281 : 24-03-2012, 03:07:56 »
Lahdessa karsinnat on jo tuttua kamaa, samoin kuin divariin putoamiset. :P Mä toivon virallisesti JYP:n ja Kärppien menestystä, koska sisaruksellinen kilpailu on käynnissä (ja Eric Perrin on <3), mutta sen ulkopuolella mestaruus Lahteen olisi kyllä aika cool. :D Lahdessa on kanssa sählätty talousasioiden kanssa aiemmin ja on tosi uutta, että joku haluaa pysyä siellä yhden kauden jälkeen. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #282 : 27-03-2012, 19:27:04 »
Oi että rakastan Knallia ja sateenvarjoa. Muistan niin monet autoreissut, kun ollaan miehekkeen kanssa ajeltu ja naurettu niitten toilailuille <3

Jumppasin eilen ilman, että se tuntu edes jumppaamiselta ja nyt oon aivan jumissa, joten ilmeisesti tuo ihan tehokasta oli. Olin myös pitkästä aikaa reipas ja lenkkeilin äiteelle kattomaan sen hoitopoikia ja ne oli aivan yhtä sulosia kuin ennenkin. Ulkona paisto ihanasti aurinko ja oikeesti näyttää jo keväältä kun lumet sulaa kovaa vauhtia.

Kävin eilen työhaastattelussa kirpparille, mihin oli tullu 462 hakemusta jos oikein muistan ja olin 11 haastateltavan joukossa. Peukut pystyyn maanantaihin asti, jollon ne ilmottaa valitsiko ne mut vai ei.

// Ainiin ja en oo vielä ihkuttanu, kun kävin sovittamassa sunnuntaina mun hääpukua ja olo oli ihan kun prinsessalla mun tylliunelmassani <3 Olisi jo heinäkuu niin saisin sen päälleni. Ja saatiin myös hääkakku valittua ja mieheke sai kuulla perjantaina, että sen nimenmuutoshakemus sai puoltavan vastauksen nimilautakunnalta ja se nyt ilmeisesti toukokuussa saa nimensä virallisesti vaihettua. Kun en halunnu pitää omaa nimeäni, enkä ottaa ton liian yleistä sukunimeä, niin päädyttiin sitten meijän molempien sukunimistä tehtyyn yhdistelmänimeen, jota ei vielä ole ollut kellään ainakaan VRK:n mukaan. Tuo vaihtaa sen nyt ja mä sit noudatan sen verran perinteitä, että otan sen uuden sukunimen sitten naimisiinmenon yhteydessä. (Mun kriteerit miehen suhteen oli, että pitää olla vähintään 15 cm pidempi kun minä, kiva murre, kiva sukunimi, rikas ja ruskeat silmät. Toi on kyl sopivan pitkä ja nyt sain sen vaihtamaan sukunimeä kivempaan, joten sain mä kaksi viidestä.)
« Viimeksi muokattu: 27-03-2012, 19:33:30 kirjoittanut rimps »
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #283 : 27-03-2012, 22:30:38 »
^Oo, hääpukuostoksia! Ihanaa  :) Minkä mallinen puku se on? Millanen hääkakku? Onnea häiden johdosta muutenkin! Nauratti sun kriteerit! ^^
Mä haluisin niin, että joku kaveri menis naimisiin, et pääsisin häihin. Mut nekin, jotka on seurustellu niin kauan, et se vois olla ajankohtasta ja alkais oleen "sopivassa" iässäkin on niin köyhiä, etteivät varmana kutsuis ketään "ylimääräsiä" ;D

Knalli ja sateenvarjo on parhautta! Mulla on yks kuunnelma-cd vielä, jota en oo kuunnellu niin vois ens viikolla kun on pitkä automatka edessä laittaa sen soimaan.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #284 : 28-03-2012, 08:58:20 »
Mulle tulee sellanen kaksosanen puku missä on siis korsetti erikseen ja sit sellanen vannehame missä on 10,5 metriä vannetta yhteensä ja ympärysmitta päälle kolme metriä ja sen päälle tulee päällihame missä on 28 metriä tylliä. Ei oo ihan täyspitkä kun haluan, että mun kengät näkyy. Mulla on siis vaaleenpunaset kengät ja nyöritys ja sellanen pitsikoristelu siinä korsetissa on kanssa vaaleenpunaset. Toi on aivan ihanan muhkea prinsessaunelma mut ei kuitenkaan semmonen ihan perinteinen kermakakku, kun toi on tyllipaljoudesta huolimatta kuitenkin aika simppeli.

Chuuko siis tekee ton mulle opparinaan ja se just laskeskeli, että kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ton hinta olisi siinä parin tonnin kieppeillä, mutta koska meijän budjetti ei ihan niin paljon anna periksi, niin en mä tosta maksa kun viidesosan suunnilleen sen virallisesta hinnasta.

Hääkakuksi meille nyt ilmeisesti tulee limetuorejuustokakku. Ollaan kyllästytty maistelemaan enää ja tuo on paras ja sellanen mistä päästiin yhteisymmärrykseen. Vaikka mä tekisinkin ite kyl paremman, mutta ei mulla oo aikaa eikä tilaa alkaa väsätä tyyliin häitä edeltävänä iltana toisessa kaupungissa jotain kuutta juustokakkua.

En mäkään itse asiassa tiennyt tosta nimenmuutosasiasta, ennen kuin päätettiin kysäistä sitä maistraatista. Mutta sieltä todettiin, että jos ei ole ollut koskaan tai vähintään 30 vuoteen kenelläkään sitä sukunimeä minkä haluaisi, niin sitten sitä voi hakea nimilautakunnalta. Ja sitten kun nimilautakunta on käsitellyt asian ja jos sieltä saa puoltavan vastauksen, niin ilmoitus nimenmuutoksesta julkaistaan jossain Virallisessa lehdessä ja sitten siitä 30 päivää on valitusaikaa ilmeisesti, mutta jos kukaan ei vastusta sitä, niin sen nimen saa sitten itselleen. Tossa oli myös kaksi vaihtoehtoa, että joko voidaan tehä näin, että toinen meistä vaihtaa sen etukäteen itselleen ja toinen ottaa sitten vihkimisen yhteydessä, tai sitten voisi hakea sitä häiden jälkeen yhdessä avioparina, mutta käsittelytapa oli minun ymmärtääkseni sama molemmissa ja ilmeisesti myös hintakin. 136 euroa taisi olla tuo käsittelymaksu.

Jei! Äiti soitti mulle eilen illalla ja totesi, että suunnittelevat perheen kesken laivamatkaa vapun kieppeillä ja kysy tahotaanko ton ukkosen kanssa lähteä mukaan. Ja totta ihmeessä mä ainakin olen menossa. Tuo toinen osapuoli ei vielä tiennyt, onko sillä kaverinsa synttärit justiinsa tuolloin.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen