Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166116 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #315 : 12-04-2012, 00:15:33 »
On se, saan tapella veljeni kanssa.  ;D Se jo ehdotti, että hankitaan liput Jyväskylään ensi lauantaiksi. ;D

Jes! Mä sain tämän foorumin päivitettyä! En kyllä huomaa mitään eroa, mutta kai se vähentää tietoturvariskiä tai edes jotain. :D Jos nyt vielä saisi päivitettyä 2.0 versioon ennen kuin vaaliaika päättyy. :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #316 : 12-04-2012, 15:42:45 »
Jes! Sain asiat kuntoon työkkärin kanssa, kävin haastattelussa, ja sain haluamani harjoittelupaikan! Jesjesjes!

Kaiken lisäksi pääsen työskentelemään juuri siihen ryhmään, mihin halusinkin - eikä multa vaadita edes ruotsin kielen taitoa (Miten noi kolme sanaa pitäisi kirjoittaa? Yhteen pötköön, ekat kaksi yhteen ja kolmas erikseen, vai kaikki erikseen? :D), vaikka kyseessä onkin kielikylpyryhmä. Yay!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #317 : 12-04-2012, 16:43:44 »
malla, mä olen miettinyt tuota samaa asiaa monta kertaa. Katsotaan miltä ne näyttää. Ruotsinkielinen on mun käsittääkseni yhdyssana, mutta ruotsin kieli taas erillissana. En minä tiedä. Mä kirjoittaisin kanssa juuri noin kaikki sanat erikseen.  :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #318 : 12-04-2012, 17:00:01 »
Liz, laitoin ensin nuo kaksi ekaa sanaa yhteen (ruotsinkielen taitoa), mutta se näytti jotenkin hölmöltä. Mietin vielä ties mitä väliviivoja ja muuta jännää sinne sekaan, mutta ne näyttivät vaan edellistä typerimmiltä ratkaisuilta, ja päätin pistää kaikki erikseen. :D Mä en oo koskaan edes miettinyt koko asiaa, mutta nyt kyllä ne mun viimeiset kaksi aivosolua kovasti toisiinsa törmäilee tuolla pääkopassa kun jäin tätä pohtimaan.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #319 : 12-04-2012, 17:07:59 »
Mulla on useinkin vaikeuksia juuri tuollaisten asioiden kanssa. En hahmota milloin sanat pitäisi kirjoittaa yhteen ja milloin ei.  :-[

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #320 : 12-04-2012, 17:10:12 »
Musta se on just noin kaikki erikseen, koska muoto "ruotsinkin kielen punaista taitoa" toimii :)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #321 : 12-04-2012, 20:25:51 »
Lainaus
Jes! Pelicans-JYP SM-liigan finaaleissa!
Pelicans! Jos Pelsut voittaa tänä vuonna, niin mun lyhyellä matikalla se tarkoittaa sitä, että Ilves voittaa ens vuonna. Yeah right...
Uu jee, tulihan se sieltä ♥ Koska millään muulla ei ole väliä, kuin että t****ra häviää. (pienten lasten kuullen ei saa kiroilla)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #322 : 12-04-2012, 21:48:24 »
Ei Pelsut saa voittaa!!! (Okei, saa mutta mun veljelle ei kerrota  ;D). Mä saan muuten kuunnella sen vittuilua koko vuoden, jos JYP häviää just Pelsuille finaaleissa. :D Lahdessa ihan järjetön kiekkohuuma ja veli kyttää finaalilippuja huomisaamuna kieli pitkällä. ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #323 : 12-04-2012, 21:55:00 »
No joo, kai mä sitten myönnän. Koska mun ystäväpiiri koostuu lähinnä pääkaupunkiseudulla asuvista ihmisistä, se on aina IFK tai Jokerit - ja molempien kannattajia löytyy saman verran kavereistani. Koska mä en tosiaan sm-liigaa katso, ja mua nyppi niin se miten multa vaadittiin mielipidettä, heitin sitten vitsinä kannattavani JYPiä täydestä sydämestäni. :D Heitin hyvän veikkauksen niiden kotikaupungista, ja mitään muuta en sitten edes tiedä. Koko homma oli täysin vitsi, mutta kyllä mä nauroin kun yksi Jokereita henkeen ja vereen kannustava kaverini onnitteli mua lärvikirjassa suunnilleen näin: "Nyt kävi näin, mutta onnee vaan teille voitosta!" ...meille?! :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #324 : 12-04-2012, 22:10:49 »
LOL LOL! ;D Sä et ole tajunnut että se on vakava juttu.  :D SM-liigassa se on henkeen ja vereen ja mä vastustan henkeen ja vereen kaikkia pääkaupunkiseudun joukkueita ihan historiallisista ja perin traumaattisista syistä, ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan.  :D Mutta on aivan kauheaa todeta, että NHL:n seuraaminen on aiheuttanut ihan päinvastaisen ilmiön. Mulla on kasa suosikkijoukkueita, joista en haluaisi yhdenkään häviävän, kasa suosikkipelaajia ja suurin osa pelaajista on muutenkin kovin sympaattisia ja lisäksi mä olen alkanut pitää ruotsalaisista kiekkoilijoista!!!!??? ;D What the heck is this??? ;D What's wrong with me???!!! ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #325 : 12-04-2012, 22:18:06 »
Mä ymmärsin koko lätkän vakavuuden vasta silloin, kun totesin jotain mm-peliä seuratessa, että jos Suomi tippuu, niin toivottavasti Ruotsi voittaa kultaa jotta pokaali pysyisi lähellä. :D Muistan yhä kommenttini aikaansaaman mölyn ja saarnan. :D "Tärkeintä ei ole voitto, vaan se, että Ruotsi häviää!"
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #326 : 12-04-2012, 22:19:56 »
^Meinasin jo kesken sun viestis lukemisen tulla heittämään ton sinne, koska todellakin! Ei siinä mitään, Ruatti on ihan jees, mut ne on vaan niinku Turku - sellasia jo periaatteesta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #327 : 12-04-2012, 23:19:25 »
Minun jääkiekko (tai mikään muukaan urheilua sivuava) -tietämykseni on noin nollan luokkaa. ;) Tai siis tiedän että on olemassa Teemu Selänne ja Saku Koivu (?) ja tunnistan kai jotain muitakin nimiä jotka liittynevät jääkiekkoon, mutta en tiedä joukkueista mitään. Kaikki hermostuvat minulle kun sanon vahingossa jääkiekkoa "palloksi" ja ottavat nuo jutut muutenkin ihan liian vakavasti.  ;D

Sen pelin loppuosan olen nähnyt, missä Suomi voitti maailmanmestaruuden, joskus 90-luvulla muistaakseni. Huusivat minutkin katsomaan niin näin miten se päättyi ja olihan se tietysti kiva että Suomi voitti. :) Mutta ei se minua liikuta yhtään vaikka häviäisikin. Ylipäätään missään urheilussa en oikein ymmärrä sitä, että jos joku voittaa kerran, sen pitäisi ihmisten mielestä voittaa ikuisesti siitä eteenpäin ja kaikki suuttuvat jos ei voitakaan enää uudelleen, tai vaikka jos voittaisi niin toisena kertana saisikin hopeaa. Ei kai kukaan voi aina voittaa yksinään, ja sellainen kilpailu josta tietäisi aina varman voittajan olisi ihan tylsä. Minä aina toivon että joku sellainen voittaisi joka ei ole vielä aiemmin voittanut, siitä tulee aina ihmisille suurin ilo. :)

Ai niin, ja yhtenä kesänä katsoin jalkapalloa kun asuin Italiassa. Se oli silloin kun Francesco Totti sylki toista pelaajaa kasvoihin ja siitä tuli hirveä kohu. Silloin katsoin kolme peliä ihan siksi kun sillä miehellä oli niin söpö nenä.  :D (Sitä sylkemisjuttua paheksuttiin ympäri maailmaa, mutta kaikki joita tapasin ja jotka asiasta keskustelivat, olivat sitä mieltä että se nyt oli ihan aiheellista toimintaa ja tuomari oli hölmö.  ;D)

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Jes!
« Vastaus #328 : 12-04-2012, 23:32:53 »
Nappeli: oon samaa mieltä kanssasi! Mut Kärpät kuitenki pärjäs pitkälle! Mie luulin, et Pelicans vie Kärppiä kuin lemmikkiä narussa neljännesfinaaleissa, mut eihän se ihan niin ollu x)

Lainaus
Jes! Pelicans-JYP SM-liigan finaaleissa!
Pelicans! Jos Pelsut voittaa tänä vuonna, niin mun lyhyellä matikalla se tarkoittaa sitä, että Ilves voittaa ens vuonna. Yeah right...
Uu jee, tulihan se sieltä ♥ Koska millään muulla ei ole väliä, kuin että t****ra häviää. (pienten lasten kuullen ei saa kiroilla)
(Pieniä lapsia, missä? : D) Mulla oli yläasteella hissassa ja yhteiskuntaopissa ope, joka kannatti t****raa, ja aina, kun tää voitti Kärpät, se jako seuraavana päivänä opettamilleen oppilaille karkkeja (xDDD) ja hymyili pelottavasti. Jos ne taas hävis, se oli tosi ilkee seuraavan päivän ja piruili tietyille, harvoille, valituille oppilaille entistä enemmän. (mm. MINÄ DD: )

//Huomautus! Sillä aikaa kun kirjoitit viestiäsi, tähän aiheeseen on kirjoitettu 9 uutta viestiä. Haluat ehkä lukea ne ennen tämän viestin lähettämistä.
xDD Sen siitä saa, kun unohtaa viestin kirjottamisen "hetkeks" : DDD

Fiorella: Suomi voitti mestaruuden 1995! Helppo muistaa ja päteä : D Riittää vaan, ku muistat oman syntymävuotesi : D

Ja joo, ettei koko viesti menis ihan offaukseksi, oli mulla oikeesti asiaakin! : D
Sain tänään takasin pitkänmatikan neloskurssinkokeen ja luulin, että saan jonkun nelosen tai vitosen, mutta että arvaa, kuinka kiljaisin, kun näin paperissa numeron 8! Olen nyt aika yberonnellinen <3 Pääsin läpi <3

//offaus: Missä täällä on jääkiekkotopa? Joku linkkaa sen mulle!
« Viimeksi muokattu: 12-04-2012, 23:36:25 kirjoittanut Herkkuoone »
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #329 : 12-04-2012, 23:34:53 »
malla LOL! Joo, kyllä se on just niin, että tärkeintä ei ole Suomen voitto vaan se, että Ruotsi häviää tai jää taakse.  ;D Tosin oikeasti, jos on valittava Ruotsin ja Kanadan väliltä, niin ehdottomasti Ruotsi silloin voittoon. LOL, mä olen logiikan riemuvoitto.  ;D Seuraan NHL-kiekkoa, jossa suurin osa on kanadalaisia ja vihaan Kanadaa... :D.

Lainaus
Se oli silloin kun Francesco Totti sylki toista pelaajaa kasvoihin ja siitä tuli hirveä kohu. Silloin katsoin kolme peliä ihan siksi kun sillä miehellä oli niin söpö nenä.

Joku muukin on tykännyt siitä nenästä!!! ;D