Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166087 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #345 : 17-04-2012, 16:51:16 »
Jei kävin äiteen luona ja sen hoitomuksut ei vierastanu mua yhtään. Paitsi pienimmäinen kartto mua hetken aikaa kunnes se tajus et mulla on ruokaa ja sit olin sen ylin ystävä :'DD Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta vai miten se meni.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #346 : 19-04-2012, 22:07:39 »
Selvitin just, mikä mua valvotti viime yönä. Heräsin kolmen aikaan yöllä ääneen, joka kuulosti ensin pikkukoiran haukahtelulta. Hetken kuunneltuani totesin, että ei se ole koira, kun se venyttää haukahdusta kummallisesti, eikä meidän koirat tuntuneet välittävän päykytyksestä pätkääkään. Siellä se riiviö-eläin kuitenkin möykkäsi talon takana, suoraan makkarin ikkunan lähellä. Äänen perusteella kyseinen terroristi osoittautui ketuksi. ;D Onkohan sitten kovinkin tuttu tapaus meidän koirille, kun niistä ei moinen yökyöpeli tuntunut olevan huomion arvoinen ollenkaan.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #347 : 20-04-2012, 19:57:35 »
Niillä on jotkut salaiset pippalot meneillään öisin Nappeli. Kohta tulee kettukoiranpentuja roppakaupalla.

Jes! Oon saanu tänään jatkettua mun ikuisuusprojektifikkiäni ja tuntuu, että tää joskus jopa valmistuu. Kunhan pari juonenkäännettä vaan taipuisi ensin mun tahtoon.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Jes!
« Vastaus #348 : 21-04-2012, 21:33:30 »
Niillä on jotkut salaiset pippalot meneillään öisin Nappeli. Kohta tulee kettukoiranpentuja roppakaupalla.
Oon samaa tästä ;D Aww, kettukoiranpentuja, oisko hei vähän söpöä? <3

Rimps: Hienoa, että oot saanu ikuisuusprojektiasi eteenpäin ja toivottavasti se myös joskus valmistuu! Mulla itselläni tökkii ihan kaikki, enkä saa aikaiseksi mitään tekstiä, yhh. >:

Mutta jes! Porukat on vihdoin ja viimein muistanu ostaa meille suihkuun uuden suihkunletkun ja jopa saanu vaihdettua sen <3 Oli kauhean luksusta käydä suihkussa ilman, ettei tarvinnu hirttää sitä letkua miljoonalle mutkalle, ettei se ruutais paineella vettä jostain ihan random kohdasta, ahh <3
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #349 : 22-04-2012, 21:48:56 »
Grillikausi korkattu! Omnomnom, tästä se joka kesäinen alamäki taas lähtee. :3
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #350 : 25-04-2012, 20:45:00 »
JES! Oli taloyhtiön vuosikokous ja vahvistui että ei tehdä hissiremonttia (ainakaan vuoteen, mutta todennäköisesti koskaan) ja se tekee heti kymppitonnin säästöä minulle (siis että en joudu ottamaan niin paljoa uutta lainaa). Huh! Todellakin iso huh. Viime vuonna meni niin tiukille että joutui äänestämään, ja kun olin ääntenlaskijaksi valittu niin jouduin laskemaan niitä osakkeita, ja silloin se meni tosi tarkasti hissin vastustajien voitoksi.

Ja lisäksi tuli vahvistus että palkkaan tulee syksyllä korotus, ei mikään hurjan iso mutta joka penni on kotiin päin. :) Loistavaa. Nyt on kaksi huolta vähemmän niskassa. 

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #351 : 27-04-2012, 22:39:46 »
JES!!! Mulla on mahtavia kavereita!!!  ;D Ne on hauskoja, mukavia, avuliaita ja lisäksi vielä vahvoja!! Tahdon niiden habat.  ;D Bonuksena vielä uusi ihana kämppä. Vappubileet mun luona, tarjoan munkit ja simat.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #352 : 27-04-2012, 23:16:50 »
*Venyttelee täällä jumiin menneitä hauiksiaan*

Pieni liikunnallinen iltapuhdehan se oli, ja eikun huomenna uusiksi.  ;D

Vappubileitä odotellessa... :D


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #353 : 05-05-2012, 06:28:25 »
Apua, mun pitää oll allea viiden tunnin päästä töissä (7,5h. työvuoro), enkä oo nukkunu YHTÄÄN. Mut miten voisin nukkua, kun kun jo monikuukautinen ihastukseni on vaarassa, että ei olekaan yksipuolista, ääks iiks. Tässä on niin kaunis ja kiva ja fiksu mies kyseessä, että oksat pois. Onneni on ollut tapailla sangen viehättäviä yksilöitä ennenkin, mut tää veis kyllä kirkaasti voiton muista kaikin puolin. En uskalla toivoa liikoja mut oonpas vähän toiveikas kuitenkin viime öisten juhlien jälkeen. Tää tyyppi oli tosi ihastunut toiseen tyyppiin, joka ei huolinu sitä ja sit oli ajautua ihan vikateille ihan kamalan naisen syliin, et oon ollu ihan murtunut! Toivottavasti en kuvittele liikoja nyt :)

Iiks ääks olis liian ihanaa. Toivon paljon hyviä asioita kaikille muille!

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #354 : 06-05-2012, 17:40:31 »
55km takana, nahka pois kolmesta kohtaa jalkoja, savuisia ja tasaisen (mudasta)ruskeita vaatteita, koko lauantain kestänyt sade, mahtavaa seuraa, toivoton kylmyys, epätoivo ("Tää tie ei lopu ikinä!... Ei perhana, nyt se loppu, ei kai me tonne puskaa mennä?!"), alle puolesta välistä kotiin karannut petturiystävä (jätti sitte meiät sinne ja vei ruokia mukanaan...), en-enää-ikinä-kävele-kuin-jääkaapille -fiilis ja Birgitanpolku maastotutkimuksineen takana! Nyt on kyllä mahtava fiilis, vaikka jalkoja särkee vielä näin kahdenkin tunnin jälkeen :D Pitäisi varmaan venytellä, tai en huomen pysty liikkumaan ollenkaan. Vaikka tien päällä siellä oloaan kirosikin tuhottoman matkan takia, lähtisin kyl takas vaik heti - kunhan ei tarvi kävellä kui korkeintaa jääkaapille asti  ;)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #355 : 08-05-2012, 19:14:31 »
Oli aivan ihana nähdä pitkästä aikaa mun naista, joka muutti Hollantiin aupairiksi muutama vuosi sitten ja jäi sille tielleen, mitä nyt satunnaisesti kyläilee Suomessa. On ihanaa kun on sellasia ihmisiä ystävinä, joitten kanssa on aivan luonnollista puhua mistä tahansa vaikka näkis tyylillä kerran vuodessa<3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #356 : 10-05-2012, 10:30:56 »
Jes! Vihdoin ja viimein löytyi oikea kaapeli, jotta voidaan pelata meikän ikivanhalla Super nintendolla Super Mario Worldia. <3 Mä en juurikaan pelaile millään konsoleilla, mutta kun tätä on hakannut muksuna niin hulluna, niin nostalgiasyistä kaivan kyseisen konsolin aina parin vuoden välein kaapista ja ah ah ah. Tykkään!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #357 : 10-05-2012, 21:55:25 »
JES! Ebay on kaveri! Onnistuin tilaamaan sieltä joitakin tosiupeita vaatteita ja nyt vaan odottelen kieli pitkällä niiden saapumista.


zilah

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #358 : 11-05-2012, 14:11:10 »
Uu jee, aattelin aamulla ihan satavarmasti kastuvani pyöräillessä kouluun, mutta en kastunutkaan! :D Sade alko puoli tuntia mun perille pääsyni jälkeen, täydellinen ajoitus ♥ Sade on kivaa ja siinä on kiva kävellä, mut inhoon pyöräilyy sateessa painavan laukun kanssa. Ei se, että kastuu, vaan se, että housut/ sukkikset liimaantuu reisiin, kengät alkaa hiertää ja näpit jäätyy. Ja lisäks kaikki kamat kastuu läpimäräks, hei hei siistit (tai vähän vähemmän siistit) muistiinpanot ja kirjat.

Hih hih, kivaa :D Lisäks kaverilla on tänään synttärit ja se tykkäs Retardista Ananaksestaan.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #359 : 11-05-2012, 23:47:42 »
Jes jes jes jes jes! Hihkutin jo LJ:ssakin mutta mikä ettei myös täällä... :) Olen kuunnellut nyt koko illan ilolla ja innolla hilpeää irkkumusiikkia Youtubesta ja iPodista myös ja jos ei kello olisi huomaamatta jo vähää vaille puoltayötä, olisin varmaan kokeillut omalla viululla kohta mukana. ;) (Ei siis mitenkään sillä sanottuna, että osaisin soittaa... Mutta tahtoisin kovasti osata!) Tuollainen musiikki saa niin hyvälle tuulelle että alkaa tanssijalka vipattaa. Kikattelin sitä tässä itsekseni että kun en niin kovasti lattarimusiikista tykkää, voisin pitää itselleni "irkku-zumbaa" täällä niin tiedä vaikka alkaisivat kilotkin karisemaan.  :D