Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166399 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #360 : 14-05-2012, 13:59:06 »
Jee! Oon vetääs lapsille sellasia seikkailukierroksia vanhaan rakennukseen kunnostetussa fantasiamaailmassa. Tästä syystä saan käyttää iltapukua!  Puku on oma, A-linjanen sinivihreä vanhojentanssipukuni, jota oon halunnu käyttää pitkään jo uudelleen :)

Ainoa miinus on, että kun nää on mulle vierasta teatteriporukkaa, ne ei ollu kauheen lämminhenkisiä. Kai ne vierastaa sit uusia ihmisiä tai jotain... Vähä hölmö olo tulee kun kaikki on niin kylmäkiskosia. Vaiks tulin tosi lyhyellä varotusajalla auttaan ja oon kuitenki teatteria tehnyt kymmenen vuotta ja tottunut lapsilaumoja ohjaamaan.

Mut paikka on todella upea ja lasten kierrättäminen hauskaa :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #361 : 14-05-2012, 21:00:42 »
Kuulostaa ihanalta, Lavande. Harmi vain, että muu seurue on kylmäkiskoista. Taiteilijapiireissä tuollainen suhtautuminen on valitettavan yleistä. Se oli eräs syy, miksi vaihdoin alaa.


zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #362 : 14-05-2012, 22:52:42 »
Jes! Meikä menee huomenna katsomaan ekaa kertaa lätkää halliin, ja kyseessähän on tuo USA vs. Sveitsi! ;) Iso kiitos kyllä kaverille ja sen firmalle joka jakoi muutamat ilmaisliput tohon matsiin, wuhuu!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #363 : 15-05-2012, 16:04:11 »
Kävin työkkärissä ja siellä oli mukava täti, joka ehdotti mulle jotain hyödyllistä!!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #364 : 15-05-2012, 19:27:42 »
Jes, sain tehtyä mesen! ;D Uujee, niin hieno fiilis oli vielä hetki sitten, aattelin etten ikinä saisi itseäni niskasta kiinni. "Oli vielä hetki sitten", koska tajusin juuri, etten tee mokomalla mitään - ei sielä ole ketään! -.-' noh, onhan se silti kiva olla olemassa.

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Jes!
« Vastaus #365 : 15-05-2012, 20:20:17 »
Jes, sain tehtyä mesen! ;D Uujee, niin hieno fiilis oli vielä hetki sitten, aattelin etten ikinä saisi itseäni niskasta kiinni. "Oli vielä hetki sitten", koska tajusin juuri, etten tee mokomalla mitään - ei sielä ole ketään! -.-' noh, onhan se silti kiva olla olemassa.
Oletko sä lisänny ihmisiä sun meseen?

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #366 : 15-05-2012, 20:33:40 »
^Hah, noin evo en kuitenkaan ole, en edes minä :D Tarkoitin, että erittäin harvalla edes on sellaista/ on sellaista käytössä :)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #367 : 17-05-2012, 08:42:48 »
Ihmiset on kaikki siirtyneet naamakirjan pariin, kun siellä se keskustelu on "niin mukavan vaivatonta eikä tarvi erillisiä ohjelmia."

Huomaa sen omassakin mesessä, harva on enää online, ja nekin jotka ovat ja juttelevat, tekevät sen ennemmin naamakirjassa kun eivät jaksa tsekata, onko mesessä joku. Huoh.



Ja jes, pääsykokeet ohi.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #368 : 17-05-2012, 08:51:57 »
Mä en tykkää yhtään facebookin keskustelusta, joten sinnittelen mesessä. Tosin siellä ehkä kolmen ihmisen kanssa vaan keskustelen säännöllisesti juurikin koska kaikki on kadonnu naamakirjaan. Ärsyttävää.

Jes! Saatiin lainaan eka osa tuota ihanaista A song of ice and firea.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #369 : 17-05-2012, 09:02:04 »
Mä en ole kirjautunut sisään naamakirjaan pitkään aikaan. Musta se on ärsyttävä sivusto eikä ollenkaan kätevä. :D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #370 : 17-05-2012, 09:09:21 »
Samaa mieltä. Katoaisin sieltä, mutta epäilen, että mun kaverit jotka pyörii vaan siellä ja asuu ihan väärissä paikoissa ei jaksais pitää muuten mitään yhteyttä, joten on vähän pakko. Surullista kyllä.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #371 : 17-05-2012, 09:14:05 »
Samaa mieltä. Katoaisin sieltä, mutta epäilen, että mun kaverit jotka pyörii vaan siellä ja asuu ihan väärissä paikoissa ei jaksais pitää muuten mitään yhteyttä, joten on vähän pakko. Surullista kyllä.

Sama ongelma, mutta yhteydenpidon kohteena on pääsääntösesti äitini.  :D
Ilman naamakirjaa me ei varmaan keskusteltaisi ikinä mistään...
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #372 : 17-05-2012, 09:17:03 »
No mut käythän sä kylässä siellä :'DD Naamakirjassa on muuten tehty ihan liian helppoa ilmottaa parisuhdestatuksestaan. Sillon kun eroaa se on kyllä varmaan ihan näppärä, kun voin kuvitella että on raastavaa ilmottaa kaikille erikseen asiasta, mutta musta oli kauhean väärin, että mun veli ilmotti vaan facebookissa seurustelevansa, vaikka olin samana päivänä käyny kylässäkin ja jutellu sen kanssa kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #373 : 17-05-2012, 10:10:49 »
Musta on surullista, että naamakirja ja muutkin kapistukset korvaa ihmisille oikeasti puhumisen. Kaipaan niitä aikoja, kun ihmisten kanssa pystyi puhumaan puhelimessa eikä pelkästään kirjoittamalla viestejä nettiin. :P Nykyään puhun puhelimessa lähinnä äitini ja veljeni kanssa ja toivon, ettei sekin suhde vielä joskus mene pelkkiin tekstiviesteihin. Nykysysteemi on ehkä kätevä, mutta ankea kun puuttuu ihan elävä kontakti ihmisten kanssa. Ei kirjoitettu teksti ikinä korvaa ihmisten kanssa puhumista ja se altistaa vielä enemmän kaikille konflikteille. Joskus tekisi vaan mieli sulkea kaikki media ja katsoa pääsisikö sitä enää kenenkään kanssa normaaliin kontaktiin. Kaikilla kai sitten on aina niin pirun kiire ettei ehdi kuin jotain tekstiviestejä tai pikaviestejä jossain muualla lähettää, mutta ankeaksi se elämän on vetänyt. :P
« Viimeksi muokattu: 17-05-2012, 10:12:49 kirjoittanut Lizlego »

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #374 : 17-05-2012, 10:34:02 »
Joo pelkkää kirjotettua tekstiä lukemalla on hankala seurata ihmisen ilmeitä ja eleitä, mitkä osottaisi kuinka tosissaan on sanomisiensa suhteen. Jotain voi yrittää pelastaa hymiöillä, mutta ei ne ole lähellekään sama asia.

Media on tehny ihmisistä laiskempia. Ei tartte vaivautua soittamaan tai kyläilemään yhtä paljon kuin ennen, koska kaiken voi hoitaa mukavasti omalla koneella istuen silloin kun itselle sopii. Myöntää täytyy, että itse kuulun samaan kastiin. Näen niitäkin harvoja jotka asuu samassa kaupungissa lähes yhtä harvoin kuin toisissa kaupungeissa asuvia. Vaikka aikaa olisi kirjaimellisesti vaikka muille jakaa, niin ei jotenkin vaan saa aikaiseksi.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen