Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108728 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #15 : 21-01-2010, 11:51:59 »
Se ihme olisi kyllä kiva nähdä.  ;D Jotenkin Maajussille morsian -ohjelma on onnistunut ainakin minulle näyttäytymään konservatiivisuuden perikuvana, joten olisin hämmästynyt.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #16 : 21-01-2010, 12:35:21 »
Koin totaalisen repsahduksen äsken nähdessäni telkusta maajussille morsian-ohjelman mainoksen. Siinä sanottiin suurin piirtein näin: "Taas etsitään maajusille morsianta... tai sulhasta." ja tuon hetken viiveellä tulleen "sulhasta" jälkeen melkein heti näytettiin kahta paidatonta maajussia juoksentelemassa peräkanaa pitkin peltoa. En tiedä oliko tuo tarkoituksellista, mutta olen kyllä hämmästynyt (ja ilahtunut), jos moiseen ohjelmaan on otettu homo-jussikin mukaan!  ;D ;D

Pelkkä mielikuva tuosta aiheutti totaalisen repeämisen. Aatelkaa nyt kaikkia niitä kliseisiä heinälatokohtauksia, joita vanhoissa suomalaisissa elokuvissa on lukuisia. Sellaisen kun tekisi gay-versiona niin avot!  ;D

Hitto! Tuosta tuli ficci-idea! Pitäisikö sitä kirjoittaa maajussi-slashia?  :D



zilah


Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #17 : 21-01-2010, 16:33:39 »
Vähän ehkä asiaan liittyen, mutta mä suosittelen niille, jotka pääsevät Finissä lukemaan korkeampia ikärajoja Amon-Ra:n juuri julkaisemaa Metsuriromantiikkaa, K-18  :D ;D
« Viimeksi muokattu: 21-01-2010, 16:35:14 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #18 : 29-01-2010, 13:02:16 »
Kika, adminit online :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #19 : 29-01-2010, 13:03:02 »
Kika, adminit online :D
Kah, niinpä näkyy!^^

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #20 : 29-01-2010, 13:03:38 »
Lol. Hyvä kun meillä tämä ilo lähtee irti pienistä asioista.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #21 : 29-01-2010, 13:04:46 »
Johan tuo Lizin kuvateksti (siis avan alla) sen kertoo ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #22 : 29-01-2010, 13:20:16 »
Kieltämättä. Jakohan meni kuvatekstiin liittyen niin, että Aro on se hullu ja minä se idiootti.  ;D
« Viimeksi muokattu: 29-01-2010, 13:21:57 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #23 : 17-02-2010, 09:27:32 »
Voi ei, tästä mun olympialaisten katselusta ei tule enää yhtään mitään! Olen lukenut aivan liikaa urheilija-RPF:ää ja repeilen sen kaltaisille asioille kuin: "Seuraavana hyppyvuorossa Schlierenzauer.", tai "Ette ole vielä tainneet ehtiä tutustua kuin kisakylän lakanoihin." Tai sitten virnuilen kuin idiootti, kun Sakari Pietilän naama ilmestyy tv-ruutuun. :D Tänä aamuna räjähdin nauruun, kun Venäjä-Latvia pelissä alkoi soida Y.M.C.A. Ei kai siinä mitään, mutta kun tämä mun riemastus alkaa jo herättää hämmästystä, jopa ärtymystä, kanssaihmisissä!  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #24 : 17-02-2010, 13:57:27 »
Päivän kikatus: Tämä video ei ole Adam Lambertin laulama, mutta oli niin käsittämättömän osuva, että aiheutti totaalisen repsahduksen.

Ja nyt kaikki tytöt ja pojat strippaamaan yhdessä adamin kanssa ... ;D



zilah

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #25 : 17-02-2010, 14:06:04 »
Löl! Aatami pitää saada pois Amerikasta! On tainnut meno olla paikoin turhan reipasta paikallisille puritaaneille...

Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #26 : 17-02-2010, 14:06:59 »
Jestas, kylläpä piti nauraa... ja kuolata!  ;D Repesin täysin, kun jossain puolivälissä videota tajusin, ettei katseeni ollut hetkeen liikahtanutkaan miekkosen keskiosasta muualle. Syytän siitä herran "hieman" provosoivaa liikehdintää.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #27 : 17-02-2010, 14:10:58 »
Joo, kyllä on Jenkkilässä takuulla ihmetelleet tuota menoa. Adam vaan Eurooppaan luomaan uraa. Täällä kyllä osataan arvostaa miehen laulajantaitoja ja lavaliikuntaa... :D



zilah

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #28 : 17-02-2010, 14:15:17 »
Todellinen herrasmies käyttää liiviä - mutta tarvitseeko sitten oikeastaan muita vaatteita ollenkaan ;D Josta tuli mieleen, että missähän ne mun liivit taas olikaan, ja kravattejakin pitäis olla... Teininä tuli käytyä koulussa valtava miesten kauluspaita päällä, tietysti punaisella nahkakravatilla höystettynä. Oi niitä aikoja.

Vote for the Worst -sivuston kautta oon hiukan seurannut Adam-jupakoita, luulenpa että Eurooppa olisi uran kannalta todellakin hyvä siirto. Tai Japani.
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Wemppu

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #29 : 17-02-2010, 22:29:40 »
Tänään saksan kirjani ilahdutti mua erityisen paljon kertomalla että suomein korkein tunturi on HALTIAtunturi :D :D
Niin j sitten tänään yks tuttu sano läpällä ku oli kirjoittanut paperille vahingossa kakkosen jälkeen nelosen et. "Tiesittekös et kakkosen jälkeen tulee oikeesti nelonen" ja mää olin vaan silleen "Oikeestikko??" XDXD
Hymiö pakkomielle :D