Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108777 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #30 : 20-02-2010, 19:48:22 »
Kävin tänään katsomassa ihanan leffan nimeltä Ystävänpäivä, ja yllätys oli melkoinen, kun valkokankaalle putkahti ihanainen susipoika Taylor Lautner. Kikattelin leffaseurani kanssa kunnolla, sillä hänen roolihahmonsa oli aivan erilainen kuin Twilightin Jacob.  Oli hauska nähdä tästä söpöstä näyttelijästä toinenkin puoli.  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #31 : 20-02-2010, 20:52:36 »
Miksi musta jo pelkästään tuon leffan nimi herättää hilpeyttä? Ystävänpäivä on saanut harrastuksen myötä peräti pervot piirteet.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #32 : 22-02-2010, 11:26:29 »
Kika. Mä näin söpöstelevää unta Viggo Mortensenista! Se oli hottis ja komea kolli ja ajoi isolla moottoripyörällä ja mä menin kyytiin ja oltiin tosi ihkusti yhessä :D Hämmentävää, koska hän ei ollut pitkätukkainen Aragorn, jota oon tottunut kuolaamaan, vaan lyhkästukkasempi. "Scene" oli sinänsä aika lyhkänen, mutta tuntemukset oli voimakkaita. Hällä oli kaunis ja e-rit-täin seksikäs hymy, swoon!

Mua pelottaa. Mä oon muuttumassa heteroksi :o
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #33 : 25-02-2010, 12:43:29 »
Fl00dausta.

“A man and a woman were having drinks when they got into an argument about who enjoyed sex more. The man said, ‘Men obviously enjoy sex more than women. Why do you think we're so obsessed with getting laid?’ ‘That doesn't prove anything,’ the woman countered. ‘Think about this...when your ear itches and you put your finger in it and wiggle it around, then pull it out, which feels better – your ear or your finger?’”

Ja nopea käännös:

Mies ja nainen kiistelevät olusien äärellä siitä, kummat nauttivat enemmän seksistä: miehet vai naiset.

"Tietysti miehet. Mehän yritämme jatkuvasti päästä pukille", sanoi mies.
"Tuo ei todista mitään", nainen vastasi. "Mietippä vain tätä... kun korvaasi kutittaa ja työnnät sormesi korvaan, rapsutat sitä, pyörittelet sitä ympäriinsä ja lopulta otat sen korvasta pois. Kumpi on tyytyväisempi - korvasi vai sormesi?"


Repesin :)
Fifi-ficitLJAO3

Ginger

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #34 : 25-02-2010, 16:00:52 »
*klik*

Nousi lympiakeskustelussa esiin, en ole nähnyt mielestäni linkkiä täällä, ja kun Liz tykkää niin Teemusta ja Sakusta ;D Liekö jatkoille muuten menossa...
« Viimeksi muokattu: 25-02-2010, 17:18:43 kirjoittanut Ginger »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #35 : 25-02-2010, 17:33:54 »
Oj, kyllä se Teemu on sitten söpis! ;D ...mitähän siellä takapenkillä tapahtuu oven sulkeuduttua *raivokasta kulmien kohottelua* :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #36 : 26-02-2010, 08:41:55 »
Kiitti vaan, Ginger;D ;D Mä en kyllä tarvitsisi enää lisää todisteita, mutta kiitos kuitenkin. ;D Ja joo, Teemu on söpö ja mitä se siellä takapenkillä hihitteli? Hmm...  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #37 : 26-02-2010, 09:24:32 »
No kattokaapa tämä KLIK! Loppupuolella tätä pätkää Teemu esittää kainon toiveensa. Kiinnittäkää huomiota hieman hämilliseksi muuttuvaan olemukseen ja puheäänen pehmenemiseen ja silmien räpyttelyyn ja painon vaihtoon jalalta toisella. Aika ihQ! <3
Sanokaapa kuka tuollai esitettyä toivetta voisi vastustaa?!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #38 : 26-02-2010, 11:46:50 »
Sille ei voi mitään, että tuosta videosta tulee aina mieleen se toinen video, jossa Teemulla on niitä henkilökohtaisia, loistavia kokemuksia Saku Koivusta.  ;D :D

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #39 : 26-02-2010, 21:26:45 »
« Viimeksi muokattu: 26-02-2010, 21:41:44 kirjoittanut sulo »
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #40 : 26-02-2010, 22:18:12 »
Kikattelin räkänä tuolle Stephen Fryn ja Hugh Laurien sketsille  ;D ("We don't want any stiffness, do we")
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #41 : 27-02-2010, 10:40:37 »
Muhaha! Muhaha!  ;D Okei, en yritäkään sanoa mitään järkevää, paitsi että rakastan noita tyyppejä! 
« Viimeksi muokattu: 27-02-2010, 10:42:23 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #42 : 27-02-2010, 12:44:36 »
Pakko oli tulla laittamaan tänne video ihanaisesta Michael Sheenista, vaikka aikaa ei olisi. Hirveästi hommaa ennen lomalle lähtöä, ja minä vaan kikattelen ja kuolaan netissä... ;D

En olisi kuunaan uskonut, että kuolaa katsoessani moottoriurheiluohjelmaa, mutta kun ihanainen Michael  Sheen on ratissa, niin mitä tahansa voi näköjään tapahtua... Autourheilua Á  la Michael  :D



zilah



Ginger

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #43 : 28-02-2010, 13:39:13 »
Katsoin tuota maalikoostetta aamun pelistä, ja melkein silmät putos päästä.
Ruotsin naiset tekivät sen curlingissa.
Hetken ajattelin, että Suomen valmentajat perässä. Saahan sitä mielikuvitus liihotella  ::)
Hih.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #44 : 02-03-2010, 16:53:36 »
MWHAHAHHAHA. The Hillywoodit on täällä taas!

New moon!

Tosin pidin silti ehkä enempi Twilight-versiosta...  :D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.