Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52140 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #15 : 04-11-2009, 18:44:37 »
Argh, Nappeli minkä teit! Minähän kuolaan täällä enemmän kuin koirani ja se on paljon se!  :D

Lainaus
koska hän oli noihin aikoihin aika pahassa alkoholi- ja kokkelikoukussa

Ei taivas! Lukihäiriö iski, kun luin tuon kohdan että ...alkoholi ja kikkelikoukussa... ;D


Huh! Pakko mennä viilentymään ulos, ennen kuin sekoan kokonaan.


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #16 : 05-11-2009, 08:54:42 »
Lainaus
koska hän oli noihin aikoihin aika pahassa alkoholi- ja kokkelikoukussa

Ei taivas! Lukihäiriö iski, kun luin tuon kohdan että ...alkoholi ja kikkelikoukussa... ;D
:D :D Haha, minä mielellään ajattelisin, että hän olikin! ;D

Poissa Ffgn

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #17 : 05-11-2009, 20:17:30 »
LÄÄÄÄH, kyllä tuo nimenomainen livetallenne on hoteista hotein! Ja ne Nappelin mainitsemat kaksi vanhaa äijää siinä kuvassa... no, näissä kahdessa vanhassa äijässä on rutkasti enemmän rokkenrollia kuin monessa muussa :D

Tämän viikon kuolauksen kohde on ollut Lucius Malfoy, joka on hulmahdellut työpaikallani (!!) jo jonkun päivän. Teeskentelee muka suomalaista, mutta kai se Hra Malfoy on kun se kerta näyttää siltä. Onhan?
Yeah Yeah oh Yeah Babe.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #18 : 05-11-2009, 21:22:07 »
Lainaus
mutta kai se Hra Malfoy on kun se kerta näyttää siltä. Onhan?

Totta kai se on. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos Lusse päätti pelmahtaa sinun työpaikallesi. Olen minäkin meidän lähikaupassa tavannut Faramirin ihkaelävänä...  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #19 : 06-11-2009, 00:32:49 »
Lainaus
Tämän viikon kuolauksen kohde on ollut Lucius Malfoy, joka on hulmahdellut työpaikallani (!!) jo jonkun päivän. Teeskentelee muka suomalaista, mutta kai se Hra Malfoy on kun se kerta näyttää siltä. Onhan?

Saanko tulla työpaikallesi kuolaamaan?  ;D Lucius vaan on niin lurps.  :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #20 : 06-11-2009, 20:15:44 »
AUUUUUUHHHH!!!!!!!!!

Voi apua! En kestä tätä kuolan määrää!

Ihanainen mieheni meni ja osti uuden Star Trekin DVD:n! En vaan uskalla katsoa sitä muuten kuin yksin. Yritin katsoa sellaisen varttitunnin ajan, mutta kun mies rupesi ihmettelemään typerää virnettäni (ja sen kuolarätin piilotin tarkkaan...) niin oli pakko kadota muualle. Mutta annas olla kun olen yksin... ;D


Oooh! Ihanainen Karl Urban! Se oli täydellisen kuolattava Éomer, mutta taidan tykätä siitä tässä vielä enemmän. Se ensimmäinen kohtaus missä Karl marssii sisään...Ooh!


Ei tällainen ole kyllä enää tervettä, mutta minkäs teet?


zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #21 : 22-11-2009, 20:56:20 »
En tiedä minkä puutteesta taas tämäkin johtuu, mutta kuolaämpäri täyttyi tänään Talenttia katsellessa. Olen (onneksi) vielä sen verran nuori, että Elmeri ja Miikka sytyttävät paremmin kuin se pudonnut Mr New York...

Kun Elmeri Rantalainen heitti paidan pois, minä melkein pyörryin. (Halpaa äänten kalastelua, mutta minä en valita)  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #22 : 23-11-2009, 12:07:04 »
Hehee! Olihan se Elmeri ihan ilo silmälle. Minulle vaan pakostakin tuli mieleen New Moonin ihmissusilauma. Siinä niitä paidattomia, komeita uroita oli ihan useampi... ;D Ulkonäkönsä puolesta Elmeri olisi sopinut siihen sakkiin ihan kivasti.

Muutenkin New Moon on aiheuttanut kuolanerityksen valtavaa lisääntymistä, ja sen vähäisenkin aivokapasiteettini valumista viemäriin. Tosin tällä kertaa noita susipoikia enemmän minua sykähdytti parin hahmon persoona, vaikkei heidän ulkonäössäänkään moittimista ole.

Carlisle nyt tietenkin oli ihanaihana niin kuin aina. Pidin hänestä erityisesti niissä vanhanajan  kuteissa. Tässä on hänestä kuva.

Toinen kuolauksen kohde on Volturit, erityisesti Aro! Oi taivas, miten upean roolityön Michael Sheen teki. Minä olin ja olen yhä edelleen ihan pähkinöinä.  ;D Tässä suosikkikuvani heistä. Niin kuin huomaatte, olen hassahtanut noihin rokokoohepeniin. Voltureille ne sopivatkin upeasti!  ;D



zilah


Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #23 : 23-11-2009, 15:48:51 »
Elmeri oli kyllä ihan ihku, mutta mun ääneni olisi mennyt Miikalle. Muhun vetoaa aina huumori.  ;D

Lainaus
Niin kuin huomaatte, olen hassahtanut noihin rokokoohepeniin. Voltureille ne sopivatkin upeasti! 

Rokokoohepenet rulettaa ja Carlisle on tuossa kuvassa varsin söötti.  :D Itse asiassa kaikki historialliset vaatetukset rulettaa. Mä huomasin jossain vaiheessa harmitelleeni sitä, että elokuva sijoittuu nykyaikaan. ;D Ajattele nyt miten coolia olisi ollut, jos Twilightin hahmoilla olisi toi vaatetus ja värikkäät viitat koko ajan. Oi nam!

Lainaus
Toinen kuolauksen kohde on Volturit, erityisesti Aro! Oi taivas, miten upean roolityön Michael Sheen teki. Minä olin ja olen yhä edelleen ihan pähkinöinä.

zilah! En olisi uskonut susta, että lankeat hulluihin niin kuin minä!  ;D Lol. Tosin nyt tuli mieleen, kun Liekehtivä pikari-leffassa molemmat rakastettiin Alastoria, joten ehkä mun olisi pitänyt arvata.  :D Mä sekä repesin että rakastuin Volterra-kohtauksessa ja mietin, että pitäisikö hakeutua hoitoon.  :D Mä olin kyllä itse varma, että tykkään Arosta leffassa ihan siitä asti, kun tajusin kuka sitä esittää ja näin ihan sattumalta pari miehen elokuvaa, mutta pääsi mutkin silti yllättämään positiivisesti.  :D 


Sanoo ehkä jotain mun huumorintajusta, että mua jaksaa naurattaa tämä hieno miksaus Lady Gagan Pokerfacesta. Christopher Walken <3. Siinä on yksi näyttelijä, joka on onnistunut pelottamaan mua leffoissaan.  :D Ja inhoan tuota biisiä alkuperäisversiossaan ja silti jaksan kuunnella tuota.  :D
« Viimeksi muokattu: 23-11-2009, 15:52:48 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #24 : 23-11-2009, 18:04:25 »
Lainaus
Ajattele nyt miten coolia olisi ollut, jos Twilightin hahmoilla olisi toi vaatetus ja värikkäät viitat koko ajan. Oi nam!

No sano muuta! Oli se niin sääli, ettei noit rokokoohepeniä tuon enempää nähty.

Lainaus
zilah! En olisi uskonut susta, että lankeat hulluihin niin kuin minä!

Usko pois vain. Olen pitänyt Arosta hahmona alusta asti, mutta Michael Sheen kyllä nosti hänet ihan uusiin ulottuvuuksiin. se kohta missä Jane yrittää kiduttaa Bellaa onnistumatta ja Aro kikattaa hullun lailla, on kyllä jotain niin mieletöntä että virnistelen sille vieläkin. Ja annahan olla kun elokuva tulee DVD:lle, aion kelata sitä kohtaa edestakaisin... ;D Alastorkin on kyllä upea hahmo. Hulluudessa on jotakin perin kiehtovaa... :D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #25 : 23-11-2009, 23:32:36 »
Mä katsoin leffan tänään uudestaan ja nauroin sille kikatukselle vieläkin. Aro on mun ehdoton lempparihahmo kirjassa, koska mä nyt vaan satun näköjään tykkäämään hulluista, joilla on valtaa.  :o ;D Lol, ja sit mä ihmettelen, että joku tykkää Edwardista. Aro on pelottavaa, mutta kirjassa se pelottavuuspuoli ei tullut mun mielestä tarpeeksi vahvasti ilmi tai siis tavallaan tuli ja tavallaan ei. Ehkä en vaan osannut lukea sitä. Mä vaan kikattelin ihan tyhmänä näille "I love happy endings. They are so rare" tai mun suosikille "Oh well, we are all together now. Isn't it lovely?" -kommenteille. Ne on niin hulluja siinä kontekstissa, missä ne sanotaan, että täytyy vähintään olla pikkaisen eikä niin vähääkään kilahtanut että sellaisia puhuu, mutta leffan Aro on musta pelottava seinähullu eikä vain hullu. Tosin se myös tietysti naurattaa. Hulluus on tosiaan kiehtovaa.

Jacob oli tokallakin katselukerralla tavattoman suloinen, sakkolihaa tai ei. Hmm... mä tajusin, että menen mieluummin katsomaan uusiksi leffaa, jossa ei tarvitse pelätä eikä jännittää kuin leffaa, jossa on verta ja suolenpätkiä. Huolestuttavaa.  ;D

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #26 : 24-11-2009, 21:00:26 »
Minäkin kävin katsastamassa tänään New Moonin. Kikattelin koko leffan ajan, tosin etupäässä niille kohdille, joiden olisi pitänyt olla koskettavia ja herkkiä...  ;D Aron kikatus oli kyllä suosikkikohtani, repesin täysin. Janekin oli varsin hauska hahmo leffassa. Pääosien esittäjistä nyt ei parane paljon sanoa, se ilmeettömyys alkoi olla jo koomista! Jacob oli ihan kiva, mutta alussa nauratti se hiustyyli; sellaista pitävät yleensä vain tytöt...

Mutta se Aron kikatus... *reps*
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #27 : 24-11-2009, 22:45:22 »
Minä "joudun" yllättäen katsomaan New Moonin huomenna uudestaan. Ei liene yllätys, ettei harmita yhtään, varsinkin kun saan vielä ilmaisen lipun.  Nyt sitten pääsee jo nauttimaan suosikkikohdistaan kybällä. Kuolarätin otan takuuvarmasti mukaan, ja repeilen kunnolla Aron kikatukselle jälleen kerran.

Tiedättekö, tuosta Arosta muuten tuli mieleen eräs toinen,  yhtä kuuluisa kikattava hahmo. Hänkin nero omassa lajissaan.  Tom Hulce teki loistavan roolityön elokuvassa, joka kertoo erään lempisäveltäjäni elämästä. Tässä linkki videoon jossa kuulette Hänen kikatuksensa: http://www.youtube.com/watch?v=9A0a7QCLTcE

*kikattaa itsekin*


Niinhän sitä sanotaan, että nerous ja hulluus kulkee käsi kädessä.  Ja olenpa kuullut myös sanottavan, että jos kuulee päässään ääniä, se on merkki hulluudesta. Uskallanko edes tunnustaa, että minun pääni sisällä on levysoitin, ja kuuntelen monesti kappaleita sen avulla.  Muusikolle hyödyllinen apuväline kyllä, mutta mitä se kertookaan minun mielenterveydestäni...? :D




zilah


Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #28 : 24-11-2009, 23:13:21 »
Joo, ilmeisesti nerous ja hulluus kulkevat jotenkin yhdessä tai sitten se hulluus seuraa neroudesta, koska reaalimaailmasta ja muista ihmisistä harvoin taitaa saada sille neroudelle tukea - tavalliset ihmiset ovat liian tavallisia ja ajatusmaailmaltaan liian kankeita ymmärtääkseen neroja ja se voi tehdä hulluksi.

Tuon tyypin nauru tai kikatus on aivan upea. Tarttuu aivan väkisinkin.  :D

Muoks: Mä en kuule muita ääniä päässäni kuin hahmojeni ääniä ja ne riitelevät aina keskenään. Mä saatan kelata yhtä kohtausta päässäni varmasti tuhat kertaa ennen ja jälkeen sen kirjoittamisen. Se tulee spontaanisti ja muuntuu sen mukaan, mitä kulloinkin on sattunut katsomaan inspiroituakseen tai mikä on fiilis. Mä en ohjaa vaan ne ohjaa mua. Se vahvistaa mun mielikuaa siitä, että taiteilija on vain välittäjä ja instrumentti ja hahmot hallitsevat todellsiuudessa. Ne painuvat jonnekin alitajuntaan eikä kirjoittajalla ole sanan sijaa siihen, miten ne käyttäytyvät ja mitä tekevät. Ne on kuin ääniä, jotka riivaavat mut ja ottavat minut valtaansa vaikka näennäisestiVasta sitten homma toimii ja teksti elää.  :D Mun mielestä toi levysoitin kuulostaa tutulta, koska vaikka mulla on normaalisti huono muisti, biiseistä mä saatan muistaa kuulemani version rahinatkin ja sitten hämmästyä, kun kuulen ne virheettöminä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 24-11-2009, 23:36:01 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #29 : 27-11-2009, 20:35:53 »
Carlilsle ja Jasper olivat ihania, mutta ei jumalauta millaista kuolausta aiheuttaa tuo ihanainen Charlie! <33333
I'm in lööv with him.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.