Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52238 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #240 : 17-10-2014, 22:40:14 »
Nerokasta, Lavande!

Nyt pitäisi sitten suunnitella joukkoreissu Skotlantiin, jossa nämä ideat laitetaan käytäntöön.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #241 : 07-01-2015, 09:59:10 »
Noriaki Kasai 42v. (hyppäsi jo Nykäsen aikoina ;D) leiskauttaa Innsbruckin mäkikisan kärkeen täsmälleen tasapisteisiin Simon Ammannin kanssa. Simon Ammannin reaktio tapahtuneeseen alkaa ajassa 3:17 <3 <3

Heidän yhteinen lopputuloksensa oli lopulta jaettu kolmas sija.  :)


Mäkiviikko kylläkin päättyi Ammannin osalta viimeisen kilpailun pahaan kaatumiseen, mutta vammat eivät ilmeisesti olleet onneksi vakavia.
« Viimeksi muokattu: 07-01-2015, 10:17:28 kirjoittanut Nappeli »

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #242 : 07-01-2015, 14:23:05 »
Nori ja Simi <3 Hehän jakoivat jo yhden voitonkin tällä kaudella.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #243 : 09-01-2015, 12:34:42 »
LOL Amman luuli, että nyt se perkeleen kääkkä ohitti hänet ja ilahtui positiivisesti, ettei niin käynytkään.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #244 : 09-01-2015, 14:00:51 »
LOL Amman luuli, että nyt se perkeleen kääkkä ohitti hänet ja ilahtui positiivisesti, ettei niin käynytkään.  ;D
Haha! Tuo mullekin kyllä tuli mieleen. :D :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #245 : 24-05-2015, 21:50:17 »

Täytyy sanoa, että vaikken noista Guy Ritchien Sherlock Holmes- elokuvista muuten paljon piittaa, niin tämä kohtaus on aivan ihana, koskettava ja vaikuttava samalla kertaa. Se myös paljastaa etenkin Jude Law:n todella vakuuttavat näyttelijäntaidot. Häntähän on monesti moitittu, että hän on tehnyt uran vain kauniiden kasvojensa avulla, mutta tässä kohtauksessa hän on kaikkea muuta kuin kaunis. Tuo kohta 1.15-1.20 kohdalla kertoo kaiken. Watson- paran ilme, kun hän herää hääpäivänsä aamuna kirkon ulkopuolella, karmean krapulan kourissa ja naama rusikoituna uuteen uskoon. Ja miten Holmes huolehtii ystävänsä ulkomuodon kuntoon ja alttarille juuri oikeaan aikaan.




zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #246 : 12-11-2015, 23:35:05 »
Toinen kuuma, toinen vähän vähemmän kuuma, mutta yhdessä kerrassaan räjähtävä sekoitus! Ei saa tällaisia kuvia postata, koska mun sydänparka ei kestä!

Aieek, tuo Katse! ;D ;D


zilah


Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #247 : 20-11-2015, 22:41:56 »
Melko intensiivinen katse!!!! ;)

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla


Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #248 : 25-11-2015, 20:51:01 »
Tiijän että taidan olla ainoa Stucky-shipperi koko suomenmaassa, mutta herranjumala tää Captain America: Civil Warin uusi traileri!!!1 <3 <3 <3 Mitään näin homoeroottista en oo nähny sitten sen kun Louis Armandia melkeen Veren vangeissa pussasi.

https://www.youtube.com/watch?v=uVdV-lxRPFo

*hajoilua*

*pterodaktyyliääniä*

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #249 : 25-11-2015, 20:57:29 »
Ristus! Vaikken ookaan Stucky- shipperi, niin ymmärrän kyllä miksi sinä olet kun katsoin tuon trailerin. Aion Niin mennä katsomaan tuon heti kun se ilmestyy.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #250 : 25-11-2015, 21:35:50 »
En tiedä yhtään, mitä Stucky-shipperi edes tarkoittaa, mutta tuossa trailerissa oli selkeä kolmiodraaman tuntu. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #251 : 25-11-2015, 22:59:51 »
Stucky= Steve ja Bucky.  ;D

Tosin itse olen kyllä sitä mieltä, että Steve ja Tony ne yhteen soppii. Siitäkin huolimatta miten Robert Downey Jr flirttaili tuossa aiemmassa kuvassa Paul Bettanyn kanssa. 

Täst tulloo niin mahtileffa, että ihan pakkopakko päästä katsomaan.


zilah

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #252 : 26-11-2015, 11:17:55 »
Hyii Stony. Yksi mun suurimpia NOTP:eitä :lol: Sarjiksissa mä kyllä nielen sen, koska niissähän Kapu ja Rautamies on sydänystävät ja meni rinnakkaisuniversumissa naimisiinkin. MCU-Tony on jotenkin ihan erilainen (lue: melko urpo) enkä osaa nähdä Steveä kenenkään muun kuin Buckyn kanssa :D

Kuitenkin, jos on lainkaan saman tason leffa tulossa kuin sarjan edellinen (The Winter Soldier) niin hyvää sopii odottaa. Samat ohjaajat on pestattu tekemään myös seuraavat Avengers-elokuvat. Yleensä Marvelit on olleet mulle vähän liian höpöjä mutta TWS:n lisäksi uusi Daredevil-sarja onnistui kyllä vakuuttamaan.

Niinjoo. Netflixin Daredevil. Aika timmissä kunnossa oleva Charlie Cox ottaa pataan niin maan seksikkäästi ja viettää pitkiä kohtauksia ilman paitaa tai ainakin tosi tiukat kuteet päällä *kuola* Ja muutenkin ihan onnistunutta viihdettä XD Suosittelen tutustumaan. Eka jakso ei vielä räjäyttänyt mun tajuntaa, mutta toisen lopussa oli yhtenä otoksena upeasti kuvattu tappelukohtaus jonka katsoin varmaan kymmenen kertaa ja olin siitä hetkestä täysin myyty.

Kaikkien näiden kuolattavien hahmojen taistelukohtausten takana on tosin usein sama ilmiömäinen stunt double ja taistelulajiekspertti nimeltä Chris Brewster jolla on maailman paras pylly. Tässä miehen promovideo, kyllä fyysinen erinomaisuus vaan on seksikästä:

https://www.youtube.com/watch?v=K3kn_070NAs
« Viimeksi muokattu: 26-11-2015, 11:23:52 kirjoittanut phoenike »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #253 : 26-11-2015, 12:59:02 »
Tosin itse olen kyllä sitä mieltä, että Steve ja Tony ne yhteen soppii. Siitäkin huolimatta miten Robert Downey Jr flirttaili tuossa aiemmassa kuvassa Paul Bettanyn kanssa. 
Ahhh... minä myös. ;D

Parituksista huolimatta odotan kyllä palavalla innolla tuota uutta leffaa. Trailerin perusteella näyttää aika hyvältä. :)

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #254 : 26-11-2015, 13:28:09 »
Eiih. Olette kaikki niin väärässä :D

Tästä jotkut povaili jo massiivista shipping waria kun monet Stony-shipperit olivat kovin nyreissään trailerista.