Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 51895 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #255 : 27-11-2015, 12:52:04 »
Mä kun en perinteisesti ole minkään parin shipperi vaan nautin vapaudesta parittaa kaikki keskenään, näen edelleen tuossa hyvät kolmioainekset.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #256 : 29-11-2015, 00:33:12 »
No minä en ainakaan lähde barrikadeille minkään shippaamani parituksen vuoksi. En edes niiden rakkaimpien. Eikö se nyt kovin tylsäksi kävisi ficcimaailma, jos kaikki vain tykkäisivät ja kirjoittaisivat siitä yhdestä ja ainoasta parista? Minulle ainakin tulee monista suosituimmista pareista sellainen ähky, ettei niitä jaksa sitäkään vähää mitä muuten, vaikka kyseessä saattaisi olla hyväkin pari. Ja jos nyt sattuu tulemaan vastaan ficci, joka hajottaa sen rakkaimmankin paritukseni, niin joko saatan lukea ihan silkkaa uteliaisuuttani, tai sitten jätän sikseen. Mutta joka tapauksessa haluan kaikkien kukkien kukkivan. Jos tai pikemminkin kun, joku tarkastelee fiktiivisiä hahmoja eri näkökulmasta kuin minä, niin sehän vain rikastaa fandomia.

Hyii Stony. Yksi mun suurimpia NOTP:eitä :lol: Sarjiksissa mä kyllä nielen sen, koska niissähän Kapu ja Rautamies on sydänystävät ja meni rinnakkaisuniversumissa naimisiinkin. 

Niinettämitä? ;D Tahtoo tietää lisää! ;D



zilah

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #257 : 30-11-2015, 21:44:38 »
Hyii Stony. Yksi mun suurimpia NOTP:eitä :lol: Sarjiksissa mä kyllä nielen sen, koska niissähän Kapu ja Rautamies on sydänystävät ja meni rinnakkaisuniversumissa naimisiinkin. 

Niinettämitä? ;D Tahtoo tietää lisää! ;D

Kysehän oli sellaisesta Rule 63 -vaihtoehtouniversumista missä Rautamies olikin Rautanainen ja meni Steve Rogersin kanssa naimisiin, ja näin vältyttiin sisällissodalta.


Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #258 : 05-12-2017, 20:17:01 »
IIIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

En ehkä kestä!

Kaksi upeinta näyttelijää ikinä samassa sarjassa! Voi sydänparka, elä pakahdu! Ja miten ihmeessä jaksan odottaa vuoteen 2019?


zilah


Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #259 : 05-12-2017, 20:30:55 »
:o :o :o :o :P :P :-* :-* :-*
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #260 : 07-09-2018, 17:35:56 »
IIIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

En ehkä kestä!

Kaksi upeinta näyttelijää ikinä samassa sarjassa! Voi sydänparka, elä pakahdu! Ja miten ihmeessä jaksan odottaa vuoteen 2019?


zilah

Oon tälleen hienosti myöhässä, mutta nyt vasta sisäistin, että mitä tuossa lukee!! OMG! Minäkin tahtoo! ;D ;D Eikä jaksa odottaa. Noi kakso samassa leffassa...okei, en katso leffoja näyttelijöiden mukaan, mutta tässä tapauksessa voisin.  ;D ;D Ja on niitä muitakin leffoja, joita voisi mennä katsomaan pelkkien äänien takia. ;D

Mua naurattaa, että olen osallistunut tuohon Avengers-keskusteluun tietämättä aiheesta mitään, mutta nyt kun tiedän havaitsen yhä olevani itseni kanssa samaa mieltä eli koska voin parittaa kaikki keskenään, niin näen kolmiodraaman ainekset tuossa Civil Warin trailerissa. ;D Ainoa, mitä mietiskelen on että minkähän kolmion mä aikoinaan tuossa näin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 07-09-2018, 17:39:47 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #261 : 08-09-2018, 01:31:34 »
Minäkin katsoin tuon Civil Warin trailerin ja kikattelin sille itsekseni. Olen näiden Avengers-juttujen suhteen vähän myöhäisherännyt, mutta se tekee siitä oikeastaan vielä hauskempaa, että minulla on oma visio fandomista ja hahmoista ennen kuin olen nähnyt koko elokuviakaan.  ;D No, nyt olen nähnyt jo pari ja tuokin CW odottaa sopivaa hetkeä, lainasin sen kirjastosta.

Noista taidan kuolata Buckya eniten. ;) Ja muuten edelleenkin TWD-fandomia, vaikka se tuntuukin menevän vauhdilla alamäkeen.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #262 : 23-03-2021, 12:04:42 »
Harmittelen sitä, että menin eilen jostain syystä katsomaan Thoria osan matkaa ja mua harmittaa, että haluaisin kirjoittaa seksiä Lokista, mutta se kuuluu niihin moniin hahmoihin, jotka ei oikein taivu siihen, mitä haluaisin. Mulla on hirveä määrä parituksia, joita haluaisin kirjoittaa, mutta vain vähän, joista kirjoittaminen edes puoliksi onnistuu.  ;D Lokin sarjaa odotan jo kovasti, koska sitten mä voin kuolata.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuolaämpäri
« Vastaus #263 : 02-05-2021, 19:55:29 »
Noista taidan kuolata Buckya eniten.
Kuinkas kävikään. Muutama vuosi myöhemmin, ja todellakin kuolaan Buckyn perään. ;D ;D ;D Kiitti vaan, Voldemort, kun koukutit minut siihen!