Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52297 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #45 : 30-01-2010, 22:59:28 »
Mike on niin ihQ että tahdon nuolla sen yltympäriinsä! Ja se vois samalla huokailla tolla ihanalla äänellään ... mmmmmmm.....  :P
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #46 : 31-01-2010, 01:02:15 »
Lol. Te ootte hitaita heräämään äänifetisseihin, ystäväiseni.  ;D Mä oon kuunnellut tuota kyseistä haastattelua jo kaksii kuukautta ja linkittänytkin sen Houkutus-foorumin New Moon -leffa topiciin.  :D Hyvä on, oli pakko päästä pätemään. Pakkomielteistä puheenollen...  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #47 : 31-01-2010, 01:16:40 »
Ehkäpä olemmekin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tämä kyllä sattui sikäli sopivaan saumaan, kun olen juuri sommittelemassa päässäni seuraavaa lukua ficciini ja siinä Aro pääsee huokailemaan oikein olan takaa... italiaksi vieläpä... :D


zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #48 : 02-02-2010, 14:02:35 »
Kuningaskotka -blogissa sanottua:

"Mistään vakavasta ei ollut kyse. Sen varmaan moni muukin tietää, että kun poikaporukalla liikutaan, niin pienet painit ovat aina paikallaan. Sellainen ei ole epänormaalia meidänkään porukassamme. Sen voin kertoa, että Happosen Janne on kova siinä painimisessa."

 ;D

Näin Vancouverin alla haluaisin nostaa pöydälle sen kuuluisan ikälopun kissan - poikakalenteri jäkisjoukkoeen pelaajista!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #49 : 07-02-2010, 16:33:07 »
Kun en kerta Lizillä saanut ettiä tätä kuvaa, linkitän sen nyt tähän, muahhaa!

Eli Jackson Rathbonesta oli kyse ja minusta tässä hän on aika hottis: kuva. Kyseessä on banneri joka liittyy erääseen Jasper/Edward ficciin, joten en mene sanomaan mitään, onko Jacksonin kuvaa tuossa kovinkin manipuloitu, mutta tykkään hänen tukastaan. Ja tietysti vaatetuksestakin :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #50 : 08-02-2010, 11:07:09 »
Tuossa on Jackson aika lailla omana ittenään. Söpöhän se on, ei siitä mihinkään pääse. Ei Robissakaan toki ole moittimista, vaikka ei kyllä yllä minun sydämessäni lähellekään Jacksonia, Peteria tai Michaelia.

Tässä ne lupaamani, kuolattavimmat Adam Lambertin biisit:

http://www.youtube.com/watch?v=BmmzaeKx8B4

http://www.youtube.com/watch?v=0DKVGiCL7yo

http://www.youtube.com/watch?v=l74Ror9UeL8

http://www.youtube.com/watch?v=sNQo2Wg0F78

Noista ensimmäinen ei ole Adamin uudella levyllä, mutta pakko se oli tähän laittaa. Juuri tuon biisin hän lauloi sillä kierroksella Idolsissa, missä hänet ensi kerran näin ja hurahdin ihan täysin. Musea sekin on, ja kerta kaikkiaan upea veto.

Joo, olen Adam Lambert-addikti ja ylpeä siitä.  ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #51 : 08-02-2010, 11:08:00 »
Mun koneella kuvien etsimisessä menee ikä ja terveys, joten ihan hyvä vaan että etsit omalta koneeltasi.

Muhaha, Ginger, kiitos tuosta. Nyt menee ajatukset juuri sitä rataa muutenkin, kun olen lueskellut noita mäkihyppyficcejä. Tulee olemaan mielenkiintoista katsoa kisoja.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #52 : 08-02-2010, 12:08:22 »
Mulla ei oo Youtube toiminut moneen päivään :(
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #53 : 08-02-2010, 12:18:34 »
Onko sinulla koneella iTunes tai joku? Voisin laittaa nuo meilinä... ;)


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #54 : 08-02-2010, 13:19:10 »
Eijoo iTunesia, mutta jos ne on jossain .avi tai vastaavassa muodossa, niin katsominen kyllä onnistuu? Missä muodossa muuten tallennat noita?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #55 : 08-02-2010, 13:44:44 »
Miksei sulla tuubi toimi?  :o Oho, nyt mä ymmärrän miksi olet ihastunut Adamin lauluihin. Onpa sillä upea ääni noissa.  :o

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #56 : 08-02-2010, 13:53:22 »
No niinpä. Adam vain on niin...*huokaus*

Buttis: Käykö MP3-muodossa olevat tiedostot? Tietääkseni ne pyörivät myös Windowsin Quicktimessa.

Hitto, kyllä harmittaa, kun kirjoitus sujuisi, vaan pitää lähteä töihin. Se RPS valmistuu kovaa vauhtia kuitenkin... Kyllä ne Michael ja Peter on niin ihanaisia! Pitää tehdä heistä kuvakin, kun nyt saisin sen photarini takaisin.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #57 : 08-02-2010, 14:05:43 »
Käypi oikeesti missä muodossa olevat tahansa, jos ei ole softaa niitä pyörittää, ettin sellaisen :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #58 : 08-02-2010, 14:50:03 »
Lainaus
Hitto, kyllä harmittaa, kun kirjoitus sujuisi, vaan pitää lähteä töihin. Se RPS valmistuu kovaa vauhtia kuitenkin... Kyllä ne Michael ja Peter on niin ihanaisia!

Odotan jo vesi kielellä! :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #59 : 15-02-2010, 02:58:16 »
Okei, tässä teille syy, miksi minä kuolaan Adam Lambertia.

Kuunnelkaapa, kun Adam ja se Idols-voittaja kukalie, vetävät Queenia. http://www.youtube.com/watch?v=GNovl1VPaGk


Ero on niiin huikea! Adam olisi kelvollinen itsensä Freddie The Suuren manttelinperijäksi. Hänellä on toki erilainen ääni kuin Freddiella, mutta tuo range on niin huikea, ja siinä on teatraalisuutta ja ilmaisukykyä vaikka muille jakaa! Ihan mieletön!

Tuon Idolsvoittajan unohdin heti kättelyssä, anteeksi vaan.


zilah
« Viimeksi muokattu: 15-02-2010, 03:01:28 kirjoittanut zilah »