Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52537 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #165 : 25-06-2012, 17:54:24 »
^ Mä ainakin tykkäsin myös leffatoteutuksesta. Tosin taisin eka nähdä leffan, sitten vasta lukea, joten voi olla että mun mielipide on värittynyt :D Toisaalta, kuka ei haluaisi vahdata slässiä kahden hottiksen miehen välillä, joista toisella on jopa pitkä tukka <3 Ja olihan siellä myös Antonio Banderas (hänkin pitkätukkaisena <33333) tosin Armandiksi olisi halunnut enemmän kirjatodellisuudennäköisen tyypin. Noh, en valita, koska Mr Banderas HOTHOTHOT O.O

Ei kannata muistella kirjaa liiaksi, jos leffan katsot, koska siellä on aika paljon kaikenlaista jätetty ja oiottukin. Kuten loppu, josta oon kyllä vieläkin katkera :F Mutta koska toi on toinen niistä leffoista, joissa tykkään Tompasta ja koska Tomppa on tossa oikeesti hottis <3 niin mä elän ja hengitän sen lopun jälkeenkin koska se oli niin coool :D :D :D

Uuh. En spoilaa. Enenenenenenen!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #166 : 25-06-2012, 19:06:59 »
Hah, ei spoilaus minnuu haittaa, päinvastoin tykkään siitä ;) Tulee kovempi hinku tutustua itse teokseen.

Just noi oikomukset ja muunnokset on aika kamalia, en vieläkään ole päässyt yli Darren Shan -leffan hännäkkäästä tyttöystävästä! Brrr, mutta kai se sitten pitää uskaltaa kattoa, vaikka loppu pelottavalta kuulostaakin... Uitui!

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #167 : 25-06-2012, 23:19:14 »
Käyn ihan liian kuumana rokkareihin. Oikeesti, kuolasin vuosia joitakin Potternäyttelijöitä, mut nyt tuntuu et rokkarit on kyl ehkä kuolaustilastoissa ohittamassa Potterpojat [vaikkei niis ookkaan mitään vikaa].

Voisin tunkea kuvalinkkei mut kun niitä tulis niin paljon ja ää olen laiska ja pitäisi kirjoittaa. Tarvitsen noin tuhat ämpäriä, kiitos!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #168 : 25-06-2012, 23:29:08 »
Mä oon jämähtänyt Potternäyttelijöiden kohdalla ikuisesti Salaisuuksien kammioon. Jos jossain mainitaankin Tom Felton, ensimmäinen mielikuva on Salaisuuksien kammiosta ja mä miellänkin sen usein ficeissäkin noin kaksitoista vuotiaaksi, mutta vielä hauskempaa on se, että miellän tosiaan Tom Feltonin itsensäkin ikuisesti kaksitoista vuotiaaksi.  ;D

Veren vangeista minäkin tykkään leffana, mutta en ole lukenut kirjoja ollenkaan. Musta tuntuu, että aina elokuva on kirjan lukemisen jälkeen jonkinlainen pettymys.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #169 : 25-06-2012, 23:34:08 »
Mut eikös se oo ykkösleffassa, jossa Felton taisiisDraco huutaa ruokapöydässä kun siitä peikosta ilmoitetaan? Mä nään sen aina silmissäni kun ajattelen pikku!Dracoa :D Tosin oon niin kovasti aikanaan kattellut Eneadan kuvatuksia, että nään kyllä isommankin Dracon varsin helposti silmissäni :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #170 : 04-07-2012, 18:37:30 »
Aika "kyaakyaa"-reaktio tuli, kun luin tämän. $5250 on nykyinen tarjous Charitybuzzin sivuilla. Aika kova seuralaisen tuntitaksa siis. Oi ollapa rikas!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #171 : 04-07-2012, 20:10:05 »
Mut eikös se oo ykkösleffassa, jossa Felton taisiisDraco huutaa ruokapöydässä kun siitä peikosta ilmoitetaan? Mä nään sen aina silmissäni kun ajattelen pikku!Dracoa :D Tosin oon niin kovasti aikanaan kattellut Eneadan kuvatuksia, että nään kyllä isommankin Dracon varsin helposti silmissäni :P

Joo, toi on Viisasten kivestä, mutta mä olen nähnyt Salaisuuksien kammion kaikista HP-leffoista ensimmäisenä ja myös ennen kuin olen avannut yhtäkään Potter-kirjaa.  :o En leffastakaan innostunut niin paljon, että olisin tarttunut kirjoihin. Tarvittiin ficcihaaste, että mä aloin Pottereita lukea.  :) Sitä mä vaan en muista, että toteutinko mä koskaan sitä haastetta, kun en muista että oliko siinä mitään muuta kuin vaatimus siitä, että siinä olisi Severus. :)

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #172 : 04-07-2012, 20:34:19 »
Se tunne kun saa Spotifyn takaisin.

Oma ihana <3

Mut. Se kuola.

Jesper Kyd. Assassin's Creed.

83~~~~~~

Audio-orgasmit uuuuuh

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #173 : 05-07-2012, 23:06:23 »
Spotify on kyllä mahtava, toimii niin törkeästi paremmin kuin YouTube. Mulla on siitä joku ilmaseksi ladattu kokeiluversio, oon käyttänyt sitä nyt ööö... kaksi vuotta? Jotain sellaista, mutta toimii edelleen :D Ei ilman nettiä tietenkään, mutta tän jonkun uudistuksen jälkeen oon saanut biisinikin takas, kun ne eivät enää muutu harmaiksi ja lakkaa yhtäkkiä soimasta. Taidan olla ikuisesti katkera YouTubelle, joka hävitti monen sadan kappaleen soittolistani sen ihmeen päivityksen myötä ja on hävittänyt uusistakin ison osan tyhmien tekijänoikeuksien vuoksi... mitä vähemmän vapautta ihmisillä, sitä paremmin toimii - Spotify ♥ Aika paljon biisejä sieltä kyllä vielä puuttuu, varsinkin suomalaisia, mutta paremmin kuitenkin kuin Tuupista.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #174 : 08-07-2012, 15:29:21 »
Sulin taas kerran lattialle.


Onse niin sööötti.  ::)

Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #175 : 01-08-2012, 09:31:28 »
Törkeästi tuplapostaan, mutta koska Batman.



Christian Bale<3

Eipä ole aikoihin kukaan leffanäyttelijä sykähdyttänyt näin varmaan vuosiin.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa sipsi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 16
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #176 : 04-08-2012, 01:21:39 »
Onhan mun nyt pakko tännekki hehkuttaa Bruce Springsteenin keikkaa, joka oli ihan älyttömän hyvä! :D

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #177 : 09-08-2012, 18:12:41 »


Ubuntu-tan, how do I love thee?
Let me count the ways.

1. mahdut SD-kortille, mikä on loistavaa kun emolevystä on kärähtänyt kaikki, millä voisi littää USB-laitteita
2. ohjelmien asentaminen on helppoa
3. löydät melkein kaiken Dash Homen kautta -- nopeasti
4. haet Dash Homessa myös tiedostojen sisällöstä
5. sinulla on sisäänrakennettu VPN
6. useampia sessioita rinnakkain
7. olet niin nopea, että verrattuna loistonsa päiviin läppärini oli Win7:lla kaksikin kertaa hitaampi kuin nyt puolella emolevyllä yms yms kärsineenä.
8. käyttäjäyhteisösi on ystävällistä ja avuliasta
9. melkein kaikki ongelmasi voi ratkaista aivan tavallinen käyttäjä
10. "pyöritän Ubuntua SD-kortilta" tuo yli 9000 kertaa enemmän respaa nörttipiireissä kuin "pyöritän Win7:aa kovolta" 9v9


on other news... mä olin jo unohtanut miten helkkarin makeelta FFXII-musiikit kuulostaa 0_0 <3<3<3 ja nyt mulla on koko OST >3< iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik <3<3<3
« Viimeksi muokattu: 09-08-2012, 19:11:12 kirjoittanut peccantis »

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #178 : 11-08-2012, 08:50:17 »
Awww...




Onhan näitä ollut, mullakin on CD-single, jonka kannessa AW ja Ismo Alanko suuteloivat erittäin kuumannäköisesti ja musta tuntuu, että oon nähnyt myös AWn imuttelevan Hynysen kanssa, vai olikohan se ees AW.

Noh, joka tapauksessa, erittäin söppeli kuva nuista kahdesta <333
Fifi-ficitLJAO3

Q+Black

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #179 : 30-08-2012, 19:48:14 »
Pretty Little Liarsin toisella kaudella Jasonia näyttelee Drew Van Acker. Aww, aiiiivan ihana!  :-*