Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52518 kertaa)

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #180 : 30-08-2012, 20:56:17 »
Joo hei.

Täällä lähes tulvii koska minä. Koska minä kuolaan.

Olen laiska enkä tunge viestiäni täyteen kuvia, mutta näin lyhyesti osa kuolauslistaa:

- AC/DC:n jäsenet
- Pate Mustajärvi

Plus olen aivan rakastunut kapteeni Haddockiin.

Ja ei kilttiin pukeutuneissa miehissäkään mitään vikaa ole...

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #181 : 31-08-2012, 07:52:18 »
Ja ei kilttiin pukeutuneissa miehissäkään mitään vikaa ole...
Uuh! Ei, todellakaan ei mitään vikaa! ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #182 : 31-08-2012, 08:07:58 »
Ja ei kilttiin pukeutuneissa miehissäkään mitään vikaa ole...
Uuh! Ei, todellakaan ei mitään vikaa! ;D

Samaa mieltä täälläkin! Pakko myöntää että hiukan hymyilytti, kun pari entisen bändini miestä hommasivat itselleen kiltit... ja minä tottakai menin kysymään että kai niitä sitte pidätte ihan perinteiseen tyyliin.  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #183 : 31-08-2012, 08:44:27 »
Kiltit on hot ainoastaan, jos siihen yhdistetään skottiaksentti. Muuten sitä pitävät miehet ovat huijareita.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #184 : 31-08-2012, 08:59:33 »
Nyt voit Liz kuolata mun uutta banneria. Eikö oo hieno?  ;D


zilah

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #185 : 03-09-2012, 15:08:48 »
UtaPri. Mikä laari.

No ei sillä että olisin niin höpsö että olisin olettanut muuta otome-peliin perustuvasta käänteishaaremisarjasta mut. Mut mut.


Kuka se on pahansisuinen pikkukisuinen kuka *lällyn* ketä on IHAN PAKKO parittaa Natsukille/Satsukille/molemmille ihan vaan sen takia että eräitä vituttaa niin mehevästi nyyyy <3<3<3 Tai oikeestaan kelle vaan jotka osaa pitää kisuiset misuiset kurissa >:3~~~~


Reeeeeeen~ Näpelöi vaan rauhassa sexyphonea... tai Masatoa... jonain kauniina päivänä CHAOS no☆futago-sama♪ tulee ja vie sut sinne mistä ei ole paluuta ennen kuin osaat olla kiltti hauva >:3~~~~


Hurhurhurhurhur molest mode ON
*pecc alkaa versoa lonkeroita
>83~~~~

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #186 : 03-09-2012, 19:56:58 »
JES, en ole yksin kilttivillitykseni kanssa. :D Haluan jakaa tämän kuvan teidän kanssanne [sisältää perseitä].

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #187 : 03-09-2012, 20:56:24 »
Tuli tuosta kuvasta ihan joulupukkia ei olekaan -fiilis, höh  :'( Koska kiltinalussalaisuuden varjeleminen on vain niin legendaarista. Ei sitä joulupukkia sitten olekaan. On muuten aika jännä, että joulupukki ei vieläkään ole katolisen kirkon pyhimys, koska siihenhän uskoo useampi ihminen kuin Jeesukseen ja se sentään ilmestyy vuosittain useita tuhansia kertoja...

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #188 : 04-09-2012, 12:18:47 »
Tuli tuosta kuvasta ihan joulupukkia ei olekaan -fiilis, höh  :'( Koska kiltinalussalaisuuden varjeleminen on vain niin legendaarista.
Vietin aikanaan jokusen viikon Skotlannissa ja osallistuin siellä perinteisiin skotti-iltamiin, jossa tarjoiltiin haggista ja jossa oli paljon olutta, tanssia, ruokaa ja vähän taisi olla viskiäkin. No, skottien tanssit on melkoista menoa ja miespuolisista suurin osa oli pukeutunut kiltteihin. Ei jäänyt kiltinalussalaisuudesta mitään jäljelle sen illan jälkeen. Paljaat pyllyt vilkkui mielessä vielä yöllä nukkumaan mennessä.  :o ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #189 : 04-09-2012, 21:16:47 »
Tuli tuosta kuvasta ihan joulupukkia ei olekaan -fiilis, höh  :'( Koska kiltinalussalaisuuden varjeleminen on vain niin legendaarista.
Vietin aikanaan jokusen viikon Skotlannissa ja osallistuin siellä perinteisiin skotti-iltamiin, jossa tarjoiltiin haggista ja jossa oli paljon olutta, tanssia, ruokaa ja vähän taisi olla viskiäkin. No, skottien tanssit on melkoista menoa ja miespuolisista suurin osa oli pukeutunut kiltteihin. Ei jäänyt kiltinalussalaisuudesta mitään jäljelle sen illan jälkeen. Paljaat pyllyt vilkkui mielessä vielä yöllä nukkumaan mennessä.  :o ;D


Oi ristus! Mie tahtoisin kanssa skotti-iltamiin.  ;D


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #190 : 04-09-2012, 21:33:46 »
Tuli tuosta kuvasta ihan joulupukkia ei olekaan -fiilis, höh  :'( Koska kiltinalussalaisuuden varjeleminen on vain niin legendaarista.
Vietin aikanaan jokusen viikon Skotlannissa ja osallistuin siellä perinteisiin skotti-iltamiin, jossa tarjoiltiin haggista ja jossa oli paljon olutta, tanssia, ruokaa ja vähän taisi olla viskiäkin. No, skottien tanssit on melkoista menoa ja miespuolisista suurin osa oli pukeutunut kiltteihin. Ei jäänyt kiltinalussalaisuudesta mitään jäljelle sen illan jälkeen. Paljaat pyllyt vilkkui mielessä vielä yöllä nukkumaan mennessä.  :o ;D

Oi ristus! Mie tahtoisin kanssa skotti-iltamiin.  ;D
Toivoakseni mä pääsen sellasiin :D Tai kai sinne päästetään ihan taviksiakin, eikä matkalaisia. Ens viikolla ois muutto S-lantiin.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #191 : 04-09-2012, 23:04:11 »
Voi kamaluus, olen katsellut (ja ennen kaikkea kuunnellut) Hobitin traileria.
Ah, Thorin Oakenshield, voisitko tulla laulamaan viereeni aarteista ja lohikäärmeistä ja kaukaisista vuorista? <3



Tähän kohtaan kuuluu varmaan laittaa ikärajavaroitus?  ;D
Ilmoitin mesessä avokille meneväni nukkumaan Thorinin kanssa. Raukkaparan reaktio oli jotakuinkin "mikä thor mitä apua
onko sul siel joku ukkosjumalan vasaradildo"  ;D ;D ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #192 : 04-09-2012, 23:11:12 »
Ooh! Thorin Tammikilpi on kyllä Nii-in ihana! Olen katsellut ja etenkin kuunnellut noita Hobitin trailereita ihan kuola valuen.

Lainaus
lmoitin mesessä avokille meneväni nukkumaan Thorinin kanssa. Raukkaparan reaktio oli jotakuinkin "mikä thor mitä apua
onko sul siel joku ukkosjumalan vasaradildo"  ;D ;D ;D

Heheh! Oli ihan oikein sun avokilles, Chuuko. Mitäs jäi sinne kesätöihin eikä ilmoittanut sulle kuin viime tingassa. Kyllä Thorinin ääni toki tuudittaa (eroottiseen) uneen naisen kuin naisen.  ;D

Ja tässä oma kuolaukseni. Buttis mokoma laittoi tämän videon minulle. En tiennyt, että runoa kuuntelemalla voisi saada liki orgasmin, mutta nytpä tiedän.  ;D

zilah

https://www.youtube.com/watch?v=sXU3RfB7308

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #193 : 26-10-2012, 19:53:34 »
Mun on ihan pakko laittaa tämä tänne tuijotettuani tätä itse jo viikon. Danny Briere ja Claude Giroux menivät yhdessä Saksaan pelaamaan, koska NHL:ssä on työsulku. Tällä videolla herrashenkilöt opettelee saksaa tunnustamalla toisilleen rakkauttaan auton takapenkillä. Kaverit siis kuvaa siinä toisiaan. Kohdasta 5:10 eteenpäin. http://www.youtube.com/watch?v=68ghJypBc_s

//linkki korjattu.
« Viimeksi muokattu: 26-10-2012, 22:18:23 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #194 : 26-10-2012, 19:59:07 »
LOL sä laitoit tänne Ich liebe dich -videon, josta mä olen juuri kirjoittamassa ficin mutten tiedä tuleeko siitä ikinä mitään julkaisukelpoista. Liian vaaleanpunaista.  ;D En kyllä olisi itse sijoittanut tuota kuolaämpäriin vaan jonnekin vaaleanpunaisten asioiden arkistoon.  ;D