Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52560 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #75 : 19-02-2010, 09:14:41 »
No ei kyllä kannatakaan. Minunkin pitää vähän väliä laittaa kaikki ikkunat alapalkkiin ja vain tuijottaa tuota kuvaa aina välillä. Tosin on siitä ainakin se hyöty, että kaikki tylsät työhommat ovat muuttuneet huomattavasti hauskemmiksi... :D



zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #76 : 19-02-2010, 09:52:31 »
Turhaakin turhempi viesti, mutta mä en uskalla avata tuota kesken tunnin, koska menetän varmaan keskittymiskykynirippeetkin. (joka on vajavainen jo muutenkin, kiitos lätkän seuraamisen, Napiskuukkelin aivopesun ja Sakun ja Teemun)
Mitä, minäkö aivopesen?!? :o Enhän mä soittanut sulle eilenkään kuin vaivaiset kymmenen kertaa vaahdotakseni jääkiekosta ja kiekkoilijoista!  ;D

Kiva kuva, zilah, naminam!  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #77 : 19-02-2010, 10:07:43 »
Siis mä vaan selitän sen itselleni niin, että sä oot aivopessyt ihan niin kuin mä en olisi aivopessyt itse itseäni ja sitten innoissani vaahdonnut sun kanssa. Dääm, että missasin Venäjä-Slovakia rankkarit!  :D :P

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #78 : 19-02-2010, 10:35:57 »
No niin nyt mä rohkaistuin avaamaan sen kuvan, zilah!!!  :D Harvinaisen täydellinen sana tuo söpöys tässä tapauksessa.  :D Hitto, mä floodaan tätä topiccia suruttomasti. Mä haluan tuon kanssa taustakuvaksi, mutta saan kriisin jos luovun mun Voldemort-taustakuvasta. Se on ollut mulla jo niin kauan ja toi olisi liian söpö mun imagollekin.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #79 : 21-02-2010, 22:49:05 »
OOOOOOOHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Klik!


Olen niin onnellinen. Tosin, mulla on single, jonka kannessa veljensä Ismo Alanko suutelee A.W. Yrjänää, joten tää ei tullut mitenkään yllätyksenä :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #80 : 21-02-2010, 22:52:14 »
Ei taivas! Ihanaihanaihana!  :D

Olen aina ollut Marcofani, eikä Ilkka Alankokaan ole yhtään hullumpi. Kiitos, Buttis raksu kun laitoit tuon. Pelastit muuten niin vittumaisen päivän. <3


zilah

Sarelon

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #81 : 22-02-2010, 00:13:01 »
Ei voi olla tällaista ihmistä, että menee ihan sekaisin omien aivojensa luomasta kuvasta. Mutta kuvitelkaa Aro liivipuvussa! Musta tai sellainen tummansiniharmaamusta, silkkivillaa, mittatilaustyötä. Hopeiset kellonvitjat, jos halutaan tehdä kunnolla. (Meneekö campiksi? No ei tasan mene. Kellonvitjat ovat hot.) Mä ajattelin asiaa ja päädyin siihen tulokseen, että ei ole mitään järkevää syytä, miksi Volturit käyttäisivät nimenomaan 1700-luvun vaatteita, kuten elokuvassa. Paitsi tietysti mieltymykset, mutta miksi kaikilla on sitten saman aikakauden vaatteet? Ajattelin, että kolmessatuhannessa vuodessa varmaan oppii jo vähän arvostamaan käytännöllisyyttäkin, ja miesten puku on niin käytännöllinen kuin asu voi olla, jos sen pitää samaan aikaan olla kunnioitusta herättävä.

Tää liittyy fikkiin, jota olen kirjoittamassa. Pitikin kysyä, että haluaako Liz betata? ;D Tää on vähän samanlainen kuin se mun sulle antama haaste, mutta ei kuitenkaan ihan samanlainen.
« Viimeksi muokattu: 22-02-2010, 00:15:10 kirjoittanut Sarelon »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #82 : 22-02-2010, 00:23:01 »
Ai, käyttikö ne elokuvassa 1700-luvun vaatteita? Mun mielestä Arolla oli siinä Edwardin-pätkimis-kohtauksessa ihan vaan puku päällä? Ja kun näytettiin sitä kohtaa, missä Carlisle oli Volterrassa, niin eikös se ollut 1700-luvulta?


Missasinko mä jotain? :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #83 : 22-02-2010, 00:39:59 »
Ooh!!! Saanko minä tehdä tuohon kuvatuksen? Onko Sarelonilla asiaan muita toiveita? Muita henkilöitä, joita mahdollisesti tahdot siihen?

Aro ihan missä tahansa puvussa tai kokonaan ilman kiihottaa kyllä aina... siis sitä mielikuvitusta.  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #84 : 22-02-2010, 00:49:42 »
Munkin mielestä niillä on ihan modernit vaatteet päällä elokuvassa, mutta kirjassahan niillä oli viitat tai jotain. Ja kyllä mä voin betata, jos sitä halutaan, mutta en kyllä ole nopea enkä hyvämuistinen, joten se saattaa vaatia potkimista. :D

Mä oon menossa nukkumaan, jotta herään katsomaan lätkää, joten en halua kuvitella vielä Aroa missään puvussa enkä varsinkaan ilman vaatteita tai ei nukkumisesta tule mitään. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #85 : 22-02-2010, 01:02:05 »
Kannattaa muistaa, että miesten pukumuoti ei ole juuri muuttunut paljoa tässä 1900-luvulla. Asiaan perehtyneenä voin kertoa, että Voltureiden puvustus siinä EetuBella-kohtauksessa olisi mennyt täydestä aika monellakin vuosikymmenellä, siksi neutraali ja ajaton se oli.

Ja se takauma elokuvan alussa oli 1600-luvun lopusta tai 1700-luvun alusta. Tarkkaa aikaahan Carlislen oleskelulle Volterrassa ei ole annettu. Mutta jotain tuollaista voi olettaa, jos kerran hän on muuttunut vampyyriksi joskus 1660-luvun tienoilla.

Sivumennen sanoen, tuon ajan miestenvaatteet ovat vain niin 'huokaus* . Carlisle ja Volturit ovat vain nii-in hottiksia rokokoopuvuissaan.  ;D

Joo, sellaista. Huomaa varmaan, että olen koukussa...?


zilah



Sarelon

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #86 : 22-02-2010, 01:11:32 »
Ei hitto, te olette puhuneet niistä rokokoovaatteista täällä niin paljon, että mä olen saanut jotenkin sellaisen käsityksen, että niillä on ne päällä koko ajan ;D Mähän en ole New Moonia nähnyt.

Lainaus
Ooh!!! Saanko minä tehdä tuohon kuvatuksen? Onko Sarelonilla asiaan muita toiveita? Muita henkilöitä, joita mahdollisesti tahdot siihen?
Tee ihmeessä! Mulle kelpaa ihan perusposeeraus. Sellainen rento istuma-asento olis kiva, jos onnistuu.

Tosin olis ihan uskomattoman siistiä, jos saisit tehtyä kuvan siitä, mitä mä olen visioinut sen fikkini loppukohtaukseksi. Aro istuu vähän valtaistuinmaisella tuolilla ja Bella istuu lattialla sen jaloissa tai käsinojan vieressä - ajattele prinsessa Leiaa siellä Jabban palatsissa Jedin paluun alussa, tosin ei kahleita ja vähän enemmän vaatteita, niin ymmärrät varmaan mitä mä tarkoitan. Arolla käsi Bellan hiuksissa = plussaa. Tää voi tietysti olla aika vaikea manipuloitava, mutta jos vaan onnistuisi, tosi hienoa <3 Mutta niistä vaatteista kelpaa tosiaan ihan perusposeerauskin, en ole kovin vaativainen.

Yritän olla ajattelematta, että kirjoitan Twilight-fikkiä, ja yritän ajatella, että kirjoitan fikkiä, jonka koko idea on massiivinen mindscrew Aron tyyliin :P

//
Lainaus
Kannattaa muistaa, että miesten pukumuoti ei ole juuri muuttunut paljoa tässä 1900-luvulla. Asiaan perehtyneenä voin kertoa, että Voltureiden puvustus siinä EetuBella-kohtauksessa olisi mennyt täydestä aika monellakin vuosikymmenellä, siksi neutraali ja ajaton se oli.
Lukuunottamatta 80-luvun olkatoppauksia... Ei helvetti, nyt toi kuva Voltureista järjettömän isot olkatoppaukset päällä ei lähde pois mun päästä...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #87 : 22-02-2010, 01:29:32 »
Nojoo. Mutta ne olkatoppauksetkin ovat ihan normijuttu miesten puvuissa. Naisten kuteissa asia olisi ihan kokonaan eri. Ja sitten sekin, että miesten tumma puku on vähän sellainen pyhä lehmä, jota ei mennä muuttelemaan ilman pakottavaa tarvetta. Se on tosiaan pysynyt samana koko 1900-2000-luvun, joitakin pikkumuutoksia lukuunottamatta. 

Joo. Katsotaan. Minä rakastan miehiä rokokookuteissa, mutta ihan puvussakin toki menee. On se sitten ihanaa, kun oma mieheni joutuu pukeutumaan siihen työkseen, ja minä saan kiehnätä sen kimpussa... :D


zilah


Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #88 : 22-02-2010, 01:43:48 »
OOOOOOOHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Klik!


Olen niin onnellinen. Tosin, mulla on single, jonka kannessa veljensä Ismo Alanko suutelee A.W. Yrjänää, joten tää ei tullut mitenkään yllätyksenä :P
Hahaa, kyllä aika leveä hymy minultakin tuota katsoessa irtosi. Arvasin jo Ilkan ilmeestä mitä oli tulossa, ei voinut kuin nauraa oikeasti. Tällaisten juttujen kanssa on se hauskuus, että voi kuvitella miten innokkaat slasharit riemuitsevat.

LJ:ssä huomasin myös, että joku oli linkittänyt aika hassun jääkiekko-aiheisen otsikon, joka oli myös aika lailla uteliaisuutta herättävä. ;D Harmi että en nyt löydä sitä tähän hätään.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #89 : 22-02-2010, 02:08:48 »
Lol. Ainakin mua jaksoi naurattaa se otsikko: Ovetskin ajoi Demitran pystyyn.  ;D Mua myös naurattaa tuhottomasti kaikki Selänne ja Koivu sitä ja tätä. Oikeasti ne ovat lakanneet olemasta eri yksilö ja esiintyvät aina parina. ;D Media on ehkä alun perin aiheuttanut tuon parituksen, mutta ne itse lisää sitä kommentoinnillaan.  ;D Lol. Teemu ei löytänyt omien sanojensa mukaan säveltä Olli Jokisen kanssa, Sakun kanssa se on aina ollut. Teemu halusi Sakun senrrerikseen, mutta noi on vielä pelillisisä asioita, mutta siinä vaiheessa kun aletaan kommentoida vähän kaikkea muutakin, henkilökohtaisia asioita ja toisen vammoja, se alkaa suorastaan väkisin herättää mielikuvaa vanhasta pariskunnasta. Nyt mä ymmärrän ne viimekesäiset Vihdoinkin yhdessä -hehkutukset.  ;D

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1942911

//Muoks: Pariskunta voi tehdä myös yhdessä olympiahistoriaa. Lol. Nyt mä lakkaan lollaamasta ja hihkumasta ja menen muutamaksi tunniksi nukkumaan.  :D

//Muoks2: Ai niin tää oli kuolaämpäri eikä kikatusarkisto. No on noi aika söpöjä yhdessä.
« Viimeksi muokattu: 22-02-2010, 02:16:59 kirjoittanut Lizlego »