Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52534 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #150 : 02-04-2012, 19:28:25 »
^ AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!111

Tuli tippa linssiin ja naama halkesi VALTAVAAN virnistykseen <3333333 Nyt nään vaaleanpunaisia sydämiä ja hattaroita, voi uuhkus <3 Oih! :D :D : D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #151 : 02-04-2012, 20:44:36 »
Aika ihanan söpö.  :D Mitä ihmettä tuossa tapahtuu? ;D

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #152 : 04-04-2012, 22:08:06 »
Siinä on tunnetta! ♥, ♥, ja - rakastan! Ja voi awwitus tätä kuvaa :3 Haluun tosta avan!

Awwitussaldo täynnä seuraavaksi viikoksi  :-* (ja hyvä niin, koska olen seuraavat viisi päivää netitön)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #153 : 04-04-2012, 22:24:28 »
Kuka tuo on? Näyttää tutulta, mutta ei tule nimi mieleen.  :D Aika söpö, mutta näyttää liian nuorelta.  ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #154 : 04-04-2012, 23:38:22 »
H. Olliver Twisted, Reckless Loven laulajahan se siinä :) En pahemmin kato telkkaria, mut se oli siin Voice of Finlandissa Lauri Tähkän kaverina.

Mä rakastan glämrokkia ja -metallia, mut en oo ihan varma vetoaaks kyseinen herra muhun. Kaunis tukka ja kauniit lihakset, mut en oo tottunu näkeen näitä samas tyypissä! Vähän jo hämmentää ja sit kun sillä on tosi söpö hymykin... Yleensähän glämrokkarit on sellasia kuikkia. Olli onkin ehkä jo vähän oma genrensä :D

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #155 : 05-04-2012, 06:42:14 »
^juu niin on ja persoonallisuus on musta just hienoa :) Ja se hymy, ah ♥ Rakastan glamia ja Reckless love on ehdottomasti kirkkain suosikki - siinä on yhdistynyt tuitui, taito, oikeesti hyvä musiikki ja törkeen hyvän näköset ihmiset  :-* Ainoo mistä en Ollista näin julkikksena tykkää on sen vaimo (vaikka tuitui, ne meni naimisiin ihan naapurissa!)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #156 : 13-04-2012, 18:52:23 »
Huaaaah, olen ujo! Se puhu mulle, se oikeesti puhu mulle, oon istunut sen takana ties kuinka monella kurssilla ja käyttänyt tunnit sen hiuksista haaveiluun (tuitui, tahon päästä hiplaamaan niitä! Ihanat kiharat, ei voi kuin hiplata!), vaihtanu sillon tällön pari sanaa (ja sönköttänyt ne täysillä, piti mua varmaan puhevammasena idioottina) ja ollut kade kaikille sen kavereille vuoden alusta ja nyt se puhu mulle! ^^ aww, olen taivaassa! Istuin sen kanssa ikkunalla puoli tuntia höpöttämässä kaikesta, se ihan oikeesti puhu mulle ja kertoili ittestään. Mut murr, sitte sen paras kaveri tuli (ne olis muuten ihan törkeen sulonen homopari) ja vei sen pois multa  >:( murr, ei saa! Oon kade. Ehkä vielä joskus... jos tuijotan sen takaraivoa tarpeeksi kauan? Tai sitten ei.

// onko tän topan nimi muuten tarkotuksella Kuolampari eikä Kuolaämpäri? Huomasin vasta nyt :D
« Viimeksi muokattu: 13-04-2012, 18:54:47 kirjoittanut culliina »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #157 : 10-05-2012, 22:55:23 »
TILT


Joo, okei. Se vähäinenkin aivotoimintani koki kuoleman hetki sitten, kun kuuntelin pätkiä Adam Lambertin uudesta levystä. Oikeasti, se mies on niin lahjakas että pitäisi kieltää lailla, tai ainakin varustaa kunnon varoituskyltillä.

*Menee ja kuuntelee vielä kerran, jonka jälkeen aivokäyrä näyttää suoraa viivaa*



zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #158 : 11-05-2012, 01:00:51 »
Istuin sen kanssa ikkunalla puoli tuntia höpöttämässä kaikesta, se ihan oikeesti puhu mulle ja kertoili ittestään. Mut murr, sitte sen paras kaveri tuli (ne olis muuten ihan törkeen sulonen homopari) ja vei sen pois multa  >:( murr, ei saa! Oon kade. Ehkä vielä joskus... jos tuijotan sen takaraivoa tarpeeksi kauan? Tai sitten ei.
Tai jos vaan sanosit sille, että onpa sulla hieno tukka ja juoksuttasit sormias läpi.  ;D

Ääh, tykkään miehestä, joka on vaan liian komea ollakseen totta. Varmaan poksahtaa, jos tökkään sitä sormella!

Q+Black

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #159 : 15-05-2012, 12:31:21 »
Vieläkin ihan fiiliksissä The Avengers - leffasta ja jotenkin Jeremy Rennes aka Hawkeye jäi kyllä mieleen lähtemättömästi. Yksi tällainen mulle, kiitos  :-*


Poissa sipsi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 16
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #160 : 20-05-2012, 01:44:26 »
Kyllä mullekin kelpais  ;D En taas ymmärrä mikä mua on vaivannu sen jälkeen kun ton The Avengers leffan kävin katsomassa, mulla on nyt jääny joku vaihde päälle ja oon varmaankin katsonu kaikki haastattelut ja video Youtubesta mitkä vähänkin liittyy asiaan. Jeremyn lisäksi olen tässä kuolaillut Mark Ruffalon, Tom Hiddlestonin ja Robert Downey jr. perään  :-*

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #161 : 12-06-2012, 03:13:50 »
Onko kukaan nähnyt Loraxia? Meinaan... Kerskanen on tavattoman söpö otus ja tekisi mieli napata se pois maailmastaan ennen kuin se alkaa hölmöillä ja piiskata siitä tyhmäilyt pois (tai altistaa se kaksosille tai herra Duvkalle tai Mikeylle tai ylipäätään parittaa sitä kelle tahansa joka osaa asiansa tai vähintäänkin on terveen utelias) mutta...

...voi pyhä jysäys...

...se tapa miten se pyöräyttää takamustaan selin yleisöön "En paha olla voi" alkuvaiheilla...

o        o <- silmät tässä






leuka jossain näillä paikkeilla


Olen pervo täti juu .___.;
« Viimeksi muokattu: 12-06-2012, 03:16:15 kirjoittanut peccantis »

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #162 : 12-06-2012, 20:23:30 »
Voi luoja minkä Löydön tein tänään kun menin divariin! Siellä oli vielä hinnoittelemattomien DVD:tten joukossa yksi leffa, jota en edes tiennyt löytyvän suomeksi tekstitettynä.


Voi siskokullat! Tämä Myö Niin katsotaan heti kun seuraavan kerran tavataan!

Kyseessä on Russell Crowen nuoruudenteos, jossa herra näkyy ilman rihman kiertämää! Mikä kroppa, mikä itseluottamus! AAAWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



zilah

Poissa Uncaring

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #163 : 21-06-2012, 19:44:34 »
Uuu mama, alaston poju hevosen selässä, jos oikein katsoin :DD

Voi että, oon kuolannu Tom Feltonia. Oon kuolannu sen kuvia, haastatteluja, Potter-leffoja, ja mun mielestä se vaan on niin ihana, ja sama pätee siihen, kuinka se puhuu (Oon muutenkin hulluna tohon brittiaksenttiin!) Sydäntä lämmittää kummasti myös Jamie Campbell-Bower, joka on kovin hellyyttävä, vaikka ovathan nuo molemmat aika ruipeloita poikalaisia vielä :3 Charlie Bewley, Ian Somerhalder, Jensen Ackles, Chase Crawford ja Ed Westwick ovat silkka ilo silmälle, ja kaikki myös hiukan kypsemmän oloisia kuin nuo kaksi ensimmäistä, siis jos Ed otetaan laskuista pois.. Kun ei mieluisia miehiä löydy täältä Suomen maasta (tai jos löytyy, ne ovat varattuja, homoja, tai joku niisä on vain vikana), niin eihän siinä auta muu kuin bongailla niitä musiikin tai leffojen parista.


Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #164 : 23-06-2012, 00:05:28 »
Mä en voi välttää virnistystä naamallani, kun mainitaan Felton ;D Sitä ihmisten kokemaa hysteriaa, niitä söpöjä kommentteja ja sitä järkyttävää ihastuksen määrää, jota itsekin joskus koin. Tai no noh, ei siitä niin kauaa edes ole, taisin nostaa seinälleni Purplen Drarry-kuvan viimeksi joskus marraskuussa (se tippuu kokoajan ja pitää onkia lipaston takaa, marraskuusta asti se on siellä saanut onnellisesti elellä). Hahhah, tällä hetkellä lähellä naureskelen koko herralle, ei sillä ettei komea olisi tai loistava näyttelijä.

Taitaa olla aukko sivistyksessä, kun en muita herroja tunnista ;D Ei mikään yllätys, en meinaa vieläkään nähdä leffoissa näyttelijöitä, vaan tulkintoja henkilöhahmoista... hankalaa vain, kun monet esiintyy niin monissa - enkä vieläkään ymmärrä, miten ihanainen Legolas Lentävään Hollantilaiseen eksyi :P


// oivoi, muistin vasta nyt, miksi rakastan Veren vankeja niin kovin! Pääsee yksityiskohdat unohtumaan tunnepyörteeseen, kun tulee pidempi tauko lukemisessa. Miksiköhän en vieläkään ole saanut katsottua leffaa? Todella pitäisi, guugelin kuvat vaikuttavat sen verran lupaavilta ja Lestat jumalaisen näköiseltä. Pelkään vain pettyväni ja, että siitä tulisi itselleni uusi tlotri.
Hihhih, onneksi sitä ei näytä telkkarista tulevan vähään aikaan ja vuokraamoon on niin monta sataa metriä, etten varmasti saa sinne marssittua ainakaan kuukauteen ^^

« Viimeksi muokattu: 25-06-2012, 15:40:31 kirjoittanut culliina »