Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 131398 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #75 : 08-04-2010, 23:09:23 »
Kääk!

Läppärini koki äkkikuoleman. Käytössäni ei tällä hetkellä ole minkään valtakunnan konetta, joten olen poissa määräämättömän ajan. Nytkin pääsin tänne vain siksi, että kinusin miehen työkonetta lainaan noin puoleksi tunniksi, mutta se aika alkaa olla tässä.

Tulen takaisin heti kun voin. Pitäkäähän paikka pystyssä.



zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #76 : 12-04-2010, 19:37:59 »
Kääk!

Miunkin läppäri sanoi sopimuksensa irti. Onko kyseessä globaali ongelma?  ???

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #77 : 14-04-2010, 11:31:50 »
En tiedä siitä, mutta ärsyttäähän se, kun uudehko kone vain lakkaa toimimasta. Olen sentään saanut herätettyä vanhan pönttökoneeni osittain henkiin, mutta ei tällä muuta virkaa ole, kun että pääsee nettiin. Kaikki ohjelmat piti poistaa, että sain tämän pyörimään. Ei siis voi ajatellakaan ficcien julkaisua vielä , kun ei ole mitään keinoa saada niitä sähköiseen muotoon.  :(


zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #78 : 14-04-2010, 14:07:15 »
Miulle luvattiin täksi päiväksi jo uusi, toimintakykyinen läppäri, mutta vieläkään en ole saanut varmistusviestiä :/
Ylihuomiseksi pitäisi kuitenkin saada tehtyä asiakastiedote, käyttöohje ja tutkimussuunnitelma.

Alkakoot tappelu vakuutusyhtiön kanssa!

Poissa whee

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Kääk!
« Vastaus #79 : 14-04-2010, 15:50:52 »
Rahat loppu, kurkku kipee, kylmä, läppärin näyttö vittuilee. :(

Ginger

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #80 : 22-04-2010, 12:03:29 »
KÄÄÄK!

Katkaisin rakkaan 4 gigan muistitikkuni rullaamalla vahingossa tuolillani sitä päin ATK-luokkassa!
Sinälläänhän koko tikku on täynnä varmuuskopioita, mutta se oli ainut paikka, missä nanoni on varmasti kokonaan :/ Muistaakseni ehkä kopioin sen uudelle läppärilleni, mutta @ the moment ahdistaa pirusti.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #81 : 22-04-2010, 13:00:37 »
Voi ei, Ginger! Juurikin tuollaiset ovat niin inhottavia. Itse en enää ikinä käytä pelkkää muistitikkua varmuuskopioiden säilömiseen, vaan minulla on kaksi ulkoista kovalevyä. Huomattavasti varmempi tapa, ja juurikin niiden ansiosta suurin osa tiedostoista pelastui läppärini hajotessa.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #82 : 22-04-2010, 13:04:11 »
Mä olen hajottanut oman 8 Gigan muistitikun aivan samalla tavalla. Tosin mun tikku toimii vielä, vaikka kuoret ei pysy päällä.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #83 : 23-04-2010, 09:02:33 »
Kääk!

Kyllä ne vievät minut kohta pakkopaidassa pehmustettuun huoneeseen. Pakkomielteinen vahtaamiseni on johtanut odotettuun lopputulokseen, ja koko elimistöni on oikosulussa. Mutta siltikin en voi olla ihmettelemättä sitä intoa ja antaumusta, jolla Michael Sheen näyttelee. Hän ei totta totisesti kaihda mitään, ei edes ilkosilleen riisuutumista, jos tarina sitä vaatii.

Sääli vain minun sydänparkaani ja aivojani, jotka ovat lopullisesti maata kiertävällä radalla sen jälkeen, kun näin Michaelin ilman rihman kiertämää...



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #84 : 11-05-2010, 19:35:14 »
Kääk! Täällä ei ookkaan masennusarkistoa? Oonko nähnyt unta vai onko semmonen (ollut) jossain muulla foorumilla joskus? :E


Mua masentaa. On orpo olo vaikka just tulin sosialisoimasta. Ehkä vaikuttaa muutaman päivän hallittu erakoituminen, kun sekä minä että kissit oltiin maalla ihan yssiksemme. Oli kivaa mutta näköjään jättää tietynlaisen negatiivisen jälkikaiun.

On vähänniinku olo, että on yksin maailmassa :o ....jospa mää vaan angstailen huomista tenttiä ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #85 : 11-05-2010, 23:39:11 »
Kuule Buttis raksu. Sinoot paikan admin, niin varmaan voit panna pystyyn masennusarkiston, jos ei sellaista vielä ole.

Mutta siihen asti Kääk!

Ahdistaa. Tuntuu, että kaikilla läheisillä on jotenkin paha olla. Auttaisin, mutta ei tuo omakaan olo kaikkien ikävien uutisten jälkeen niin hehkeä ole.

zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #86 : 12-05-2010, 07:09:43 »
Ihana ava sulla zilah <3 ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #87 : 16-05-2010, 14:35:46 »
Aika kääk varmaan tämäkin... Kävin kurkkaamassa Finiin ja tunsin oloni siellä ihan vieraaksi. En taas ole kerinnyt siellä niin paljon käymään, varmaankin jos taas aktivoituisi, se helpottaisi. Onneksi on Fifi, täällä tuntuu tutummalta, vaikka onkin vähän hiljaista. Silti kirjoittaminen on nyt taas jäänyt vähän taka-alalle kun on niin paljon muuta harrastusta meneillään parhaillaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #88 : 25-05-2010, 17:11:33 »
Kääk! Mun tekee mieli julkaista pari ficciä, mutta joka kerta kun mä olen vakavissani laittamassa niitä näkyviin iskee joku reaility check -juttu, joka sanoo että ei, ei todellakaan.  ;D Mua vaan houkuttaisi laittaa lisää todisteita siitä, miten ihmiselle voi käydä kirjoittamisessa.  :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #89 : 25-05-2010, 17:33:12 »
No höpsistä, julkaise ihmeessä! :) Sinäkin olet julkaissut niin monenlaista ficciä että tuskin mikään ketään niin pahasti yllättää, etteikö kannattaisi?