Kirjoittaja Aihe: Kirjoittajien offtopic  (Luettu 135156 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #780 : 07-05-2023, 18:28:37 »
He he hee...  ;D

Voinko muuta kuin kannustaa? Kirjoitakirjoitakirjoita!  ;)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #781 : 07-05-2023, 20:33:16 »
Kerro lisää! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #782 : 07-05-2023, 21:03:56 »
Lainaus
Fio, hiljaa!

 ;D ;D ;D

Joo, ei mulla muuta.

zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #783 : 07-05-2023, 22:01:34 »
Kuulin tänään ensimmäistä kertaa https://youtu.be/bXrIiLxNzJ4 tämän biisin ja se palautti mun mieleen joskus aiemmin mieleeni tulleen ficci-idean, joka sijoittuisi toiseen maailmansotaan mutta tällä kertaa aattelin vain sitä että henkilö näyttäisi univormussa hotilta. ;D Olen aika varma etten ajatellut sitä silloin ekalla kerralla vaan ainoastaan sitä mitä draamaa se tarjoaisi. :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #784 : 07-05-2023, 22:33:30 »
Kumminkin ajattelit, et vain myönnä...  ;) Mutta kannatan ideaa!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #785 : 07-05-2023, 23:19:07 »
Tuskin ajattelin mutta se johtuu siitä että mun idea lähti jostain Danny/Claude-ficistä, minkä luin. ;D Danny varmaan vei mun ajatukset pois muusta hehe.
« Viimeksi muokattu: 07-05-2023, 23:24:40 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #786 : 07-05-2023, 23:39:35 »
MIe ajattelen vaan sitä, että on ihan helevetin mahtava biisi! <3 Ja joku tosiaan sais kirjoittaa tuosta ficciä, parituksesta riippumatta.  ;D Ja solistin ääni... voijee! Vetää polvet veteläksi. <3


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #787 : 08-05-2023, 07:14:51 »
Joo, solistin ääni kutkuttelee munkin korvaa.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #788 : 08-05-2023, 21:21:58 »
Minusta syy on ihan toissijainen, kun pääasia on se, että innostuu kirjoittamaan. Ja sitä paitsi univormut on hottia, siitä ei pääse mihinkään. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #789 : 27-06-2023, 22:03:27 »
Mut kun ei innostu ja nyt noin puoli tuntia sitten iski hirveä epätoivo sen suhteen, että on maailman epäonnistunein ihminen siinä suhteessa, että asia, jossa luuli olevansa hyvä (no en kyllä luullut lol), onkin ihan yhtä paska kuin kaikessa muussakin eikä kuitenkaan ole olemassa mitään mikä korvaisi sen ja kun tietää, ettei kirjoittaminen tule koskaan ikinä siltikään tyydyttämään millään muotoa (no hetkellisesti ehkä huumorissa joo, ehkä) mua ja silti tekisi mieli tehdä sitä niin en ala muuta kuin itkeä miten paskaa ja epäreilua elämä on.  :'( :'( :'( En vittu ihan itselleni vittuillaksenikaan kirjoita ikinä enää mitään! On tämä nyt yhtä paskaa!! Ja ois kasa paskoja ideoita, koska elämä on pelkkää tyhmää inspiraatiota ja niitä riittää. Tällaisina hetkinä voisi hirttää itsensä niistä olemattomista munistaan johonkin puuhun.  ::) Finissäkin on kaikkia haasteita, joihin tekisi mieli mennä, mutta kun ei siitä vaan tule mitään ja kun sen niin jo tietää niin miksi, miksi??? Ficcien lukemisestakin tulee vaan lisää ideoita, joita ei halua tehdä eikä ajatella. En kestä enkä jaksa tällaista taitelijapikkusielumaista paskaa! :P Johonkin tämä päässä oleva paskakasa vielä lävähtää, mutta vielä sitä ei tiedä mihin.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #790 : 28-06-2023, 23:09:30 »
Lainaus
Mut kun ei innostu ja nyt noin puoli tuntia sitten iski hirveä epätoivo sen suhteen, että on maailman epäonnistunein ihminen siinä suhteessa, että asia, jossa luuli olevansa hyvä (no en kyllä luullut lol), onkin ihan yhtä paska kuin kaikessa muussakin eikä kuitenkaan ole olemassa mitään mikä korvaisi sen ja kun tietää, ettei kirjoittaminen tule koskaan ikinä siltikään tyydyttämään millään muotoa (no hetkellisesti ehkä huumorissa joo, ehkä) mua ja silti tekisi mieli tehdä sitä niin en ala muuta kuin itkeä miten paskaa ja epäreilua elämä on.

Minä en kyllä voi käsittää, miksi sinusta tuntuu tuolta. :( Ymmärrän, että se, millaiseksi oman kirjoittamisensa kokee, ja millaiseksi muut sen kokevat, on kaksi eri asiaa, eikä se oma kokemus välttämättä muutu muiden sanomisesta miksikään, tai ei ainakaan paremmaksi. :( Mutta minusta olet todella hyvä kirjoittaja, olet aina ollut, eikä sulla ole todellakaan mitään syytä dissata itseäsi tuolla tavalla. Nykyään, kun tykkäät romantiikasta vielä paljon enemmän kuin aikaisemmin ja kirjoitat sitä, näihin teksteihisi on tullut sellaista syvyyttä, tunnetta ja lämpöä, ettei siitä voi kuin pitää ja niitä lukee todella ilokseen. Sellainen tunnelma, mikä sun teksteissäsi on, on harvinaista ja sitä olisi minusta syytä vaalia. :) Onhan se nyt koomista, että paljon lahjattomammat kirjoittajat kuin sinä tuntuvat olevan oikein tyytyväisiä tuotoksiinsa, eikä heitä harmita ollenkaan. :D

En tiedä, saanko sinua koskaan uskomaan, että tämä on vilpittömästi se, mitä koen lukiessani sun tekstejäsi, mutta toivoisin, että näin on. Epäreilua ei ole se, ettet osaisi kirjoittaa, vaan se, että siitä tulee tuollainen epätoivo, vaikka ei pitäisi. :(
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #791 : 30-06-2023, 22:59:43 »
Olen lukenut tämän viestisi nyt jo useampaan kertaan ja se on niin kaunis ja lohdullinen, mutta ei sinänsä vaikuta siihen tuntemukseen mikä omista teksteistä tulee. Ne on juonetonta, tasapaksua paskaa, josta puuttuu oikeastaan kaikki mikä tekisi tekstistä kiinnostavaa kuten käänteet. Viimeisimmästä tosin tahallaan, mut yhdellä sanalla kuvattuna ne on tylsiä ja pitkät tekstit sisältöön ja tapahtumiin nähden ihan liian pitkiä, mut siis paino on sanalla tylsä.

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #792 : 01-07-2023, 08:58:24 »
Ei sun tekstit ole tylsiä, sillä ei tekstissä ole aina pakko olla juonenkäänteitä, että se viihdyttäisi. Tekstin sisältö voi tuoda suuria elämyksiä ihan muutenkin, jos se puhuttelee, ja esimerkiksi Rakkauden karkumatka ja Mestariveivaaja puhuttelivat minua suuresti. :D Jäin miettimään tuota, että jos juonenkäänteiden puuttuminen haittaa sua, niin eihän mikään estä kehittämästä sen tyyppistä tarinaa. Mutta onko se sitten se, jota haluat kirjoittaa, ja joka tuottaa iloa itselle? Jos ei, niin missään tapauksessa minusta ei kannata lähteä sellaista väkisin vääntämään vain siksi, että jostain syystä tuntuu että niin pitäisi olla. Ei ole tosiaan pakko, vaan kyllä minusta kirjoittamisen pitäisi ennen kaikkea tyydyttää itseä ja vasta toissijaisesti muita. :D   
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #793 : 01-07-2023, 16:56:30 »
Olen niin samaa mieltä kuin Pahatarkin, ja sanonut monesti, miten nautin sinun teksteistäsi, Liz. Olet mainio kirjoittamaan niin suloista ja rakastavaa tarinaa kuin nokkelan veikeitäkin käänteitä! Ehkä ne omat toiveet vain ovat niin korkealla, että niitä on vaikea saavuttaa, mutta ainakin lukijat ovat tyytyväisiä. <3

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #794 : 01-07-2023, 23:56:46 »
Ei se ole harha. Ei mun tekstejä kukaan yleensä edes lue teitä lukuun ottamatta. Jos ne olisi hyviä, olisi niitä lukijoitakin enemmän, jopa fandomista riippumatta mutta oli paritus mikä hyvänsä niin lukijoita on vähemmän kuin monella muulla. Potter-fandomissa jo sen aikoinaan huomasi niin kyllähän se nyt siitä kertoo etten osaa kirjoittaa muita kiinnostavasti.  Enkä itseäni kiinnostavasti lol mutta ne varmaan kulkeekin käsi kädessä että jos teksti edes nappaisi itseä niin se voisi potentiaalisesti napata muitakin. Paitsi teitä mutten tiedä lasketaanko tuttuja ihmisiä.  :D Lyhyitä pläjäyksiä ehkä joo voi saada toimimaan kun niissä ei ehdi tehdä tylsiä valintoja, mutta varsinaisia pitkiä tarinoita en. Ja mä haluan tarinoihin kaareen. Lyhyet tekstit on ärsyttäviä, kun ne ei kehity mihinkään.

// Se että haluanko itse kirjoittaa käänteitä niin vaihtelee mutta haluaisin osata kirjoittaa niin että pitempää tekstiäkin jaksaisi lukea, kun sehän se on julkaisemisen pointti kun miksi hitossa sitä kirjoittaa ja julkaisee tekstiä, jota ei itsekään jaksa lukea ja elättelee toivetta että joku toinen jaksaisi ja sitten pettyy jos ei jaksa? ;D Jos itsekin tylsistyy oman tekstin ääressä niin luultavasti niin tekee muutkin. ;D
« Viimeksi muokattu: 02-07-2023, 00:12:32 kirjoittanut Lizlego »