Kirjoittaja Aihe: Kirjoittajien offtopic  (Luettu 136457 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #75 : 31-03-2011, 12:30:10 »
Tuuli, lehti, silmu, routa, riite, auer, kasvu, erinäisiä kukkien/puiden nimiä... ööö.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #76 : 31-03-2011, 14:37:17 »
Niinpä! Eiks ookki eeppinen idea! :D

Kun keksis vielä lisää mallipohjia. Onko mitään ehdotuksia? Joku sana + kohtalo on kanssa aika lupaava.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #77 : 31-03-2011, 19:31:34 »
Routainen kuolema, Riitteinen kuolema, Kielon kuolema, Tuulen kuolema.

Autereinen laulu, Kissankellon laulu....

Kasvun kohtalo ;D Lehmuksen kohtalo... hee :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #78 : 31-03-2011, 22:17:23 »
Minä kävin sitten tekemässä nimigeneraattorin. Ikävä kyllä välilyöntiä ei saanut pois, niin että generaattori kärsii hienoisista yhdyssanavirheistä :D
Jos sen ignooraa, niin voilá!
Eeppinen nimi

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #79 : 01-04-2011, 08:19:05 »
Hiihaa, mun nikillä tuli "Absintti laulu" :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #80 : 03-04-2011, 18:03:23 »
Joudut nyt sitten käyttämään tuota superneutraalia nimeä jossakin. Jeps. Muita vaihtoehtoja ei ole.

No ei nyt. Mun nimellä tuli, että "Tuulihuokaus" (ignooraan yhdyssanavirheiden aiheuttaman häpeän). Todella taiteellista!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #81 : 03-04-2011, 18:57:41 »
Tuulihuokaus on <3



Ja mä lupaan vielä joskus kirjoittaa Absinttilaulun! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #82 : 18-04-2011, 19:50:39 »
Onko seuraava ilmiö tuttu muille kynäniekoille? Ideointi kuulostaa mitäänsanomattomalta ja varsinaisen tekstin aloitus käynnistyy innottomin mielin. (Mikäköhän keskinkertaisuuden malliesimerkki tästäkin on tulossa, tulee ajatelleeksi.) Innostus herää vasta kun on kirjoittanut jonkun aikaa. Aiheesta kirjoittaminen ei välttämättä tunnu mahtavalta mutta ainakin ihan mielekkäältä.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #83 : 18-04-2011, 20:47:40 »
Ei kuulosta paskemmalta. Onpahan naru avattu, ja mistäs sitä tietää, minne tarina sua vie, vaikka aluksi idea tuntuiskin ponnettomalta! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #84 : 29-04-2011, 23:45:03 »
Kyllä muuten voi syödä kirjottajaa, jos ficciin ei tuu prologin jälkeen yhtään kommenttia. Tuurilla kaks seuraavaa lukua voi saada kommentteja ja sit ei mitään. Tulee vähän et miks helkatissa mä kirjotan, et lukeeko tätä kukaan muu ku minä ite? Tossa ku kattelin syrjäsilmällä LotR-trilogiaa taas ni tuli vähän sellanen et prkl, mullahan oli siihen ficci missä oli ensimmäistä ja viimestä kertaa viimesen päälle mietitty ficci. Oon tässä pari päivää miettiny et mites se juoni menikään ja kattelin mis kaikkialla se on ja tadaa, yks kommentti. No kele. Se on poistettu jo aikaa joka paikasta, mut alan miettimään et kirjotanko uudestaan. Ja yritän päästä neljättä lukua pidemmälle. Se ei vaan oo mielenkiintonen... Tää on taas tätä. Äääh...

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #85 : 30-04-2011, 14:28:15 »
Kyllä muuten voi syödä kirjottajaa, jos ficciin ei tuu prologin jälkeen yhtään kommenttia. Tuurilla kaks seuraavaa lukua voi saada kommentteja ja sit ei mitään. Tulee vähän et miks helkatissa mä kirjotan, et lukeeko tätä kukaan muu ku minä ite?
No äläpä! Mulla ainakin kaikki omakirjoittama on omasta mielestä superhyvää. Tiedostan kuitenkin, että ylenpalttinen arvostukseni yleensä rajoittuu itseeni. Täten tarvitsee jonkun kolmannen osapuolen mielipiteen. Jos sitä ei kuulu, niin ei voi kun arvella, että tuli joko kirjoittaneeksi jotain kiusallista tai kiusallisen tylsää. Sellaista, että yleisö hiljaa toivoo, että lopettaisi mokoman, ottaisi sen pois silmiä särkemästä internetistä :D

Tunnustan, että itsellä ainakin on yksi sellainen nimeltämainitsematon kirjoittaja, josta tykkään tosi paljon henkilönä, mutta hänen juttujaan lukiessaan tuskailen vaan, että eikö tuo voi vain lopettaa. Koko ajan kirjoittaa lisää ja laatu ei nouse yhtään. Tosin hänen kirjoituksensa ovat yleensä tosi suosittuja ja saavat paljon palautetta.

Hmm...

Vika taitaakin siis olla minussa ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #86 : 30-04-2011, 14:51:15 »
Mäkin tuskailen kommentteja, tai niiden puutetta, mutta yritän koko ajan toistella ittelleni, että en mä kommenttien takia kirjoita. Mutta paskat, kirjoitan kuitenkin :E Muutenhan ne pysyis mun pöytälaatikossa...
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #87 : 30-04-2011, 18:26:33 »
Kirjoitat itsesi takia, mutta julkaiset kommenttien takia? :'D

Muakin ärsyttää se, kuinka vähän kommentteja ficceihini tulee, mutta toisaalta, ei mulla kai ole oikeutta valittaa kun itse kommentoin muiden tekstejä niin vähän.

Mie olen onnellinen, kun kirjoittaminen pitkästä aikaa onnistuu ♥
En ole vähään aikaan saanut lyhyessä ajassa näin paljon runoja, jatkoa originaaliini sekä jatkoa keskeneräisiin ficceihin aikaiseksi : D Plus että kirjoittamani tekstin laatukin on ihan hyvä, olen jopa itse tyytyväinen.

On niin voittajafiilis, kun originaalini oli tammikuusta lähtien ihan jäissä kun oli ongelmia juonen kanssa, mutta sitten keksin siihen ratkaisun pari päivää sitten ja nyt se taas etenee...

(epätoivoinen yritys aktivoitua täälläkin vaihteeksi taas, jeah)
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #88 : 30-04-2011, 18:46:06 »
Kirjoitat itsesi takia, mutta julkaiset kommenttien takia? :'D
Kyllä mä voin oikeasti myöntää kirjoittavani toisten takia. Jos mä en pystyis julkaisemaan mun tekstejä missään, varmaan kirjoittaisin silti, mutta luetuttaisin niitä sitten kavereilla. Tai no teenhän mä sitä joka tapauksessa ;D mutta tekisin sillon eri tavalla!

Emmätiä, kommenttien takia. Kommentit on tärkeitä, joo, koska ne on konkreettista näyttöä siitä, että joku on oikeasti jaksanut lukea mun kirjoittaman tekstin loppuun asti. Ja mä rakastan valtavasta analysoivia kommentteja, koska musta on äärimmäisen mielenkiintoista saada kuulla, miten joku on mun tekstin lukenut/tulkinnut. Mutta pääpointti niissä kommenteissa mulle on kuitenkin se, että ne tosiaan kertoo sen, että jotakuta kiinnostaa lukea mun tekstejä. Voisinko sanoa ton vielä jotenkin eritavalla, kolmatta kertaa? ;)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #89 : 30-04-2011, 22:59:48 »
Mä pystyn kirjoittamaan ja deletoimaan, kirjoittamaan ja deletoimaan ja mua ärsyttää, että olen antanut muiden tai edes vain yhden ihmisen lukea jonkun tekstin, koska sitten se tietää ja vinkuu jatkoa ja jos mä sanon, että hävitin tai deletoin sen enkä jatka, se on niin kuin loukkaus muita kohtaan! Mitä vattua? Mun teksti ja mun oikeus.  ;D Mä oon kovasti tekemässä paluuta kaappiin... pöytälaatikkoon, koska mä en oikein tunnu perustavan muiden ihmisten mielipiteistä, mutta musta tuntuu, että silloin on vähän turhaa myöskään osallistua foorumielämään enkä oikein tiedä nyt, että miten kävisi ylipäätään kaveripiirin kanssa, jos lopettaisi kirjoittamisen sillä tavalla, että pitäisi tekstit oikeasti ihan itsellään.  :P Musta tuntuu, että sillä ei tulisi hyväksytyksi ja kun mä tykkään puhua kirjoittamisesta, niin sitten helposti tulee kierre, että pitää luettaakin.  :P Mutta joku siinä ja ylipäätään julkaisemisessa foorumeilla on nykyään aika ahdistavaa. Mä en saa siitä itse mitään enkä mä ole tarpeeksi epäitsekäs, että haluaisin julkaista vain muiden iloksi jos mua itseäni ahdistaa tekstit netissä. Ahdistus riippuu kyllä tekstistä. Tietyn tyyppiset tekstit ahdistaa enemmän.

No kyllä mä foorumeilla varmaan edelleen joka tapauksessa roikun, koska lueskelen ja kommentoin ja ihmiset haluaa palautetta.
« Viimeksi muokattu: 30-04-2011, 23:05:13 kirjoittanut Lizlego »