Kirjoittaja Aihe: Minä ja taiteellinen puusilmäni  (Luettu 2624 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Minä ja taiteellinen puusilmäni
« : 27-01-2010, 23:13:52 »
Sinänsä voitte olla varmoja, että tänne ei mitään hienouksia tule, mutta joitain väkerryksiä kuitenkin jahka saan ne tehtyä. Mulla noi kuvat ja kurssi roikkuu, kun omalla koneellani ei ole photaria.

Tämä seuraava kuva on New Moon Volturijulisteen tuhoaminen stamp toolia käyttäen. Kyseessä oli kurssin stamp tool -harjoitus. Stamp-toolilla voi tehdä kaikkea kivaa kuten kopioida huput päähän.  :D Volturisensuuria! Te halusitte tietää...

Tässä on alkuperäinen kuva ja tässä mun emoversio

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Minä ja taiteellinen puusilmäni
« Vastaus #1 : 28-01-2010, 04:40:27 »
Sillä tavalla, Liz raksu! Tottakai sinun pitää tehdä mahdollisimman paljon Twilight-ja etenkin Volturiaiheisia töitä tuonne kouluusi. Saapa opettajasikin sivistystä siinä sivussa.  :D

Tuo stamp tool on sinänsä aika outo työkalu minulle. Minä periaatteessa osaan käyttää sitä, mutta en ole vielä keksinyt sille mitään järkevää käyttöä näissä hommissa. Mutta hienoltahan tuo näyttää. Idea oli ihan mainio, ja miten minulle tulee Ku Klux Klan tai joku vastaava mieleen?   ;D

Ja tiesitkös muuten, että netistä saa ladattua koneelleen Photarin trial-version omalle koneelleen ihan ilmaiseksi? Se on tosin käytössä vain rajatun ajan, mutta luulisin, että sen avulla saattaisi tuo kurssikin sitten edistyä, kun panee hösseliksi. Ja toki minäkin tarjoan koneeni ja kuvagalleriani käyttöösi, jos siitä jotain iloa sinulle irtoaisi sen kolmen päivän aikana... ;D



zilah
« Viimeksi muokattu: 28-01-2010, 04:43:27 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Minä ja taiteellinen puusilmäni
« Vastaus #2 : 28-01-2010, 13:39:14 »
Mä en ole unohtanut aiettani tuottaa sille K-18 kuvamanipulaatioita.  ;D Toi kloonityökalu on ihan kätevä pikku yksityiskohtien peittämiseen ja hävittämiseen. Me käytettiin sitä harjoituksessa muun muassa pulunkakan puhdistamiseen patsaasta.  :D Mä taidan lykätä ilmaisversion lataamista talvilomalle, jotten päätyisi väärille urille väärään aikaan.  :D