Kirjoittaja Aihe: Adminvaalit 2010  (Luettu 9587 kertaa)

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #30 : 19-09-2010, 00:56:55 »
Ehdottomasti pidetään linjana ettei alle kahekstantoista vuotiaasta tule adminia, ihan noiden lakijuttujen takia. Itse olen kyllä huono tuomitsemaan ketään siitä että lukee noin 15-vuotiaana k-18 tekstejä, olen syyllistynyt siihen kauan sitten.

Minä en missään nimessä voi harkita adminin hommia, hukun jo koulutehtäviin ja monet muutkin asia vievät aikaani niin paljon, että en ehdi täällä vierailla kovin usein. Minusta se on sääli, mutta yritän ryhdistäytyä ja osallistua ehkä enemmän (eli odotetaan atk-kurssia).

Itse voisin jopa luopua moden hommista, sillä minusta ei ole paljoa apua. Mutta stalkkailen parhaani mukaan nointa k-18 tekstejä (kun niitähän tunnetusti muutenkin vapaaehtoisesti luen).

Pahoittelen ajanpuutettani, mutta syyttäkää opettajia, jotka ajattelevat ettei oppilailla ole oikeutta omaan elämään vaan meidän elämme suurin asia on koulu!

Galen
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #31 : 22-04-2011, 17:23:12 »
Vau, yli vuosi on mennyt kun nämä vaalit piti pitää. Aktiiviisuus on suurta. Syystä X, Y ja Z tää on viivästynyt, mutta suurin syy on se, että olen ollut ihan perhanan laiska. Ei hyvä. Periaatteessa syy tehdä jotain olisi nyt sekin, että mä just poistin suurimman osan tämän foorumin modeista. Suurin osa niistä ei ollut rekannut sisään puoleentoista vuoteen, joten en tunne omantunnon tuskia oikeuksien poistamisesta.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #32 : 24-04-2011, 17:13:48 »
Minä en kyllä adminin paikkaa uskalla hakea, etten vahingossa hävitä koko foorumia jonnekin bittiavaruuteen. Mutta jos modeja tarviitte, niin siihen voisin ryhtyä. Aktiivisuuteni laita on nettiongelmien vuoksi vielä toistaiseksi niin ja näin, mutta paranemaan päin.







Zilah

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #33 : 01-05-2011, 22:07:48 »
Adminiksi en halua mistään hinnasta, ja oma aktiivisuus on satunnaista, koska koulu vie niin saatanasti aikaa ja nyt on sitten työharjoittelu, jonka keskimääräinen työpäivä on kutakuinkin 10h, joten en ennen juhannusta ole kovinkaan aktiivinen.

Mutta voin edelleen vahtailla modena täällä  ;) (silloin kun vahingossa on aikaa)

Galen
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #34 : 01-05-2011, 22:33:13 »
Mitä tapahtuu jos ehdokkaita ei ole?  ;D Onko kenelläkään nykyisistä admineista aikeita asettua ehdolle?  :D Niin ja hetkinen. Pitää kai tuonne joku aikakin laittaa, että milloin äänestys tapahtuu. Olisko tasan kuukausi aikaa kampanjoida ja äänestys avautuisi 1.6. Taidan laittaa niin alustavasti.
« Viimeksi muokattu: 01-05-2011, 22:52:45 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #35 : 01-05-2011, 22:37:35 »
Henkkoht aion kyllä hakea adminiksi.

Tää pätee edelleen. En kyllä mieluusti hommia hoitaisi yksin.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #36 : 02-05-2011, 03:23:00 »
Käteni on edelleen edelliseltä sivulta pystyssä. Ihan vaan jos se nyt edellisen sivun vipana meni ohi.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Adminvaalit 2010
« Vastaus #37 : 02-05-2011, 10:10:56 »
Ei se mennyt ohi, mulla vaan on dementia.  ;D