Kirjoittaja Aihe: Pimeys [S]  (Luettu 1603 kertaa)

Poissa cherryly

  • näkee unia
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Pimeys [S]
« : 04-08-2010, 01:30:48 »
Nimi: Pimeys
Author: cherryly
Genre: ahdistus, tuntematon, houkutus
Rating: S
A/N: Meillä meni sähköt ja jouduin pimeyteen. Inspis tuli siis siitä.

Istun kovalla tuolilla. Tunnen vain sen.  En näe mitään. Pelkkä pimeys leijuu ympärilläni kuin juuri pöllytetty jauho. Se kiemurtelee hitaasti kuin kuoleva ihminen, sätkii nopeasti kuin kituva hämähäkki. Pyörteilee, ei pysy hetkeäkään aloillaan. Ilma ympärilläni ei liiku, se pysyy järkähtämättä paikoillaan kuin kallio. Pimeys alkaa viettää eteenpäin, kutsuen minut mukaansa. Nousen kovalta tuolilta, kurotan käteni eteen. Puristan käteni nyrkkiin, tartun pimeyteen. Se ei ole usvaa, ei kuivaa eikä märkää. Ensin se polttaa, sitten sen on kylmää. Sitten ei mitään. Se ympäröi kättäni ja muuttaa olemustaan koko ajan. Se alkaa nykiä ja minä seuraan sitä. Kävelen hiljaa eteenpäin, yrittäen kuulla mitä tahansa, mutta korviini ei kantaudu mitään. Minua alkaa pelottaa, yritän vetää käteni irti ensin niin turvallisesta pimeydestä. Pimeys ei suostu siihen. Se vetää minua enemmän, käskevämmin, pakottavammin puoleensa. Avaan suuni, mutta ääntäkään ei kuulu.

Kuulen kirkumista, pyörin, jokin kuristaa minua. Haukon henkeäni, huidon käsilläni. Yritän saada kuristajasta otteen, mutta käteni harovat vain ilmaa.

Sitten hätkähdän sängyssäni ja tajuan, että kaikki oli vain pahaa unta. Päätän mennä juomaan kahvia, kellohan on jo 5:05. En kuitenkaan ehtisi nukkua.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Pimeys [S]
« Vastaus #1 : 04-08-2010, 21:01:03 »
Jestas, mikä teksti! :o

Vertauskuvia alkoi olla ehkä jo turhan montaa minun makuuni, mutta tehokkaasti vietti ficci kohti kauhua ja ahdistusta, semmosta kaappiutumisenpelkoa. Ahtautta.

Karmia! Alko ahistaa todellakin loppua kohti! Ihana! :)


Kiitus :)
- Bbuttis
Fifi-ficitLJAO3

Poissa cherryly

  • näkee unia
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Pimeys [S]
« Vastaus #2 : 05-08-2010, 02:18:31 »
Beelsebutt, tiedän että siinä on paljon vertauskuvia, mutta se oli ihan tarkoituksellista. Ihanaa, jos pidit siitä ja tunnelma välittyi.