Kirjoittaja Aihe: Heko heko, valitse Lizlego  (Luettu 3023 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Heko heko, valitse Lizlego
« : 02-05-2011, 13:10:19 »
Ratsastan luovuudella kuten mun iskulauseeni osoittaa. Mikään ei ole parempaa kuin huono huumori. ;D Vaalit ja demokratia on unelmaa myös foorumielämässä! Okei, koskaan ei voi etukäteen tietää milloin demokraattinen päätös on oikeasti huono, mutta harvoin se varmaan on yhtä kaoottinen kuin harvainvalta tai yksinvaltius.


Hyviä syitä äänestää mua adminiksi:

1) Mä tiedän mistä asiat tapahtuu tuolla paneelissa. Ainakin suunnilleen. Ja mä osaan ainakin joskus ottaa asioista selvää.

2) Vastustan mielivaltaa ja harvainvaltaa ja tiedostan, että vallastaan huolimatta adminit ja käyttäjät ovat yhtä fiksuja. Kenestäkään ei tee gurua tai muita fiksumpaa se, että sillä on valtaa. Siis tämän sanominen on ihan palikkajuttu, mutta oikeasti vuosien mittaan on näkynyt niin ihmeellisiä adminkäänteitä eri foorumeilla, että vallan turmeleva vaikutus ei ole vitsi. ;D

3) Ehkä tuohon edelliseen liittyen mä en haluakaan tehdä päätöksiä yksin (ellei se nyt ole joku sellainen päätös, jossa on kyse yleisestä turvallisuudesta) vaan yhdessä.

4) En väitä olevani aina oikeassa ja jos joku väittää ja osoittaa, että olen väärässä, se ei ole arvovaltakysymys ja sitten mä olen vaan väärässä.

5) Olen aktiivinen ottamaan asioihin kantaa

6) En ota välttämättä asioita liian vakavasti (tää voidaan myös nähdä negatiivisena)



Miksi mua ei pitäisi äänestää adminiksi?

1) Olen tunnustuksellisesti laiska paska, joka toimii ainoastaan kun on pakko.

2) Ehkä taas edelliseen liittyen nopeampaa ja jämäkämpää admintoimintaa haluavat voivat tuskastua minuun. (Bbuttis tietää, kuinka mä sanon sille, että et laita sitä vielä! Et muuta sitä! Et koske siihen! Odota nyt edes muutama päivä! Älä hätäile! ;D)

3) kts. kohta 6 hyvissä syissä.


Olisi varmaan kaikkea muutakin, mutta Teemu Selänteen sanoin: Näillä mennään!  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #1 : 02-05-2011, 13:16:33 »
Liz, mut me ollaan oltu hyvä vastapari, koska mä oon se joka höyryää eteenpäin ja tekis kaikkee mahdollista, ja sä oot se, joka roikkuu nilkassa kiinni ja kynsinhampain estelee. Ja toisaalta, sä oot se joka väittelee ja kyseenalaistaa kaiken ja kaikkea ja mä taas meen ruusunpunaiset lasit silmillä ja vaan hymyilen ympärille. Okei, toi jälkimmäinen on kyllä ihan selkee win-fail situation, mutta heh.

Joo, jos äänestykseen mennään ja jos mä en äänestäis tietysti itseäni, niin saisit kyllä mun äänen :P
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #2 : 02-05-2011, 13:44:43 »
Kyllä mä varmaan asioita komimentoisin, vaikka en admininakaan enää olisi. Ja mä en muuten äärnestä ikinä missään itseäni. Se on periaatekysymys, mutta mä oon joskus miettinyt kuinka tyhmä periaate se on.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #3 : 15-05-2011, 21:24:36 »
Mieluiten äänestäisin kaikkia kolmea, mutta kun se ei taida olla mahdollista, niin tottakai annan ääneni sinulle, Liz rakkaani. Syitä ei tarvinne edes kysellä.  :D

Milloin äänestys muuten on_


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #4 : 16-05-2011, 01:20:25 »
No jos me kolmeen adminiin tähdätään, niin tällä hetkellähän ei edes äänestystä tarvii laittaa pystyyn, koska on vain kolme ehdokasta.
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #5 : 20-05-2011, 00:46:26 »
Jos äänestetään vain yksi tai kaksi, niin saadaan aikaiseksi aito äänestys? ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #6 : 20-05-2011, 09:21:22 »
Jos tehään niin että mä häivyn täältä foorumilta ja te saatte jäädä ihan kahdestaan admineiksi.
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #7 : 20-05-2011, 12:25:31 »
Jos se tuolle asteelle menee, niin eikphän häivytä vaan kaikki ja pistetä koko foorumi sillä pakettiin.  :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #8 : 20-05-2011, 13:59:58 »
Niin siis tarkoitin, että häivyn admininpaikalta. Ei oo näköjään mulle ollenkaan sopivaa hommaa.


Emmä nyt foorumilta minnekään lähde, joku roti sentään! :o
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #9 : 20-05-2011, 22:44:06 »
Katotaan nyt viikko ja mietitään sitten, että kuka lähtee ja minne vai lähteekö kukaan minnekään adminin paikalta.  :D Ja adminointi ei taida sopia kenellekään meistä.  :D
« Viimeksi muokattu: 20-05-2011, 22:45:48 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #10 : 21-05-2011, 00:59:43 »
 ;D Voitte jättää foorumin minun natsihuomiini!  ;D

Mä voin tulla ehdokkaaksi, niin ettei hienot vaalikampanjat kaadu ehdokkaiden puutteeseen!

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #11 : 21-05-2011, 09:54:01 »
;D Voitte jättää foorumin minun natsihuomiini!  ;D

Mä voin tulla ehdokkaaksi, niin ettei hienot vaalikampanjat kaadu ehdokkaiden puutteeseen!
Tervetuloa!  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Heko heko, valitse Lizlego
« Vastaus #12 : 21-05-2011, 11:34:53 »
Joo, ehdottomasti mukaan vaaleihin, mut me tarvittaisiin näköjään vielä yksi sunkin jälkeen että saataisiin oikeat (veriset) vaalit.  ;D Jos nimittäin kolme adminia valitaan.
« Viimeksi muokattu: 21-05-2011, 11:37:29 kirjoittanut Lizlego »