Kirjoittaja Aihe: Foorumin päivitys  (Luettu 2300 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Foorumin päivitys
« : 23-11-2011, 13:33:27 »
Olen tuossa jo vaikka kuinka kauan katsellut, että Fifinkin voisi päivittää SMF 2.0 -pohjalle, mutta koska kyseessä on aina hyppy tuntemattomaan ja aina on olemassa riski, kun tumpelot ryhtyy tekemään jotain (viittaan vain itseeni LOL), niin annan varoituksen sanan näin ajoissa. Ottakaa kaikki olennainen talteen! Kyllähän mä varmuuskopion tietysti otan, tai me otetaan. Mä jotenkin oletan, että mä pääsen tämän kanssa sähläämään LOL. Tämä on ihan minusta lähtöisin idea, josta ei ole keskusteltu muiden adminien kanssa.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #1 : 23-11-2011, 16:01:09 »
Jos sulle käy Liz, niin tehään se yhessä vaik huomenna? Mä haluun päästä näkeen miten se tapahtuu, en oo koskaan päivittänyt foorumipohjaa! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #2 : 23-11-2011, 18:02:06 »
Ei me kyllä tehdä sitä huomenna ainakaan jos mä pystyn mitenkään estämään sen, koska ihmisille pitää antaa pikkaisen pitempi aika. Tai niin mä lupasin. En tahdo syödä sanojani. :D Ehkä itsenäisyyspäivänä tai sen tienoilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #3 : 23-11-2011, 18:48:27 »
Kuinka vain, kuinka vain :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #4 : 17-06-2012, 20:54:55 »
Saanko mä päivittää tämän näin viisituhatta vuotta myöhässä vai haluaako nämä muut adminit vai kieltääkö käyttäjät? Takeita mistään ei oikein ole, koska sitä ei ole ennen tehty ja mä ainakin olen saatananmoinen palikka. Saanko mä sillä bannit jos mä vaan teen sen, kun tässä on jo kulunut aikaa ja olisi sen muutkin voineet jo tehdä sen jälkeen kun siitä ilmoitettiin mutta kukaan ei ole ottanut asiakseen, joten tavallaan ihan turha itkeä, jos mä teen sen nyt...  ;D No, ei itkeminen ikinä ole turhaa. Varsinkin jos tämä päivitys kämmätään, mutta totuushan on se, että tämä foorumi on vanhentunut paska ja antaa ainakin mulle kaikkia mukavia erroreita. Ei sillä, ettei aina uudetkin anna. Epäilen että virheiden määrä tuplaantuu... ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #5 : 17-06-2012, 21:00:14 »
Mä vannoin pysyväni erossa kaikesta joka haiskahtaa ylläpidolta, mutta tuun silti huutaan, että päivitä, päivitä! :D Ainahan sitä voi palata takas entiseen kunhan muistaa vaan varmuuskopioida x)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #6 : 17-06-2012, 21:35:57 »
Mä itse asiassa meinasin kysyä sulta ja koko foorumilta, että vastustaisiko ne sitä, jos sun oikeudet palautettaisiin. Niitähän ei kukaan ottanut pois.  :P Mun organisointikyky on liian perseestä, Nappiksella taas tuskin tulee koskaan olemaan riittävästi aikaa ja zilahia täytyy psyykata vielä, että se uskaltaa tehdä jotain vähän vaarallista. ;D

Kopioin kaikki tiedostot ja tietokannan erikseen ja otan ne kopiot tikullekin, kunhan mä löydän mun tikun.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Foorumin päivitys
« Vastaus #7 : 18-06-2012, 09:22:07 »
Ei mulle enää oikeuksia (eikä velvollisuuksia) mihinkään, kitoos.
Fifi-ficitLJAO3