Kirjoittaja Aihe: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)  (Luettu 10678 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #15 : 18-12-2011, 04:56:08 »
No jepulis! Jos oliskin vähän ylimääräistä taskun pohjalla, niin pikkuisen olisi makeaa lähteä porukalla miittaamaan Japaniin!  8) 8)
Jos joku täällä voittaa lähiviikkojen lottoarvonnoissa, tai muissa rahapeleissä miljoonapotin, on hän ehdottomasti velvollinen kustantamaan tämän miitin. Ugh, olen puhunut!  :D
Niin niin, kyllä kannattaisi tulla! Lentolippuihin ei kyllä tarvitse miljoonapottia, tonni riittää!
Yhden hengen miitissäni menemme syömään tätä.

Poissa Wimbaloo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #16 : 18-12-2011, 20:13:38 »
Tampere, miitinvetäjä: culliina
culliina, (Liz), (zilah), Wimbaloo

Jyväskylä, miitinvetäjä: ?
(Liz), (zilah), (Nappeli), (Wimbaloo)

Helsinki, miitinvetäjä: ?
(culliina), (Liz), (zilah)

Oulu
(culliina), Liz, zilah, Bbuttis, Nappeli, Wimbaloo

Oosaka
Lavande

Tokyo
Lavande

Tulokaskin laittaa nimensä kun tykkää miiteistä ~ Toivotaan että joku näistä toteutus :-D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #17 : 20-12-2011, 22:03:11 »
Innostusta kyllä olisi teitä tavata, mutta minä puolestani edustan Itä-Suomea... No, seurailen tilannetta ja jos ajankohta sopii niin olisihan se ihan kiva harrastaa hieman kotimaanmatkailua. :)

Lainaus
Jos joku täällä voittaa lähiviikkojen lottoarvonnoissa, tai muissa rahapeleissä miljoonapotin, on hän ehdottomasti velvollinen kustantamaan tämän miitin. Ugh, olen puhunut!  Hymyilee leveästi
Pitänee toiveikkaana yrittää laittaa lottoa, vaikka tavallisesti en lottoakaan. ;) Tosin, sen kerran mitä olen kokeillut, on lopputulos ollut miinusmerkkinen, joten en lupaile liikoja. ;D

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #18 : 21-12-2011, 00:18:04 »
Tampere, miitinvetäjä: culliina
culliina, (Liz), (zilah), Wimbaloo, (Galen)

Jyväskylä, miitinvetäjä: ?
(Liz), (zilah), (Nappeli), (Wimbaloo)

Helsinki, miitinvetäjä: ?
(culliina), (Liz), (zilah), (Galen)

Oulu
(culliina), Liz, zilah, Bbuttis, Nappeli, Wimbaloo

Oosaka
Lavande

Tokyo
Lavande

Jollette sitten keksi itä-suomeen eksyä niin nuo ovat helpoimmat minulle, mutta ajankohta on mulle melkein oltava loma-aikana, kun en vapaa ehtoisesti istuskele junassa kun olen eka matkustanut etelä-suomeen useita tunteja...
Ouluun matka kestää melkein 10h täältä kun ei pääse suoraan vaan mennää Hesan kautta...
Jyväskylästä en sano juuta enkä jaata, se on mahdollinen jos olosuhteet ovat hyvät...
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Lizlego

  • Vieras
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #19 : 21-12-2011, 02:36:07 »
Jos mä voiton lotossa, niin mä voin kustantaa teidät Japaniin miittiin mutta jään itse kotiin. Mä en oikeastaan ymmärrä ihmisten matkustusintoa. ;D Mä en halua minnekään, missä kaikki on omituista ja on todennäköistä saada joku mukava vatsapöpö. ;D Olen tosi kultturelli ja seikkailunhaluinen ainoastaan pääni sisällä.  :D Jos mulla olisi rahaa, mä muuttaisin Kanadaan kiekkohullujen keskelle jonnekin korpikylään.  :D
« Viimeksi muokattu: 21-12-2011, 02:40:52 kirjoittanut Lizlego »

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #20 : 26-12-2011, 17:25:47 »
Galenwen: Heitä vaan jotain keskesempää kaupunkia idästä, niin katotaan josko sinne pääsisi ihmisiä paikalle :) Mulla on vain jotenkin käsitys, että itäsuomeen on aika pitkä matka joka paikasta, joten en siksi heittänyt sieltä yhtään kaupunkia (anteeksi, jos olen väärässä, mutta eikös sielä ole vain palaneita taloja ja mettää ja vaaroja? niin ja Saimaa! Jotenkin jäänyt tää itä kartalta, suomihan koostuu Tampereesta, hesasta, turust, pohojanmaast ja lapist :P )

Liz: Mulle kyllä kelpais matka Japaniin, ainakin näin ideamielessä. En kyllä usko, että viihtyisin siellä, koska Japani ja saasteet ja saasteet ja kuolleet porkkanat ja japani ja katulapset, mutta aina kannattaa unelmoida :D Sun mukaas voisin kyl puskaan lähtee - jos mennään niin puskaan, ettei tarvi puhuu englantia :P ehehee, mahtava kielitaito.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #21 : 26-12-2011, 18:43:19 »
Itä-Suomesta vaikkapa Imatra on ihan hyvä idea.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #22 : 26-12-2011, 20:41:19 »
Tampere, miitinvetäjä: culliina
culliina, (Liz), (zilah), Wimbaloo, (Galen)

Jyväskylä, miitinvetäjä: ?
(Liz), (zilah), (Nappeli), (Wimbaloo)

Helsinki, miitinvetäjä: ?
(culliina), (Liz), (zilah), (Galen)

Oulu
(culliina), Liz, zilah, Bbuttis, Nappeli, Wimbaloo

Imatra
(culliina)

Oosaka
Lavande

Tokyo
Lavande

Eli huomatkaapas ihmiset uusi kaupunki Imatra ja lisäilkää itseänne sinnekin :) En tosin tiedä, missä Imatra on, mutta kai sinne junalla pääsee? Tai jos ei junalla niin sitten lintsaan koulusta ja pyöräilen. Tai hiihdän, jos on lunta.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #23 : 27-12-2011, 03:36:17 »
Ei hyvänen aika tätä nykynuorison maantietoa... noin 20 kilometriä Venäjän rajalta. Saimaan kieppeillä! Juna-asema on varsin iso, Joensuuhun menevät junat pysähtyy Imatralla, ja jos ei Imatralla, ni sitten 36 kilometrin pääs Lappeenrannas, josta pääsee hyvin uusittua Valtatie 6:sta vähän päälle puolessa tunnissa Imatralle. Osaan tuon alueen (Imatra-Joutseno) viime vuodesta ulkoa.

Tampere, miitinvetäjä: culliina
culliina, (Liz), (zilah), Wimbaloo, (Galen), (Geokata)

Jyväskylä, miitinvetäjä: ?
(Liz), (zilah), (Nappeli), (Wimbaloo)

Helsinki, miitinvetäjä: ?
(culliina), (Liz), (zilah), (Galen)

Oulu
(culliina), Liz, zilah, Bbuttis, Nappeli, Wimbaloo

Imatra
(culliina) (Geokata)

Oosaka
Lavande

Tokyo
Lavande


Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #24 : 27-12-2011, 10:47:18 »
Lainaus
Ei hyvänen aika tätä nykynuorison maantietoa...
Oon ehkä vain huono esimerkki. Toisaalta kun miettii näitä lukion mantsan kursseja, niin ei niillä kyllä kauheesti Suamee pohdiskella. Losin järisemiset on opetusministeriön mielestä paljon Suomen karttaa tärkeempiä :P Kyllähän ykköskurssillakin piti karttoja opetella, mutta ne käsitteli niitä miljoonaa Himalajan sisäistä vuoristoa, Venäjän jokia ja Afrikan plänttejä. Tai ehkä oletus on, että ne pitäisi jo osata ja olen vain ala-asteella missannut jotain... Oon muuten kerran elämässäni käynyt idäsä - Linnansaari-nimisellä saarella tarpomassa perheen kanssa viitisen vuotta sitten.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #25 : 27-12-2011, 17:19:44 »
En kyllä usko, että viihtyisin siellä, koska Japani ja saasteet ja saasteet ja kuolleet porkkanat ja japani ja katulapset, mutta aina kannattaa unelmoida :D Sun mukaas voisin kyl puskaan lähtee - jos mennään niin puskaan, ettei tarvi puhuu englantia :P
Puhutkohan sä nyt Kiinasta? :D Ei meillä oo täällä mitään katulapsia. Kodittomia kyllä löytyy, mut lapset kerätään kaduilta kyllä aika tarkkaan talteen. Jos saasteet viittaa ydinvoimaonnettomuuden jälkeisiin niin siihen en kyllä voi väittää vastaan... Onneksi asun eri prefektuurissa ja vieläpä maaseudulla. Me syödään vaan luomua lähiruokaa  8) Japani on kyllä hieno maa, täällä ei tarvitse pelätä joutuvansa puhumaan englantia!
Kyllä jonkun pitäisi tulla mun seurakseni karaokeen. Olis kiva laulaa jonkun länsimaisen kanssa, niin olis pointtia laulaa muun maalaisiakin biisejä.

Kiinalaiset, ne ne vasta onkin saastuttajia ja roskaajia ja porkkananmurhaajia!

Ei hyvänen aika tätä nykynuorison maantietoa... noin 20 kilometriä Venäjän rajalta. Saimaan kieppeillä! Juna-asema on varsin iso, Joensuuhun menevät junat pysähtyy Imatralla, ja jos ei Imatralla, ni sitten 36 kilometrin pääs Lappeenrannas, josta pääsee hyvin uusittua Valtatie 6:sta vähän päälle puolessa tunnissa Imatralle. Osaan tuon alueen (Imatra-Joutseno) viime vuodesta ulkoa.
No höö! En mäkään osaisi sijoittaa Imatraa kartalle. Eikös se ole ihan pikkukaupunki? Olisin laittanut sen Joensuun yläpuolelle. Tosin kyllä käytinkin maantiedontunnit lähinnä tehonokosiin...

Otan Oosakan pois listalta.  Miksi te kaikki olette niin ouluunsuuntautuneita?

Tampere, miitinvetäjä: culliina
culliina, (Liz), (zilah), Wimbaloo, (Galen), (Geokata)

Jyväskylä, miitinvetäjä: ?
(Liz), (zilah), (Nappeli), (Wimbaloo)

Helsinki, miitinvetäjä: ?
(culliina), (Liz), (zilah), (Galen)

Oulu
(culliina), Liz, zilah, Bbuttis, Nappeli, Wimbaloo

Imatra
(culliina) (Geokata)

Tokyo
Lavande

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #26 : 27-12-2011, 20:27:22 »
Otan Oosakan pois listalta.  Miksi te kaikki olette niin ouluunsuuntautuneita?
Oulussa on puolet vuodesta niin pimeää, että se vetää puoleensa pimeää porukkaa?  ;D

Laitoin just Viking Loton vetämään... on kuulemma jättipotti luvassa! :D

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #27 : 03-01-2012, 15:50:05 »
Noniin, tää on ollut nyt olemassa reilun kuukauden. Nyt voisi olla hyvä hetki alata puhua ajankohdasta/ kaupunki, teen oman topan Oulun ja Tampereen miitille (niissä on eniten osallistujia). Täällä voi edelleen ilmoittautua muihin kaupunkeihin ja jos jonnekin muuallekin ilmestyy paljon porukkaa/ halutaan miitata pienemmällä niin omaa topaa vaan pystyyn by miitinvetäjä :) Saadaan ehkä vielä enemmän porukkaa, kun ajankohta, paikka yms. varmistuu. Koska tää on (?) eka fifi-miitti niin voitais vaikka kuvata miitissä/ miiteissä joku tervehdysvideo/kuvia ja heittää ne tänne. Ei tietenkään tuo pakollista ole, mutta ihan hauskaa puuhaa sellaisen väsääminen on.

Elikkäs tänne ilmoittautumisia kaupunkeihin ja Tampereen ja Oulun ajankohdista puhutaan täällä

// no on kyllä niin luihumuihua kopsata viesti ja lähettää se uudestaan, että ihmiset huomaa :P Elikkäs uusi yritys: käykää ilmottautumassa päivämääriin, että saataisiin se miitti aikaan! On vähän vaikea miittailla ylipäänsä missään, jos ei ole päivää sovittu :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #28 : 03-01-2012, 17:49:29 »
Voi Lavande, mä tulisin kyllä mielelläni laulamaan karaokeen jotain länsimaisia lauluja, jos siis laulutaito ei ole edellytys. Okei, pahoittelen että offasin tässä topicissa.  :D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: FIFI-MIITTI (aika ja kaupunki avoin, anna äänesi kuulua!)
« Vastaus #29 : 04-01-2012, 03:46:22 »
Ei hyvänen aika tätä nykynuorison maantietoa... noin 20 kilometriä Venäjän rajalta. Saimaan kieppeillä! Juna-asema on varsin iso, Joensuuhun menevät junat pysähtyy Imatralla, ja jos ei Imatralla, ni sitten 36 kilometrin pääs Lappeenrannas, josta pääsee hyvin uusittua Valtatie 6:sta vähän päälle puolessa tunnissa Imatralle. Osaan tuon alueen (Imatra-Joutseno) viime vuodesta ulkoa.
No höö! En mäkään osaisi sijoittaa Imatraa kartalle. Eikös se ole ihan pikkukaupunki? Olisin laittanut sen Joensuun yläpuolelle. Tosin kyllä käytinkin maantiedontunnit lähinnä tehonokosiin...

Imatra on kaupunki Etelä-Karjalan maakunnassa Kaakkois-Suomessa. Kaupungissa asuu 28 480 henkilöä (2011-11-3030. marraskuuta 2011),[2] Imatran naapurikuntia ovat Lappeenranta ja Ruokolahti. Imatra tunnetaan parhaiten Imatrankoskesta ja kaupungin läpi virtaavasta Vuoksesta.
....
Suomen suurin järvi Saimaa lainehtii vain muutaman kilometrin päässä kaupungin keskustasta. Saimaan rannalla sijaitsevat vierasvenesatama ja Suomen tunnetuimpiin kylpylöihin lukeutuva Imatran Kylpylä, jota on viime aikoina remontoitu ja laajennettu huomattavasti.

Imatran sijainti aivan Venäjän rajalla antaa kaupungille kansainvälistä leimaa.


Välimatkoja
Ensoon 7 km (Venäjä)
Helsinkiin 259 km
Hämeenlinnaan 265 km
Iisalmeen 330 km
Joensuuhun 198 km
Jyväskylään 252 km
Kajaaniin 410 km
Kokkolaan 493 km
Kotkaan 145 km
 Kouvolaan 121 km
Kilpisjärvelle 1116 km
Kuopioon 241 km
Lahteen 182 km
Lappeenrantaan (37 km keskusta)
Loimaa 365 km
Mikkeliin 134 km
Ouluun 528 km
 Parikkalaan 61 km
Pietariin 220 km (Venäjä)
Poriin 486 km
Puumalaan 64 km
Raumalle 509 km
Rautjärvelle 27 km
Rovaniemelle 732 km
Ruokolahdelle 19 km
Savonlinnaan 120 km
Simpeleelle 47 km
Sulkavalle 85 km
Tampereelle 299 km
Turkuun 421 km
Vaasaan 533 km <- mun lähialuetta, Lapualle Imatralta noin 450-460 kilsaa
Viipurin 55 km (Venäjä)
Ylivieskaan 458 km