Kirjoittaja Aihe: zilah leikkii haltioilla...ja vähän vampyyreillakin. Sallittu (uusi 15.5. 2013)  (Luettu 23494 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Jestas, Kuni! Olipa mukavaa nähdä sinunkin pölähtävän iloiseen joukkoomme. Ennen Fifiä ehdin jo kuvitella että minun aikani suomalaisilla ficcifoorumeilla on lopullisesti ohi, mutta onneksi olin väärässä. Olen viihtynyt täällä kovasti, ja toivon että sinäkin teet niin.

Tuosta kommentistasi sitten...huh! Minä olen sanaton. Olet jaksanut silmitellä jokaikisen kuvatuksen ja vielä kommentoinutkin niitä. En rupea erikseen erittelemään vastauksiani, mutta ihan noin yleisesti sanon että asiaa olet puhunut. Nuo alkupään kuvat ovat aika kalpea aavistus siitä, mihin kykenen tänä päivänä. Nuo pari viimeistä kuvaa ovat vasta alkua.

Tuolle kommentillesi Glorfindelin nuudelihiuksista repesin täysin. Minä lupaan tässä ja nyt, etten enää tee hänelle sellaisia. Tuo tyyli oli pikemminkin sellainen kokeilu.

Ja pikku vinkkinä: minulla on myös kuvatopic tuolla K-18 osastolla. Mutta ehkä niitäkään ei kannata silmitellä silloin kun äiti on kurkkimassa selän takana.  ;D


zilah


//Edit: huomasin muuten, että olit erehtynyt yhden henkilön nimestä. Tämä heppuli ei suinkaan ole haltia Lindir, vaan Vala Manwë. Kuva on ihan ensimmäisiä tekeleitäni ja menee uusintaan jossakin vaikeessa. Kunhan vain saisin inspiraation...
« Viimeksi muokattu: 02-11-2009, 09:23:41 kirjoittanut zilah »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Olen ollut ihan käsittämättömän kiireinen, mutta pari uutta kuvatusta olen silti ehtinyt yön pimeinä tunteina väkertää.

Tässä on jälleen kuva suosikkihaltiastani, Lindiristä. Tämä on ensimmäinen kuva hänestä, johon olen tyytyväinen. Kauan siihen menikin aikaa ja vaivaa, että sain viimeinkin toteutettua hänet sen näköisenä kuin minä hänet kuvittelen.


Lindir 

Toisena on sitten lahjaksi tekemäni kuva Erestorista. Minä itse näen hänet hieman toisin, mutta onhan hän tällaisenaankin aikamoinen kaunokainen.

Erestor 

Viimeiseksi on sitten... Nooh. Sanotaanko vaikka näin, että varmaan tunnistatte ketkä tässä kuvassa ovat,  ;D Sain pähkähullun idean tehdä tällaisen, ja pakkohan se oli toteuttaa. Minusta tämä on yllättävänkin sopiva, varsinkin kun muistaa, että nämä kaverukset ovat Lotr-faneja.

Heh!



Kertokaahan mitä pidätte,  ;D




zilah
« Viimeksi muokattu: 04-11-2009, 10:20:57 kirjoittanut zilah »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Heh-kuva oli tosiaankin aika heh.  ;D Sait nauramaan ääneen. Eipä hullumpaa.

Lizlego

  • Vieras
Hyvä kun Fio oli käynyt kommentoimassa, niin mäkin älysin mitä olin missannut.  ;D Sain hyvät naurut ja voi ei, nyt lähti taas se tietty ratas pyörimään.  :D Josta tuli mieleen, että täältähän puuttuu mun RPS-ficcini.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Kiitos, Fiorella ja Liz. Täytyy sanoa, että tuon Heh-kuvan rustaaminen oli todella viihdyttävää. Mukavaa, että se antaa teillekin huvia.

Ja tässä tulee uusin kuvatus tänne sallitut-puolelle. Olen aivan hurahtanut Twilight-hahmoihin rokokookuteissa, ja viimein aloitin jopa uuden tarinan Twilight-hahmoilla, joka sijoittuu juuri kartanoromantiikan aikakauteen. Tässä on ihanainen pääpari, romanttisesti rokokootunnelmissa... ;D


Carlisle ja Jasper Á la Zilah

Kertokaahan mitä tykkäätte,


zilah

Lizlego

  • Vieras
Oolalaa! Miehet vaan on hottiksia rokokookuteissa.  :D Kyllä, kyllä!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
No niinhän ne on. Ja tässä tulee siksi ensimmäinen, virallinen kuvitukseni siihen Sydänten taistelu-ficciini, rokokoota tottakai.

Vuorossa on ihanainen Carlisle, kukas muu... :D Lisääkin on toki tulossa.

Kertokaahan, mitä tykkäätte.

Carlisle Á la Zilah Kuva on sallittu, eli turvallinen katsoa vaikka isoäidin kanssa... ;D


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Nonnih, tässäpä teille vähän kuvitusta siihen historialliseen jatkoficciini.


Carlisle ja Jasper Á la Zilah


Aro ja Caius Á la Zilah


Esme ja Alice Á la Zilah 

Nuo naiset olivat haastavia tehdä. Rokokooajan naisten kampaukset ja hörhelöt kun ovat älyttömän vaikeita irrottaa kuvasta siististi.

Kuvatukset ovat kaikki Sallittuja. Näitä voi katsoa vaikka isoäidin kanssa...:D Kertokaahan, mitä pidätte.

Ja sitten pienoinen paluu nykyhetkeen. Muistatte varmaan, miten kirjoitin pienoisen tarinan, jossa puin ihanaisen Carlislen nahkahousuihin. Mielikuva ei jättänyt minua ollenkaan rauhaan, joten eihän se auttanut kuin ruveta kuvahommiin. Joten tässä se tulee, olkaapa hyvät:


 Carlisle nahkahousuissa  Tämä on varmaan sellaiset K-11, eikä isoäidinkestävä. Minunkin verenpaineeni huiteli riskirajoilla tätä tehdessä.  :D



zilah
« Viimeksi muokattu: 28-01-2010, 14:01:38 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Katos, miten mulla ei näkynyt tämä topic uutena eilen?  :o Tai sitten olen dementikko, mutta tuskin, koska en ollut katsonut noita kuvia.  :D Oh my God. Mä tykkään yhä enemmän ja enemmän tuon aikakauden vaatteista. Sulle tuskin tarvitsee sanoa, mikä noista kuvista oli mun suosikki?  ;D Tai ehkä mun silti tarvitsee, mutta Carlisle nahkahousuissa! Sellainen mulle!  :D Arvaa kenelle sä saisit laittaa seuraavaksi nahkahousut...?  :D 

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Kyllä mä sanoisin, että Carlisle nahkahousuissa on aina K-18 johtuen reaktoista, joita se saa aikaan ;D ;D

Muutkin oli ihkuja, mutta ah ja voih tuota Esme/Alicea! Aivan mahtavaaupeeta! Esmen tukka näytti vähän oudolta, mutta eikös noi rokokoot aina ::) Alice oli oma herttainen itsensä <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Tässä on pienoinen vilahdus siitä, mitä mielessäni on viime viikkoina liikkunut. Ihanaiset miehet Peter Facinelli ja Michael Sheen ovat vallanneet minun sydämeni täysin, ja olen jo kynäillyt heidät peuhaamaan samoissa lakanoissa. Kuvanteon suhteen olen ollut hieman ujompi, he kun ovat todellisia henkilöitä. Tässä he ovat kuitenkin sellaisina kuin minä heidät mielessäni näen.


Michael ja Peter Á la Zilah K-11 lievän slash-sisällön vuoksi, mutta mitään radikaalia ei ole näkyvissä.  ;D



Kertokaahan, mitä pidätte...


zilah
« Viimeksi muokattu: 25-02-2010, 10:11:08 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Haha, loistava kuva. Hieman voisi sanoa, että jopa pelottava jos katselee tuota Michaelin ilmettä, jossa on vivahdus mielipuolisuutta (ainakin mun mielestä) ja Peter taas vaikuttaa vähän säikähtäneeltä.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Kaiken aikaa sinä näissä selvästi kehityt. :) Aika hienoja. Carlisle nahkahousuissa alkoi jo vähitellen kiinnostuttaa minuakin. ;) Hahaa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Kiitosta vaan kommenteistanne. Ketäs nyt ei Carlisle nahkahousuissa kiinnostaisi... :D Siitä parempi on oikeastaan vain kokonaan ilman, *naur*

Ja ihanaiset Michael ja Peter vaan jaksavat kummitella mielikuvissani. Tein parannellun version tuosta aiemmasta kuvasta ja sitten vähän muutakin:


Michael ja Peter sellaisina kuin minä heidät haaveissani näen... :D  K-11

Aro ja Carlisle rokokootunnelmissa  Sallittu



Kertokaahan, mitä pidätte... ;)




zilah




Lizlego

  • Vieras
Oiih, ihania kuvia. Michael ja Peter ovat tietty aina tosi ihkuja, mutta tuossa on kyllä tosi onnistunut kuva heistä.  :D Aro ja Carlisle on myös taattua tavaraa ja pääsee valuttamaan kuolaa.  ;D Sori älyttömästä kommentista.  ;D