Kirjoittaja Aihe: Kuka? Mikä? Missä?  (Luettu 35980 kertaa)

Poissa Nami

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 8
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #30 : 06-07-2009, 10:50:19 »
Nami päätti vihdoin esittäytyä. Löysin tämän Kristallimaailmaan tulleen linkin kautta (zilah taisi laittaa sen?). Rekkauduin joskus maaliskuussa, ehdin jo unohtaa sen ja yritin rekisteröityä uusiksi. "Käyttäjätunnus Nami on jo olemassa." Kippaskappas, taidan olla jo täällä. Se kun on sama pää kesää talvea, kuten sanonta kuuluu.

Muutama perusfakta minusta: Olen vanha kurppa, tänä vuonna tulee täyteen 29. Olen suomen kielen opettaja ja suuntautunut enemmän suomi vieraana kielenä -opetukseen kuin perinteiseen äikkään. Olen valmistumisestani lähtien jumittanut töissä yliopistolla eikä vieläkään näytä lähtö onnistuvan. Mikäs siinä, mukava paikkahan se on. :)

Olen kirjoittanut ala-asteelta lähtien, oikeastaan siis siitä hetkestä, kun osasin kirjoittaa. Pidän edelleen aika matalaa profiilia kirjoittamisestani, koska olin nuori ajalla, jolloin kirjoittaminen oli friikkien ja nörttien harrastus (tosin siihen aikaan nörtti oli haukkumasana; näin se maailma muuttuu). Mutta joo, ficcejä ja originaaleja olen naputellut ja raapustellut aivan aikojen alusta lähtien, ja tämä on enemmänkin elämäntapa kuin harrastus. Tällä hetkellä keskityn Final Fantasy VII:n ja Kingdom Heartsin maailmaan, mutta olen kirjoittanut myös X-Men-, Death Note- ja LOTR-näyttelijä-ficcejä - ja kakarana Beatles-ficcejä, mutta niistä ei puhuta. Kirjoittamisen lisäksi harrastan lukemista, piirtämistä ja maalaamista, ratsastusta ja elukoiden kanssa puuhailua. Ruokakuntaan kuuluu minun lisäkseni kaksi parta-agamaa, kasa hyönteisiä ja parin viikon päästä myös koiranpentu.

Minäkin olen huono kertomaan itsestäni, helpompi vastata kysymyksiin, mutta tässä nyt tuli muutama lause.
Marly kiittää Afenia kuvansa töhrimisestä >:-O

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #31 : 06-07-2009, 11:19:05 »
Hei, Mahtavaa, Nami että sinäkin ilmaannuit tänne! FF on kiintoisa fandom, ja vaikken itse usko siitä koskaan kirjoittavani, niin luen kyllä enemmän kuin mielelläni. Tämä foorumi on tarkoitettu eri fandomeista tulevien kohtauspaikaksi, ja mitä useampia ja erilaisempia tarinoita postataan niin sitä parempi.

zilah

Poissa niiina

  • Tahmatassu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 22
  • Malfoysexual
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #32 : 13-07-2009, 00:23:11 »
Hei, olen niiina.

En osaa kyllä oikein esitellä itseäni. Olen 90-syntynyt ja vähän omituinen otus. Osaan olla vittumainen, mutta toivottavasti en kenenkään mieltä pahoita, koska oon mä mukavakin. Ihan oikeasti! : ) Kirjoittamiseen hurahdin siinä 16-vuotiaana muistaakseni ja Finin taisin silloin löytääkin. Ellen olisi jopa ollut 15, en ole varma. Vuotis tuli myös samaan syssyyn, vaikka siellä vähemmän pyörinkin. Potter ficit on ollut siis pitkään lähellä sydäntä ja vieläkin niistä jaksaa innostua, vaikka se osittain välillä laantuukin se ficcien luku, niin kyllä se sieltä aina takaisin se into palaa. Nytkin sitä odotellessa.

Mitäs muuta tähän voisi kertoa. Olen leffahullu ja huumorintajuinen. Tykkään tutustua aina uusiin ihmisiin ja etsiä kaikista uusia puolia. Olen kiinnostunut englanninkielestä ja nukkumisesta. (no kuka ei olisi!)

Kuinka avara esittäytyminen... En oikeasti oikein tiedä mitä sanoa, mutta silti halusin sanoa kaikille hei! (:

niiina
« Viimeksi muokattu: 14-03-2012, 15:36:19 kirjoittanut niiina »
wii!

Poissa Noarel

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 4
    • lj
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #33 : 14-07-2009, 18:11:33 »
Hei, olen Noarel, kuten nickistäni näkyy. Löysin tänne finin kautta, jossa pyörin nickillä pihlajanmarja. Mutta koska vaihtelu virkistää, päätin pistää tänne eri nickin.

Olen 15-vuotias, mutta täytän syyskuussa 16. Olen siis menossa syksyllä lukioon. Soitan viulua, olen soittanut jo varmaan 5- tai 6-vuotiaasta asti. En muista ihan tarkalleen. ;D Pidän musiikista ja kirjoittamisesta ja lukemista. Haaveena olisi, että julkaisisin joskus ihkaoman kirjan, mutta ongelmana on se, että eihän sitä voi vaan niin vain päättää "Nyt kirjoitan kirjan" ja sitten vain kirjoittaa sen. No, ehkä joskus vielä... tai sitten ei. Luen ihan kamalasti vaikka mitä, meidän pienestä kirjastosta ei tunnu enää löytyvän mitään hyvältä vaikuttavaa, jota en olisi jo lukenut. :D Kuuntelen myös paljon musiikkia, suurimmilta osin 60-70-luvulta, mutta kyllä jotkut uudemmatkin bändit ja laulajat kelpaavat. Esimerkkeinä musiikkimaustani (tällä hetkellä) voisin vaikka sanoa The Beatlesin, Bob Dylanin, Regina Spektorin, Green Dayn, Queenin ja David Bowien.

Voisi kai sanoa, että olen vähän hippi. Ja myös laiska. Pidän dataamisesta ihan liikaa, nytkin haluaisin mennä soittamaan viulua, mutta toisaalta haluaisin myös pysyä koneella. En ehkä halua testata, että onnistuisiko dataaminen ja viulunsoittaminen yhtä aikaa... ;) Fanfictionia olen lukenut ehkä joskus vuodesta 2006 asti, en ole ihan varma. Se on yksi syy siihen, että viihdyn niin paljon koneella. Luen melkein pelkästään HP-ficcejä, ja niitä on tullut kirjoitettuakin jo kohtalaisen paljon. Lempiparitukseni ovat Remus/Sirius ja Ron/Harry. Aivoni ovat slashiutuneet (voiko noin edes sanoa?) eikä toivetta parantumisesta ole.

Mitäköhän muuta vielä? Pidän elokuvista. Lempielokuvani ovat Amélie ja Hair. Lempisarjani ovat Gilmoren Tytöt, Skins ja House.

Nyt voisin vaikka mennä etsimään itselleni avaa. Ja sitten menen soittamaan viulua, jos saan revittyä itseni irti tästä tuolista. :D
living is easy with eyes closed

Ginger

  • Vieras
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #34 : 09-08-2009, 22:52:14 »
Hei, minä olen Ginger ja olen kofeiiniholisti *vilkuttaa lammasmaisesti*

Olen tällä sekunnilla 20-vuotias (parin viikon päästä 21) melko yksinkertainen naisihminen. Tällä nikillä pyörin ympäri nettiä, siviilissä haukkuvatkin sitten kukin milläkin nimellä. Asun Kotka Cityn ghettoisessa opiskelijaloukossa solukämpässä, jonka seinät olen tapetoinut piirtämis-, valokuvaamis- ja kankaanpainantaharrastukseni tuotoksilla.
Kerään (Potter)kirjoja ja elokuvia, saitana divarien vakiasiakas ja alelaarien penkoja. Sims 3n ilmestymisen jälkeen olen myös haalinut tarjouksesta Sims 2 lisäosia, sillä vaikka olen addiktioitunut jumalaleikkiin, kaipaan jo vaihtelua. Suosikkilisäosani on joko Vapaa-aika tai Vuodenajat ^^

Kirjoittamisesta. Enemmän elämäntapa kuin harrastus. Ihmiset ympärilläni ovat jo oppineet siihen, että joskus jähmetyn ja jään juuri syntyneen juonenpoikasen lumoihin. Originaalia syntyy parhaiten NaNoWriMon aikaan.
Itse termiä tuntematta olen fikannut ihan naperosta saakka, tiedostaen viisi vuotta. Eniten materiaalia on syntynyt Harry Potterista, taakse jääpi hyvänä kakkosena Prätkähiiret, House ja Pako. On sitä tietysti tullut kokeiltua Hermannia, Turtleseita ja erilaisia Disneyn oheistuotteita  ;) Tällä hetkillä mieltä liikuttavat eniten Pako-House-crossover (Sara/Allison \,,/), jotain Supernaturalin tynkää ja lumipalloefektimäinen Bella/Jacob Twilightista - olen lukenut ne englanniksi, niin vähän epäilyttää tuo suomeksi kirjoittaminen... Lukijana kaikki menee, tykkään erityisen paljon Van Helsing, Troy ja Blade - Trinity -fikeistä.

Fifistä minulle vinkkasi (muistaakseni) Gwyn aikaa sitten, mutta vasta nyt uskalsin tänne rekata (koska halusin lukea niitä K-18 juttuja...). Yritän taas opetella kommentoimisen jaloa taitoa ennen kuin mitään kehtaan näytille laittaa  :)

Poissa piratesse

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 35
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #35 : 26-08-2009, 23:20:54 »
Heissan otukset,

Zilah rekrysi myös minutkin tänne. Oletettavimmin kuulun foorumin kääkimpiin jäseniin iän puolesta, mutta eipä se paljoa menoa hidasta. Kotona asustaa kaksi karvaista otusta, yksi aviomies ja yksi koiruus. Työpuoli liikkuu vaatteiden suunnalla ja pyörittelen omaa yritystä, vaikka se ei aina mitään herkkua olekaan. Olen myös innostunut aivan tolkuttoman paljon cosplaysta ja mikäli en kirjoita, tuppaan vääntämään jotain uutta mielenkiintoista pukua. Musiikkimaku menee laidasta laitaan. Oikeastaan kaikki, paitsi räpäytykset ja örinä menee läpi.

Kiinnostuksen kohteina vakioaiheita ovat korsetit, kengät (varsinkin korkkarit) ja kaikki sellainen naisellinen hörhö. Tumma suklaa, Etelä-afrikkalainen punaviini, juustot ja hyvä juttuseura ovat myös aina lähellä sydäntä. Muuten kaikki mystiikka, mytologia ja yliluonnollinen kiinnostaa. Sarjakuvafriikki olen ollut kakarasta asti ja hyllyä saisi jatkuvasti ostaa lisää. Sieltä löytyy kattava valikoima niin mangaa kuin länsimaisiakin julkaisuja ja olkkarin hyllystä sitten hurjat kasat kaikenlaista.

Ficcien pariin eksyin joskus 2003 kieppeillä ja lähinnä Loftiksen ja Kristallimaailman foorumeita olen kulutellut. Olinkin näkevinäni muutaman tutunoloisen nickin vuosien takaa. Terve, jos muistatte vielä! ;) Final Fantasy VII on se, josta tällä hetkellä syntyy loputtomasti tekstejä originaalien lisäksi. Aiemmin lähinnä luin TSH-ficcejä ja pari tarinaa sain itsekin siitä aikaiseksi. Fandom ei vain sytyttänyt kirjoittamaan, mutta sen jälkeen, kun hurahdin FF:n maailmaan, näppis on naksunut melkein jatkuvalla syötöllä. Minä kun kuvittelin, etten vain osaa ficcailla. Slash ei oikein maistu, joten olen todennäköisesti niitä harvoja heteroparitusten ystäviä ja kannattajia.

Äh, en osaa kertoa oikein itsestäni mitään. Saa kysellä, jos tulee jotain mieleen.
If looks could kill, women wouldn´t need frying pans

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #36 : 26-08-2009, 23:52:22 »
Jepajee, Piratesse! *tanssii voitontanssin*

Jo oli aikakin sinun rantautua tänne! Fifiin voit postata kaikki tuotoksesi, niin ficcisi kuin piirroksesi. En ole unohtanut niitä sinun Loftiksen aikaisia tuotoksiasi, ja Kristallimaailmassa olet oletettavasti jatkanut samaan malliin, vaikken sinne oikein osannut kotiutuakaan.

FF:aa luen mielelläni kuitenkin, ja innolla odotan ficciesi lukemista.  Ja kyllä sinulta slashkin tuntuu sujuvan...*köhSilidirköh*  ;D Milläköhän hänet saisi tänne houkuteltua? Ja eipä hetissäkään mitään vikaa, ei todellakaan! Minunkin hetin kirjoittamiseni hiipui vain siihen, kun en jaksanut tapella tiettyjen telaketjufanien kanssa, joille tuntui olevan mahdoton ymmärtää että tykkään ja voin kirjoittaa molempia yhtä aikaa. Nyt kun olen löytänyt uuden mukavan fandomin itselleni, on luvassa sitä hettiäkin enemmän.

Fifi on siitä mukava paikka, että tänne mahtuvat ihan kaikki ficcarit ja fanartin tekijät, fandomista riippumatta. Jos ei jollekin omaa osastoa ole, niin ylläpidolle vaan viestiä, ja johan alkaa tapahtua.  On myös hyvä, että kääkkäosasto saa täydennystä. Täällä ainakin allekirjoittanut ja kaikki adminit kuuluvat samaan osastoon.  ;D

Ja lämpimästi tervetuloa kaikille muillekin.


zilah
« Viimeksi muokattu: 26-08-2009, 23:59:08 kirjoittanut zilah »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #37 : 08-09-2009, 21:53:19 »
Myöhäiset tervetulotoivotukset kaikille minunkin puolestani, on ilo huomata että täälläkin porukka kasvaa. :)

Poissa riippakivi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #38 : 18-09-2009, 20:46:34 »
Heikunkei

Minä, Riippakivi, olen joillekin tullut tutuksi männävuosien nicillä multipersonality. Toi nicci tuli tapettua ja kuopattua pari vuotta sitten, kun pidin melkein koko nettielämästä taukoa. Ficcien ihmeelliseen maailmaan minut saatteli kummitukseni Nappeli vuonna 2004. Itte en ole koskaan kovin pahasti hurahtanut ficcien kirjoittamiseen niinkään, mutta lukenut olen ko. tuotantoa niin paljon, että alkoi jo korvista tulla ulos. Nyt parin taukovuoden jälkeen olen pikkuhiljaa hiipinyt takaisin katselemaan missäs ne vanhat tutut tätä nykyä pyörii.

 ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #39 : 09-11-2009, 10:30:42 »
Tuntuu vähän hölmöltä tulla esittelemään näin pitkän ajan jälkeen itsensä, mutta kun kerran painostettiin, niin tästä se lähtee! :D

Nappeli täällä, hei vaan! Olen ikivanha ja patalaiska. Ficcien parissa on tullut puuhasteltua kaiketi vuodesta 2004 asti, sitä ennen kirjoittelin pöytälaatikkoon omaksi ilokseni. Karttelen kaikkea vastuullista ja olen edelleenkin hämmästynyt siitä, että Bbuttis sai minut nakitettua tänne Fifiin vastuupaikalle.^^
Mitäs sitä muuta osaisi kertoilla… Pohjois-Suomessa asustelen, piirrän työkseni ja muuten teen kaiken ihan vain ilokseni. Minulla on vahva taipumus eskapismiin, joten enemmän elelen jossain toisaalla. Olen ehkä hajamielisin ihminen maan päällä ja ajattelen liikaa, mutta ymmärrän liian vähän.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #40 : 11-11-2009, 01:54:16 »
Teretulemasta täältäkin niin uusille kuin vanhoille, toivottavasti viihdytään yhdessä! ;D





Ja joo, halusin myös ilmoittaa, että jouduin guuglettamaan eskapismin :D
Fifi-ficitLJAO3

Comah

  • Vieras
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #41 : 05-12-2009, 18:27:20 »
Hellou!
Olen vm-85 oleva neitonen ja asun siis Ilmajoella ja olen töissä kierrätyskeskuksessa, ammatiltani ympäristönhoitaja. Olen hyvin eläinrakas ihminen ja minulla on belgianpaimenkoira sekä punakorvakilpikonna. Kissasta haaveilen! Luonteeltani olen hieman hiljaisempi, mutta kun tutustuu niin puheliaskin ja viihdyn paljon enemmän yksin kuin ihmisten kanssa. (Vaikka toisinaan sitten kaipaa ihmistenkin seuraa.) Harrastuksiin kuuluu pääsääntöisesti kirjoittaminen (kirjoitan esim. Twilight - ficcejä ja muita tarinoita, useimmiten vampyyriaiheisia), kirjeenvaihto, lukeminen ja elokuvat. Pidän yllättäen yli kaiken vampyyrikirjallisuudesta ja vampyyrielokuvista. Lisäksi olen musiikin suurkuluttaja ja lemppareitani musiikkirintamalla ovat; Marilyn Manson, Sara, The Cure, Viikate, Muse sekä Tarja Turunen. Pukeudun pääsääntöisesti mustaan ja rock/gootti - tyylisiin vaatteisiin ja minulla on mustavioletit, lyhyet "peikkohiukset", vihreät silmät ja pituudeltani ja painoltani täysin ns. normaalikokoinen.

Rakastan; musiikki, vampyyrikirjat/elokuvat, eläimet, tee, suklaa, kirjeet, kirjepaperit, tarrat, talvi, pakkanen, yöt, kynttilät, yksinolo, ystävät, bändipaidat, Kiroileva siili, musta, The BodyShop, Tim Burtonin elokuvat, kirpputorit/divarit jne.


Tutustua minuun saa aina halutessaan!  ;)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #42 : 01-01-2010, 19:04:21 »
Kuulostatpas mukavalta, Comah. :) Myöhäiset tervetulotoivotukset foorumille!

Poissa Pirita

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 15
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #43 : 15-01-2010, 19:13:52 »
Pirita, nainen ruuhkavuosien keskeltä, siippana mies, joka ei aina ymmärrä mutta rakastaa silti.
Lapset, työ, koti ja kissa hoidettavina, mutta onneksi on fantasian maaillma, johon voi tehdä retken vaikka pyykkikori kädessä.

Vampyyrit, Irlanti, romantiikka, katkeransuloinen, rakkaus, Westlife, luonnonkauneus, Skotlanti, historia...näistä koostuu fantasiamaailmani, jossa minä toimin kaikkivoipana kuningatarena viskilasi kädessäni.

Vasta hiljain olen alkanut tallentamaan aivojeni tuotoksia. Ujostelen vielä julkaista tekstejäni. Ärsyttää, kun teksti ei kykene samaan mihin mieli...
Toivottasti lukija kokee edes puolet siitä, mitä minä olen kokenut näitä juttuja tehdessäni :)
« Viimeksi muokattu: 15-01-2010, 19:15:29 kirjoittanut Pirita »
\"Nunquam lamiae morde me dice\"
\"Never say bite me to a Vampire\"

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuka? Mikä? Missä?
« Vastaus #44 : 16-01-2010, 01:21:22 »
Teretulemast niin Piritalle kuin muillekin uusille ja "uusille" tulokkaille! Toivottavasti viihdytte FiFissä :)
Fifi-ficitLJAO3