Kirjoittaja Aihe: z's, sallittu  (Luettu 2684 kertaa)

zcuny

  • Vieras
z's, sallittu
« : 12-03-2009, 19:03:17 »
Piirroksia, valokuvia ja avoja. Tajusin, etten ole tätäkään topiccia päivitellyt aikoihin, joten päätin nyt joutessani tehdä sen. Kommenttia saa ja pitääkin edelleen heittää.:)

Avoja, valokuvaajina mm.
- Annie Leibovitz
- August Sander
- Don McCullin
- Edward Curtis
- Helmut Newton
- Irving Penn
- Julia Margaret Cameron
- Lewis Hine
- Richard Avedon



***

Valokuvat

Birdy
Flash
.998.
OMG
Screem
Gosh
Grauh
Bubble
Thinker
Summertime
Wherever
Coma
Iita
Boats
flirt
Portrait
Sunburn
All My Senses
Am I? No.
No Stress
Eternity
Lazy Days
Magpie
Starlight
Then I Run
Vienna
In Your World
Paparazzi
Eyes
On the Road
Immemorial
Short Stories
The Shock of Lightning
Clocks
Huoneilma
Poissaolo
Fear of Sleep
Dead Star
Got it?
Ooh La La
Coffee Break
Zookeeper
Circus
The Fame
Times
If I Can Dream
Backstage
These Foolish Things
Guess Who
Live Forever
Read My Mind
Crystal Skull
Warning Sign
I'm Good, I'm Gone
Do You Know What I Mean?
Here to Stay



Piirrokset
.006.
Ba Ba
Frosted
Editor
Evolution
« Viimeksi muokattu: 05-07-2009, 03:14:22 kirjoittanut zcuny »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #1 : 12-03-2009, 19:13:02 »
Finale oli vaikuttava, Frosted pysäytti, mutta Evolution vasta pysäyttikin! Periaatteessa Frosted on mun silmään parempi, koska Evolution toi niin mieleen yhden Pallan teoksen :D Mutta ei Evolutionkaan huono ole ::) Niin ja sitten toi King of the Wild Frontiers oli melkoisen mielenkiintoinen o.0


Mä en noista maisemista välitä, siis ei henkkoht mitään, en vaan yleensä tykkää maisemakuvista juurikaan. Ja noita ihmiskuvia oli niin kamalan paljon, että vilkuilin vain muutamia. Mutta ne mitä vilasin, näytti aika muhevilta :D Kivoja kontrasteja, messeviä kuvakulmia ja semmosta.


Mullon pensseli keskellä persettä eli en oo yhtään taiteellinen. Mutta äänellään se variskin raakkuu, niin mun omia näkemyksiäni toistelen kommentissani ;)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #2 : 12-03-2009, 19:50:59 »
Mä taas rakastan maisemakuvia varmaan eniten kaikesta. Jos mun pitäisi valita, mitä laitan omalle seinälleni kuviksi, niin laittaisin maisemakuvia, koska ne eivät ole niin ahdistavia kuin vaikkapa ihmisten kuvat. Mieluummin minä katselen meri - tai järvimaisemaa kuin jonkun pällin naamaa päivästä toiseen.  :D Toisin sanoen tykkäsin eritoten maisemista. Suosikkini oli Secrets.

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #3 : 12-03-2009, 20:01:31 »
Nuo maisemakuvat on kyllä aivan loistavia! Ja vaarallisia katsoa, alkaa tehdä heti mieli jonnekin avaralle paikalle, eikä edes Pohjanmaa ihan riittäisi, Pohjois-Norja tai Englannin nummet alkaisi olla jo jotain :D Erityisesti The Reason ja Secrets vakuuttivat. Ja muista joita katsoin .244 oli ehdoton suosikki, sen perusteella alkaa tehdä mieli hankkia kissa :D
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

zcuny

  • Vieras
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #4 : 13-03-2009, 15:25:40 »
Kiitos kommenteista! ;D

Beelsebutt: Tuollainen kommentti tuntuu aina mahtavalta. :D Frosted on yksi omia suosikkejani, en tiedä miksi mutta onpahan kuitenkin, kiva siis, että tykkäsit siitä. :) Valokuvia on muutenkin ihan hirveästi, mietin jaksaako kukaan niitä katsoa, mutta en itse jaksanut ruveta valikoimaan. Valokuvaaminen on niin helppoa, siihen kuluu niin paljon vähemmän aikaa kun piirtämiseen. :D Ja ihmisten kuvaaminen on tajuttoman hauskaa. (Ja maisemienkin, mutta tietysti eri tavalla. Ja kommentoidahan saa vaikkei tietäisi aiheesta mitään. Oma maku se silti jokaisella on. :D)

Lizlego: Mä rakastan maisemakuvien ottamista ja itekkin laittaisin seinille mieluiten maisemakuvia, koska ne ei ole niin "henkilökohtaisia". :D Secrets on otettu Lapista ja pilvet oli jotain harvinaisia helmiäispilviä en tarkkaan muista, mutta jos kiinnostaa. ;) Kiitos kommentista. : )

toyhto: Kiitos. ;D Suurin osa maisemista on kai otettukin Pohjois-Norjasta, koska perheeni asuu siellä ja itsekin asuin vuoden. Siellä on kyllä omanlainen tunnelmansa, vaikken mä Etelä-Suomen luontoon tottuneena siellä pidemmän päälle oikein viihtynytkään. Vuoriin ei kyllä kyllästy, eikä mereen... Kerron kissalle terveisiä. :D

zcuny

  • Vieras
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #5 : 05-07-2009, 03:16:35 »
Kiitos, Ancka :D Jup, tein DA:ssa aika ison siivouksen ja unohdin tietysti päivitellä ne tänne. Nyt kaikkien linkkien pitäisi toimia. Kiva kuulla, että tykkäsit.:3 Avoja saa ihan vapaasti käyttää.

Poissa piratesse

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 35
Vs: z's, sallittu
« Vastaus #6 : 27-08-2009, 22:47:41 »
Oi, vaikutuin jo noista avoista. Aivan upeita. Usein näkee sellaisia vasemmalla kädellä tehtyjä suttauksia (anteeksi, jos loukkasin jotakuta), mutta näissä oli todella herkkä ja taiteellinen ote. Sinulla on selvästi silmää valita oikeat kuvat, leikata ne silmäämiellyttävään malliin ja ottaa kuvasta se oleellisin esiin.

Maisemakuvista pidin itsekin eniten. Seesteisiä ja harmonisia. Juu, lisää tätä settiä. Kiitos!
If looks could kill, women wouldn´t need frying pans