Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 277503 kertaa)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2265 : 31-08-2023, 09:07:52 »
Mulla on kyllä se tunne että vaikka Liv olisikin kosinut ensin, se olisi saanut rukkaset. :o Lauren palvoo karvaista Connoriaan. ;D Mutta kyllä mä oon entistä vakuuttuneempi muustakin toiminnasta. ;D Sä et ehkä niin tykkää mutta eilen kun huomasin että Sam Gagner liittyi koeajalla Oilersiin niin Leonille on lisää sitä vanhempia miehiä joita se tykkää käpälöidä ;D

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2266 : 02-09-2023, 11:52:56 »
Jos ois käyny niin hassusti, että ois kirjottanu novellikokoelman pieremisestä, niin mites sitten ku se on tulossa painosta  8)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2267 : 02-09-2023, 14:19:50 »
Sitten vaan pitää tuntea aikaansaannoksestaan suurta ylpeyttä ja ihailla lopputulosta. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2268 : 02-09-2023, 22:36:23 »
Mie oon Lizin kanssa samaa mieltä!  ;D

Tää jotenkin passais siihen, kun Lizin kanssa aina puhutaan inspiraatiosta. Et sekin on vähän kuin ulostamista.  ;D ;D ;D


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2269 : 04-09-2023, 08:24:53 »
Siinähän saa olla ylpeä siitä, että on onnistunut jossakin, jota useimmat eivät tule koskaan tekemään. Suolikaasuilla varsinkaan.  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2270 : 04-09-2023, 09:31:33 »
Mie oon Lizin kanssa samaa mieltä!  ;D

Tää jotenkin passais siihen, kun Lizin kanssa aina puhutaan inspiraatiosta. Et sekin on vähän kuin ulostamista.  ;D ;D ;D


zilah

Siksi nimenomaan se on niin loistavaa, että joku kirjoittaa siitä itsestään.  ;D Kirjoittaminen on ulostamista ja oksentamista. Onneksi nyt on ollut taukoa tästä pakosta, koska se on rasittavaa ja iskee yleensä pahimmassa mahdollisessa vaiheessa. ;D
« Viimeksi muokattu: 04-09-2023, 09:33:15 kirjoittanut Lizlego »

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2271 : 04-09-2023, 22:29:09 »
Mie oon Lizin kanssa samaa mieltä!  ;D

Tää jotenkin passais siihen, kun Lizin kanssa aina puhutaan inspiraatiosta. Et sekin on vähän kuin ulostamista.  ;D ;D ;D


zilah

Siksi nimenomaan se on niin loistavaa, että joku kirjoittaa siitä itsestään.  ;D Kirjoittaminen on ulostamista ja oksentamista. Onneksi nyt on ollut taukoa tästä pakosta, koska se on rasittavaa ja iskee yleensä pahimmassa mahdollisessa vaiheessa. ;D

Niin. Onhan tää kiherryttävän hauskaa. Kun ne ilmeet livenä on  ;D ja  :-X ja  :o ja kaikkea mahollista. Ei toki keltaisia mutta kuitenkin. Kaikenlaista sitä  8)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2272 : 05-09-2023, 12:26:38 »
Toi on kyllä huikeeta.  ;D Mä otan ilon irti ihan siitä, että tiedän henkilön, joka on julkaissut aiheesta.  ;D ;D Ne pienet ilot.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2273 : 27-09-2023, 11:17:49 »
Niin se vaan joku flunssantapainen iski, tai ainakin kurkku on vähän kipeä ja ääni lähti melkein kokonaan. Mutta lohtuna tässä on se, että sain sairaspäivän. Ajattelin heti, että jes, nythän tässä ehtii tehdä vaikka mitä rästiin jäänyttä, vaan aamu meni aika lailla lepäillessä, ja sehän se sairaspäivän tarkoitus tietysti onkin.

Nyt kun nousin, söin ja virkistyin, olenkin taas suurten kysymysten äärellä - kirjoittaako jotain koulujuttua vai pidentää lahnailutopiccia? ;D Olisi vähän lahnailufiilis.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2274 : 27-09-2023, 14:43:22 »
Ollaan samiksia sitten, koska mä oon tämän päivän sairastanut ja katsonut Dynastiaa vaikkakin myös laskenut joitain palkkoja ja vähän hoitanut kirjanpitoa ja laskutusta kunnes nyt havahduin siihen että on nälkä. ;D Lahnailepas menemään. ;D Mä en jaksa odottaa, että änärikausi alkaa.   ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2275 : 12-12-2023, 08:44:52 »
Lauren antoi meille jälleen inspiraatiota ja paljon lisätietoa. Nyt tiedetään laittaa suuri päivä kalenteriin, häitä juhlitaan 27. heinäkuuta tulevana vuonna. ❤

Selvisi myös, että Laurenin serkku ja sen jääkiekkoilijapoikaystävä aikoinaan järkkäsi Connorille ja Laurenille "sokko"treffit ja loppu on historiaa. Lauren pisti hyvän kiertämään parittamalla lukioaikaiselle bestikselleen Celestelle Connorin bestiksen Leonin. Myös Liv on vanha ystävä jo ennen yhteistä työuraa, mutta sille ei ole ainakaan julkisesti miestä löytynyt.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2276 : 12-12-2023, 11:18:07 »
Pikemminkin masentavaa kuin inspiroivaa. Kuppikuntaista ja sisäsiittoista toimintaa, joka ei kuitenkaan ollenkaan yllätä kun tietää miten konservatiiviset ja elitistiset lätkäpiirit on ;D Ainoa jollain tavalla kiinnostava tuossa yhtälössä on Liv, jota ei ole paritettu, toki myös Leon kun se on kaukana kotia. Eroja odotellessa.  ;D Ai niin ne häät ensin. Meneekö Connor naimisiin tennareissa? ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2277 : 12-12-2023, 13:20:10 »
Onhan ne varmaan aika kuppikuntaista porukkaa, mutta pitää ajatella niin, että ehkä Leon tuo sinne uutta verta ja eurooppalaista asennetta? ;)

Livin asema kuviossa kiinnostaa minua edelleen tosi paljon. Ihan varmasti sillekin olisi noista piireistä jääkiekkoilijapoika löytynyt, jos kiinnostaisi, nätti pikku blondihan sekin on.

Connor saattaa tuntea houkutusta mennä vihille rakkaissa tennareissaan. Onkohan sillä silloin ne rähjäiset onnensukkansakin jalassaan, että liitto saisi hyvän alun? ;D Toivon kumminkin, että eroja ei ole ilmassa, olen alkanut kiintyä noihin kaikkiin. Nyt on tosin hääbuumi menossa ja ystävä toisensa perään niiden piireistä pitää toinen toistaan hulppeampia häitä - eiköhän sitä jossain vaiheessa seuranne erobuumikin... Toivotaan kumminkin parasta. Onhan Lauren ja Connorkin heilastelleet suurin piirtein onnellisesti jo kahdeksan vuotta, niin kai ne olisi jo eronneet, jos siltä tuntuisi?

Ps. Korjaan edellistä viestiäni sen verran, että eihän sitä voi varmaksi tietää, onko se Connorin pelikaveri ollut Laurenin serkun poikaystävä, mutta jotenkin tämän kuvion myötä tein sen oletuksen.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 234
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2278 : 31-12-2023, 20:13:54 »
Tyhjänpäiväinen viesti tähän, mutta haluan kuitenkin jossain muodossa toivottaa kaikille Fifin jäsenille hyvää uutta vuotta 2024! ;D Toivottavasti se on Fifille hyvä vuosi ja hyvä vuosi on jo se, että tämä foorumi pysyy hengissä.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2279 : 31-12-2023, 20:45:43 »
Ihanaa uutta vuotta kaikille minultakin.  :D