Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279357 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #270 : 18-05-2012, 16:52:36 »
Mä haaveilen nyt vain siitä, että menisi tämä häiritsevän omituinen ja levoton olotila ohi, että ehkä joskus voisin kirjoittaa jotain mitä kehtaisin myös taas antaa muille luettavaksi. ;D Tällä hetkellä se on yksinkertaisesti ylivoimaista. Olen taantunut ihan niihin teinivuosiin, jolloin tekstin näyttäminen oli ylivoimaista osittain sen vuoksi, että itsellä oli liian vahva ihastussuhde yhteen tarinan hahmoista.  ;D Se muuten vaikutti aika olennaisesti sisältöön, joten voi olla että tämä itsesensuuri on ihan terveellistäkin juuri nyt.  :D Tämä on samaan aikaan kiusallinen että äärimmäisen huvittava ilmiö.  :D Ei ole nyt kauhean aikuinen olo millään muotoa. ::) Lisäksi toinen teksti odottaa kirjoittamista. Jospa sen avulla vaikka pääsisi tästä irti. :D Ikinä en mitään tunnusta.
« Viimeksi muokattu: 18-05-2012, 16:56:11 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #271 : 20-05-2012, 13:07:12 »
Uh, on se niin hienoa kun saan nauttia näistä psykedeelisen värisistä kuvioista (or not)

Ois kiva tietää onko näytössä vai täytönohjain paskana vai mikä. Isoimmalla todennäköisyydellä on näytössä kosketusvika, joka tietty korjaantuis irtonäytöllä, mut sit ei olisi enää kannettava tietokone vaan sellainen läppäri+näyttöviritys, joka on tullut aiemmin tutuksi. Meinaan, oli äitin vanha kone käytössä yhdessä vaiheessa.
Mokoma vonkale!

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #272 : 21-05-2012, 07:40:31 »
Voi että, näin sitten unta jääkiekosta. Tai kiekosta ja kiekosta; tunsin Venäjän tähtipelaajan Malkinin jo lapsuudesta, ja annoin sitten lehtihaastattelun jossa paljastin ettei se ole täysin hetero - ei itseasiassa lähelläkään heteroa. :D Tästähän Malkin kimpaantui niin paljon, että lähetti Venäjän mafian mun perääni. :D Olin menossa veljeni luokse, ja kiipesin porraskäytävää ylemmäs, ja 3 karskia mafian kaveria seurasi reippaasti perässäni. Ne ei voineet ampua mua siinä rapussa (se olisi herättänyt liikaa uteliaisuutta ihmisissä) joten tätä kissa ja hiiri -leikkiä jatkui ylimpiin kerroksiin saakka. Kiitos kovan ääneni, sain huudettua niin lujaa, että kerrostalon asukkaita alkoi hiljalleen kerääntyä rappuun kummastelemaan tilannetta. Ne kolme miestä sitten perääntyi kun todistajia oli niin paljon.

Huh huh, jos sitä jättäisi vaikka noi toimintaelokuvat vähän vähemmälle hetkeksi... ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #273 : 21-05-2012, 09:29:10 »
LOL toi on jo paha, mutta sun kannattaa varoa! Malkin saattaa ollakin jossain suhteissa Venäjän mafiaan, koska se seurustelee/seurusteli (en tiedä nykystatusta tuosta suhteesta) entisen mafiamiehen heilan kanssa.  :D Yksi hyvä syy olla suututtamatta Malkinia, mutta pakko sanoa että ei se varmaan ole täysin hetero... ;D Huu! Kohta mäkin varmaan näen unta, että tämä sanomiseni lähettää mafiamiehet perääni.  :D
« Viimeksi muokattu: 21-05-2012, 09:32:05 kirjoittanut Lizlego »

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #274 : 23-05-2012, 07:33:24 »
On niin outoa, kun täällä ja Twinissä on nuo Lähetä- ja Esikatselu -namiskat eri päin. Tai siis tottakai täällä on ne oikein päin ja noin niiden kuuluu olla :P mutta on se hassua. Tai ei oikeastaan hassua, vaan pikemminkin hämmentävää. Onneksi Twinissä on harvoin kaksi tai useampi kirjautuneena samaan aikaan eli kukaan ei ehdi lukea ennen kuin on ehtinyt muoksia sitä esikatseluun tarkoittamaansa viestiä :D Vaikka soisin kyllä porukan olevan sielläkin aktiivisempaa, mikään kun ei oikein kulje eteenpäin ja keskustelut kuolee ennen alkuaan. Tai no "keskustelut", nauran niin niille :D Tai oikeastaan itken, mutta onneksi on fifi eikä siellä tarvitse kuin lukemassa lusia.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #275 : 23-05-2012, 08:06:36 »
Otan osaa, culliina. :D Se on rasittavaa, jos ne on väärinpäin. Jossain idioottiohjelmassa, jota koulussa käytin joku aika sitten, oli Lähetä ja Peruuta -nappi päinvastoin kuin normaalisti ja se vasta oli raivostuttavaa.  ;D Noille nappuloille on olemassa kai joku ihan standardikin, koska käyttäjäystävällisyys suorastaan huutaa vakiojärjestystä ja sekaannuksen välttämiseksi olisi suositeltavaa, että siitä pidettäisiin kiinni. Vähän sama juttu kuin että tallennuksen tunnuksena on pysynyt ohjelmissa levykkeen kuva, vaikkei levykkeitä ole käytetty pitkään aikaan.  :D

Poissa Lady Krum

  • Edustusvaimo
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 16
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #276 : 23-05-2012, 12:04:15 »
Gwynille vielä tuohon vapaaehtoistyöjuttuun, että voihan sitä mennä omillaankin, jos järjestöjen maksut ärsyttää. Oon itse rekisteröitynyt helpxiin, joka toimii siis sillä tavalla, että vapaaehtoistyöpaikan työnantajat itse ilmoittavat paikastaan noilla sivustoilla ja innokkaat työntekijät ilmoittelevat halukkuudestaan hommaan. Yleensä työnantaja mainitsee paikan kuvauksessa myös miten pitkään tarvitsee apulaista - jotkut noista hommista on sellaisia 'asu ja syö täällä kolme viikkoa ilmaiseksi työntekoa vastaan', jotkut taas pitkäaikaisempia taskurahallisia hommia. Kaikkea eläinsuojelusta lastenhoidon ja hotellityön kautta orgaanisiin farmeihin löytyy.
Onhan toi aika eri juttu varmasti kuin järjestöjen vapaaehtoistyö, mutta ajattelin kuitenkin mainita, kun itse olen miettinyt tuota varteenotettava vaihtoehtona puolen vuoden päässä häämöttävän valmistumiseni jälkeen.

Toivotan mulle ja Lizille hauskaa synttäriä! ;)
« Viimeksi muokattu: 24-05-2012, 13:08:48 kirjoittanut Lady Krum »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #277 : 23-05-2012, 21:15:46 »
LOL toi on jo paha, mutta sun kannattaa varoa! Malkin saattaa ollakin jossain suhteissa Venäjän mafiaan, koska se seurustelee/seurusteli (en tiedä nykystatusta tuosta suhteesta) entisen mafiamiehen heilan kanssa.  :D Yksi hyvä syy olla suututtamatta Malkinia, mutta pakko sanoa että ei se varmaan ole täysin hetero... ;D Huu! Kohta mäkin varmaan näen unta, että tämä sanomiseni lähettää mafiamiehet perääni.  :D
Apua, tämähän sai mielenkiintoisen käänteen! :D Oon kyllä samaa mieltä tosta Malkinista; ei se kaveri vaan voi olla ihan täysin hetero. x) Eäh, en tiedä mikä hitto mua vaivaa, mutta lätkä on alkanut kiinnostaa mua viime päivinä ihan hulluna. Minä, jota kyseinen laji on aikaisemmin lähinnä ärsyttänyt, käytän aikaani googlailemalla eri NHL:n pelaajia ja kyttäämällä youtubesta kaikenlaisia hämäriä klippejä. :D Odota vaan Liz, kunhan mulla on tarpeeksi aikaa ja olen suorittanut vielä muutaman hyödyllisen googlettamisen, hyökkään sun ja kaikkien muidenkin lätkäficcien kimppuun!

Ja hei, paljon paljon onnea Lady Krum ja Liz! :>
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #278 : 23-05-2012, 21:32:17 »
Paljon onnea vaan! Paljon onnea vaan! Paljon onnea, Lady Krum! Paljon onnea vaan! :) Hyvää synttäriä! Loistava päivä syntyä, vaikka itse sanonkin! :D

malla, oliko sulla mese käytössä nykyään? Hämärien klippien jakaminen kuulostaisi kivalta ja pakko sanoa, että lätkä on varsin inspiroiva laji kaikessa mielessä. En kai mä olisi siitä muuten niin kiinnostunut? No pakko sanoa, että ehkä olisin, koska olen ollut kiinnostunut siitä vuosia ennen kuin tajusin, että sitä voi käyttää vielä inspiroivampiin tarkoituksiin ja saada vielä enemmän iloa irti.  :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #279 : 24-05-2012, 07:13:32 »
Liz, joo, profiilista löytyy osoite. (Ainakin muistaakseni ;)) Mä vähän veikkaan, että mun suurempi kiinnostus lätkään heräsi lähinnä juuri siksi, että tajusin että siitä saa enemmänkin irti jos vaan haluaa käyttää vähän mielikuvitustaan. x) Vaikka RPF ei todellakaan ole mun lajini, on sitä pyörinyt ties mitä päässä noita mm-kisoja seuratessa! Nyt vaan mun täytyy ensin sivistää itseäni jotta tiedän kenestä ja mistä puhutaan, ja sitten tutustua lätkäficcien ihmeelliseen maailmaan. Nopealta vilkaisulta niitä näytti olevan Finissäkin jonkun verran, yay, paljon lukemista odottamassa.

Sister Serpentine, eikä, ei saa yrittää vaikuttaa mun hämmentyneeseen mieleeni! ;) Mun ongelma on aika usein (urheiluun liittyvissä asioissa) myöskin siinä, että mun käsketään kannattaa jotain jengiä, ja sitten epävarmana teen niin jaksamatta enää kiinnostua muusta tarjonnasta. :P
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #280 : 24-05-2012, 08:52:50 »
LOL Rangers. En suosittele. Devils nyt otti kolmannen voittonsa, joten toivo elää että vastakkain finaalissa ovat Kings ja Devils. Mä en suorastaan kannata Devilsiä, mutta ne herättää joukkueena sympatiaa. Sympatiaa multa heruu aika helposti ja siksi mä kiinnostun uusista joukkueistakin helposti enkä ole kauhean sidottu mihinkään joukkueeseen paitsi Anaheimiin. :D

malla, viihteen kannalta on just parasta, kun ei liiaksi pitäydy johonkin yhteen vaan antaa mahdollisuuden myös muille. :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #281 : 24-05-2012, 13:03:32 »
Mä olisin suosiollisempi Rangersia kohtaan ellei Tortorella olisi niiden valmentajana just nyt. Mua naurattaa, kun se kommentoi jossain jotain muiden ylimielisyydestä, koska mun silmissäni se äijä on itse ylimielisyyden ja muiden kunnioituksen puutteen perikuva ja voisi välillä sulkea sen leipäläpensä niin viihdyttävää kuin sitä toisaalta onkin kuunnella. Sen saamat sakot taas oli ihan naurettavat. Pelaajille toivoisin menestystä, mutta Tortorellan takia en toivo Rangersille just nyt tämän enempää menestystä, ettei sen idiootin nupin koko kasva entisestään, vaikka vakavasti ottaen en usko että menestys tai menestymättömyys sitä muuksi oikeasti muuttaa, mutta mun mahaa vääntää ajatuskin sen näkemisestä Stanley cup -kannua nostamassa. ;D Ei mitään muuta Rangersia vastaan ja onhan Tortorella hyvä valmentaja. Ei sille mitään mahda, että kaikki ei vaan tykkää sen tyylistä. Mulle tulee sen naamasta usein liiaksi toive, että joku kävisi tirvaisemassa sitä nokkaan ja se kuuluu siinä todella harvinaiseen kategoriaan. ;D
« Viimeksi muokattu: 24-05-2012, 13:10:45 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #282 : 24-05-2012, 16:21:07 »
Liz, multakin löytyy tota sympatiaa varmaan vähän liikaakin - saan osakseni aina vittuilua kun surkuttelen häviäjien puolesta vaikka olisin kannattanutkin voittanutta joukkuetta. ;)

Mistä tää Tortorella on sakot saanut? Wikipedia ei juurikaan kertonut kaverista mitään kun yritin tutkia tyypin taustoja. :D

Uh, mun jalat tuntuu olevan ihan liekeissä. Oon kyllä jo tottunut töissä kävelemään ja seisomaan lähes koko päivän, mutta vietettiin tänään retkipäivä Korkeasaaressa ja se ulkona käveleminen on vaan ihan erilaista kuin päiväkodin tiloissa. Huh. Viime lauantaina tein sen kohtalokkaan virheen että lähdin viihteelle uusilla kengillä, eli jalat oli aivan rakoilla kun pääsin aamuyöstä viimein kotiin, ja nyt ne varmaan taas ärsyyntyi tästä reissusta... :(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #283 : 24-05-2012, 16:56:36 »
Tortorella on saanut paritkin sakot tällä kaudella. Niillä taitaa lukea aika tiukat ohjeet siitä, mitä saa sanoa.  ;D Yhdet sakot se sai tällä kaudella siitä, että se sanoo ettei se tiedä onko televisioyhtiö NBC on liitossa tuomareiden kanssa, kun jäähyjä vihellettiin vaan hänen joukkuettaan vastaan. Toiset sakot se sai tästä kommentista Pittsburgh-pelin jälkeen:

"I wonder what would happen if we did it to their two whining stars? Wonder what would happen?" Tortorella said, referring to Sidney Crosby and Evgeni Malkin. "So I'm anxious to see what happens with the League. There's no respect amongst players. None."

"That's one of the most arrogant organizations in the League," Tortorella said of the Penguins. "They whine about this stuff all the time. It's ridiculous. But they'll whine about something else over there, won't they? Starting with their two (bleeping) stars."


http://www.youtube.com/watch?v=xaE_LpDuH3U&feature=related

Naurattaa tuo Tortorellan sanavalinta valittamisesta, kun se itse jatkuvasti vinkuu mediassa siitä, kuinka sen joukkuetta kohdellaan aina väärin.  ;D Ehkä sen kommentit ärsyttää mua siksi, että musta näyttää lätkää seuraavana kovasti siltä, että se kyllä vinkuu omien pelaajiensa kunnioittamisen puolesta, mikä on ihan hyvä juttu, mutta itse suorastaan välillä näyttää käskyttävän pelaajiaan pelaamaan sikaa, mikä ei sitten puhu ollenkaan sen puolesta, että se itse kunnioittaisi toisia pelaajia yhtään sen enemmän. Teot ja sanat ei kohtaa.

Sinänsä mä olen samaa mieltä kyllä Tortorellan kanssa. Ja varsinkin tuosta taklauksesta, mistä se tuossa puhuu. Koko kauden olen muutenkin kironnut, että linja on ollut täysin linjaton ja myös aika munaton, mutta jos se on suosinut Pittsburghia niin kyllä se on näyttänyt toisinaan suosineen myös Rangersia ja myös Bostonia ja muita suurseuroja. Eikä ainakaan Anaheimia.

//Lisäsin pari puuttuvaa quottiriviä.
« Viimeksi muokattu: 24-05-2012, 17:04:23 kirjoittanut Lizlego »

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #284 : 29-05-2012, 14:26:21 »
Oi voi. En tiedä mihin tämän laittaisin. Joten tungen tänne.

Kävin viime viikolla juttelemassa sellasen Töihin!palvelun ukon kanssa, jonka tarkotuksena on ettiä mulle yrityskontakteja ja järjestää työhaastatteluja et saisin harjottelupaikkaa ja toivottavasti sen jälkeen työpaikankin. Eilen se ukko soitti et olis tarjolla ompelimomyymäläasiaan paikka ja työhaastattelu on keskiviikkona. Mikä on loistavaa, koska se olis just mun oman alan hommia, joita ei liikaa ole missään koskaan tarjolla. Pyöräytin tossa 17-sivusen portfolionkin nopeesti räpsityillä uusilla kuvilla ja joillain ikivanhoilla, mitä koneen syövereistä löysin. Tuli ihan kouluajat mieleen, kun kiireellä viimesenä iltana piti kaikki maholliset pyöräyttää, eikä todellakaan oo yhtään ikävä :'DD

Mua vaan häiritsee kun en tiedä miten mun pitäis tohon suhtautua. Se on loistava tilaisuus ja oon ihan innoissani mut toisaalta oon ihan kauhuissani, koska mun itseluottamus on nyt jossain ihan hukassa ja oon varma että se vaan mollaa kaikkea mun tekemää siellä. Sain liian hyvää palautetta siitä ompelimosta missä olin työssäoppimassa enkä ite pidä itteeni ihan niin hyvänä, joten oon nyt vähän stressipallo asian takia. Mikä on typerää, koska ihan yhtä hyvin se voi tykätä ja haluta valita mut sinne. Ärsyttää kun pitää aina panikoida kaikesta etukäteen. En pidä itteeni pessimistinä, mut välillä asenne on kyl vähän liian tyyliä odota pahinta, toivo parasta. Ja se ärsyttää mua ihan liikaa.

Enkä osaa posettaa valokuvissa ja mun pitäis selviytyä kesällä hääkuvista. Pitää varmaan paintilla sutata kaikista mun naama veke.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen