Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279223 kertaa)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #285 : 29-05-2012, 14:45:06 »
Oi, varmaan upeaa olla jollain tekstiilialalla! Teki itsekin mieli hakea alan kouluun, mutta en sitten epävarman työllistymisen vuoksi uskaltanut (hah, ihan kuin muutenkaan töitä saisin!). Tsemppiä kovasti haastatteluun, rauhassa vaan niin hyvin menee :)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #286 : 29-05-2012, 16:21:28 »
Meet vaan rimps reippaana tyttönä sinne haastatteluun, älä ota siitä liikaa ressiä! Työhaastattelut on yksi vittumaisimmista tilanteista joita joutuu käymään läpi, mutta kyllä se siitä. Mun itsetunto on aina niin nollissa, että tekisi mieli päivää aikaisemmin perua kaikki haastattelut, mutta kai siellä on osannut aina jotain fiksua sanoa kun on muutamaan otteeseen sitten töitä saanutkin. Ja jos ei nappaa, niin ei muuta kuin odottelemaan uusia tilaisuuksia.

Arr, ärrrsyttää. Meen huomenna katsomaan yhtä vaihtokämppää, mutta tiedän sen ihan turhaksi kun ei vaihtoa kuitenkaan synny sen jälkeen kun kyseinen asukas on nähnyt tän meidän kämpän. Olisi pitänyt sanoa, että se voi ensin tulla tänne - ei sitten tarvitsisi töiden välissä käydä turhalla lenkillä toisella puolen Helsinkiä. Tässä meidän kotikolossa kun on vikaa jos jonkinlaista; pari reikää lattian muovimatossa, kulumaa ovenkarmeissa ja kaapinovissa, lommoja seinissä ja jopa katossa yms. Kaikki nämä elämisen merkit oli tässä jo kun muutettiin, eikä kiinteistö tee asialle mitään kun ollaan kämppä tässä kunnossa otettu vastaan. Pitäisi varmaan vaan muuttaa toiseen kaupunkiin suosiolla ja unohtaa vaihtamiset kokonaan. On tässä jo 6kk etsitty vaihtokämppää, ja vastaus jo osoitetta kerrottaessa on aina sama; "Kiitos, mutta ei kiitos, en sieltä alueelta halua vaihtaa". Mikäs tässä narkkiluolassa asustellessa. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #287 : 30-05-2012, 19:26:38 »
http://www.gastrolab.net/g4qchagf.htm
http://www.iltasanomat.fi/terveys/onko-tassa-uusi-aids/art-1288473184680.html
Tietääkö joku tästä jotain enemmän? Aika jäätävän karulta kuulostaa. Toisaalta luulisi, että koko taudista enemmän hössötettäisiin, jos se Suomeen olisi tulossa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #288 : 30-05-2012, 20:40:58 »
Uusi AIDS johon Darwin on aikoinaan menehtynyt?  ;D WTF? Ei sitten ainakaan kovin uusi sairaus...sori, vakava asia, mutta alkoi silti naurattaa. Samoin kuin se, että tuossa lukee että ne epäili, että Darwin menehtyi siihen, koska sitä oli joskus purrut joku ötökkä ja sitten se kuoli sydämen pettämiseen.  ::) Vaatisi pikkuisen enemmän selvitystä, koska sydän nyt voi pettää ja ötökkä purra (toisinpäin), mutta mikä on niiden tilastollinen yhteys? :P
« Viimeksi muokattu: 30-05-2012, 20:47:46 kirjoittanut Lizlego »

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #289 : 30-05-2012, 21:04:45 »
Niinpä, pisti itselläkin silmään. Lisäksi IL:n juttujen todenperäisyys nyt on mitä on, mutta musta toi kuulostaa niin karmealta, etten oikein pysty vaan viittaamaan kintaalla. Ja yleensä jopa juorulehdillä on juttujensa takana edes hitunen totuutta, voisin kyllä ihan hyvin uskoa parin amerikkalaisen sairastuneen. Lähinnä jäin miettimään, voiko niitä levittäviä ötököitä elää Suomessa - ja jos ei nyt, niin entäs jos ilmasto lämpiää? Mulle tuli tästä just sellanen ihmiskunnan-loppu -fiilis... damn, vainoharhainen. Aika ironista muuten, että hyvinvointivaltiot välttää paljon pahaa jo maantieteellisen sijaintinsa vuoksi, kun esimerkiksi Afrikassa on hädän lisäksi pari hiekkalaatikkoa ja verrattain vähän puoleisesti vettä.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #290 : 01-06-2012, 16:38:59 »
Toi kuulosti taas jotenkin IL:n jutulta. ;) Ei piä ottaa ressiä (vielä) tuollasista kirjoituksista!

Mä olen aika tehokkaasti viimeiset pari viikkoa asunut mun päänsisäisessä pienessä mielikuvitusmaailmassa. :D Aina kun vaan mun ei tarvitse puhua tai kuunnella, matkaan ajatuksissani mun mielikuvitusmaailmaan ja hengaan siellä hymyillen typerästi ohikulkijoille. Okei, toi kuulosti jotenkin häiriintyneeltä... Mulla on sellainen tapa, että nukkumaan mennessäni olen kehittänyt iki-ihanan oman mielikuvitusmaailmani, jota sitten ajattelen(/jossa seikkailen) iltaisin niin tulee uni nopeammin. Viime aikoina oon kuitenkin ajatellut sitä vähän liikaakin, sillä se pyörii ihan jatkuvasti mielessä ja melkein tuntuu siltä kuin olisin menettämässä otetta todellisuudesta. :D Oon kehittänyt siitä maailmasta ihan liian ihanan ja mukavan, enkä osaa pysyä poissa sieltä päivälläkään.

...miksi mä kuulostan aina näin häiriintyneeltä ja omituiselta? :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #291 : 02-06-2012, 16:07:40 »
En ole varma mitä tuntoja tää asia mussa herättää. Mulla on käynnissä kirjoitusputki, joka on niin pakkomielteinen etten voi nyt muuta tehdä ja se on samaan aikaan sekä parasta että pahintä mitä voisi olla. Mua vaan hieman arveluttaa, että mitä mä sitten teen kun mä saan tuon ficin joskus valmiiksi. En tule luultavasti ihan heti löytämään yhtä ihanasti ja samalla kamalasti tunteisiini vetoavaa paria. ::)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #292 : 02-06-2012, 21:39:56 »
Mä olen aika tehokkaasti viimeiset pari viikkoa asunut mun päänsisäisessä pienessä mielikuvitusmaailmassa. :D Aina kun vaan mun ei tarvitse puhua tai kuunnella, matkaan ajatuksissani mun mielikuvitusmaailmaan ja hengaan siellä hymyillen typerästi ohikulkijoille. Okei, toi kuulosti jotenkin häiriintyneeltä... Mulla on sellainen tapa, että nukkumaan mennessäni olen kehittänyt iki-ihanan oman mielikuvitusmaailmani, jota sitten ajattelen(/jossa seikkailen) iltaisin niin tulee uni nopeammin. Viime aikoina oon kuitenkin ajatellut sitä vähän liikaakin, sillä se pyörii ihan jatkuvasti mielessä ja melkein tuntuu siltä kuin olisin menettämässä otetta todellisuudesta. :D Oon kehittänyt siitä maailmasta ihan liian ihanan ja mukavan, enkä osaa pysyä poissa sieltä päivälläkään.
Kuulostaa ihanalta :D Mä elin kolmetoistavuotiaana ihan mielikuvitusmaailmassa, mutta se oli lähinnä eskapismia, eikä mun maailmani ollut mukava... Mun alteregoni joutu niin maailman runtelemaks et joskus en meinannut saada unta kun mietin, et mitä jos en selviä.  ;D Mut mun mielikuvitus onkin aina ollut astetta karumpi. Ala-asteella mun satuja ei voitu laittaa luokan satukirjoihin, kun ne oli muka liian pelottavia. Pyh! Vieläkään multa ei onnistu minkään pehmeän onnellisen kuvittelu. ^^'

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #293 : 03-06-2012, 14:51:07 »
malla, liittyykö toi sun mielikuvitusmaailma uuden ficin kirjoittamiseen? Tai saisiko siitä tekstiä aikaan? Mustakin tuo kuulostaa ihanalta, vaikka sanoitkin että se on alkanut ahdistaa.

Höh, mä näin viime yönä unta siitä, että Severus, Remus ja kumppanit seikkailivat ficissä, joka sijoittui jonnekin menneille vuosisadoille. Koko sen unen ajan mulla oli ehdoton varmuus siitä, että tämä ficci mun on pakko kirjoittaa, ja siitä tulee varmasti parasta, mitä olen ikinä saanut aikaan. Ongelma on vain siinä, etten nyt herättyäni muista enää kaikista niistä hienoista tapahtumista yhtään mitään... Mikä murhe ja surkeus! ;D Asiaa ei auta se, että tänä iltana tulee telkasta Järki ja tunteet, jossa on Alan Rickman... :'(
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #294 : 03-06-2012, 15:00:07 »
Sain kirjoitettua tänään ficin, jeeeee! Tuntuu etten oo kuukauteen kirjoittanut mitään, enkä olekaan suomeksi, mutta kaksi viikkoa täs on tullut pyöriteltyä vain peukaloita. Tulipa taasen todistettua, kuinka paljon mun kirjoittaminen on kytköksissä mun sos. elämään :E

Sitten muihin aiheisiin ;D Törmäsin töissä tämmöseen lehdenkanteen eikä sille voinut oikein kuin nauraa silleen salassa hihitellen (tyyliin: 12v poika) ja sitten napsaista kuva...





Ja sitten kun kävin kampaajalla, niin sen ikkunassa bongasin tämmöisen...




Ei se ehkä aito Jensen Ackles ole, mutta saakeln samannäköinen pusuhuulineen kaikki! ;D ;D ;D


// Pahatar väliin (kännyllä nettailu on HIDASTA!!!). Mä kans näin vasta jotain unta jota nähdessä ajattelin, että "nää vastapuolten pomot on vähän kuin Luci ja Michael (SPN), tästähän tulis hyvä seikkailullinen ficci!". Valitettavasti toi on ainoo, jonka siitä unesta muistan. Jotain vastarintajuttuja siinä oli tms :F

Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #295 : 03-06-2012, 18:05:04 »
Aww, Jensen Ackles ♥ Toi kuva on vähän epäselvä, mutta kyllä niissä vähän samaa näköä on. Syytän muuten sua Bbuttis (ja jossujb, jos täällä pyörii) siitä, että ostin toissapäivänä kirpparilta Supernaturalin ensimmäisen tuotantokauden.



Sinäkin!  ;D  Minä ostin Supernaturalin ensimmäisen tuotantokauden Anttilasta vajaa viikko sitten. Se on jo katsottu ja lisää hakusessa.


zilah

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #296 : 03-06-2012, 18:21:21 »
Supernaturalia sietää vähän varoa, se on turhankin koukuttava! :P Oi, huomenna pitäis saada haettua neloskausi postista, voinkin tänään kattoa kolmoskauden vikan jakson ilman pelkoa siitä että joutuisin seuraavaa jaksoa kovin kauaa odottelemaan ;D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #297 : 03-06-2012, 18:25:30 »
Min en ostanut enkä tule ostamaan Supernaturalin tuotantokausia. Olen vähän tylsä, mutta mua ei nykyään oikein tuon tyyppiset sarjat nappaa. Ehkä mä olen tullut vanhaksi. Tykkään nykyään enemmän saippuasarjoista kuten Salatut elämät, Lemmen viemää ja Emmerdale ja sitten brittiläisistä murhajutuista kuten Puutarhaetsivistä. No katson mä kyllä toisinaan Doctor Whota, ettei nyt ihan pelkäksi saippuaksi mene. ;D
« Viimeksi muokattu: 03-06-2012, 18:28:42 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #298 : 03-06-2012, 19:05:48 »
Minulla on vähän outo maku mitä sarjoihin tulee. Rakkaimmat löytyvät tuolta brittisarjojen puolelta, kuten Sherlock Holmes, Poirot, Neiti marple, Lovejoy ja niin edelleen. Jenkkisarjoista Buffy ja Angel ovat listan kärkipäässä, mutta esim. True Blood tai Vampyyripäiväkirjat eivät kolahda ollenkaan. Scifistä se rakkain taitaa olla, ehkä hivenen yllättäenkin, Babylon 5. Supernatural tulee tuskin ihan ykkössuosikkiani, mutta viihdyttävä se mielestäni kyllä on.  :D


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #299 : 03-06-2012, 20:46:31 »
Spn on mulle kaikkea, siinon slassia (ihan on sarjan luojan mukaan canonia, vaikka aksonia ei naytetakaan - vain toisten suukkosia naytetaan joskus ja ne ei taas oo niin kauheen slassia vaikka periaatteessa onkin :D), sit siinon jannitysta ja huumoria (joka iskee muhun) ja sit siinon Misha Collins :) Sori, skandit ei toimi, tulin tikkulinuxilla kavaseen kattomassa, ehka postaan ficinkin! :D

Ja joo, ma suosittelisin katsomaan SPN alkaen kolmoskaudesta, mutta jos ei oo vaaraa etta jattaa sen kesken, niin sitten ehdottomasti ykkosesta alkaen :) Mut onhan ne alkukaudet aika pitkalti niita yksittaisia ceisseja, tosin mika vika niissa, nakee paljon Deania ja Samia yhteistuumin tekemassa asioita x ja y :)
Fifi-ficitLJAO3