Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279385 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #300 : 03-06-2012, 21:26:15 »
Mulla on kausia, jolloin tykkään tai en tykkää tietynlaisesta ja nyt mulla on joku sellainen vahvasti menossa, että en siedä oikein mitään.  ;D Tai siedän, mutten jaksa katsoa LOL. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #301 : 04-06-2012, 18:47:45 »
Me yritettiin avokin kanssa kattoa Supraa, mutta koska olen niin raukkis niin mua alkoi pelottaa jo kun oltiin katottu joku viitisen minuuttia ihan ekaa jaksoa ja en uskaltanut katsoa sen pidemmälle.

Mun rakkaussarjoja on tällä hetkellä CSI, Castle, Veronica Mars, Game of thrones ja The Walking Dead.

Komppaan SS:ä tuon Siskoni on noidan suhteen. Se oli pienempänä mun lempisarja, siis sillon kun se tuli telkkarista. Ainakin ne ekat kaudet. En tykänny yhtään sen jälkeen kun Prue lähti siitä pois. Ei kellään satu olemaan tietoa, löytyiskö sitä sarjaa boksilla mistään missä olis jopa suomenkieliset tekstit. Mun veli on koittanu ettiä, mutta ei kuulemma ole onnistanut.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #302 : 04-06-2012, 21:27:30 »
Scifi-jutut eivät oikein minunkaan makuuni ole, mutta nyt kun Yle otti Doctor Whon ohjelmistoonsa hiljattain, päätin että katson mistä se kaikki kohu oikein oli lähtöisin. Niitä on nyt hillitön rivi digiboksilla, kun harmi kyllä noilta Ylen kanavilta katsoessa ei voi kelata niin että tekstit näkyisivät. Mutta siltä osin mitä olen katsonut, jäin uteliaaksi näkemään mitä seuraavaksi tapahtuu, ja tykästyin sen Tohtorin hassuihin ilmeisiin. Tosin, kohta siinä se näyttelijä vaihtuu (kaksi jaksoa jäljellä enää sitä ennen), joten jää nähtäväksi lopahtaako kiinnostus siihen paikkaan. Yleensä en tykkää näyttelijävaihdoksista yhtään, vaikka tuossa sarjassa se on perusteltu vähän tavallista uskottavammin. ;)

Lainaus
Komppaan SS:ä tuon Siskoni on noidan suhteen. Se oli pienempänä mun lempisarja, siis sillon kun se tuli telkkarista. Ainakin ne ekat kaudet. En tykänny yhtään sen jälkeen kun Prue lähti siitä pois.
Sama juttu täälläkin. Siihen loppui minunkin osaltani sen sarjan katsominen.

Sarjojen kanssa on monesti niin, että tulee sellainen jonkin aikaa kestävä yltiöinnostus ja sitten myöhemmin ei välitä enää katsoa uudestaan samaa sarjaa. Ja toisinaan sitten käy niin että voisi katsoa koko sarjan kaikkine kausineen ties miten moneen kertaan. Tämän hetken suosikki (ja aika pitkään jo jatkunutkin) on kyllä Bones. Siinä kaikki henkilöhahmot ovat erityisen sympaattisia ja tykkään oikeastaan melkein kaikista tosi paljon. Rikokset, vaikka mielikuvituksellisia ovatkin, eivät vedä vertoja henkilöiden keskinäisille suhteille. Lisäksi tykkään hirveästi HIMYM-sarjasta ja Greyn anatomiasta. CSI:t katson edelleen, mutta niistä on jotenkin mennyt maku, etenkin kun Grissom lähti sarjasta. NY-versiosta pidän nykyään eniten. 

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #303 : 05-06-2012, 18:16:49 »
Voi ei miten saatoinkaan unohtaa Bonesin mainita!! Se on aivan ihana sarja myös <3 Toi on kyllä totta,että CSI muuttui ihan liikaa, kun Grissom vaihtoi kameran toiselle puolelle, mutta kyllä niitä uusiakin jaksoja kattelee.

Mutta mikä on HIMYM? En millään saa päähäni.

Onko musta tulossa vanha tai jotenkin vaan katkeroitunu ku mulla on ylihuomenna synttärit eikä mua lotkauta tippaakaan. Ja täytän vasta 22. Ei kiinnosta juhlia niitä mitenkään ja mulle on se ja sama saanko lahjoja vai en. Tietty ukkoselta jotain olisi kiva saada lahjaksi, mutta se on niin toivottoman huono keksimään mitään ja itse en jaksaisi taas miettiä ja kertoa sille mitä hankkia.

Ärsyttää kun on muutenkin sellanen kaikki on syvältä, missään ei ole mitään järkeä enkä jaksa kiinnostua yhtään mistään. Tänäänkin vaan henkisesti hakkasin melkein kuus tuntia päätä seinään töissä, koska en vaan osaa yksinkertasta asiaa.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #304 : 05-06-2012, 20:21:36 »
Onko musta tulossa vanha tai jotenkin vaan katkeroitunu ku mulla on ylihuomenna synttärit eikä mua lotkauta tippaakaan. Ja täytän vasta 22. Ei kiinnosta juhlia niitä mitenkään ja mulle on se ja sama saanko lahjoja vai en. Tietty ukkoselta jotain olisi kiva saada lahjaksi, mutta se on niin toivottoman huono keksimään mitään ja itse en jaksaisi taas miettiä ja kertoa sille mitä hankkia.
No kuule, mä en oo juhlistanu itseäni kymmenvuotiaan jälkee ja oon sua vuoden nuorempi :D
Viime vuonna yritin muka mennä kavereiden kans baariin, mut oli tylsäää. Yleensä oon ollu synttärini aina teatterilla, niin ollut hyvä syy olla juhlimatta. Tänä vuonna oli tosin kivaa, meillä oli juhlat teatterilla muista syistä ja kaikki laski aikaa mun täyttymiseeni ja laulo sitten, vaikken ollu merkkipäivästä ilmottanutkaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #305 : 05-06-2012, 21:16:31 »
Lainaus
Ärsyttää kun on muutenkin sellanen kaikki on syvältä, missään ei ole mitään järkeä enkä jaksa kiinnostua yhtään mistään. Tänäänkin vaan henkisesti hakkasin melkein kuus tuntia päätä seinään töissä, koska en vaan osaa yksinkertasta asiaa.

Täähän on se mun normaali olotila ja mun mielestä missään ei olekaan kyllä mitään järkeä. Sille ei mahda mitään. Ja sitten ihmiset on kovin tärkeinä kaikista omista jutuistaan. Se on luultavasti tärkeää mielenterveydelle, mutta ihmisille, jolla se mielenterveys jo horjuu, se aiheuttaa tiettyä ongelmaa. Siis oma näkemys maailmankaikkeudesta. Maapallo on yksi pieni läntti maailmankaikkeudessa ja ihmiselämä yksi olematon läntti maapallon elämässä. Sen lisäksi ihmisestä jää kuoleman jälkeen pieni läntti, joka muuttuu hedelmällisemmäksi kun sen päälle paskantaa.  ;D Sitä kun ajattelee, niin ei todellakaan ole mitään järkeä missään, mutta sen sijaan että ajatus masentaisi, se itse asiassa aiheuttaa hilpeyttä ja poistaa stressiä siitä, että pitäisi saavuttaa jotain suurta.  ;D         

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #306 : 05-06-2012, 22:02:33 »
rimps HIMYM eli 'How I Met Your Mother', suomeksi taitaa olla 'Ensisilmäyksellä' tai jotain vastaavaa :)

Ens syksynä mulla on Täykkäreiden ja Housen kokoinen aukko seurattavien sarjojen listalla, onneksi on kesä aikaa etsiä niiden tilalle jotain täytettä. Mitä enemmän seurattavia sarjoja sitä vähemmän tauot ketuttaa, ei välttämättä satu kaikki samoille viikoille :P
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #307 : 05-06-2012, 22:22:42 »
rimps älä huolehdi, mä yksinkertaisesti unohdin että me täytetään vuosia tällä viikolla, ennenko J ystävällisesti huomautti asiasta...  :D Olin jo unohtanu koko homman.

Muutto pohjoisempaan on ollut jännä. Asutaan avokin kanssa tämmösessä pienessä punaisessa piharakennuksessa omakotitalon pihalla. Tilaa on ehkä kolmasosa omasta kämpästämme, ja sänkykin on kutistunut 90 senttimetriin. Hieman tähän on totuttelemista, mutta ehkä tästä kesästä selviää. Mieluummin mä ehkä täällä oleilen työttömänä, kuin yksin kotona 500km päässä...

Onkohan fifiläisiä muuten alueelta, saattaisin kaivata seuraa kesälle... ::)
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #308 : 06-06-2012, 06:52:02 »
Chuuko, missä oot? Mä oon vielä jussiin asti maalla, 100km Oulusta kaakkoon, mutta tuskin te täällä ootte, johan siitä tietäis koko kylä ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #309 : 06-06-2012, 14:52:14 »
Majailen Oulunjärven toisella puolella, siis Kajaanissa koko kesän. En ole  vielä uskaltanut juurikaan poistua mummonmökistäni, että olisin kuuluttanut olemassaolostani ympäriinsä.   :D

Ihmiset puhuu täällä ihan kummallisesti...
« Viimeksi muokattu: 06-06-2012, 15:00:08 kirjoittanut Chuuko »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #310 : 06-06-2012, 16:56:48 »
Hahaa, sinnekin on noin 100km täältä ;D Ja joo ne kyllä puhuu tosi oudosti siellä... O.o
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #311 : 06-06-2012, 22:49:44 »
Hei, nyt minä tulin uteliaaksi että millähän tavalla ne siellä oikein puhuvatkaan. ;) Kertokaa vähän tarkemmin. :)

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #312 : 07-06-2012, 01:53:46 »
Tom Hiddleston. Voi luoja sitä miestä. Robert Downey Jr. Herraisä... Avengers räjäytti tajunnan. Leijun vieläkin.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #313 : 07-06-2012, 14:25:58 »
Hei, nyt minä tulin uteliaaksi että millähän tavalla ne siellä oikein puhuvatkaan. ;) Kertokaa vähän tarkemmin. :)


Käytän esimerkkinä Kainarin jotakin keskustelua paikallisesta murteesta...  Näin vanhana vehkalahtelaisena ja osittain joitakin sanoja lappeenrantalaisilta lainanneena toi kuulostaa kyllä kummalliselta...  ::)

//ainiin, Bbuttis, eikö 100km täälläpäin ole ihan lyhyt matka?
« Viimeksi muokattu: 07-06-2012, 14:28:31 kirjoittanut Chuuko »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #314 : 07-06-2012, 21:35:34 »
^ Onhan se. Atm. pomo kulkee 60km suuntaansa kun töissä käy :F Ja täältä kyliltä paljon käyvät Oulussa töissä, jonne melkeen 100km. Että semmoista :E


// Tosin tunti menee helposti paikallisliikenteessä pk-seudulla kotimatkaan, että sama kai se on, onko se välimatka kymmeniä vai sata kilsaa, kun aikaa menee yhtä paljon :E
Fifi-ficitLJAO3