Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279341 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #315 : 07-06-2012, 21:50:05 »
Tää on varmaan offin asia, mutta kun kerrankin huomasin niin hyvää synttäriä rimpsille. :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #316 : 07-06-2012, 22:04:31 »
Huuuu, tänäänkö ne oli? Rimpsistä-onneva vaan täältäkin <3


// Pst. 800000085!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #317 : 08-06-2012, 08:07:45 »
Meikä tulee tapansa mukaan vähän jälkijunassa, mutta onnea rimps!

Oon juhlinut synttäreitäni viimeiset 5v, mutta tänä vuonna jätän suosiolla välistä. "Oot syntynyt niin huonoon aikaan, on animeconia ja x-festaria ja sitä ja tätä ja tota, en pääse!" alkoi vituttaa viime kesänä niin hulluna että antaa olla vaan sitten. Kaiken huippu oli kun eräs kaverini järjesti itselleen samana päivänä syntymättömyysjuhlat, ja ehdotti että siirrän synttäreitäni. No joo, olisihan sitä voinutkin siirtää, mutta periaatteista ei tingitä. :P Jos sitä tänä vuonna käyttäisi senkin päivän kotona loikoiluun ja ficcien ahmimiseen.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #318 : 08-06-2012, 15:27:42 »
Töykeää käytöstä ystävältäsi, malla. Ei synttäreitä voi siirtää! Syntymättömyyspäivä on 364 kertaa vuodessa, synttärit vain kerran! Vaikka turha juhla onkin, niin on toi nyt silti törkeää!  ::)

En tiedä pitäiskö tästä nyt olla loukkaantunut kun mua ei onniteltu, kaikkienhan pitäisi tietää että mulla ja rimpsillä on samana päivänä synttärit.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #319 : 08-06-2012, 15:33:46 »
Hahaa, siinä tapauksessa hurjasti onneva Chuukollekin! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #320 : 08-06-2012, 20:00:44 »
Hahaa, siinä tapauksessa hurjasti onneva Chuukollekin! ;D
Jep! Onnittelut! :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #321 : 08-06-2012, 20:26:25 »
Khah, kappas, meikä on vähän puusilmä. Onnea siis myös Chuukolle! :3 Ja niin, vaikka se vähän lapselliselta tuntuukin, vedin aikamoiset pultit näistä syntymättömyyspäivistä ja kiukuttelin kyseiselle kaverille pari viikkoa. :D Mutta kun murrr. Olisi itse siirtänyt juhliaan!
 
Voi hirvitys! Mamman Morris-maximi joutui taas eläinlekuriin, ja saatiin sellaiset lääkkeet että oksat pois! Tramalia, joka on sukua mm. morfiinille ja muille opiaateille. Morris on nyt neljä tuntia vaan vuoroin istunut tai maannut paikoillaan ja tuijottanut lasittuneesti suoraan eteensä. :( Reppanaa käy niin kovin sääliksi. Se on muutenkin sellainen mun erityinen mussukka; kaikki aina rakastuu meidän kahteen muuhun kissaan, ja Morrista ihmiset pitää automaattisesti ainoastaan kiusanhenkenä ja sekopäänä (on se niitäkin, myönnän) mutta äh. Se vei mun sydämen jo silloin kun ei tiedetty miten kukkuluuruu se todella on, eikä mikään voi koskaan mennä sen edelle, hurr.

Äh, sydämestä puristaa kun toisen on niin huono olla. :(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #322 : 10-06-2012, 03:30:24 »
Onnea kaikille, koska onnea ei voi olla liikaa!

Ihanaa, etten kaiken kansainvälistymiseni jälkeenkään ole menettänyt kosketusta perisuomalaiseen luontooni, vaan olen oitis valmis hankalissa tunnetilanteissa turvautumaan alkoholiin, kolmatta kertaa kuluvalla viikolla! (tosin tällä kertaa joku tuntematon nainen baarissa tarjosi puolen pulloa kuoharia allekirjoittaneelle, toivon hänellekin vastaisuudessa parempaa miesonnea). Kummasti tukeudun seiniin, kun piti lähteä vain alkoholittomille yksille.

Voi Morrisia :( toivottavasti se takenee halluistaan ja tulee terveeksi kissaksi!

//ai kun ihanaa, että olen täälläkin käynyt humalassa selittämässä kaikkea.
« Viimeksi muokattu: 11-06-2012, 21:07:42 kirjoittanut Lavande »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #323 : 10-06-2012, 12:57:47 »
Sillä välin kun en ole seurannut jalkapalloa se on näemmä kehittynyt parempaan suuntaan. Ei enää jatkuvia "kuolemia" kentällä ja pitkiä taukoja. :D Oikein viihdyttävää, vaikka nykypelaajat on mulle Cristiano Ronaldoa ja muutamia muita lukuun ottamatta ihan uppo-outoja. Kiva nähdä miten Espanja avaa tänään kisat... ::) Hollanti mukavasti hävisi, vaikka mun toiveissa on että Van Pers(i)e pääsee pitkälle. ;D Kyllä, lapselliset on minulla huvit... ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #324 : 10-06-2012, 21:33:12 »
Minähän en fudista seuraa, mutta Hollannin eilinen häviö tuli meikälle vähän yllätyksenä kun siitä kuulin. No jaa, en mä ole vuosiin ollut perillä kyseisestä lajista - oikeastaan 2004 oli ainoa vuosi jolloin mut on pakotettu seuraamaan sitä. Oltiin silloin isäntämaassa Portugalissa lomalla, ja meikän jalkapallohullu pappa ei päästänyt meitä edes syömään silloin kun Hollanti pelasi. :D Aikamoisen kiukkuinen se oli silloin kun Hollanti tippui, khe. Oli kyllä ihan tosi upeeta kun Portugali sai silloin hopeaa, se tunnelma siellä oli ihan älytön! Sitä juhlimista kesti monta päivää, ja suurin ero esim. meidän viime vuotisiin lätkäjuhliin oli se, ettei kukaan ollut kännissä. Ne juhli selvinpäin ja oli ihan hullun hyväntuulisia ja ja ja! Upee meininki.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #325 : 10-06-2012, 21:41:35 »
Hollanti oli mun suosikki joskus silloin aikoinaan, kun siellä pelasi Marco van Basten ja sen jälkeen Dennis Bergkamp, mutta nyt on kaikki mun suosikit jo aikoja sitten lopettaneet niin voi seurata ihan ilman mitään suosikkeja. Tänään oli kyllä kiinnostava kanssa seurata kun niin moni jalkapalloficeissä esiintyvä pelaaja pelasi.  :D Kieltämättä se oli hilpeää ja siinä vaiheessa, kun Fernando Torres vaihdettiin kentälle, multa meni aivan pokka.  :D Harmi, että Villa on loukkaantunut... ::)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #326 : 10-06-2012, 23:31:04 »
Oho, olenpas myöhässä... hyvää ylieilistä synttäriä rimps ja chuuko! :D



Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #327 : 12-06-2012, 09:53:41 »
Kiitoskiitos.

Tää on kyllä ihan kauheeta. Millä ihmiset oikein asuu näillä leveyspiireillä ton auringon kanssa. Tällä hetkellä täällä auringon laskun ja nousun välissä on kuitenkin noin kolme tuntia. Viikonlopuksi otetaan suunta kohti Sodankylää ja Midnight Sun Film festivaaleja, aurinko piilossa n. 40 minuuttia. Graaah.

En saa nukuttua. Väsyttää.

//uskomatonta, olen tsätännyt samassa paikassa about 7 vuotta, ja nyt olen unohtanut salasanan.

///enkä näemmä osaa erottaa lainaa/muokkaa -namiskoita toisistaan.
« Viimeksi muokattu: 12-06-2012, 10:08:48 kirjoittanut Chuuko »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #328 : 12-06-2012, 12:45:24 »
Mä taas rakastan näitä valoisia öitä ja varsinkin nyt kun mulla ei ole edes kattolamppuja. ;D Haluaisin muuttaa vielä pohjoisemmaksi, jotta olisi talvisin vielä ankeampaa ja kesäisin tosi valoisaa.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #329 : 12-06-2012, 12:55:40 »
Minäkään en erityisemmin pidä valoisista öistä, mitä nukkumiseen tulee. Mutta näin vannoutuneelle yökyöpelille on tietysti mukavampaa valvoa valoisassa kuin pimeässä. Uuteen kämppään on hankintasuunnitelmissa pimennysverho.  :D

Zilah