Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279272 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #360 : 23-06-2012, 19:00:32 »
Joo nyt ne on oikeesti ihan kohta. Ja nyt mun olotila on vaihtunu taas paniikkiin :'DD Ailahtelen hieman. Kattelin tänään boksilta Satuhäitä ja oli pakko laittaa pause kesken kaiken ja mennä ripustautumaan ruokaa laittavaan mieheen kun iski ahistuspahistus :'DD Rassukan kokkaus vähän vaikeutu ku roikuin niskassa. Enkä tiedä miten tuun selviytymään vihkimisestä kunnialla kun vollotan jo kun katon randomeitten häitä telkkarista.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #361 : 23-06-2012, 19:24:10 »
rimps, ehkä sä oot niin paniikissa ettet tajua vollottaa :P
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #362 : 23-06-2012, 21:29:56 »
Mulla on muuton jälkeen vieläkin osa astioista vaan tiskipöydällä enkä oikein osaa pitää tätä paikkaa kotina. Mulla on koko ajan vaan sellainen tunne, että olen tässä vain piipahtamassa ja kohta olen taas jossain muualla - että tämä on vaan jotain väliaikaista. Mutten osaa sanoa mikä olisi se mitä mä haluaisin ja mikä olisi sitten sitä pysyvää. Ehkä mulle ei tule ikinä kotia tai enää tuntua siitä, että joku paikka just olisi mun koti.  :P Mä vaan asun kämppiä.

Tosin ennen se tunne oli päinvastainen. Ennen viihtyi vähän joka paikassa ja niin sitä tekee nytkin, mutta ehkä se on se, että mulla on kaipuu perheeseen ja mun perhe on kaukana enkä mä halua sinne, muttei täälläkään kuitenkaan mikään sitä korvaa, koska mä vierastan ihmisiä ja tunnen itseni kaikista jotenkin kuitenkin etäiseksi. Ja osa siitä on ihan fyysistä, koska en pysty edes olemaan ihmisten kanssa sellaisena kuin olen ja vaikka sitä ei suoranaisesti piilottele, se on silti yksi vaikuttavin tekijä moneen juttuun ja esimerkiksi haluttomuuteen yökylään kenenkään luokse tai haluttomuuteen ottaa ketään yökylään, mutta enemmän jälkimmäiseen. Ikään kuin täällä pitäisi kumminkin jotain kulissia yllä.  :P
« Viimeksi muokattu: 23-06-2012, 21:41:59 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #363 : 23-06-2012, 23:03:53 »
rimps voit olla kyllä ihan varma että lahtaisin sut lihaveitsellä, jos rupeat muokkaamaan sitä helmaa.  Siinä miehekkees on kyllä täysin oikeassa 8) Koeta nyt tahkota ne muut mekot valmiiksi ja muutkin häävalmistelut. Hyvin ne menee ja kyllä sä naimisiin päädyt vaikka vollottaisitkin koko toimituksen. Muistat vaan kaasoille varata tarpeeks isot säkit nenäliinoja mukaan.  ;)

Liz, oman perhettä sitten vaan perustamaan, jos entinen perhe on huitsinkuusessa. Kämppä alkaa tuntua kummasti kodilta, kun lattialla lojuu eriparisia sukkia ja olohuoneesta kuuluu kotoisa tietokoneen naputus, vaikka itse olisit jo nukkumassa.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #364 : 24-06-2012, 12:27:18 »
mUn pääni tyrkyttää nyt kokoajan Beeösebutt/rimps/rimpsin miäs kolmiodraamaa xD Piru sitä pelihousukeskustelua xD
Mokoma vonkale!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #365 : 24-06-2012, 12:44:20 »
Nukkis, rauhoittaako sun mieltä lainkaan se etten mä koske varattuihin ja kiertäisin rimpsin kaukaa, boobs or no boobs?



Ohvoeh, taas on aamupäivä mennyt enkä oo oikeestaan saanut mitään aikaiseksi :F Tätäkö tää loma nyt on?


// Uuuuuh, 1600. viesti! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #366 : 24-06-2012, 13:56:15 »
Joo. Että sellainen juhannus maalla. :D Lopputuloksena olen vähintään viikon sairaslomalla, könkkään polviortoosin ja kyynärsauvojen kanssa 4-6vko, ja pääsen fysioterapeutille kuntoutukseen. :D Ohhoh.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #367 : 24-06-2012, 15:57:48 »
Njaha. Avaan offtopicin ja ensimmäinen viesti, jonka näen on bbuttiksen kommentti mun tisseistä :'DD

Mutta Nukkis, ei hätää. Minä olen yhden miehen (tai naisen) nainen, vaikka mulla tuota vaimokehaaremia on kertynytkin. Yhessä puoliskossa on jo ihan riittämiin harmia, jotta niitä useampia viittisi katella samanaikaisesti :'DD

malla, mutta et sentään hukkunut! Joten jotain hyvää sentään, vaikka kurjalta kuulostaakin noin muuten /:

Liz, mä luulen, että täytyy vaan jotenkin tottua aina uuteen paikkaan. Mä en pitkään aikaan oikein tuntenu oloani kotosaksi sen jälkeen kun muutin vanhempien luota asuntolaan 2009.  Nyt vasta on sellanen olo, että mulla on oma koti, kun asutaan miehekkeen kanssa kolmannessa yhteisessä asunnossa. Noi kaksi edellistä tuntu jotenkin niin kovin väliaikaisilta vaan, kun ekassa en viihtynyt ja toisesta tiedettiin että voidaan asua siinä vaan puoli vuotta. Kyllä mä uskon, että sullekin jossain vaiheessa tulee oikeesti sellanen kotoisa olo. Muuton jälkeen kaikki tuntuu aina hassulta.


Ja Chuuko, ei hätää, en mä sitä lähe muokkaamaan niin suuresti. Mulla ei ole aikaa, sä lahtaat mut jos pyydän sua ja ompelijallakin luultavasti on hieman kiirus, eikä se mahu budjettiin :'DD


Äh. Tänään on taas tällanen mikään ei vaan toimi olo ja oon itkun partaalla ollu koko päivän. On pikkusen tunteet pinnassa, kun aloin suunnilleen vollottaa kaupassa, kun en saanu haluamaani vielä :'DD Ja sit ärsyynnyin sekä mieheen että itteeni. Tuo ihan aiheellisesti kielsi mua ja en tykänny kun jouduin myöntämään että se oli oikeessa ja kun vollotan typeristä pienistä asioista. Ärsyttää. Miksei vaan päädytty pitämään perhepiirissä häitä. Olisi vähemmän stressiä, ahdistusta ja tulisi paljon halvemmaksi. Tosin sitten valittaisin lopun ikääni, kun en saanu niitä häitä mitkä olisin tahtonu. Mutta kun ei vaan voi olla tyytyväinen ja pitäytyä päätöksissään. Ajan itseni ja muut järjiltä vielä kuukaudessa. Mietittiin tossa just ohjelmaa häihin ja totesin, et on varmaan vähän riskialtista ottaa morsiamen ryöstö jos tuo on saanu tarpeekseen musta, niin se ei pian taho mua takasin :'DD

Ja antakaa anteeksi, että vuodatan vain häistä :'DD Ei tää kestä enää kun kuukauden.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #368 : 24-06-2012, 18:43:42 »
Mua vähän huolettaa kun ei periaatteessa oo stressiä tai oikein väsymystäkään pitkän viikonlopun jälkeen selittämään sitä että on tunteet näin pinnassa, olisin kovasti halunnut junassa vollottaa sitä miten mieluummin olisin jäänyt kuin lähtenyt ;D Minkä jälkeen naureskelin sitä miten säälittäväksi tunsin itseni, ja sitten vasta sainkin osakseni pitkiä katseita..

Jääkaapista löytynyt mansikkakakku piristi kuitenkin kummasti, ehkä elämä sittenkin voittaa ;D Ja se että sataa solkenaan on jotenkin ihanan inspiroivaa <3

// niin joo, pikaista paranemista mallalle! Polviongelmat ei oo ollenkaan kivoja :F
« Viimeksi muokattu: 24-06-2012, 18:47:11 kirjoittanut Jolandina »
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #369 : 25-06-2012, 15:52:10 »
Beelsebutt: Loma on todellakin juuri tuota. Miljoona ja yks asiaa mitä pitäis hoitaa / mitä on ajatellut hoitavansa, mut sitten se toteutuspuoli "vähän" kusee. Lomalla vaan istuksii ja on tekemättä mitään ja sitten, kun illalla miettii, mitä on tänään saanut aikaan, huomaa, ettei ookaan saanu mitään aikaan. :F

malla: Ääh. Voi ei. :< Juhannuksen viettäminen maalla on todellakin joskus vaarallista ja kaikkea sattuu. :/ Toivottavasti saat polvesi kuntoon pian! :3

rimps: Ei se mitään, vuodata vaan, sillä hääthän on kiva ja positiivinen juttu. :) Ja sitä paitsi. Oon ihan varma, että kaikilla morsiamilla on tunteet pinnassa häiden alla ja enemmän tai vähemmän stressiä ja ahdistusta. :3

Mua vähän huolettaa kun ei periaatteessa oo stressiä tai oikein väsymystäkään pitkän viikonlopun jälkeen selittämään sitä että on tunteet näin pinnassa, olisin kovasti halunnut junassa vollottaa sitä miten mieluummin olisin jäänyt kuin lähtenyt
Aaaaaah. Toi on niin tuttu tunne :/ Joskus on vaan niin äärettömän vaikea ymmärtää, että miksi on pakko lähteä, eikä voi jäädä, vaikka tekisi niin kovasti mieli. :< Mutta onneksi mansikkakakku piristää aina :) <3

Eilen oli varsin hilpee sunnuntaipäivä. Käytiin mummolassa, koska mummu ja täti tarvitsi apua neljän lampaan keritsemisessä, mikä olikin aika mielenkiintoinen operaatio. Yhdessä mun isän ja veljen kanssa ne yritti keritä niitä jo eilen, mut siitä ei ollu tullu mitään, koska ne lampaat oli vaan juossu ja pomppinu haassa niitä karkuun. (Ja näin btw. Ne pomppi ihan h*lvetin korkealle D: Ei pää varmaan jääny yhtään mun pään alapuolelle ja oon 170cm pitkä...)

Ihan hyvinhän tuo operaatio sujui. (Ellei lasketa sitä, että kun otettiin toinen lammas kiinni, kaksi muuta karkas pienemmästä, kiinniottamista varten pystytetystä aitauksesta, isompaan aitaukseen sen jo kerityn luo ja niitä olikin sitten pirun vaikea saada takaisin sinne pikkuaitaukseen :D) Mitäs nyt muutamat haavat käsissä, selkä jumissa ja joka paikassa mustelmia, koska takasorkkien pitäminen paikallaan ei ollut mikään helppo homma :D
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #370 : 25-06-2012, 16:03:05 »
Hieman väsynyt olo. Juhlin juhannusta kolme päivää. Ekaks kamujen kaa mökillä pe-su, sit jatkoin vielä kotona sunnuntai-iltana. Lihakset kipeinä vähän joka puolelta, muutama paukama siellä täällä ja jokunen mustelmakin tuli (en oo kyl varma missä välissä kolhin itteni...).

Joo, oli helmee. Ja säästyin krapulalta.

Poissa Unknown

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #371 : 25-06-2012, 17:30:10 »
Olenko mä ainoa, joka ei juonut lainkaan juhannuksena? Ei siinä, en olisi halunnutkaan. Mun juhannus oli ihan normaali viikonloppu, grillailtiin ja vahdittiin siskon lapsia, kun joutui olemaan juhannuksen töissä. Tänään sitten takaidin töihin (olen kesätöissä kaupassa). Kuusi tuntia pyrin rullakoita, ja sitten kotiin. Oli siinä yllättävänkin paljon hommaa :D. Vielä viisi päivää, ja sitten saa aloittaa lomailun ihan kunnolla :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #372 : 25-06-2012, 17:51:43 »
^ Et ollut ainoo! Eiku anteeksi, join mä yhden sidukan (ök) saunan jälkeen. Tai no suihkun kun en jaksanut saunaan. Mutta se ei ollut humalahakuista, koska ajoin vielä autoakin myöhemmin illalla :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #373 : 25-06-2012, 18:01:28 »
Mäkin join vaan yhen vähäalkoholisen drinksun kaverin seurana, kun se oli meillä istumassa iltaa.

Sainpas illalla kauhean ahistuskohtauksen kun nukkumaan piti käydä ja eihän meinannut nukkumisesta tulla mitään. Aamulla en olisi millään jaksanut herätä kun oli niin kamala päänsärky ja edelleen ahdistus, niin että lopulta mieheke sääli mua ja heitti mut töihin, koska olin niin reppana.

Mutta töissä piristyin kivasti, kun oli jatkopalaveri heti aamusta ja mun työelämävalmennussopparia jatkettiin marraskuun loppuun asti, mutta se vaihtuu joskus varmaan lokakuussa kuitenkin kesken kaiken äitiysloman sijaisuudeksi. Ja työnantaja kehu mua ja sano kivoja asioita, kuten että ei se haluaisi mua päästää ollenkaan pois tuolta. Ja kun oli aikaa vielä puolisen tuntia palaverin jälkeen ja ennen aukaisemista niin kerettiin käydä pomon piikkiin kahvilassakin vielä. Ja työnantaja käski vielä miehensä heittää mut kotiin töitten jälkeen kun ne samaan suuntaan oli ajamassa joka tapauksessa. Ja opettelin tänään käyttämään nyörikiekkoa ja nauhalevyä ja varrasvirkkaamaan.

Nyt on oikeesti hyvä mieli <3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #374 : 25-06-2012, 19:21:02 »
Lainaus
Olenko mä ainoa, joka ei juonut lainkaan juhannuksena?
Et, Ärtsis joi (valitettavasti!) munkin puolesta.

On oikeesti ihan kamala fiilis, kun esim. juhannuksena tai vappuna tietää kavereiden lähtevän juomaan vähän reippaammin jonnekin. Varsinkin, kun on ennenkin käynyt vähän pahemmin ja läheltä piti -tilanteita on ollut aimo kourallinen. On vaan niin avuton olo olla silloin kaukana poissa Pohjanmaalla (oon siellä aina lomalla, kun ei ole lunta) tietäen, ettei voi tö puhelun tultua tehdä muuta kun soittaa jollekin toiselle kaverille, että menee auttaan sinne. Ärgh! Kun itse oon kaupungissa, ei kännäämätömyys tunnu mikään ongelma olevan - kai ne on tottunut, että mun kanssa ei örveltämiseen kännejä tarvita :P Lämmittää kyllä aina mieltä saada myöhemmin kiitosta, kun on sen parhaan kaverin pois raahannut. Siitä oon kans iloinen, ettei pliisia enää pelätä tarvitse, sen verran vanhaa porukka sentään on - ihan jo sillä, että tö puhelun koitaessa voi paljon paremmalla miellä soitaa sinne koulutettuakin apua, onneksi ei vielä tarvinnut ole!

Voi tyhmiä tyhmiä ihmisiä, kalja ei ole edes hyvää! Hyvästä viinistä johtuvan vanihkohumalan vielä ymmärtää, mutta...