Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279377 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #420 : 04-07-2012, 21:56:59 »
Oletko sä päätymässä tänne vai jonnekin muualle?

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #421 : 04-07-2012, 23:00:31 »
Nukkemestari, en osaa muuta kuin antaa vertaistukea: vähän vastaavanlaista kriiseilyä mullakin. Tuhat ja yksi hoidettavaa asiaa, eikä mun vuorokaudessa riitä tunnit! Töissä menee tauot tiiviisti puhelimessa asuntojen perässä soitellessa, ja kun joka paikasta tulee vastaan ei oota alkaa pikkuhiljaa ahdistaa, että mitä jos en oikeesti saakaan asuntoa vielä elokuulle. Muuttomatkaa ei sentään ole ihan 400km, muttei kyllä paljoa vajaaksi jää. Ilmeisesti jopa soluistakin on niin tiukkaa nyt ettei senkään saanti ole ollenkaan varmaa..

Eikä mulla ole edes kotia enää, vaan viidentoista tunnin päivän päätteeksi valtava kasa tavaraa pitkin poikin ja erittäin sekaisin lattialla vanhempien luona.  :-\ Vuosi sitten mulla ei edes ollut vielä "omaa kotia" ja nyt tuntuu niin haikealta etten uskoisikaan. Jos sitä jaksaisi vielä hetkeksi tenttikirjan avata, vaikka varmaan olisi fiksuinta nukkua jo etten nukahda huomenna töissä traktorin rattiin! ;D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #422 : 05-07-2012, 01:54:02 »
(...)
pex-daarljing, taputa Theoa oikein keveästi mun puolesta ja toivota sille leppoisia (viimeisiä) päiviä O.O Melkinen raajarikko siitä on tullut, mutta eipä se onneksi eloa estä :D
 (...)
Ja hah, mitkä viimeiset päivät? :P Hommaan ebaysta vitosella toisen emolevysuikaleen! Asennan omin pikku kätösin! Theo pikkuinen nyssykkäiseni... älä kuole vielä pieni '._.`

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #423 : 05-07-2012, 15:31:44 »
Oletko sä päätymässä tänne vai jonnekin muualle?

Sinne :3 Tuttu totesi et se matka taitaa olla 500km, mut noh..
Mokoma vonkale!

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #424 : 08-07-2012, 21:34:58 »
Muutin nykyiseen asuntooni tossa about 1½ vuotta takaperin, jolloin huoltomiehen kanssa sovittiin muutamista korjaustöistä täällä. Jaksoin ensimmäiset 6kk kysellä perään ja hoputtaa, mutta nyt alkaa usko hiipua. Vikojahan täältä löytyy pilvin pimein, mutta pitkin hampain suostuttiin kuitenkin korjaamaan muutama helppo asia - vaan eipä näy eikä kuulu. Kun valitin mm. muovimaton ammottavia reikiä, vastaus oli "Sä oot hyväksynyt asunnon muuttaessa tässä kunnossa." Joo, mutta mun laserkatseessani taisi olla jotain vikaa kun en nähnyt mattojen läpi silloin esittelyssä. "Harmillista." Aha. Just.

Vielä kun keksisi mihin voisi valittaa meidän kiinteistöhuollon loistavasta asiakaspalvelusta ja ripeydestä... Huoh.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #425 : 08-07-2012, 21:58:49 »
^ Isännöitsijälle? Vuokranantajalle, jos yksityinen. Sehän sen kämpän omistaa ja sehän sen kiinteistöhuollon palkan maksaa. Isännöitsijän myös.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #426 : 08-07-2012, 22:02:03 »
Kaupungin asunto, ja huoltokeskuksesta tuli nuo vastaukset. Siellä ei siis tapahdu _mitään_ vaikka jättäisi 10 soittopyyntöä (ne eivät edes puhelimeen yleensä vastaa - kiireellisissä päivystyksissä vastaavat, mutta ei sinne kehtaisi soittaa kun ei ole kiireellistä asiaa) tai laittaisi saman verran s-postia. Isännöitsijätoimistolta käsketään vaan soittamaan huoltokeskukseen. Eh.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #427 : 08-07-2012, 22:31:50 »
Alat ärmätsöimään isännöitsijälle että "soita sinä, koska kun minä soitan niin mitään ei tapahdu!".
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #428 : 08-07-2012, 22:40:14 »
Pitäisi varmaan mennä ihan paikan päälle niiden huoltokoppiin kyselemään että mikä maksaa. Se ei varsinaisesti ole mikään asiakaspalvelupiste, mutta siellä ne lähes aina nököttävät sumpin ja pullan äärellä kun kulkee sen rakennuksen ohi. :P
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #429 : 09-07-2012, 22:54:25 »
Malla, kokeile ihmeessä mennä sinne koputtelemaan ovelle! Voivat vaikka järkyttyä niin, että hoitavat asiat kuntoon :D
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #430 : 10-07-2012, 17:11:41 »
Hoi Oululaiset!

Ollaan nyt ilmeisemmin tulossa lauantaina autolla sinne päin, tarkoitus kai jos oikein ymmärsin yöpyä avokin kaverin lattialla ja ajella sunnuntaina takaisin. Ootteko te koska vapaana, missä teitä voi tulla häiriköimään?  ;D

Yksäreitä, messengeriä ja savumerkkejä saa hyväksikäyttää.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #431 : 10-07-2012, 19:20:46 »
Yksäreitä, messengeriä ja savumerkkejä saa hyväksikäyttää.
Mää voin lähettää savumerkkejä! :D Pitäisköhän sitä koittaa järjestää vaikka lauantai illaksi porukalla jotain rientoja?

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #432 : 10-07-2012, 19:36:12 »
Lauantai-iltapäivä tai ilta kuulostaa ihan hyvältä!

Pitää muistaa tiedustella miehekkeeltä mitä niillä on suunnitelmissa kaverinsa kanssa, ja etenkin missä päin se hyypiö asuu että selviän vielä johonkin nukkumaankin, mutta muuten olen täysin avoin ehdotuksille. Tai sitten jään torkkumaan jonkun tiskikaappiin jos ei muuten.  ::)
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #433 : 10-07-2012, 20:08:16 »
*puff puff* Pössäyttelen minäkin!

La-iltapäivä passaa hyvin, mä oon kai tullut vanhaksi koska en jaksa enää riekkua pitkään iltaa x)

Jos on hyvä ilma, niin tarjoan partsiani käyttöönne. Mutta mulle passaa edelleen myös julkiset paikat tai miksei ei-julkisetkin! ;D Mitäs mieltä Chuuko on?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #434 : 10-07-2012, 20:36:45 »
*pufff* Pössäyttelen takasin.

Olen kanssa enempi iltapäiväriekkujia kun iltariekkujia, joten iltapäivä passaa oikein hyvin.
 
Ja parveke kuulostaa oikein miellyttävältä tavalta, en ole koskaan käynyt Oulussa joten en lähtis luottamaan mun suuntavaistoon jotta päätyisin oikeaan aikaan johonkin julkiseen paikkaan. Navigaattori nyt vielä löytää johonkin osotteeseen, ehkä.  ::)

Ilmatieteenlaitos kyllä näyttää kahta pisaraa vesisadetta koko lauantaiksi, joten joku sisätila kuulostaa oivalta.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.