Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279298 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #450 : 13-07-2012, 16:04:18 »
Musta oli hassua kun Diddi keitti aikoinaan vihannekset vedenkeittimessä, mutta noi kananmunat menee vielä paremmaksi. :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #451 : 13-07-2012, 16:15:17 »
Mulle tuli hirveä hinku lähteä jonnekin reissuun! Pitää hankkia äkkiä passi ja sitten mä lähden jonnekin hippulat vinkuen. Tää on niin selvää kuin pläkki, että täytyy vähän nähdä maailmaa.  :)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #452 : 13-07-2012, 16:19:32 »
Liz, mulla on ollut ihan hirmuinen matkakuume jo monta viikkoa! Vähän väliä vilkuilen netistä halpoja lentoja sinne sun tänne, mutta todellisuudessa mulla ei ole varaa lähteä edes Tallinnaan. ;D Heha, olepa onnellinen ettet asu Helsingissä - se passin hankkiminen kun ei täällä nyt kovin pikaisesti onnistuisi näiden uskomattomien ruuhkien vuoksi.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #453 : 13-07-2012, 16:29:00 »
Ymmärsinkö oikein, että keität kananmunat vedenkeittimessä?!  :o
No joo, hullun kätevää! Ei tarvi vahtia levyä. Kalttaan myös tomaatit vedenkeittimessä :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #454 : 13-07-2012, 16:53:07 »
Liz, mulla on ollut ihan hirmuinen matkakuume jo monta viikkoa! Vähän väliä vilkuilen netistä halpoja lentoja sinne sun tänne, mutta todellisuudessa mulla ei ole varaa lähteä edes Tallinnaan. ;D Heha, olepa onnellinen ettet asu Helsingissä - se passin hankkiminen kun ei täällä nyt kovin pikaisesti onnistuisi näiden uskomattomien ruuhkien vuoksi.


Sitten kun sulla on varaa, niin eiköhän lähdetä Tallinnaan? Se olisi munkin rahavaroille sellainen maksimisuoritus. Tahdon jonnekin, mutta se voi johtua vaan siitä että mulla on tänään uskomattoman tylsää ja ahdistavaa ja levotonta.  :P Elämä vaatisi nyt jotain rohkeita tekoja eikä pelkkää nössöttelyä!   

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #455 : 13-07-2012, 16:57:35 »
Ymmärsinkö oikein, että keität kananmunat vedenkeittimessä?!  :o
No joo, hullun kätevää! Ei tarvi vahtia levyä. Kalttaan myös tomaatit vedenkeittimessä :D

Hmm, kuulostaa ihan nokkelalta. Tosin epäilen ettei toimis meijjän keittimessa, kun se on semmoin hassu kartion mallinen. Ylhäältä siis huomattavan kapea. Mutta mitääpä pitää muistissa jos joskus tulee tarve pikakeittää kananmunat!  ;D

Matkakuume on kummallinen. En muista koskaan okein poteneeni semmosta fiilistä et nyt pitäis päästä matkustamaan. Siinä vaiheessa kun liput on ollu kourassa ja tietää et viikon päästä on lähtö, ni sit kyllä on semmoin jännäfiilis, mut ei kyllä muuten. Hmm, no sitä fiilistä odotellessa.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #456 : 13-07-2012, 17:02:56 »
Sitten kun sulla on varaa, niin eiköhän lähdetä Tallinnaan? Se olisi munkin rahavaroille sellainen maksimisuoritus. Tahdon jonnekin, mutta se voi johtua vaan siitä että mulla on tänään uskomattoman tylsää ja ahdistavaa ja levotonta.  :P Elämä vaatisi nyt jotain rohkeita tekoja eikä pelkkää nössöttelyä!
Lähdetään, lähdetään - mä lähden mihin vaan mukaan kunhan taloudellinen tilanteeni sen mahdollistaa! ;) Ja et usko miten tylsää, ahdistavaa ja levotonta aikaa täällä elellään: tämä kolmen viikon sairasloma tekee musta hitaasti mökkihöperöä. (Joo, okei, myönnän, en mä pysy neljän seinän sisällä edes kolmea päivää putkeen, vaan vasten lääkärin suosituksia kynkkään milloin minnekin näiden kyynärsauvojeni kanssa.)

Chuuko, mulla taas iskee vähän väliä kamala hinku _mihin vaan_, ja kieli poskella selailen kaikenlaisia lomakohteita ja teen suuria suunnitelmia jotka eivät koskaan toteudu. :'D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #457 : 13-07-2012, 17:08:34 »
Mä olen kärsinyt matkakuumeesta aina aika ajoin, mutta yleensä en haluaisi matkustaa yhtään mihinkään. Sitten tulee yhtäkkiä kauhea himo päästä just nyt heti matkustamaan, mutta kun ei pääse, niin se menee taas ohi. Mutta jos mä nyt pääsisin ja mulla olisi passi ja rahaa, mä olisin jo varannut jonkun matkan ja lähtemässä tukka putkella, koska mulla on taipumus tehdä ihan äkkipäätöksiä.  :) Ei ehdi katua, mutta harvoin sitä on tullut oikein mitään oikeasti kaduttuakaan.  ;D

Joo, voin kuvitella että sairaslomalla ja kyynärsauvojen kanssa alkaa hermot äkkiä mennä ja tekee mieli hyppiä seinille.  :P

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #458 : 13-07-2012, 17:14:15 »
Äkkipäätökset on yleensä nimenomaan niitä, joita ei hirveästi kadu myöhemmin. Mä yleensä kadun sitä kun olen jäänyt empimään. Viime kesänä päätin ihan yht'äkkiä että tahdon ulkomaille, ja varasin Prahan matkan tietämättä mitään kyseisestä kaupungista - sattui vaan olemaan hiukan ylimääräistä rahaa ja matkakuumetta. Äkkilähdöt on parhautta.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #459 : 13-07-2012, 17:29:42 »
Äkkipäätökset on ihan parhaita tosiaan. :) On eri asia odottaa jotain pitkään, mutta se että yhtäkkiä toteuttaa jotain, on ihan erilainen tunne. :)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #460 : 13-07-2012, 17:47:28 »
Vedenkeittimistä kun oli puhe, yhellä mun kaverilla on maailman hienoin keitin: vanhan aikaisen tyylinen perus kahvipannu, mut siinä on hassu, ylöspäin levenevä nokka ja sillä pystyy tulittamaan tinasotilaita keittäessään vettä! Niin siistiä, nokkaan kuuluu nimittäin työntää sellanen metallikorkki, joka paineen takia lentää ulos veden kiehuessa ;D Kuul. Eikä tarvitse seistä vieressä vahtimassa, ettei vesi pala pohjaan, kun korkki pitää törmätessään meteliä. Hihhih, haluu kans! Tai sitten pitää muuttaa sen kanssa yhteen, vedenkeitin on hyvä syy ::)

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #461 : 13-07-2012, 18:39:07 »
Minäkin haluan mukaan Tallinnaan! :)  Tai jonnekin. Yhteen aikaan tein kerran vuodessa yhden sellaisen isomman ulkomaanmatkan - ei siis yleensä minnekään kovin kaukaiseen ja eksoottiseen paikkaan, mutta kuitenkin sellaisen useamman viikon mittaiset reissun. Paljoa muuhun ei sitten ollut rahaakaan, mutta sen verran pystyi pelkällä opintotuella elämälläkin silti reissaamaan. En kauheasti tykkää matkustaa yksin - haluan jakaa ne kokemukset ja elämykset jonkun kanssa, päästä puhumaan ja suunnittelemaan asioita jonkun kanssa. Oikeastaan siinä se suurin ongelma onkin: kaverit yleensä matkustavat seurustelukumppaneittensa tai sisarustensa kanssa tai ihan vaan sellaisella budjetilla, ettei minulla ole varaa sellaiseen. Joten Liz ja malla, jos menette oikeasti sinne Tallinnaan (halpoja lentojakin saa välillä moniin kaupunkeihin...), tuppaan mukaan jos vaan ette ihan kauheasti protestoi :)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #462 : 13-07-2012, 18:47:03 »
Gwyn, mä kyllä lähden ihan mielelläni Tallinnaan teidän/sun kanssa! On ollut suunnitelmissa käydä siellä vielä tämän vuoden puolella, viimeistään sitten veronpalautuksista. Syksyllä on taas tiedossa opintotuki, ja kuten sanoit, silläkin pääsee reissaamaan jos ei suunnitelmissa ole mitään viiden tähden hotellia sun muuta luksusta. :)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #463 : 13-07-2012, 18:52:15 »
Jee! Syksyllä Tallinnaan pääsee aika paljon halvemmalla kuin kesällä :)  Ja tuosta opintotuella reissaamisesta selvennyksenä, että joo kyllä pelkällä opintotuella eläen voi ihan mukavasti matkustella, mutta se vaatii vähän säästämistä ja tinkimistä muusta. Vaikka samahan se kai pätee kaikkiin muihinkin tuloihin. :)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #464 : 13-07-2012, 20:42:50 »
Tai sitten pitää muuttaa sen kanssa yhteen, vedenkeitin on hyvä syy ::)
Kyllä, se on hyvä syy! Mä olisin valmis muuttamaan yhteen kaverin kanssa pienemmistäkin syistä x)
Fifi-ficitLJAO3