Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279378 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1290 : 24-03-2013, 14:15:28 »
^ LOLLERO! Oltiin pentuna kaverin kanssa virpomassa ja kaverilla oli sen mummon essu päällä. Se oli tietty iso ja siinä oli kaksi taskua edessä, joihin kaveri pisti yhdeltä mummelilta saamamme suuret greipit. Sitten loppureissun ajan kaveri valitti, kun kävellessä ne greipit hakkasi sen polvia XDDDD

Oih, nostalgia.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1291 : 24-03-2013, 14:38:22 »
Täällä ainakin pari pikkulasta jaksoi kiivetä viidenteen kerrokseen asti, ja ihan hyvä, koska kerrankin olin varautunut ;D Saivatpahan paljon karkkia.. Ne lapset oli kyllä ihan hurjan pieniä, toivottavasti niillä oli joku vanhempi ees alakerrassa oottamassa :E
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1292 : 24-03-2013, 17:04:38 »
Uuu, eka trulli bongattu! Olipa hienot propsit, vautsivau, semmonen noidanhattu jonka lieristä roikkui jotain "lasinpaloja" eli varmaan muovia. Olen innoissani! ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1293 : 25-03-2013, 08:06:15 »
Mä käväisin paikallisessa kauppakeskuksessa ruokakaupassa ja bongasin sieltä kaksi penskaa ihan supersuloistesti pukeutuneina. Molemmat poikia, n.3-6-vuotiaita joista vanhempi oli pukeutunut hieman luihuistyyliin noidaksi ja pikkuveljensä mustaksi kissaksi!  ;D ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1294 : 25-03-2013, 08:53:33 »
Aw, noi kissat on ihan parhaita <3 varsinkin kun ne on pikkuPOIKIA, en tiedä miksi ;D



// Aikanaan penskana kun me trullailtiin kaverin kanssa, niin me kyllä puettiin sen pikkuveli ihan ronskisti hameeseen ja huivi päähän ja semmoista perinteistä, vanhakantaista trullailua. Se sai karkkia, niin ei suuremmin valittanut :P Plus olihan se vasta jotain alle 10 tjsp...
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1295 : 25-03-2013, 14:08:36 »
Mun pikkupoika nyt 12v. kävi vielä viime vuonna kavereittensa kanssa trullina ja hameet niillä oli päällä ja posket punattu jollain mun pussukasta löytyneellä värillä. Tänävuonnakin olivat melkein menossa, mutta hoksasivat koko jutun vähän myöhässä niin ei sitten jaksaneet alkaa enää vitsoja värkkäämään.  :D
Naapurin isäntä oli kuulemma virponut niitä vastavuoroisesti "Virvon varvon varvasta, hikistä ja karvasta", mutta oli se kuitenkin karkkiakin antanut.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1296 : 25-03-2013, 15:38:06 »
Naapurin isäntä oli kuulemma virponut niitä vastavuoroisesti "Virvon varvon varvasta, hikistä ja karvasta",
Lollero! ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1297 : 25-03-2013, 23:18:47 »
Voi virpojia! Ihanaa.
Siellä missä mä vartuin ei virvottu vaan nuutitettiin, mutta viimeaikoina molemmat perinteet on alkaneet elää. Ylikristilliset vanhempani eivät ole antaneet pikkusisarusteni osallistua kumpiinkaan pakanaperinteisiin, mutta viime vuonna puinkin silloin 10-vuotiaan pikkusiskoni noidaksi, kun se sitä on jo useamman vuoden halunnut. Se oli niin söpö et sydän oli murtua. Hän oli perinteinen trulli ja kaverinsa sellainen amerikkalaistyylinen halloween-noita. Olivat ihana pari. En kestä että se on parin vuoden kuluttua teini...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1298 : 27-03-2013, 21:02:10 »
Olin taas vaihteeksi hirveän pettynyt kun täällä ei käynyt virpojia. Illalla ruokaa laittaessa päätin syödä kaikki virpojille ostamani herkut, mutta siinä kävikin sitten niin, että kummityttö ja sen pikkuveli ilmestyivätkin oven taakse pajunoksat mukanaan, joten herkut lähtivät niiden mukaan. Aika iso virpomissaalis: muutamaa dumblea vajaa pussi. ;) (Siskon perhe on aina mökillä pääsiäisen, mutta nyt ne tulivat suht fiksuun aikaan sieltä takaisin, ja noi mun sydänkäpyset ehtivät käydä sukulaisten luona virpomassa kotimatkalla.)

Mä hukun näihin koulutehtäviin, projekteihin, kokeisiin lukemiseen ja ties mihin... Oi kesäloma, tule jo!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1299 : 28-03-2013, 10:40:04 »
Jaan teidän kanssa, vaikka kukaan ei välitäkään lätkästä ja NHL:stä, mutta mä oon nyt ihan täpinöissäni.  ;D Jarome Iginla, joka on muutenkin ihan ihku treidattiin Calgarysta Pittsburghiin ja Sid sai vihdoin miehen, jonka se halusi ja joka halusi sen. ;D Jospa kolmas kerta toden sanoo. James Nealin vei lopulta Malkin ja Zach Parisen Mikko Koivu, mut jos Iginla sitten vaikka oikeasti olisi Sidin.  ;D

« Viimeksi muokattu: 28-03-2013, 10:43:25 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1300 : 28-03-2013, 12:19:24 »
Oi! Noistahan tulisi kerrassaan söpö parivaljakko.  ;D

Ficciä...?  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1301 : 28-03-2013, 18:40:34 »
Söpöydestä en tiedä, mutta ainakin se vie mun ajatukset takaisin siihen havaintoon, että Sid tykkää vanhemmista miehistä ja vanhemmat miehet siitä. ;D

EDIT://Viimeisimpien tietojen mukaan kuulostaa siltä, että Malkin vie Iginlankin. Katkeraa! ;D
« Viimeksi muokattu: 28-03-2013, 21:55:04 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1302 : 28-03-2013, 22:59:05 »
Ooh! Kolmiodraamaa!  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1303 : 29-03-2013, 12:27:57 »
Ei saisi tuomita ihmisiä pelkän ulkonäön ja iän takia, mutta mun alakertaan on tämän päivän ja eilisen illan aikana muuttanut juuri sen näköinen märkäkorvainen nuori mies, että voin ennustaa rauhallisten aikojen päätöstä. Varsinkin kun sillä näyttää olevan pelit ja vehkeet.  ::) Angstaan jo etukäteen tulevaa jympytystä noista kamoista. No saihan tässä jo ollakin ruhtinaallisesti vuoden rauhassa... :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1304 : 29-03-2013, 12:43:08 »
Mein pittää sitte laulaa karaÅkea sun kämpällä jos jäbä alkaa kovin metelöidä. Saapi sitte voimaperäistä laulantaa koko rahan edestä. ;D


Zilah