Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279362 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1410 : 20-06-2013, 04:28:46 »
Voi lol näiden playoff-partojen kanssa. Miten seuraat lätkää vakavissasi, kun koko ajan naurattaa hassut karvaiset pärstät? :D Ja jos pitäisi jotain eri seurojen toimitusjohtajien naamoista päätellä niin niiden mielestä peli on tähän mennessä ollut tylsä, mutta jumankauta ehkä niidenkin rähmät viimein lähti silmistä kun verkot alkoi pöllytä. ;D Näinköhän Chicago voittaa Stanley cupin? ;D

Edit://Teitä varmaan kiinnostaakin, mutta mä vaan juoruan, koska erätauolla on aina aikaa. ;D Ja tietenkin tämä meni jatkoajalle. Onneksi mikään mun suosikkijoukkue ei päässyt finaaliin. Nämä jatkoajat jännittää, vaikkei olisi väliä kuka voittaa! Nyt mulle selvisi, miksi Sid kävi niin kuumana Charaan *hehe* - niin käy Toewskin, koska Chara hakkaa sitä jatkuvasti poikittaisella selkään. :P

Finaalissa siis vastakkain iso ja ruma Boston Bruins ja vähän ehkä pienempi mutta yhtä ruma Chicago Blackhawks (miinus Patrick Kane, josta ei saa rumaa tekemälläkään kuin ehkä kentän ulkopuolella, jossa se sitten juorujen mukaan pahoinpitelee ihmisiä...ööh). ;D
« Viimeksi muokattu: 20-06-2013, 06:15:57 kirjoittanut Lizlego »

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1411 : 20-06-2013, 11:40:40 »
Jotta tuo Ylläpidon poissaolotopic ei ihan levähä onnitteluviesteistä, niin kiittelen onnitteluista tällä puolella. On tätä tosiaan jo odotettukin, mut nyt ukkoselta loppu tekosyyt viimein kun naimisiin mentiin viime vuonna. (No okei, kyllä se vihdoin myös koki olevansa sen verran valmis että ihan ite halusikin :'D)

Mitenhän sitä saisi potkittua itteensä persauksille, niin että oikeesti saiskin tehtyä kaikkea, mitä suunnittelee. Kaikki kaapit odottaa siivoomista, jotta saan kaiken ylimääräsen laitettua jonnekin eteenpäin. Ja mä vaan nukun pitkään ja sitten istun sohvalla kattomassa Frendejä. Tosin kai sitä saa lomaillessa vähän laiskotellakin.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1412 : 20-06-2013, 12:07:12 »
Elä hättäile Rimps. Kyllä ne tavarat siitä paikkansa löytää. Veikkaanpa, että jossakin vaiheessa raskautta sinulle tulee pesäntekovimma, jonka voimalla yllät uskomattomiin suorituksiin.  ;D Kokemusta on. Itse esikoistani odottaessani menin kankaanpainokurssille. Olin yhdeksännellä kuulla...  ;)


zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1413 : 20-06-2013, 12:16:46 »
Voi lol näiden playoff-partojen kanssa. Miten seuraat lätkää vakavissasi, kun koko ajan naurattaa hassut karvaiset pärstät? :D
Ne on niiiiiin hirveitä! ;D Hyihyi.

Onnea tulevasta perheenlisäyksestä, rimps! <3
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1414 : 20-06-2013, 12:19:19 »
Voi lol näiden playoff-partojen kanssa. Miten seuraat lätkää vakavissasi, kun koko ajan naurattaa hassut karvaiset pärstät? :D
Ne on niiiiiin hirveitä! ;D Hyihyi.

Sidin ja Marion playoff- pärstät on kyllä sen näköisiä, että hyvä kun tippuivat.  :o


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1415 : 20-06-2013, 12:46:48 »
Muistinkohan mä onnitella rimpsiä? Jos en niin onnittelen nyt! :)

Ei ne nyt hirveitä ole. No on ne kyllä, ei voi kieltää.  ;D Marion playoff-parta on sen näköinen, että mies on ollut ryyppyreissulla. Haa! Niinhän se varmaan onkin, koska playoffit on hyvä tekosyy vaihtaa viihteelle, mutta Sidin parta on vaan yksinkertaisen onneton. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1416 : 25-06-2013, 13:15:47 »
Kiitos Lizillekin onnitteluista<3

Voi apua. Yritän siivota koneeltani kaikki oleelliset asiat talteen, jotta ukkonen voisi taikoa tän toimimaan paremmin. En vaan tiedä itkeäkö vai nauraa, kun täältä löytyy mun ekoja fikkejä jostain vuodelta 2005 :'DD Minkä lisäksi täältä on löytyny jotain mysteerisiä vajaan puolen sivun fikkialotuksia, joista mulla ei ole mitään muistikuvaa, eikä niissä tietenkään ole mitään vinkkejä siitä, mikä siinä on ollu ideana.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1417 : 25-06-2013, 13:48:43 »
Multa löytyy noita myös ja samassa tiedostossa saattaa olla monta ficin alkua tai keskeneräistä ficciä, joista mulla ei ole mitään aavistusta, mitä niistä oli tulossa tai mikä idea niissä oli tai oliko sellaista edes. En tiedä mitä tekisin niille.

Olen toivoton. Lätkäkausi päättyi muutama tunti sitten, mutta mun piti laittaa pyörimään Philadelphia-Pittsburgh -peli, ettei tuntuisi olo niin orvolta. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1418 : 25-06-2013, 14:30:16 »
Mä päädyin ottamaan kaikki ne talteen kun en jaksanut ajatuksella käydä kaikkia miljoonia tiedostoja läpi. Välillä olisi vaan niin paljon helpompaa, kun olisi järjestelmällinen ihminen. Mutta mä en taida kyetä siihen. Mä viihdyn paremmin pienessä kaaoksessa ja oon laiska järjestämään asioita muulloin kun aniharvoin.

Huoh kun tuli ikävä Wanhoja Hywiä Aikoja, kun selailin 8 vuoden ajalta kertynyttä fikkipiireihin jollakin tavalla liittyvää materiaalia. Tuli kamala ikävä sellasia ihmisiä, joitten kanssa jutteli aikoinaan päivittäin, mutta joista suurin osa on vaan aikojen saatossa kadonnut kaikilta mun listoilta jonnekin. Olisi kyllä kiva kaivella kyseisiä tyyppejä esiin ja vaihtaa kuulumisia. Mutta en keksi miten se olisi helpointa, etenkin kun mulla ei ole Finiinkään tunnuksia ollut varmaan pariin vuoteen ainakaan.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1419 : 25-06-2013, 18:07:05 »
Ei niitä kandee koskaan poistaa, koska sit on 10v päästä hauska katsoa, että hehe, tuommoisella sitä joskus aloteltiin ;D Hei, teillähän se on kohta jo edessä! Mun pitää vielä pari vuotta odotella :P

Fifi-ficitLJAO3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1420 : 25-06-2013, 19:24:04 »
Vajaa pari vuotta. Mulla tulee 10 täyteen 20.2.2015. En olisi kyllä välttämättä sillon 2005 ajatellu, että kymmenen vuoden päästä oon naimisissa tavallaan Finin kautta löydetyn miehen kanssa ja mulla on mukula. Tosin en mä noista sillosista teksteistä päätellen kyllä ajatellu sillon 15-vuotiaana yhtään mitään :'DD

//Hei miksei oo mitään virtuaalivesisotaa tai muuta käynnissä? Näillä kesähelteillä sellanen olisi ihan selvästi tarpeen.
« Viimeksi muokattu: 25-06-2013, 19:30:57 kirjoittanut rimps »
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1421 : 25-06-2013, 20:19:42 »
^ Oho, rimps, et oo kauheesti mua vanhempi, mä tulin joskus kai kesäkuussa, ehkä vasta heinäkuussa 2005 Finiin :D Mut sellanen kuilu meidän välissä on, että sä vissiin ehdit nähdä keltaisen Finin, mulle se vihreä on se eka :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1422 : 25-06-2013, 20:28:55 »
Bbuttis, hetken mietin että etkös sä oo mua vanhempi, mutta tajusinpas että oli kyse fikkarivuosista. Wanhaan Finiin mä rekkasin, mutta eipä se kauheen pitkään ollu pystyssä ennen kun vaihtu invisionille.

Oho. On se kyllä jännä, miten erilaiselta kämppä näyttää, kun lattiapinta-ala on oikeesti näkyvissä.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1423 : 26-06-2013, 10:55:12 »
//Hei miksei oo mitään virtuaalivesisotaa tai muuta käynnissä? Näillä kesähelteillä sellanen olisi ihan selvästi tarpeen.
Virtuaaligrillibileet! BYOB!


Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1424 : 26-06-2013, 11:47:55 »
^

Jaellaan makkaraa ja olutta ja suihkutellaan salaa toisen liekkeihin vettä, että ne sammuu? :'DD



Miksi oi miksi menin lahjottamaan ompelupöytäni ukkosen konepöydäksi? Haluan isomman asunnon ja ompeluhuoneen. Huomaiskohan toi, jos vallottaisin sen pöydän takasin ja siirtäisin sen koneen siivouskomeroon? Tai sitten joudun vaan pärjäämään keittiönpöydällä.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen