Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279356 kertaa)

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 195
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1470 : 09-07-2013, 13:55:58 »
Oikeastihan tuli tänne ihkuttamaan, että meillä potkitaan<3
Onnea! <3

Bbuttis, toivottavasti ei ollut mitään vakavaa. Migreeniinhän voi kyllä liittyä vaikka mitä jännää, melkein harmittaa, että mulla on esiintynyt vain perusauraa, eikä esimerkiksi Liisa Ihmemaassa -syndroomaa  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1471 : 09-07-2013, 18:01:01 »
^ Uhh, tuon vuoksi jo ehkä aivokasvaimenkin jo ottaisi! ;D Ei tästä ainakaan toistaiseksi oo mitään vakavampaa tullut, jos ilmiö toistuu uudestaan niin pitänee sitten mennä kissaskanniin mirriskanniin (parempi tuumoreiden havaitsemiseen).

Rimpsille potkistaonnea! Onnentoivotus taitaa olla "break a leg", mut jos mä tähän kuitenkin toivottaisin, että "don't break a rib" <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1472 : 09-07-2013, 19:59:55 »
Huh huh Beelsebutt... kuulostaapas kivalta.

Mulle tuli jostain syystä Liisa Ihmemaassa -syndroomasta mieleen unihalvaukset joista itse kärsin penskana. Ne olivat oikein mukavia, etenkin kun halvaukseen yleensä liittyi jotain pientä viatonta unennäköä tyyliin "kasvoton mies astuu huoneeseen ikkunan läpi".

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1473 : 10-07-2013, 14:10:52 »
Awws kiitokset onnitteluista<3

Hyi kuulostaa kamalalta kaiken maailman aivokasvaimet ja phoeniken unihalvaukset "viattomine" unineen. Hyrr. Tollaset unet on muutenkin ahdistavia, mä nään aina kun stressaan unia, missä meille murtaudutaan. On muuten pikkusen ahistavaa kun siinä unessa oikein tuntee kun joku tulee huoneeseen, mutta ei vaan kykene heräämään, vaikka mitä tekisi. Ja sitten kun viimein herää niin ei voi käydä uudestaan nukkumaan, ennen kuin se fiilis menee ohi, koska muuten se uni vaan jatkuu siitä mihin jäi.

(P.S. Noi vauvasähköpostit vaan paranee, ja sopi nyt tähän keskustelun teemaankin melkein. Tänään tuli uusi viesti otsikolla "Säteilytämmekö lapsemme sairaiksi?")
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1474 : 13-07-2013, 11:43:30 »
^ Uuuh, säteilyä! ;D

Hei, vanhat parrat, menkääpä katsomaan tuonne. Mua alkoi hurjasti kiinnostaa toi vessapaperijuttu ;D


(mut varokaa pelkoittavaa Celeä!)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1475 : 13-07-2013, 12:57:27 »
Mitä tuossa linkissä on? Jos joku viitsis paljastaa edes suurinpiirtein. En viitsis lähteä tekemään tunnusta Finiin pelkästä uteliaisuudesta. Nykyisen tunnuksen salasanan oon iloisesti unohtanut, samoin kuin sen sähköpostiosoitteen, joten en voi edes pyytää uutta salasanaa LOL. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1476 : 13-07-2013, 13:51:22 »
No eipä tuossa linkissä muuta ihmeellistä ollut kuin finifossiilien etsintä käynnissä. Eli keskusteltiin niistä, jotka olivat maisemissa keltaisen tai vihreän finin aikakaudella ja pyydettiin heitä ilmoittautumaan. Sinunkin nimesi siellä vilahti, Liz.  ;)


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1477 : 13-07-2013, 14:49:51 »
Aijaa, nillä on sellainen siellä käynnissä. Mahtaakohan moni vielä pyöriä siellä, mutta vaan sellaisena nickillä, jota ei ennen käyttänyt, kun tästä Fifinkin konkariporukasta taitaa suurin osa olla siellä vieläkin jossain muodossa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1478 : 13-07-2013, 15:17:55 »
Mahtaakohan moni vielä pyöriä siellä, mutta vaan sellaisena nickillä, jota ei ennen käyttänyt, kun tästä Fifinkin konkariporukasta taitaa suurin osa olla siellä vieläkin jossain muodossa.

Voihan se olla niin. En kyllä itse aio ilmoittautua tuohon topiciin, vaikka minulla Finissä onkin nic. Se on kuitenkin pelkkää lukemista, sekä erittäin harvoissa tapauksissa ficcien kommentointia varten. Mihinkään muuhun ei ole kiinnostusta osallistua.

zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1479 : 13-07-2013, 17:12:04 »
Yhessä listassa mainittiin Liz ja Pahatar ja ilmoitin kyllä että löydytte tältä foorumilta jos innostusta on :)

Tosiaankin fossiileja siellä metsästetään sekä muistellaan vanhoja hyviä aikoja :P
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1480 : 13-07-2013, 19:38:37 »
Mä osallistuisin, jos olisin siellä mutta tuskin viitsin ihan sen takia ryhtyä toimiin, vaikka vanhojen muistelu onkin välillä hauskaa. Jos jotkut täältä puuttumattomat Finin fossiilit eksyvät tänne, aina parempi. Taitaa vaan toi menneisyys siellä painottua liikaa sellaisiin asioihin, jotka on negatiivisia osalle, joten ehkä niitä ei tartte nykyään edes enää muistella.  ::)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1481 : 15-07-2013, 10:13:53 »
Mullakaan ei tunnuksia enää Finissä oo ollu pariin vuoteen, kun lopulta sain ne aikaiseksi sieltä poistettua, niin en ole kaipaillut takaisin. Onko toi kenties Popsin aloittama ketju, koska sen kanssa oli joskus lähiaikoina puhetta, miten kaipailtiin Wanhoja Hywiä Irkkiaikoja ja mietittiin saisiko porukkaa kasaan jonnekin privaattikannulle, niin voisi verestää kuulumisia.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1482 : 15-07-2013, 11:01:23 »
Vaikka irkkiä en muuten ole harrastanutkaan, niin jos tuollainen pistetään pystyyn, sitä voi liittyä häiriköimään. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1483 : 15-07-2013, 11:56:09 »
Hitto. Sorruin. Tuli nostalgiafiilis ja kyrsiinnyin, kun en päässyt mitään Finissä selaamaan ilman tunnuksia, niin piti tehdä uudet. Tosin en kyllä ole postaamassa fikkejäni sinne, kun en mä ole niitä tännekään saanut vieläkään kaikkia laitettua :'DD

Osaako joku tehä irkkikannun? Mä en ainakaan oo niin hyvä tietokonenero.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1484 : 15-07-2013, 16:28:01 »
Onkos pystytteillä pelkästään vanhojen finiläisten kanava? Kysyy hän kohta 20 vuotta irkissä roikkuneena wanhuksena...