Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279391 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1875 : 18-11-2014, 13:55:55 »
Kun omistaja makaa kuolleena lattialla, eikä kissoilla oo ruokkijaa, niin tottahan toki ne alkaa syödä omistajansa jäännöksiä. Sitten kun ne on päässyt ihmislihan makuun, ne eivät suostu enää mitään muuta vaan niistä tulee ihmissyöjäkissoja ja koko ihmiskunta on sen jälkeen vaarassa! :o :o

Jestas, siinä vasta idea uudeksi "zombileffaksi" ;D

Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1876 : 18-11-2014, 19:00:59 »
Kun omistaja makaa kuolleena lattialla, eikä kissoilla oo ruokkijaa, niin tottahan toki ne alkaa syödä omistajansa jäännöksiä. Sitten kun ne on päässyt ihmislihan makuun, ne eivät suostu enää mitään muuta vaan niistä tulee ihmissyöjäkissoja ja koko ihmiskunta on sen jälkeen vaarassa! :o :o

Jestas, siinä vasta idea uudeksi "zombileffaksi" ;D

Tai nanoksi. Tai romaaniksi. ...Anyone?  ;D Minä kyllä lukisin.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1877 : 18-11-2014, 19:10:06 »
Mulla on joskus pyörinyt mielessä idea vainoharhaisesta ihmisestä, joka elää neljän seinän sisällä ja säpsähtelee pienistäkin äänistä. Lepertelee vain kissoilleen ja pelkää ulkopuolista maailmaa, koska ne kuitenkin kohta tapppavat. Vähintään. Ja koko juttu kulminoituisi siihen, kun lopussa kissa(t) paljastuisivatkin superälykkäiksi alieneiksi, jotka hotkisivat päähenkilön suihinsa.

Eikös toi mene vähän samaan kategoriaan?

 :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1878 : 19-11-2014, 00:40:42 »
...ja mä kun just vähän aika sitten kirjoitin (vielä julkaisematta olevan) ficin jossa on kissoja. Jotka on alieneja. Nimi on btw "Kissan kiinnostus" koska kissaa ei kiinnosta.
Mokoma vonkale!

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1879 : 19-11-2014, 22:38:59 »
Oon aika vakuuttunu, että äiteen mun kissa on joku alien! Ei ehkä superälykäs sentään, tai sit hämää hyvin :P

Minkä ihmeen takia yksin asumista omakotitalossa pitäis pelätä? Oon saanu vastata tähän kysymykseen jo lähes ärsyttävän usein, viimeksi tänään eräs mutsin kaveri asiaa ihmetteli. Kai mua vähän pelottikin asua yksin isossa lapsuudenkodissani, mutta en kyllä ymmärrä, miks tässä pienessä kolmiossa tarttis mitään muuhunkaan asumismuotoon nähden pelätä. Mitä mä en tässä yhtälössä ymmärrä? Hyviä puolia sentään on vaikka muille jakaa, kukaan ei nytkään häiriinny siitä, että pyykinpesu venähti vähän myöhäiseen..

When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1880 : 19-11-2014, 23:36:54 »
...ja mä kun just vähän aika sitten kirjoitin (vielä julkaisematta olevan) ficin jossa on kissoja. Jotka on alieneja. Nimi on btw "Kissan kiinnostus" koska kissaa ei kiinnosta.

Kun ei kiinnostaisikaan, mutta mun kissoja kyllä toistaiseksi kiinnostaa ihan kaikki. Ihan mahdotonta edes yrittää käydä paskalla, laittaa ruokaa tai edes katsoa lätkää telkasta ilman ettei mirrejä kiinnostaisi. Lätkää katsoessa ne istuu suoraan töllön eteen ja yrittää tassulla kahmia ukkoja ja kiekkoa. ;D ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1881 : 20-11-2014, 12:37:40 »
Minkä ihmeen takia yksin asumista omakotitalossa pitäis pelätä?

Niitä murhaajia ja satunnaisia ryöväriraiskaajia, joille sun on turha huutaa, koska ei oo seinänaapureita kuulemassa ;) mut hiuslakkaa vain naamalle ja kinttuja mahanalus täyteen, niin kyllä se siitä <3

Fifi-ficitLJAO3

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1882 : 24-11-2014, 22:03:20 »
KATTOKAA: http://archiveofourown.org/works/825323. :-*

Tv. fanityttö

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1883 : 24-11-2014, 23:25:40 »
Omakotipelkäämisestä tuli mieleen...

muutan Tampereelle ja samassa osoitteessa on tapahtunut tuhopolton yritys ja lisäksi se on viimeinen paikka missä eräs kadonnut henkilö on nähty... :D toivottavasti toi kämppä ei oo mikään entisen huumejengiläisen kämppä kun on nollakerroksessakin, en haluu et joku kostonhimonen typpi potkase ikkunan sisään.
Mokoma vonkale!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1884 : 25-11-2014, 10:10:57 »
KATTOKAA: http://archiveofourown.org/works/825323. :-*

Tv. fanityttö

Alkoi naurattaa jo ennen kuin katsoin videota, kun salasana oli peekaboo. ;D Kuulemma Kanella on ollut jo pitkään tyttöystävä, joka on rauhoittanut sen, mutta mä luulen, että oikeasti Tazer on lempinimensä velvoittamana tainnuttanut sen. ;D

//Nukkemestari, toivottavasti tosiaan sana on kulkenut, että entinen asukas ei enää asu siinä kämpässä, jos se on ollut joku huumekämppä. :P Jäikö siitä kadonneesta henkilöstä jälkeen veriläiskiä? Musta oli tarpeeksi kauheaa asua lähellä sellaista kämppää, jossa oli melko varmasti tapahtunut tappo. Ruumista ei ole vieläkään löydetty. Mun psyyke ei varmaan kestäisi asua samassa osoitteessa.  :P
« Viimeksi muokattu: 25-11-2014, 10:15:18 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1885 : 25-11-2014, 11:29:18 »
Kyllä mäkin ensimmin pelkään jotakin muita kämppiä asumismuodosta riippumatta kun tätä mun vanhaa mummolaa, oli sitten okt tai ei! Tutussa kaupungissa on hyvä, kun voi karsia epämiellyttävät osoitteet heti kättelyssä pois vaihtoehdoista, mut mitenhän se just sattuu niin että lupaavimmalta vaikuttava asunto on sitten just niissä taloissa, joihin ei mielellään ees astuis sisään :P Muuten hyvä kämppä: sijainti, koko ja vuokra loistavat, mut tässä tehtiin se paloittelumurha. Että tervetuloa asumaan!
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1886 : 25-11-2014, 12:19:52 »
KATTOKAA: http://archiveofourown.org/works/825323. :-*

Tv. fanityttö

Alkoi naurattaa jo ennen kuin katsoin videota, kun salasana oli peekaboo. ;D Kuulemma Kanella on ollut jo pitkään tyttöystävä, joka on rauhoittanut sen, mutta mä luulen, että oikeasti Tazer on lempinimensä velvoittamana tainnuttanut sen. ;D
Haha, apua, mikä ajatus. ;D Mulla on muuten aina tullu Toewsin lempinimestä sellanen hyiiii-reaktio. En tiiä, mistä johtuu, mutta kun ao3:ssa luen ficcejä ja luen sanan Tazer, niin pistän silmut kiinni. :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1887 : 25-11-2014, 13:35:28 »
Jolandina, aina kun löytää kivan vuokrakämpän, joka on halpa, alkaa nykyään epäillä että se on joku henkirikostalo. Sen verran olen lueskellut murhainfoa, että on olemassa osoitteita, joissa sattuu ja tapahtuu tasaisin väliajoin, mutta joistain niistä osoitteista olen itse käynyt eikä päältä päin kyllä ikinä arvaisi, että ne on pahamaineisia.

Antelope, mikähän siinä lempinimessä sua inhottaa? Tazer. Siinä on kiva sointi LOL. Mua lähinnä kaikki lempinimet naurattaa, kun yleensä ne on niin tylsiä, mutta yksi mikä naurattaa muista syistä on Patric Hörnqvistin lempinimi Horny.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1888 : 25-11-2014, 13:36:30 »
yksi mikä naurattaa on Patric Hörnqvistin lempinimi Horny.  ;D
;D ;D ;D

Fifi-ficitLJAO3

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #1889 : 25-11-2014, 14:25:34 »
Mä en itse asiassa ees tiiä. :D Koska sehän on ihan luonnollinen nimi, kun ottaa huomioon Toewsin sukunimen lausuntatavan. Vähän niin kun Kaner, sekään ei oo lemppari. Tai ehkä vois pikemminkin sanoa, että noi oli aikasemmin semmonen hyh, mutta oon oppinut elämään asian kanssa, lol.

Ahahah, ihana lempinimi. ;D Mä oon vääntänyt suomalaisille pelaajille aika paljon lempinimiä. Jarkko Immonen on Imppa.