Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279228 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2130 : 29-01-2022, 15:51:12 »
Taikamaailma tuntuu olevan jotenkin vielä muuta maailmaa takapajuisempi niin siellä olisi varmaan kestänyt vielä kauemmin dekriminalisoida homosuhteet tai siltä tuntuu. Ei näyttänyt taikojen olemassaolo avartavan näkemystä erilaisuudesta vaan päinvastoin.

Mä en oikein ymmärrä tuota ajattelua että kenelläkään olisi velvollisuus tyydyttää toisen haluja ja tarpeita. Mikä ongelma siinä on hoitaa omat tarpeensa itse jos halukkaita ei löydy?

Tuostahan syytetään naisia silleen että ovat liian nirppanokkia mutta historian valossa on aika lyhyt aika siitä että nainen on saanut olla itsenäinen ja vieläkin naista syyllistetään asioista jotka on miehille ihan ok. Tulee mieleen nyt pinnalla ollut tapaus jääkiekkoilija Noora Räty joka kieltäytyi töihinsä vedoten niin siitä päävalmentaja veti herneen nenään ja jopa joku toimittaja kirjoitti että Räty ei tarttis rahaa kun käyhän sen mieskin töissä ja saa palkkaa. Törmääkö koskaan miesten kohdalla vastaavaan kirjoitteluun? Eipä edellytetä esimerkiksi änäripelaajilta MM-kisoissa pelaamista ja palkattoman vapaan ottamista vaikka olisivat miljonäärejä mutta jostain kumman syystä naisten kohdalla tällaiset puheet on ihan ok.

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2131 : 05-02-2022, 13:54:50 »
Laitan viestiä tänne, etten tärvää tuota Nappelin ficcitopicia. Mutta siis kiitos Liz tuosta Star Trek -linkistä! Not in front of the Klingons... ihana! :D

Nyt alan ymmärtää, mitä tarkoitat tuolla, että tuossa sarjassa on slashia, todellakin. Kyllä tämä aukko sivistyksessä pitäisi ehdottomasti korjata. Löytyisiköhän noita vanhoja jaksoja netistä, vai onkohan siellä vain pätkiä?
« Viimeksi muokattu: 05-02-2022, 14:09:45 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2132 : 05-02-2022, 15:24:04 »
Pahatar, minäkään en ollut ikinä katsonut Star Trekiä, ennen kuin Liz joskus otti asiakseen sivistää minua aiheen suhteen. ;D Olen jopa kirjoittanut yhden pienen Spock/Kirk-ficinkin sen johdosta. Se sarja on jotenkin niin ylenpalttisen alleviivaava slashin suhteen, ettei ihmetytä hetkeäkään, että siitä on kuulemma fanifiktio alkanut. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2133 : 09-04-2022, 21:34:43 »
Olen tässä miettinyt, että kun itsellä on jonkin verran kirjoitusintoa, miten saisi kannustettua muitakin täällä siihen? Tämä on kuulkaas vähän tylsää yksinään. ;D Liz ja Fiorella kirjoittaa sentään välillä jotain, mutta vähän liian vähän, jos minulta kysytään. Miten olisi uusia ficcejä vaikka munarikkaan pääsiäisen tai iloisen vapun hengessä, tai ihan miten vain? ;D
« Viimeksi muokattu: 09-04-2022, 22:21:27 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2134 : 10-04-2022, 00:09:53 »
Olisi ihan kivaa. Aika on mulle rajoittava tekijä kuten myös se että tykkään hautoa tekstejä itselläni siihen asti kunnes ne on valmiita eikä ne ikinä valmistu. ;D Munarikas pääsiäinen kuulostaa seksikkäältä mut nyt tuli kyllä ekana mieleen Kalevi. ;D

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 195
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2135 : 10-04-2022, 00:17:06 »
Minä tarvitsisin jotain ulkoista pakkoa, mutta en tiedä, mikä olisi tarpeeksi pakottavaa.  ;D  Ja eikö Kalevi muka ole seksikäs?  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2136 : 10-04-2022, 00:24:42 »
Kalevilla sentään on liukas nahka eikä jää karvojakaan hampaiden väliin, vai miten se meni? ;)  ;D

Houkuttaisi kyllä kirjoittaa. Mietin myös, inspiroisiko tuo uusi Taikaotus-elokuva ficcareita (kävin katsomassa tänään, mutta ei siitä vielä sen enempää), jos siitäkin syntyisi ficcejä?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2137 : 10-04-2022, 01:07:15 »
Kalevi on seksikäs mutta mun mielikuvassa se hautoo suklaamunaa joka sulaa ruskeaksi läntiksi. Voikohan se olla jotenkin seksikästä? ;D Mitenhän sut voisi Paquette pakottaa kirjoittamaan? Keppiä vai porkkanaa?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2138 : 10-04-2022, 04:29:56 »
Lainaus
Mitenhän sut voisi Paquette pakottaa kirjoittamaan? Keppiä vai porkkanaa?

Keppiä! Keppiä! Keppiä!  ;D ;D ;D ;D ;D

Uh. Ei vaiskaan! <3 Sen sijaan pyydän nätisti.

Runosuoli kyllä tuottaisi yhtä sun toista, mutta opinnot ovat niin kriittisessä vaiheessa, että pakko keskittyä nyt niihin. Vaan kunhan toivoakseni valmistun toukokuussa, niin alan spämmäilemään tuotoksiani siihen malliin, että pian rukoilette että lopettaisin!  ;D ;D ;D

Nyt joutuu suuntaamaan runoiluntarpeensa markkinoinnin osion suorittamiseen. On kuulkaa sekin melkoista säveltämistä ja säätämistä.


Zilah

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2139 : 10-04-2022, 08:39:07 »
Lainaus
Keppiä! Keppiä! Keppiä!  ;D ;D ;D ;D ;D

Jostain syystä minulle tuli tästä zilahin kommentista elävästi mieleen yhden Asterixin bakkanaalit, joissa ensimmäinen rangaistus taisi olla kepiniskuja, toinen oli ruoskaniskuja ja kolmas oli painot jalkoihin ja järveen. ;D Muistaako joku muu tätä? Auttaisikohan tämä Paquette innostamaan sinua kirjoittamiseen, vai alkaako mennä jo yli?  ;D

Ihana juttu zilah, että sinulla alkaa opiskelukiireet helpottaa, ja valmistuminen lähestyy. Sehän on jo ensi kuussa! Minä en ainakaan varmasti valita tai pyydä lopettamaan, jos vain innostut kirjoittamaan taas, kun on ollut hiljaiseloa niin pitkään. :D 

Kivahan se on, jos Ihmeotukset innostaisivat kirjoittamaan, tai Kalevi, tai ihan mikä vaan. Kunhan tekstiä syntyisi! :D
« Viimeksi muokattu: 10-04-2022, 08:41:28 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2140 : 10-04-2022, 10:46:13 »
Hei, Kalevi-ficcejä saa kyllä kirjoittaa  ;D Kalevi/Nagini vois olla aika kova :o

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2141 : 10-04-2022, 13:41:51 »
Hei, Kalevi-ficcejä saa kyllä kirjoittaa  ;D Kalevi/Nagini vois olla aika kova :o


Kalevi/Nagini kyllä varmaan olisi aika kova.  ;D ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2142 : 10-04-2022, 22:03:18 »
Lainaus
Jostain syystä minulle tuli tästä zilahin kommentista elävästi mieleen yhden Asterixin bakkanaalit, joissa ensimmäinen rangaistus taisi olla kepiniskuja, toinen oli ruoskaniskuja ja kolmas oli painot jalkoihin ja järveen. ;D Muistaako joku muu tätä?

Hahah! Minä muistan, koska Asterix oli nuoruusvuosieni suosikki! <3

Kyseessä on sarjakuva- albumi nimeltään Asterix ja alppikukka. Siinä sankarimme lähtevät seikkailemaan Helvetiaan, eli nykyiseltä nimeltään Sveitsiin. Ja tottahan siellä nyt Fondueta syödään.  ;D Jos leipäpalan pudotti juustoon, rangaistuksena oli ensimmäisellä kerralla tosiaan keppiä, toisella kertaa ruoskaa ja kolmannella painot jaloissa järveen.  ;D ;D ;D

Mieleeni on tullut, että tuostakin voisi saada toimivan ficin, vaihtaa nuo rangaistukset vaan vielä vähän mielenkiintoisemmiksi.  ;)



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2143 : 11-04-2022, 11:29:41 »
Mä en muista oikeastaan Asterixista mitään vaikka se on oikeastaan ainoita sarjakuvia mistä tykkäsin vielä myöhemminkin. ;D Tuossa olisi kyllä ihan selvästi hyvät ficciainekset. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2144 : 11-04-2022, 12:38:40 »
Lainaus
Keppiä! Keppiä! Keppiä!  ;D ;D ;D ;D ;D

Jostain syystä minulle tuli tästä zilahin kommentista elävästi mieleen yhden Asterixin bakkanaalit, joissa ensimmäinen rangaistus taisi olla kepiniskuja, toinen oli ruoskaniskuja ja kolmas oli painot jalkoihin ja järveen. ;D Muistaako joku muu tätä? Auttaisikohan tämä Paquette innostamaan sinua kirjoittamiseen, vai alkaako mennä jo yli?  ;D
Tuosta tuli minullekin välitön mielikuva siitä Asterixista!! ;D Meinasin tulla sanomaan, mutta Pahatar ehti ensin. :D Pitäisi lukea niitäkin joskus uudelleen, viime kerrasta on runsaasti aikaa.

Jospa pääsiäisvapaat saisivat minutkin kirjoittamaan.