Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279358 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2145 : 14-04-2022, 12:34:01 »
LOL, jos ei muuta niin ainakin pääsiäisruno tulla tupsahti ihan tyhjästä. ;D ;D ;D

Tämä olisi melkein kikatusarkiston arvoinen juttu, mutta huvittaa oikeasti, miten joku noissa jääkiekkotyypeissä onnistui koukuttamaan.

Voihan se olla, että lomalla saisi jotain kirjoitettuakin, ainakin toivon niin. Inspiraatiota tuntuu ainakin heränneen! :D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2146 : 14-04-2022, 13:19:05 »
Fiorella, jaa nyt ihmeessä se pääsiäisruno tänne meidän iloksemme! :D

Ja ihana kuulla, että inspiraatiota on taas, toivottavasti ehdit kirjoittaa.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2147 : 14-04-2022, 13:20:44 »
Jaoinkin jo.  ;D Se on piilossa k-18 Rpf-osastolla. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2148 : 14-04-2022, 13:23:59 »
Minä löysin tuon juuri samaan aikaan. RPF:n päivityksiä on välillä vaikea huomata, kun ovat enemmän piilossa kuin muut.

Voi veljet, mikä pääsiäisruno! Kommentoin, kunhan henkeni taas kulkee... ;D Tällä hetkellä en pysty muuta sanomaan kuin että käykäähän muutkin katsomassa. Fiorella, en olisi uskonut näkeväni tuollaista sinulta! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2149 : 14-04-2022, 13:24:52 »
LOL, jos ei muuta niin ainakin pääsiäisruno tulla tupsahti ihan tyhjästä. ;D ;D ;D

Tämä olisi melkein kikatusarkiston arvoinen juttu, mutta huvittaa oikeasti, miten joku noissa jääkiekkotyypeissä onnistui koukuttamaan.

Voihan se olla, että lomalla saisi jotain kirjoitettuakin, ainakin toivon niin. Inspiraatiota tuntuu ainakin heränneen! :D

Mä veikkaan tästä asiasta sitä, että se on se BizNastyn "En ole homo" - väite, joka on iskeytynyt sun alitajuntaan, kun BizNastysta sattuneista syistä homotutka alkaa nykyään huutaa. Sillä on ainakin kovasti aina kiinnostus siihen suuntaan ja levottomat puheet eikä kuvat ja videotkaan poista ollenkaan näitä epäilyjä. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2150 : 14-04-2022, 13:27:42 »
Enpä olisi uskonut minäkään. ;D ;D ;D Liz sanoo minun tehneen hänestä hempeän nössön mutta näköjään on itse tekemässä minusta slasharia.  ;)

Ja joo, joku tuossa BizNastyssa huutaa muuta kuin heteroa.  ;D

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2151 : 14-04-2022, 13:44:50 »
Onko tää pääsiäisruno jollain sellaisella osastolla, joka ei mulle näy? Vai enkö vaan muuten löydä?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2152 : 14-04-2022, 13:48:18 »
Hmm... pitäisi kai sen näkyä... Katotaanpa asetuksia...

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2153 : 14-04-2022, 13:50:29 »
Se on oma osastonsa rpf-osaston sisällä, vähän mutkan takana. Ja minusta tosi hyvä, että korkean ikärajan rpf on täällä hyvin piilossa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2154 : 14-04-2022, 13:52:18 »
Onko tää pääsiäisruno jollain sellaisella osastolla, joka ei mulle näy? Vai enkö vaan muuten löydä?


Näkyykö nyt? Sulla ei ollut käyttäjäryhmää ollenkaan niin ei välttämättä ole kaikki osastot edes näkyneet tähän asti.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2155 : 14-04-2022, 13:57:39 »
Onko tää pääsiäisruno jollain sellaisella osastolla, joka ei mulle näy? Vai enkö vaan muuten löydä?


Näkyykö nyt? Sulla ei ollut käyttäjäryhmää ollenkaan niin ei välttämättä ole kaikki osastot edes näkyneet tähän asti.

No nyt! Menipä mämmit rinnuksille  8)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2156 : 23-05-2022, 12:36:09 »
Hei Liz, onko sinulla synttärit tänään? Vai koska? Onnittelut joka tapauksessa! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2157 : 23-05-2022, 12:41:15 »
Joo, mulla on tänään synttärit ja tajusin, että unohdin pyytää lahjoja. ;D ;D ;D Tekstejä siis. Olisi pitänyt. No voin pyytää niitä myöhässä? ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2158 : 23-05-2022, 13:11:13 »
Onnea! Minulla olikin jo pikku ylläri valmiina, se löytyy lahnailuketjusta.  :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2159 : 23-05-2022, 13:24:32 »
LOL Claude kutsui Hubbyksi ja joku oikaisi lausumisen. ;D Ehkä se on sen tulevaisuuden hubby?  ;D ;D Toi oli niin söpö ja jos se oli mulle lahja niin olen otettu, koska Claude on aina ihku, vaikka en tiedä käykö sille nyt kohta vähän huonosti (luultavasti) ja Hubby on uusi ihkutus.  ;D ;D Kiitos kovasti! Tämä oli ihana yllätys. Kikatteleva Claude mielikuvana on ihana kanssa, ujostelemassa Barkovia. ;D Jos ne nyt pystyisi voittamaan edes seuraavan matsin!

Asiasta kolmanteen. Millä mä saan päästäni pois soimasta La Bamban ja mielikuvan kokoelmasta lätkänpelaajia meksikolaistyyppisissä hatuissa ryyppäämässä? Mitä ne on? Jotain huumekeisareita vai? Häiritsee jo työntekoakin, että tuollainen pyörii päässä.  ;D Se on muuten Fiorella, sun vika sekin, koska mä en olisi varmaan vieläkään tajunnut, että La Bamba soi ja nyt en voi olla kuulematta sitä.  ;D Että kiitos siitäkin!