Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279330 kertaa)

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #105 : 07-04-2012, 23:19:39 »
Rekisteröitymisestäni on kulunut noin 18 tuntia. Niistä 11 ja puoli tuntia olen viettänyt FiFin laskurin mukaan täällä.

Elämä, missä oleilet?

//7Oon muuten hirveen huono kommentoimaan toisten tekstejä O_o No mielummin kommentoin jotain pientä kuin jätän kommentoimatta
« Viimeksi muokattu: 08-04-2012, 00:05:28 kirjoittanut Nukkemestari »
Mokoma vonkale!

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #106 : 08-04-2012, 00:11:37 »
Mulla on jotenkin tosi hämmentynyt olo. Oon viettänyt viimeiset pari päivää entisten lempificcieni/yhden lempificcarini tuotosten parissa, ja hitto, en ymmärrä mitä on tapahtunut. Muistan mm. itkeneeni eräälle HooDeelle varmaan tunteja silloin joskus vuosia sitten, ja nyt kahlasin sitä läpi lähinnä vieroksuen koko tekstiä. Nyt suurin osa niistä H/D:ista joita joskus rakastin tuntui vaan kovin pinnallisilta ja hätäisiltä, kaikki tapahtui hirmuisella vauhdilla, enkä jotenkin päässyt ollenkaan tunnelmaan mukaan. Ehkä mä oon viimein kasvamassa irti kyseisestä parituksesta. :o Jotenkin vaan tosi hämmentävää, kun muistan fanittaneeni kaikkia noita ficcejä ihan kympillä, enkä nyt ymmärrä lainkaan miksi. Hmph.

//

//7Oon muuten hirveen huono kommentoimaan toisten tekstejä O_o No mielummin kommentoin jotain pientä kuin jätän kommentoimatta
Mulla on sama vika! En osaa ollenkaan pukea ajatuksiani sanoiksi, eikä mun kommenteissa ole yleensä päätä eikä häntää. x) Silti mä jaksan toivoa, että se mun pienikin epämääräinen palaute antaisi kirjoittajalle jotain josta repiä iloa, ja yritän urheasti jättää edes jotain merkkiä jos oon käynyt lukemassa. Vähintäänkin tapahtuu se, että kyseinen ficci nousee ylimmäksi, ja hyvällä tsägällä joku käy mun jälkeen kommentoimassa jotain fiksumpaa. x)
« Viimeksi muokattu: 08-04-2012, 00:16:15 kirjoittanut malla »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #107 : 08-04-2012, 13:44:51 »
Voisin vaihteeksi opetella pitämään lättyni kiinni. En varmaan ikinä opi. :P Hieman masentava todeta, toisaalta mua vieläkin suututtaa, kun asiasta on jauhettu vuositolkulla. On se sitten vissiin ihan liian vaikaa ymmärtää, että jos asioita tehdään yhdessä, asioita silloin tehdään yhdessä eikä yksin. Ja pahoittelen, että olen paska ihminen, mutta en todellakaan tykkää, että mulle vaan ilmoitetaan että koko foorumia koskevassa asiassa on vaan nyt tehnyt näin, koska se oli kivaa ja mukavaa ja sattui oikea ihminen kohdalle. Kivaa ja mukavaa. Suhdepeliä. Kivasti ja mukavasti sen olisi voinut hoitaa myös kertomalla muille etukäteen... Ne on nämä kivat yllätykset, jotka nostattaa pulssia.  ::)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #108 : 08-04-2012, 13:50:58 »
Voisin vaihteeksi opetella pitämään lättyni kiinni. En varmaan ikinä opi. :P Hieman masentava todeta, toisaalta mua vieläkin suututtaa, kun asiasta on jauhettu vuositolkulla. On se sitten vissiin ihan liian vaikaa ymmärtää, että jos asioita tehdään yhdessä, asioita silloin tehdään yhdessä eikä yksin. Ja pahoittelen, että olen paska ihminen, mutta en todellakaan tykkää, että mulle vaan ilmoitetaan että koko foorumia koskevassa asiassa on vaan nyt tehnyt näin, koska se oli kivaa ja mukavaa ja sattui oikea ihminen kohdalle. Kivaa ja mukavaa. Suhdepeliä. Kivasti ja mukavasti sen olisi voinut hoitaa myös kertomalla muille etukäteen... Ne on nämä kivat yllätykset, jotka nostattaa pulssia.  ::)
Tota, saanko mä kysyä tyhmän kysymyksen? ::) Seurailin tuolta Palautelootasta tätä juttua, mutta oon niin auttamattoman hidas ymmärtämään mitään, että mitä on siis käynyt? Onko FiFiin laitettu uusi admin kysymättä keneltäkään, vai oliko kyse jostain tilapäisestä hommasta? Sen verran tietysti ymmärsin, ettei asiasta oltu keskusteltu muiden adminien kanssa, mutta jäi vähän epäselväksi oliko kyse jostakin hetkellisestä tilanteesta vai ihan pysyvästä ratkaisusta.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #109 : 08-04-2012, 14:16:47 »
Siis ne tunnukset ei ollut tänne adminpaneeliin suoraan vaan ne oli annettu fifin arkku.netissä olevaan tilaan ja tiedostonsiirtoon, josta pystyy hallinnoimaan Fifissä olevia tiedostoja ja laittamaan tai poistamaan tiedostoja. Tää foorumihan koostuu kasasta tiedostoja, tiedostokansioita ja kaikkea kivaa koodipaskaa, joita muokkaamalla voi muokata foorumia tai tiedostot poistamalla hävittää kaiken mitä täällä on. Siis pointti oli se, että ne on tärkeät tunnukset tämän foorumin toiminnan kannalta. :P

//On syytä myös korostaa, että mä en usko, että henkilö, jolle ne tunnukset annettiin, olisi mitenkään syyssä tai pahantahtoinen, tosin nyt kun mä olen riemastunut näin pahasti, saattaa ollakin. Toivottavasti ei. Tää ei ole sun vika! :D Tämä on yksin Beelsebuttin yksin tekemän päätöksen aiheuttama kauhistuksen jälkeinen vihastus siitä, ettei noin vaan voida yhteisiä asioita hoitaa. Kiva olisi voida luottaa jatkossa siihen, että ominpäin ei mennä tekemään noin isoja päätöksiä, kun ei edes ollut mikään akuutti tarve. Käsittääkseni.  :P
« Viimeksi muokattu: 08-04-2012, 14:42:18 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #110 : 08-04-2012, 14:35:40 »
Aa, okei, no nyt mullakin välähti. :D

Miten niin hidas sytytys... *virn*
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #111 : 08-04-2012, 14:55:19 »
Kaikista hauskin tai paskin juttu tässä on se, että mä en pääse itse nyt mihinkään noihin hallintajuttuihin sisälle. :P

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #112 : 08-04-2012, 16:51:21 »
Toimiiko ne Nappelilla?
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #113 : 08-04-2012, 17:46:34 »
No voi, onpas taas harmia ilmassa. :( Toivottavasti tämä tästä ratkeaa sopuisasti kuitenkin ja saadaan kaikki taas toimimaan kunnolla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #114 : 08-04-2012, 18:20:04 »
Ei toi toimimattomuus ole ihan uusi ilmiö. Arkku on tykännyt huonoa jo jonkin aikaa. Sopuisuudesta en sitten tiedä. :P Voi olla, että on tullut nyt lyötyä liian monta naulaa arkkuun.  :P

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #115 : 08-04-2012, 18:30:18 »
Ihmisten pahin ongelma on ihmiset, siinä paradoksia kerrakseen. Loppuviimeks tää oli kuitenkin suht pienimuotoinen draama, koska puoli foorumia ei räjähtänyt. Kantaa en ota tapahtumiin kuin sen verran, että Buttiksen lähtö on tosi sääli :-\ Toivottavasti pärjäilee.




Kotiseurakunnan kirkko on kuin kristinusko; sinne on tuskaisen vaikeaa päästä sisälle, oikeaa tietä ei vain tunnu löytyvän (ja kirkko muka on aina avoin, pah) ja jos sisälle pääsee, ei ulostietä ole (perhanan takalukot - olin helkkari lukkojen takana kirkossa!)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #116 : 08-04-2012, 19:28:13 »
Mä elän jonkinlaisissa toiveissa, että nykyinen asiantila ei olisi pysyvä. Voisi tosin nopeuttaa asiaa, jos mä lähtisin itse, mutta sitä ennen pitäisi saada joku adminratkaisu.  ::) Ehkä ne vaalit, mutta toisaalta koko foorumi on Bbuttiksen nimissä, mikä taas vaikeuttaa koko juttua, koska sillä ehdottomasti olisi veto-oikeus, mikä ei koskaan tarkoittanut samaa kuin että se yksikseen olisi saanut antaa tunnuksia kenelle hyvänsä, johon se luottaa, vaikka toisaalta ymmärrän miksi siitä silti tuntuukin, että se niitä saisi antaa.

Hitto, yksinkertaisin juttu olisi vaan vaihtokauppa, jossa minä painuisin helvettiin täältä ja Bbuttis tulisi takaisin ja ottaisi foorumin haltuunsa.  :P Eikä munkaan tarttisi ehkä painua ihan helvettiin asti. Me ei vaan sovita sen kanssa yhteiseen ylläpitoon.  :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #117 : 08-04-2012, 19:39:15 »
Mä toivon koko sydämestäni, että tää tilanne asettuu tästä vielä, ja kukaan ei lähtisi pois, ja Bbuttiskin tulisi takaisin. Sen kummemmin en uskalla ottaa kantaa mihinkään, mutta äh, toivottavasti vaan kaikki kääntyisi vielä jos ei normaaliksi, niin ainakin hyväksi.

culliina, hyi, kuulostaapa ahdistavalta! Tykkään ihan hulluna käydä hautausmailla kävelyillä kesäisin, mutta jostain syystä kirkoista en tykkää ollenkaan - mua vaan lähinnä ahdistaa ajatuskin. :P
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #118 : 08-04-2012, 19:45:30 »
Ai niin, mun piti kommentoida tuota kirkkojuttua, että mä en uskaltaisi mennä tyhjään kirkkoon, jossa ei näy ketään, koska mä olen katsonut liikaa kauhujuttuja tai jotain sellaisia elokuvia, joissa jotain kauheaa tapahtuu kirkossa.  ;D Sen sijaan muuten kyllä olen ihastunut kirkkoihin, varsinkin vanhoihin kirkkoihin ja korkeisiin kattoihin ja erityisesti mahtaviin urkuihin.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #119 : 08-04-2012, 20:17:56 »
Ehkä tilanne ei ole, ettet siä Liz ja Buttis voi olla yhdessä ylläpidossa, vaan teidän edustamat mielipiteet ei voi. Musta molemmilla oli tossa pointti ja ne edusti kahta erilaista mielipidettä - ratkaisu ei ole toisen lähteminen, koska mielipide ei siitä mihinkään pötki. En itte tahtois ajatella tätä millään tapaa henkilökohtaisuuksina (ja toivon ettei se olekaan), koska se olisi foorumin turma. Tottakai lähtö on aina sallittu, mutta musta tässä vois nyt istua alas, ajatella ja puhua ensin.

Joo toi kirkko oli kyllä kamalaa! Kävin vaan heittämässä sinne pari kirvestä sun muuta ja kaverilla oli avaimet. Se jäi yläkertaan, kun mun piti jo lähtee ja aattelin vaan kävellä ulos - paitsi etten päässyt! Jonkinasteinen paniikki sitä iskee, kun tajuaa olevansa joka suunnasta lukkojen takana :D hui hitsi, sillon ei kyllä naurattanut. Ja näin typeränä ei tietenkään tullut mieleen soittaa kaveria vapauttaan, vaan hakkasin sielä vaan ovia ja huusin. Varmaan aika nättiä valvontakameroissa. Aika hassua, ettei pääsiäisenä oo kirkosa ees vaksia tai mitään, luulis että koko hiljane viikko olis pelkkää jumista ja messua ja rukouspiiriä sun muuta.