Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279252 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #150 : 11-04-2012, 23:45:27 »
Mua jännittää sunnuntaina. Oon menossa miittiin, johon tulijoista oon ehkä nähny yhden aikasemmin ja parin muun kanssa jutellu mesessä ja facebookissa. Kaiken lisäksi miitin järjestäjä mainosti, että kannattaa tulla, koska kuuluisuuksia tulossa (tarkoittaen mua ja yhtä toista). En mä kyllä mielestäni mikään kuuluisa ihan ole  ;D
Piti stalkata tarkistaa onko kyse Finin miitistä, ja äh, mikä tuuri mulla onkaan! Oon siis juuri Turkuun tulossa larppaamaan lauantaina, mutta oon menossa yöksi Kiskoon, eikä se (kai) ole kovin lähellä Turkua. Näin kortittomana en varmaan kehtaa vinkua kyytiä edestakaisin ystävältäni - kun se on lauantaina heittänyt mut ensin sinne Turkuun larppaamaan, se ajaa Kiskoon, ja hakee mut vielä sinne sitten illalla pelin jälkeen. :D Niin meikäläisen tuuria taas.

Fiorella, mulle tuli hirveä ikävä edesmennyttä mummiani kun luin tuon! :") Mua harmittaa ihan vietävästi, että en osaa hollantia, eikä mun sen puolen isovanhemmat puhu englantia. Suomen puolen mummini nukkui pois kolme vuotta sitten, ja pappa mulla on lähinnä vain nimellisesti. Nyt, kun se on muuttunut vanhuuden mukana kiltimmäksi ja mukavemmaksi, alzheimer vaivaa. Tosi surullista ajatella koko asiaa. :c Kuulostaapa kivalta tuo nauhoittelusi! Vanhuksilla riittää aina mielenkiintoisia juttuja jaettavaksi.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #151 : 12-04-2012, 00:11:23 »
Ihan mielenkiinnosta, kun kerran Turkuun oot menossa larppaamaan niin onko se tuttu PJ Gwyn? Ainoa ihminen, jonka tunnen Turusta...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #152 : 12-04-2012, 00:42:22 »
Liz, juurikin hän. Gwyn on myös mun ainoa tuttavuus Turusta. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #153 : 12-04-2012, 01:14:11 »
Minne topikkiin saa avautua komeista miehistä?  ;D Näen niitä nykyään kaikkialla!
Onko maailma jotenkin kaunistunut, vai enkö ole ennen vaan seurannut ympäristöäni? Olin eilen illalla kahvilassa seurassani yksi komea ja yksi erittäin kaunis nuori mies ja tänään lasillisella kaverini ja kahden sangen salskean nuorukaisen kanssa.
Ei ole ennen ollut näin kivat näkymät. Helppo pysyä hyvällä tuulella!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #154 : 12-04-2012, 10:09:23 »
Liz, juurikin hän. Gwyn on myös mun ainoa tuttavuus Turusta. ;)

Hyvä, että joku muukin tuntee yhtä monta turkulaista kuin minä.  ;D Kerro terkkuja ja kehota tulemaan osallistumaan vaaleihin tai valvomaan niitä.  :D

Lavande, mitä jos toi johtuu keväästä? ;D Jos vaikka on alkanut enemmän kiinnostaa ja hormonit hyrrätä.  :o
« Viimeksi muokattu: 12-04-2012, 10:10:55 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #155 : 12-04-2012, 13:12:45 »
Minne topikkiin saa avautua komeista miehistä?  ;D Näen niitä nykyään kaikkialla!

No mikseipä sitä vaikka tänne voi aiheesta avautua?  :D Hauskaahan se on kuunnella tuollaisiakin kokemuksia. Tai onhan meillä tuo kuolaämpäri, joka nyt varsinkin on tarkoitettu senlaatuisia avautumisia varten.  ;D


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #156 : 12-04-2012, 18:26:12 »
Lavande, mitä jos toi johtuu keväästä? ;D Jos vaikka on alkanut enemmän kiinnostaa ja hormonit hyrrätä.  :o
Voi olla ;D Kiinnostuksen puutteesta tosin en oo kyllä koskaan kärsiny... Ehkä kun käyn nykyään enemmän kylillä. Ennen oon lähinnä tehny töitä, mut nyt ilmojen lämmettyä ja kun työtön olen niin olen istunut iltapäiviä kahviloissa.

Menen huomenna varmaan taas bongai--, öhöm, opiskelemaan johonkin kahvilaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #157 : 12-04-2012, 19:30:18 »
Aaargh! Muistutit mua juuri siitä, että mulla on parin viikon päästä muutto! ;D Laatikkokaaos siis tulossa täälläkin. En onneksi muuta kauas, ainoastaan saman kaupungin toiselle puolelle.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #158 : 12-04-2012, 23:22:22 »
Pitäisiköhän sitä sitten lähteä notkumaan kahvilaan tai jotain, että pääsisi bongailemaan söpöjä miehiä? :) Ei niitä turhan tiheään ainakaan täällä ole näkynyt. Sen verran kevät kai vaikuttaa, että minustakin olisi kiva katsella vähän tarkemmalla silmällä ympärilleni.

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #159 : 13-04-2012, 00:23:53 »
Gua: ääh : < Minäkin haluan pois täältä pohjoisesta, kun kaikki kaverit ja muut ihanat ihmiset asuu jossakin etelässä ja minä ihan ypöyksin täällä kaukana. : < Tosin miekin oon muuttamassa ehkä tän vuoden lopussa tai ens vuoden alussa pois nykyisestä kotikaupungistani, kun porukat on päättäneet, et me muutetaan takaisin niiden syntyseuduille. D: Voisko joku tulla kertomaan mun porukoille, kuinka järjetön ajatus on muuttaa pois Oulusta jonnekin hevonkuuseen, missä lähin kauppa on yli 20 kilsan päässä lähti suuntaan mihin tahansa?.. Mie kuulemma saan käydä lukion loppuun tossa koulussa, missä nyt oon, mut mun koulumatka ois suuntaansa yli 80 kilsaa... Kulkisin isän kyydillä, koska busseja täältä ei Ouluun mee, mikä tarkottais, et pitäis lähtee joskus puoli seitsemän/seitsemän väliin ajeleen ja illalla oisin takasin joskus puoli kuuden jälkee.. Voisko joku ihan oikeesti tulla kertomaan noille, et toi idea on ihan järjetön? Ne ei usko mua ;__;

Liz: Missä päin Suomee sä asustat? Ihan vain tälleen mielenkiinnosta kyselen : D

Fiorella: Kevättä rinnassa vai? :3 Mutta joo, ilman muuta kannattaa mennä, jos meneminen ei tuota mitään ongelmaa :3 Minäkin haluaisin, mutta en vaan oo sellanen ihminen, joka menis jonnekin notkumaan ja bongailemaan söpöjä miehiä : < Enkä taida kaivata tähän ihmissuhdesoppaani tällä hetkellä yhtään ylimääräistä miestä enää : D
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #160 : 13-04-2012, 08:10:51 »
Herkku: Vitsi kuulostaa kyl kauheelta! Toi pois muuttaminen vaikuttaa aika jees idealta, mut toisaalta lukiossa se on viel aika raskasta. Mää kyl lähtisin, mut niin, en kyl muutenkaan kotona vietä aikaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #161 : 13-04-2012, 10:09:17 »
Herkku, asustelen siellä missä sinäkin eli Oulussa ja tahtoisin mieluummin vielä pohjoisemmaksi kuin etelämmäksi. Musta olisi mielenkiintoista kokeilla kuinka hulluksi ja masentuneeksi sitä tulisi napapiirin pohjoispuolella kaamoksessa.  ;D

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #162 : 13-04-2012, 11:45:30 »
Jopas oli lohdullista huomata että on perjantai 13., ilmankos on ollut koko aamun vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään ;D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #163 : 13-04-2012, 12:37:27 »
^ja tänä vuonna on näitä päiviä vielä kolme, eli suurin mahdollinen määrä/ vuosi. Hui, tukee teoriaa maailmanlopusta (vaikka uskonkin sen koittaneen eilen)
« Viimeksi muokattu: 13-04-2012, 12:45:39 kirjoittanut culliina »

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #164 : 13-04-2012, 12:39:26 »
Jolandina, mä missasin housukuosittelun kokeen nukkumalla pommiin :P mutta vastineeksi sain Mousien etherpadin chattiin =_= <3<3<3

Mousie on siis toinen Rauhattomien (julkkaroin pian täälläkin) kirjoittajista ja me pelataan nykyisin etherpadissa ja peli on ollut todella hidasta iät ja ajat ja edellinen pädi hajoili ihan sikana ja nyt Mousie ja minä ollaan online yhtä aikaa (saavutus koska rapakko :P) ja pelataan aamun aikana enemmän kuin viimeiseen vuoteen ja Rauhattomat ei ole pattitilanteessa ja voin pelata ja kääntää ja *poistuu kierimään lattialla* <3<3<3

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.