Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 279324 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #180 : 15-04-2012, 19:08:15 »
Ööm... mul ei oo mitää asiaa taas. Moi?
Moi!

Ei mullakaan oo koskaan mitään asiaa... Voin ehkä tosin viihdyttää teitä kertomalla tuttavapiirini draamasta:
On 16-vuotias Kaisa, joka on toivottoman ihastunut 24-vuotiaaseen Lauriin, joka ei jaksa teinityttöä ollenkaan ja ilkeilee hälle, samalla kun on ihastunut 23-vuotiaaseen Jennaan, johon on ihastunut ellei rakastunut myös Laurin serkku, 24-vuotias Teemu, josta taas tykkää 20-vuotias Elina. Serkukset on muuttaas kimppaan ja viettävät hyvin pidättäytynyttä aikaa Jennan kanssa, joka taitaa kyllä vähän pyörittää heitä, kun ei ole vissiin oikeen kummastakaan kiinnostunut. Lauri yrittää saada Jennan kiintymyksen leipomalla tälle tiikerikakkuja ja Teemu tekemällä tämän mustasukkaiseksi lähennellessään Elinaa. Elina pitää Kaisaa ihan lapsena ja suuttuu siksi Laurin tylyistä kommenteista ja tunkee heidän riitojensa väliin, josta on tullut sellainen vaikutelma, että Elinan ja Laurinkin välillä olis jotain tahatonta, hyvin fyysistä flirtintapaista kitkaa!
Saippuasarjan ainekset, ellen sanoisi!

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #181 : 15-04-2012, 20:02:49 »
Olipa äärimmäisen hämmentävää käydä porukoilla, kun kahvipöydässä ei ollut vanhempien lisäksi vain minä ja avokkini, vaan myös pikkusisarukseni molemmat heiloineen.  :D Kamala määrä väkeä, mutta eivätpähän tyttö ja poikarukka joutuneet vanhempien tentattavaksi, kun ilmestyivät molemmat yhtä aikaa ensimmäistä kertaa näytille porukoille.

Ainiin! Avokki naureskeli joku aika sitten, että ollaan syksyllä seurusteltu 3 vuotta, ja hyvä että hän on juuri ja juuri nähnyt lehmän. Vanhemmillani siis on maitotila. No, pitihän tuo raukkaparka raahata navettaan samantien. Haalarit päälle ja saappaat jalkaan ja eikun lypsylle.  Kaupunkilaispoikaparkaa. Ei se lehmään ilman hanskoja uskaltanut koskea, kun itse taas syötin käteni jotakuinkin kyynerpäitä myöten vasikoiden suuhun... ;D ;D
Ja sain sen vielä avantoonkin illalla! Kamalaa elämysmatkailua, tämmönen maalaistytön kanssa seurustelu....  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #182 : 15-04-2012, 20:10:18 »
Lainaus
Huomenna Tampereen kirjamessuille!
Kerro, kerro, kerro, kerro, kerro, kerro! Oliko kivaa? Mun piti kans mennä sinne, mut en päässyt ja nyt harmittaa, joten saat lievittää mun harmistustani kuvailemalla yksityiskohtaisesti millaista siellä oli.

Ei siinä poaljon kuvausta messut oli tänään kutistettu minikokoon, kun samaan halliin oli tungettuu kotimaanmatkailu ja viinimessut. Käytännössä siis kirjamessut koostui kahdesta käytävästä hallin lyhyimmällä sivulla :X

Ostin kaksi kirjaa, kummatkin uusia.  Jukka Niemisen Zombievyöhyke (10e) pulp-tyylistä zombeilua... SUOMESSA. Tätä kirjaa tuskin saa kirjastosta, mediapinta-kustantamon, joka kustantaa lähinnä omakustanteita... en tiedä onko tämä niiden täysinkustantama vai omakustanne (sain eeppisen singeerauksen "Lauralle lopunajallisia lukuhetkiä")
Sit Sergei Lukjanenkon Kauhufantasia kirjasarjan ensimmäinen osa eli Yövartio (25e, tästä on leffakin jos joku tietää). Tähän en saanut singeerausta, koska kirjailijan tulooli peruuntunut :( Kummatkin kirjat oli 2e halvemmalla kun olen kauppojnen hintoja kattellut.

Oli törkeä olo kun kutsu-lapun kanssa marssi jonon ohi suoraan sisään :P Kannatti hommata.
Mokoma vonkale!

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #183 : 15-04-2012, 20:28:12 »
Jukka Niemisen Zombievyöhyke (10e) pulp-tyylistä zombeilua... SUOMESSA.
Selvästi fantasiaa. Suomessa ei zombeilu onnistuisi! Kirjoitin lukioaikana esseen aiheesta. Jos eri maihin pudotettais zombeja, niin... Honkong saastuis kahdessa tunnissa, Japaniin pudottaessa vähän yli vuorokaudessa. Hollannissa kahdessa päivässä. Jos Suomeen pudotettais zombi, se luultavasti eksyis metsään ja nääntyis nälkään siellä, ellei jäätyis kalikaks talvella. Sen takia Suomi on ihanteellinen paikka asua zombivallankumouksen aikaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #184 : 15-04-2012, 21:01:07 »
Osa vieraista on varmasti botteja, mutta osa on varmaan muita. Mä olen huomannut joskus, että näyn kahtena. Sekä vieraana että käyttäjänä. Tiedän sen siitä, että näen ip:t, joten tekin saatatte joskus varmaan näkyä kahtena. En ole varma. En ole kiinnittänyt asiaan huomiota, kun yritän välttää stalkkaamista.

LOL zombeja Suomessa! Joo, ne tippuisi jonnekin erämaahan eikä löytäisi ikinä tietään ihmisten ilmoille.  :D

Lavande, toi on kiinnostava asetelma. Kerro miten tuossa saippuassa jatkossa käy.  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #185 : 15-04-2012, 21:14:28 »
No et ole totta puhuen menettänyt paljoa vaikket ole zombieleffoja nähnytkään! ;D Ne kuuluu b-luokan kansalaisen yleissivistykseen.  :D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #186 : 15-04-2012, 21:28:36 »
LOL zombeja Suomessa! Joo, ne tippuisi jonnekin erämaahan eikä löytäisi ikinä tietään ihmisten ilmoille.  :D
Nii, ne olis et niinku suo, kuokka ja jussi ja elelis uudisraivaajina. Zombit luultavasti myös rauhotettais Suomessa!

Okei, lopetan tän pöhköyksien puhumisen. Mulla on tietokoneella tallessa vanhoja kouluaineitani ja niitä täs yks päivä lueskelin. Suurin osa oli niin pimeitä, että tulee itsekin mietittyä, et mitä mun päässä tarkalleen liikkuu...

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #187 : 15-04-2012, 22:43:55 »
Lainaus
Nii, ne olis et niinku suo, kuokka ja jussi ja elelis uudisraivaajina. Zombit luultavasti myös rauhotettais Suomessa!
Illan naurut!

Zombiet on mahtavia. Sekä leffoissa että peleissä että kirjallisuudessa. Ehkä mussa elää tämän oikeustiedepyrkijä-elitistipellen rinnalla se b-luokan kansalainen. x)

Mulla oli tänään mahtavaa uudessa kotikaupungissani! Pyöräilin varmaan 15 kilometriä pitkin poikin ja kävin katsomassa Tuomiokirkkoa ja seurasin jotain kaupunkipyöräilykisaa ja löysin uusia paikkoja.

- Sus
Ja sua oli ihana nähdä, vaikket koko aikaa ollukaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #188 : 15-04-2012, 23:28:41 »
Kuolleiden aamunkoitto!  ;D Mä kävin katsomassa sitä elokuvateatterissa kun kadulla tuntematon henkilö lahjoitti lipun. Oikeastaan toi on kyllä ihan liian uusi. Ne vanhat on paljon asenteellisempia.  ;D Mustavalkoiset b-luokan kauhuleffat, joissa zombietkin on ihania. ;D

http://www.leffatykki.com/elokuva/kuolleiden-aamunkoitto

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #189 : 16-04-2012, 14:35:37 »
Splätteriksi suosittelen kaikille Peter Jacksonin Bad Tastea http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_Taste  ;D Muistaakseni riippakivi tätä joskus suositteli ja se yhdessä katsottiin ja se kannatti.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #190 : 16-04-2012, 22:44:01 »
Mä en myöskään oikein välitä zombie-elokuvista, mutta Zombieland on jäänyt kyllä suosikiksi sen hersyvän huumorin ansiosta. Kauhuelokuvien suurkuluttajana oon hukannut aikaani vaikka minkälaisten zombie-elokuvien parissa, mut äh, ei ne kauhuna iske, komediana ja parodiana vaan. ::)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #191 : 17-04-2012, 08:04:52 »
Mä pelkäsin joskus pienenä zombeja ja muumioita ihan kuollakseni, pelotti ajatus että oma rakas kuollut mummo tulisi yhtäkkiä ja yrittäisi tappaa :D Noh, se oli silloin, mutta jotenkin jäi tavaksi välttää niitä, en ole ikinä katsonut yhtäkään zombileffaa enkä lukenut ainuttakaan -kirjaa. Tuntuu et niitä muutenki on paljo vähemmän kuin vampyyreja sun muita, ihania ilmestyksiä. Kauhukirjat on muuten kyllä mieleen, mut tykkään lähinnä vampyyri "kauhusta" ja esim. Mikael Niemen epämääräisyyksistä. Maailmassa on niin paljon hyviä kirjoja, jotka pitäisi lukea, mutta nyyh, aika ei elämässä riitä! Leffat on yleensä ihan jees, mut aina en kyllä jaksa kattoa niitä ees loppuun. Telkkari ei vain iske, kirjat on musta paljo kivempia. :P Ehkä pitäisi lukea joku hyvä zombikauhukirja ja uusia lapsuuden traumat.

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #192 : 18-04-2012, 19:17:26 »
Kuinka monella on sama ongelma? Meinaan olen lomaillut viimeiset n. 2kk ja en saa mitään aikaiseksi kun on aikaa. Plaah. Ajattelee "joo sitä ja tätä vois tehdä" mutsit ei kuitenkaa saa aikaiseksi kun ei jotenkin huvita.

Kyllästyn vie kuoliaaksi ellen saa kesätöitä xD

(saa heittää tekemistä, jos jokin innostais niin et alkais tehdäkkin jotaibn muuta kun datata ja lukea kirjoja)
Mokoma vonkale!

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #193 : 18-04-2012, 21:07:28 »
^fifi-miitti? :D Ja sua olis kiva nähdä, jos pyörit keskustasa päin nii pirauta, vois käydä kahvilla tai hölmöillä muuten vaan, kirjasto on aina auki tai sit vois mennä irl-seikkailulle Hulluile päivile (hui, en oo käynyt sielä valehtelematta neljään vuoteen! Tarvisin jonkun lastenvahdiks, pienet kun tunnetusti eksyy helposti :3), alottaa jäätelökesän (okei sori huijasin; alotin jo kaverilla), nauraa puluille tai uida Keskustorin suihkulähteessä ^^

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #194 : 19-04-2012, 17:31:45 »
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012041715462167_ul.shtml
"Vanhemmat, jotka ovat myös serkuksia, elävät köyhyydessä eikä heillä ole varaa maksaa pojan leikkauksesta."
Että ei siis ennen avioitumista käynyt mielessä, että näin saattaisi käydä...? Voi ressukkaa, tuota vauvaa nimittäin, käy niin sääliksi! Eihän se oma vika ole, että vanhemmilla ei turhan paljoa leikkaa ja onhan tuo muutenkin aika ääritapaus.