Kirjoittaja Aihe: Minun maani (K16, Matka Makuniaan: Kyrtti)  (Luettu 3015 kertaa)

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Minun maani (K16, Matka Makuniaan: Kyrtti)
« : 06-04-2012, 19:46:04 »
Ficin nimi: Minun maani
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Matka Makuniaan-lastenkirja
Tyylilaji: Oneshot
Ikäraja: K16
Päähenkilö: Kyrtti

A/N: En tiedä minkä takia tuli vain tosi lyhyitä lauseita peräkkäin, jännä. Anteeksi jos olen kirjoittanut krystallian väärin, en ole koskaan lukenut kyseistä teosta, kuunnellun vain kasettikirjana. Oon ylpee jos joku kommentoi, musta tuntuu että tämä on tosiaan tuntematon fandom.

Minun maani

Seison Krystallian tornissa.
Siirrän tuolini parvekkeelleni ja istun mukavasti siihen.

Minä olen tämän maan valtias.
Tämä on linnani.
Niin kuin olen aina halunnut.
Tämä on minun maani.

Käsken sievän sihteerini ulos.
Nyt on aika vain itselleni ja maalleni.

Valta. Rakastan sitä. Se on järeä ja... valtava, kuin sukukalleuteni, jonka pariin nytkin aion. Avaan kiristävät samettihousuni ja valmistaudun.

         ****

Alaiseni ovat tornista katsottuna kuin muurahaisia. Kuvittelen heidät kipittämään pitkin kovaa varttani.
Ylös alas. Huokaan niin kuin kunnon diktaattorin kuuluukin, tyytyväisenä.

Työnnän kädelläni tahtooni taipumattomat alaiseni pois. Vain ne jäävät jotka mukautuvat minun käteni liikkeeseen, joka yhä vain kiihtyy. Se seisoo kuin torni. Vielä muutama veto ja se olisi valmis.

Viimeisten käden liikkeiden aikana nousen ja menen parvekkeelle.

Elämän nesteeni tippuu alas tornista.

Naurahdan ja valmistaudun taas hoitamaan julkisia asioita.
Olen sentään diktaattori.
« Viimeksi muokattu: 03-12-2012, 14:58:47 kirjoittanut malla »
Mokoma vonkale!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Minun maani (K12, Matka Makuniaan: Kyrtti)
« Vastaus #1 : 03-12-2012, 14:52:13 »
En tiä fandomista mitään, mut ei se oo ennenkään haitannut x) Vaikea sanoa mitään sisällöstä noin yleisesti, kun ei tosiaan tiedä yhtään mistä tässä on kyse, mutta tykkään ajatuksesta, että diktaattori vetää käteen ajatellen alaisiaan ja luovuttaen vielä tuloksensa valtakunnalleen x) Tän ikärajan pitäis kyllä olla korkeampi, vaikka aika hentoisesti tässä tietenkään mitään kuvaillaan, mutta noh. Kukkahattutäteilen sitten!

Jee, että semmosia ovat diktaattorit ;D Kiitos tästä <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Minun maani (K16, Matka Makuniaan: Kyrtti)
« Vastaus #2 : 03-12-2012, 15:03:31 »
Vaihdoin ikärajan K-12:sta K-16:sta. :)

Ja kun kerran tämän luin niin sananen itse tekstistä: Meikälle myöskin tuntematon fandomi, mutta aiheutti kyllä virnistelyä - diktaattorin omat salaiset (vai ovatko niinkään salaiset, kun kerta loppuhuipennus tapahtuu parvekkeella ;)) hetket, oijoi!

Kiitokset tästä!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Minun maani (K16, Matka Makuniaan: Kyrtti)
« Vastaus #3 : 03-12-2012, 18:12:57 »
Vaihdoin ikärajan K-12:sta K-16:sta. :)

Ja kun kerran tämän luin niin sananen itse tekstistä: Meikälle myöskin tuntematon fandomi, mutta aiheutti kyllä virnistelyä - diktaattorin omat salaiset (vai ovatko niinkään salaiset, kun kerta loppuhuipennus tapahtuu parvekkeella ;)) hetket, oijoi!

Kiitokset tästä!

Kiitos :D KAtselin kun tuli ilmotus sähköpostiin et hetkinen, miksi tää on K12... kai tullut tolloin joku älynväläys et tää muka olis K12...

Hämmentävää, kaksi kommenttia. Kiitos kumallekkin.
Mokoma vonkale!