Kirjoittaja Aihe: Tahdon oikeesti rakastaa | Neville/Luna | sallittu  (Luettu 1723 kertaa)

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Nimi: Tahdon oikeesti rakastaa
Kirjoittaja: Herkkuoone
Beta: ei ole.

Ikäraja: S
Paritus: Neville/Luna
Tyylilaji: fluffy

Vastuunvapaus: Luna ja Neville ovat ihanan J. K. omaisuutta. Minä vain leikin hänen hahmoillaan. Tekstissä esiintyvät laulunsanat kuuluvat Finlandersin Oikeesti - biisiin.
Alkusanat: En ole ikinä ennen kirjoittanut ficciä tällä parituksella, vaikka se minulle aikamoista fanonia onkin, mutta kertahan se on ensimmäinenkin. Tapahtumat sijoittuvat Fleurin ja Billin häihin.

~*~*~*~*~

Tahdon oikeesti rakastaa


Pieni ja hento tyttö istuu järven rannassa omiin ajatuksiinsa hautautuneena. Hän tuijottaa hiljaa järven liikkumatonta pintaa, johon kuunvalo ja taivaalla tuikkivat tähdet heijastavat kauniisti taianomaista valoaan, eikä kuule takaansa kuuluvaa musiikkia tai ihmisten naurua. Vaaleat, laineilla olevat hiukset keinahtelevat varovaisesti pienen tuulenvireen tahtiin. Tyttö huokaisee hiljaa ja hypistelee vaaleankeltaisen juhlamekkonsa rypytettyä helmaa.

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa

”Luna?”

Tyttö säpsähtää kuullessaan äänen vierestään. Hän kääntää päätään hieman sivulle ja huomaa tummatukkaisen pojan istuneen viereensä iltakasteiseen ruohikkoon katsemaan järvelle päin.

”Neville? Mitä sinä oikein täällä teet? Mikset ole nauttimassa hääjuhlista niin kuin kaikki muut?”

”Sitä samaa voisin kysyä myös sinulta. Miksi istut yksinäsi täällä?”

Poika katsoo tyttöä odottavasti. Tämä näyttää suloiselta kosketellessaan varovaisesti korvissaan roikkuvia korvakoruja, jotka on tehnyt itse. Tyttö näyttää niin pieneltä, hennolta ja sirolta istuessaan vaaleat hiukset väreillen tummenevassa illassa.

”Minä en tiedä. Ei vain huvittanut.”

Neville tarkastelee kummissaan Lunaa, joka näyttää liian surumieliseltä ollakseen täysin oma itsensä. Poika haluaisi tehdä jotain, mikä saisi tytön paremmalle mielelle, muttei tiedä mitä tekisi. Hetken mielijohteesta hän tarttuu varovasti kiinni pienestä ja pehmeästä kädestä. Poika näkee, kuinka pienoinen punastus kohoaa tytön kasvoille hänen silittäessään hiljaa sormellaan tytön kämmenselkää.

kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa

Luna tuntee, kuinka sydän hänen rinnassaan lyö tiheämpään ja tiheämpään ja aina vain lujempaa. Hän haluaisi niin kovasti kertoa pojalle tunteistaan tätä kohtaan, mutta pelkää tämän reaktiota niihin. Mikään maailmassa ei olisi tytön mielestä ihanampaa kuin painautua poikaa vasten ja päästä tämän turvalliseen syleilyyn edes hetkeksi.

tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa

Neville katselee vieressään istuvaa tyttöä ja huomaa, kuinka tämä värisee viilenevässä kesäillassa. Poika vetää henkeä syvään muutamaan kertaan ja kerää rohkeutta tehdä yksi niistä asioista, jotka on jo pitkään halunnut tehdä, muttei ole uskaltanut. Hitaasti, mutta varmasti vahva käsi kietoutuu Lunan vyötärölle ja vetää tytön vasten pojan lämmintä kylkeä. Tyttö hengähtää hiljaa ja painaa päänsä pojan olkapäätä vasten.

olla kanssasi oikeesti onnellinen

”Luna…”

”Neville…”

Luna kääntää päätään sen verran, että heidän katseensa kohtaavat ja hymy nousee molempien kasvoille, koska molemmat puhuivat täydellisesti yhtä aikaa. Neville näkee, kuinka Lunan siniset silmät säihkyvät ja heijastavat takaisin samaa, syvää kiintymyksentunnetta, jota poika myös itse sisällään tuntee. Tästä rohkaistuneena Neville hipaisee sormellaan tytön poskea ja painaa päänsä lähemmäs tyttöä.

Tyttö ei vastustele lainkaan tilanteen saamaa uutta käännettä ja poika kuroo sentit heidän väliltään kiinni ja painaa huulensa vasten tytön pehmoisia huulia. Varovasti tyttö antaa tunteidensa viedä ja vastaa suudelmaan. Suudelma on aluksi varovainen, mutta pikkuhiljaa se muuttuu helläksi rakkaudenosoitukseksi kahden rakastuneen ihmisen välillä.

sua oikeesti rakastaa

Kun he viimein irtoavat suudelmasta, Neville vetää tytön syliinsä ja silittelee tämän hiuksia hellästi. Hänen elämänsä suurin ja salaisin haave on juuri toteutunut, eikä se olisi voinut pojan mielestä täydellisemmin toteutua.

”Minä rakastan sinua, Luna.”

”Minäkin sinua.”

~*~*~*~
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Lizlego

  • Vieras
Vs: Tahdon oikeesti rakastaa | Neville/Luna | sallittu
« Vastaus #1 : 09-04-2012, 19:20:58 »
Mun oli ihan pakko lukea tämä kun zilah tämän bongasi ja linkitti.  :D Finlandersin Oikeesti on niin siirappinen biisi että ja hyvin tässä mun mielestä vangitaan sen biisin tunnelma. Toi preesens vielä korostaa sitä, koska tämä tapahtuu tässä hetkessä ja siitä tulee juuri se tunnelma ja intensiteetti.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Tahdon oikeesti rakastaa | Neville/Luna | sallittu
« Vastaus #2 : 11-04-2012, 23:13:52 »
Mun oli ihan pakko lukea tämä kun zilah tämän bongasi ja linkitti. 

No niinpä tein. Me kummatkin kun kaipailimme oikein kunnon siirappia luettavaksi, ja tämän kappaleen lyriikat ovat juurikin sitä ihteään.

Eikä ficci kyllä jää yhtään huonommaksi. Teksti on kaunista ja sujuvaa, ja paritus kerrassaan ihana!  :D Neville ja Luna ovat molemmat suosikkihahmojani ja he sopivat kauniisti yhteen. Minä kerta kaikkiaan rakastan tämän ficin tyyliä ja tunnelmaa. Hienoa työtä, kerta kaikkiaan! <3

zilah