Kirjoittaja Aihe: zilahin hakutopa  (Luettu 2409 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
zilahin hakutopa
« : 10-04-2012, 16:31:24 »
Ajattelin minäkin hakea modeksi. Fifi on jo vuosia ollut se rakkain ja tärkein, voisi sanoa että kotifoorumi kaikella tapaa. Tekniseltä osaamiseltani en ole mikään huikea, mutta modenappulat ovat suhteellisen tuttuja siltä ajalta, kun olin modena Finissä. Mielelläni kannan korteni kekoon yhteiseksi hyväksi ja kun muutenkin täällä aikaani kulutan.

Kysyä saapi lissää... ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #1 : 11-04-2012, 22:02:54 »
Muistanko mä väärin vai olitko sä joskus Syntisen jonkun version adminina? Modena me ollaan oltu Finissäkin samaan aikaan, ei edes kovin kauan aikaa sitten.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #2 : 11-04-2012, 23:01:17 »
Et sinä väärin muista. On jäänyt iäksi mieleeni, kun vaan ilmoitit yksärillä, että olet laittanut mut adminiksi ja minä miltei pyörryin kauhusta.  Pelkäsin ihan älyttömästi,  että painan väärää namiskaa ja hävitän koko foorumin huut helkkariin.  :D Olikohan se se Syntiset Parasiitit-versio, jos oikein muistan?

Kyllä mulle admininkin palli muuten passaisi, mutta en katso olevani riittävän hyvä teknisissä asioissa.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #3 : 11-04-2012, 23:10:45 »
Mulla ei kyllä ole mitään muistikuvaa, miksi sut olen nakittanut. Oletko ilmaissut halukkuutesi kokeilla tai jotain? Syntisten eri versioiden aikoihin ei kyllä demokratia kukkinut, kun adminit valitsin vissiin ihan omasta mielivallastani ja hatustani.  :P Mutta ei kyllä kukaan päätynyt mitään tuhojakaan aiheuttamaan eikä kukaan valittanut ainakaan ääneen mielivaltaisista toimistani. ::)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #4 : 11-04-2012, 23:11:47 »
Pelkäsin ihan älyttömästi,  että painan väärää namiskaa ja hävitän koko foorumin huut helkkariin.  :D Olikohan se se Syntiset Parasiitit-versio, jos oikein muistan?
Hahah, ihana reaktio. :D Vaikkakin ihan ymmärrettävä. Ja niin, mulla on hämäriä muistikuvia siitä, että olisit ollut juuri kyseisessä paikassa adminina.

Kyllä mulle admininkin palli muuten passaisi, mutta en katso olevani riittävän hyvä teknisissä asioissa.
Eikö juuri ollut puhetta siitä, että täällä saa kyllä apua edellisiltä admineilta, jos ei kokemusta löydy? Ja sulta vieläpä löytyy sitä kokemusta. Hae ihmeessä adminiksi(kin?) niin saadaan enemmän porukkaa myös niihin vaaleihin. :)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #5 : 11-04-2012, 23:19:36 »
Mulla ei kyllä ole mitään muistikuvaa, miksi sut olen nakittanut. Oletko ilmaissut halukkuutesi kokeilla tai jotain?

No ei ole mullakaan mitään muistikuvaa. Siitä olen kyllä ihan satavarma, etten ko. pallille mitenkään pyrkinyt, koska olin silloin vielä enemmän käsi teknisten asioiden kanssa.

Eikö juuri ollut puhetta siitä, että täällä saa kyllä apua edellisiltä admineilta, jos ei kokemusta löydy? Ja sulta vieläpä löytyy sitä kokemusta. Hae ihmeessä adminiksi(kin?) niin saadaan enemmän porukkaa myös niihin vaaleihin. :)

No onkai se niinkin. Vastuuta en sinänsä pelkää, tuo tekninen puoli on se ainoa kynnys. Ja sekin tietysti, että kokopäivätyö haittaa pahasti ihanaa harrastusta.  ;D Pittääpä miettiä vielä.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: zilahin hakutopa
« Vastaus #6 : 11-04-2012, 23:24:53 »
Ei adminin tarvitse mikään professionaali olla. Mä en löytänyt edes mistä käännetään foorumin kelloa. ;D Vaikein ja isoin homma on varmaan foorumin päivitys ja saisihan tänne tosiaan kaikennäköistä härpäkettäkin, jos modailisi noita tiedostoja, mutta niihin tarvitaan toiset tunnukset, koska en ole ainakaan vielä mahdollistanut sitä tapahtuvaksi täältä käsin.